Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miia.salo
profiilit
miia.salo
miia.salo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisko joku infota ryhmästä cosmopolitaninki puolella, ite vähän vierastan sitä paikkaa..?
-MS
04.07.2012 21:30
https://www.facebook.com/groups/387336141315016/#!/groups/387336141315016/
-MS
04.07.2012 20:40
Tein siitä ihan julkisen, pitäis löytyä. Hienoa jos kusin tän :D
-MS
04.07.2012 20:32
Hei nyt kaikki liittyy tonne ryhmään ku ''vaivalla'' tein sen sitte ite. Eli Facebook ja ryhmän nimi on RUK kurssijuhla 240 - Timantti
Kiva kiitti moi.
-MS
04.07.2012 20:08
Mietin, että mitä sillä kännykällä tekee juhlan aikana? Moni ottaa kapulan mukaan. Ehkä jos oma uo menee hukkaan tai jotain mutta muuten. Okei mulla ainakin on melko orpo olo ilman puhelinta.. Ehkä yhden illan voisin pärjätä ilman ;)
Mulla ei harmillisesti oo sellaista s.postia jossa ei näkyis koko nimi, enkä halua koko nimeä tänne loppuelämäkseni pyörimään. Hei jos joku perustais vaikka fb ryhmän kurssijuhlalle, ois varmaan kaikista yksinkertaisin? :)
-MS
04.07.2012 19:59
Hei voitais tyyliin perustaa joku fb-ryhmä kurssijuhlalle 240 timantti!? :) Siellä sitte vois jakaa kurssijuhlan jälkeen kuvia, niille joilla ei ollu oma kamera mukana..?
-MS
04.07.2012 19:39
Melko kohtuuhintainen ompelija (: Vois nimittäin mun logiikalla ihan hyvin tollaset korjailut tulla maksamaan helposti yli 50 e..
-MS
04.07.2012 19:38
Sama mulla; perässä vedettävä (pieni) matkalaukku, käsilaukku ja pukupussi. Niin ja iltalaukku! :)
- MS
04.07.2012 19:34
En meikkaa ollenkaan. Hotellille mulle tullaan tekemään sitten juhlameikki lappeenrantalaisen kosmetologin toimesta :)
- MS
04.07.2012 19:32
Mulla on huivi :)
- MS
04.07.2012 19:15
Uo maksoi :) Jos mulla ei ois menny 400 e pukuun, 70 e kampaukseen, 60 e meikkiin ja 100 e kenkiin, olisin maksanut tuon ainakin puoleksi.
- MS
04.07.2012 19:15
Muutama asia mikä mietityttää:
1. Mitä pakkaatte iltalaukkuun? Henkkarit ja käteistä rahaa, mutta mitä muuta?
2. Mihin mekko laitetaan bussissa? Ne joilla ei ole sellaista pukupussia, joka taittuu laukuksi; ripustatteko sen sitten bussin sisälle naulakkoon, vai? Pelottaa että mekko vaihtuu jonkun kanssa :D
3. Kauanko seurustelevat parit ovat olleet yhdessä? Tämä on pelkkää uteliaisuutta ;) Aikaisemmin mainitsin tuolla että me ollaan oltu yhdessä noin puolitoista vuotta, tarkalleen 1 v 8 kk.
Tuntuu että en millään voi muistaa kaikkea mitä pitää vielä tehdä ja hoitaa. Mitä pitää ottaa mukaan, mitä pitää ostaa vielä.. Kaikki yksityiskohdat ja pienet viilaukset, ärr
-MS
04.07.2012 19:00
Iida: mulle tulee tämmönen puku
http://vanhojentanssipuvut.fi/unelmiesi-vanhaintanssi-ja-juhlapuvut/merenneitomallit/lf09001-2/
Ei oikein voi käyttää ilman vannehametta, kun suunniteltu ja tehty käytettäväksi vanteiden kanssa.
Nyt kun on luvattu hellettä kurssijuhlaviikonlopulle niin vähä voi tulla kuuma ton kanssa :D Olkaa onnellisia te liehuhelmaisten ohuiden iltapukujen käyttäjät :)
-MS
03.07.2012 17:21
Janika11: Meidän hotelli on Scandic Patria
Jelena92: Joo mulle ainakin tulee vannehame, ja puku on sellainen vanhojentanssien tyylinen :)
Avec92: Näin kesäjuhlissa varmaankin tulee monellakin olemaan kengät joissa varpaat vilkkuu. Etiketin pilkulleen noudattaminen edellyttäisi kyllä avokkaita ja varpaita ei saisi näkyä, mutta ei herraisä voi olla niin tarkkaa. Itselleni ostin alennusmyynneistä sellaiset kalliit avokkaat joilla oli hyvä kävellä ja tanssia, ja tasan siksi että käytän niitä myös vanhojen tansseissa. Jos en tanssisi vanhoja niin laittaisin jotkut rennommat ja vähemmän kuumat.
Luulen että ihan normivaatteet käyvät aivan hyvin, en ehkä lähtisi ihan tätä varten ostamaan erikseen muuta kuin juhlapuvun.
Hotellilta kun lähdetään takaisin kasarmille ja juhlat alkavat, siinä olisi varmaan hyvä muuten olla se hartiahuivi tms jo päällä, kun siitä suoraan alkaa sitten se ruokailu jossa hartiat tulee olla peitossa. Ruokailun jälkeen ajattelin heivata hartiahuivin narikkaan.
Ja varoituksen sana niin Janika11:sta kuin kaikille muillekkin LAPPEENRANNASSA YÖPYVILLE, kyselin tarkempaa aikataulua hotellibusseille ja sain vastauksen:
Terve,
Bussin pitäisi olla Lappeenrannassa viimeistään klo 12:15, mutta paluu haminaan on jo 13:45.
Toivottavasti tässä on riittävästi aikaa. Lappeenrantaan on harmillisesti pisimmät matkat ja siitä johtuen vähiten aikaa hotellilla tuossa välissä.
Yritän saada nämäkin aikataulut nettiin huomenna.
-Uo Lauri Reiman
Eli siis varautukaa siihen että hotellilla on aikaa valmistautua puolitoista tuntia! Se on yllättävän vähän. Minulla puvun nyörityksessä menee ehkä vajaa puolituntia ja meikkaukseen kuluu about tunti. Joten ylimääräistä aikaa ei jää. En uskalla kuvitella miten avecit jotka laittavat kaiken kampauksesta meikkiin kerkeävät tuossa ajassa.. :O Tsemppiä jos jollakin tarkoituksena!
03.07.2012 12:58
Hei kaikki taasen !
Kävin tänään hakemassa yritykseltä X siellä teetetyn pukuni ja ai että se oli täydellinen! Just mun näköinen ja eritoten värinen. Ei voi olla ku tyytyväinen :))
On kyllä hyvä fiilis, oon saanu kaiken hoidettua. Mekko on, hyvin istuvat kengät on, kampaus on, iltalaukku on. Ja meikki, hei tää on luksusta; mut tullaan meikkaamaan sinne hotellille ennen juhlaa !! :)
Mulle paras ratkaisu, kun ite en todellakaan osaa meikata ja tuun täältä 12 h matkan takaa... Vielä aattelin hommata sellaisen niskatuen/-tyynyn, (miksi niitä sanotaan?!) bussimatkojen ajaksi ettei kampaus kärsi kovin hirmusti ja joo sukkahousut ja tämmöstä pientä puuttuu vielä.
Nyt on vaan semmonen ongelma että moneltako uskallan sanoa olevani lappeenrannassa hotellilla, että meikkaaja osaa tulla ajoissa sinne? Oppilaskunnan sivuilla ei ole tarkkaa hotellille saapumisaikaa mainittu. Ehdotuksia?
- MS
02.07.2012 15:40
Jussina nauti sä näistä,
hyvistä juomista, ystävistä.
Muista vain kun valmis on shotti,
laita lasin reunaan sä papiljotti.
Ja kun tyhjä on lasi - juoma on juotu,
laita paplari päähän, muistat juomien määrän.
Siitä jo tietää, montako otti -muistuttaahan papiljotti!
Aamulla vaikka ois pohmelo syvin, yksi on varma:
Tukka on hyvin !
Mukavaa juhannusta jokaiselle tasapuolisesti! :)
Minun ja uo:n juhannus alkaa tänään ja suuntana on Kalajoki! :)
21.06.2012 15:56
Nakkikone :D:D Joo asiallisesti. No ei mutta johan nyt on nakkikone. Ja seurataan seurataan oppilaskunnan sivuja (:
Voi kunpa ''vanhan avecin'' viestistä vois tykätä monta kertaa! Tuohon valokuvaukseen täytyy kyllä ehdottomasti päästä että jää edes yksi kunnon kuva pariskunnasta :)
- MS
19.06.2012 00:12
Juhlaan ei tosiaan ole enää kuin pari viikkoa + muutama päivä :o
Minä en ole miettinyt vielä ollenkaan sunnuntaipäivän kamppeita, ja tuskin niitä jaksan miettiäkkään :D Tuntuu niin mitättömältä asialta. Kumminki kesä ja todennäköisesti helle haminassa, joten sen mukainen vaatekerta sitten.
Ja bussiin päälle: oisko farkut ja paita. Easy as that.
Oon näköjään jättäny kenkien ostamisen hieman viime tinkaan, luotan siihen että juhannusaleista löytyis jotkut. Tämän pikkukaupungin tanssikenkävalikoima oli niin säälittävä, että täytyy lähteä isompaan cityyn ostoksille.. mutta niin se on aina jos etsii jotain tiettyä juttua...
-MS
17.06.2012 21:56
Varmasti tulee näkymään monenmoisia mekkoja siellä :) Voisi ehkä ajatella että ne jakautuvat näihin vanhojen tanssi mekkoihin ja suorempiin, kapeahelmaisempiin ''oikeisiin'' iltapukuihin. Jos multa kysytään niin molemmat on aivan yhtä hyviä ja kaikki uo:t saavat olla ylpeitä kauniista daamistaan!
TASAN 30 PÄIVÄÄ KURSSIJUHLAAN!
Miten voi olla niin vähän? :o Mulla ei tosiaan ole niitä kenkiä vielä varmistettu... ohops. Noo, ehkä sitä kerkeää, kun on lomaki ja kaikkea :D
Hei muuten, tänään on kirkkomarssi! Sitä pystyy seuraamaan ''livenä'' tuolta:
http://www.tulospalvelu.fi/gps/20120607kirkkojarvi/
Vaati javan. Vähänkö on siisti! :) Siellä se minunkin uo juoksee menemään :D Voi raukka!
-MS
07.06.2012 11:39
Kaunis mekko! Minkä värisenä otat tuon, jos siis siihen päädyt? :)
-MS
05.06.2012 21:22
1 / 2