ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- MITÄ YHTEISTÄ ON BEDOFILILLAJa amerikkalaisella hissin kuljettajalla? Kumpikin painaa nappulaa.1128
- 11821
- 0159
- JOS TAIVAASSA ON NIIN IHANAANiin miksi pidentää tätä maanpäällistähelvettiä kaiken maailman terveysintoilulla?3281
- OLIPA KERRAN TAMPERELAIS-TYTTÖNimeltänsä Noora, joka sanoi aina: soromnoo. Niinpä häntä ajan myötä ruvettiinkin sanomaan Sorom-Nooraksi.0156
- 0143
- TÄMMÖISTÄ KUULTI VANHAINKODISSAMä herään kuuelta ja menee puol tuntia pöntöllä. Mä herään kailsta ja menee tunti pöntöllä. Multa tulee kusi ja paska jo1242
- JOTAIN VIKAA VIRTSAPUTKESSAVai niin? No mitäs vikaa siinä sitten on? No kun virtsa ei tule sitten millään.0150
- SUVI PARTTIMAA NIVALAVoisit edes arvostaa kokemustasi. Ja jos vielä kerran kirjoitat Leijaan tai Verneriin niin en vastaa seurauksista.0172
- 5137
- JOKU LÄNSI-SUOMESTAKuka tahansa se onkin, ruma temppu joka tapauksessa. Minun nimissäni oli tehty pizza-tilaus. Tällainen toiminta on laito0132
- MIKÄ ON NOPEUDEN HUIPPU?Pudota tavallinen tennispallo 10. kerroksesta, Juokse sitten vitokerrokseen ja anna sille vauhtia. Sen jälkeen juokse al0215
- MIK' ON VAATIVIN URHEILULAJI?Temppuilu. Siinä pitää tarkalleen tietää mitä temppua on tekemässä.1396
- 11136
- ALKAKAAHAN LAITTAA SITÄ VIESTIÄ MULLEJos aijotte saada minut seuraksi/antaa mahdollisuuden. Vai ittekö täsä pitää kaikki hoitaa?1231
- JUMISSA JOENSUUSSAMINÄ EN VIIHDY TÄÄLLÄ POHJOIS-KARJALASSA, HALUAN POIS TÄÄLTÄ! SILLÄ EN KUULU TÄNNE VAAN TAMPEREELLE!35128
- AINUT TAPA VARMISTUA SIITÄEttä pystyy sanomaan naiselle viimeisen sanan on opetella sanomaan: "kyllä rakkaani".0184
- TURHIMMAT MATKAT IKINÄElämäni turhimmat matkat ikinä ovat olleet ne kerrat, kun olen matkustanut Mänttä-Vilppulaan, Iisalmeen ja Lappeenrantaa0116
- ERINOMAINEN NEUVO KAIKILLE NIILLE JOTKA PITÄVÄT NETTIPÄIVKIRJAAKirjoittakaa mielluummin blogia. Silloin teidän ei välttämättä tarvitse jakaa sitä muille.0142
- MIKÄ ON HIV:N PAHIN VIHOLLINEN?Sitä ei kukaan tiedä tarkkaan, mutta aiankin sanotaan, että se olis Pensilliini.0119