Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

27

1. https://www.facebook.com/groups/387336141315016/#!/groups/387336141315016/

-MS
  2. Mulla on huivi :)

- MS
  3. Janika11: Meidän hotelli on Scandic Patria

Jelena92: Joo mulle ainakin tulee vannehame, ja puku on sellainen vanhojentanssien tyylinen :)

Avec92: Näin kesäjuhlissa varmaankin tulee monellakin olemaan kengät joissa varpaat vilkkuu. Etiketin pilkulleen noudattaminen edellyttäisi kyllä avokkaita ja varpaita ei saisi näkyä, mutta ei herraisä voi olla niin tarkkaa. Itselleni ostin alennusmyynneistä sellaiset kalliit avokkaat joilla oli hyvä kävellä ja tanssia, ja tasan siksi että käytän niitä myös vanhojen tansseissa. Jos en tanssisi vanhoja niin laittaisin jotkut rennommat ja vähemmän kuumat.
    Luulen että ihan normivaatteet käyvät aivan hyvin, en ehkä lähtisi ihan tätä varten ostamaan erikseen muuta kuin juhlapuvun.
    Hotellilta kun lähdetään takaisin kasarmille ja juhlat alkavat, siinä olisi varmaan hyvä muuten olla se hartiahuivi tms jo päällä, kun siitä suoraan alkaa sitten se ruokailu jossa hartiat tulee olla peitossa. Ruokailun jälkeen ajattelin heivata hartiahuivin narikkaan.

Ja varoituksen sana niin Janika11:sta kuin kaikille muillekkin LAPPEENRANNASSA YÖPYVILLE, kyselin tarkempaa aikataulua hotellibusseille ja sain vastauksen:

Terve,

Bussin pitäisi olla Lappeenrannassa viimeistään klo 12:15, mutta paluu haminaan on jo 13:45.

Toivottavasti tässä on riittävästi aikaa. Lappeenrantaan on harmillisesti pisimmät matkat ja siitä johtuen vähiten aikaa hotellilla tuossa välissä.

Yritän saada nämäkin aikataulut nettiin huomenna.

-Uo Lauri Reiman

Eli siis varautukaa siihen että hotellilla on aikaa valmistautua puolitoista tuntia! Se on yllättävän vähän. Minulla puvun nyörityksessä menee ehkä vajaa puolituntia ja meikkaukseen kuluu about tunti. Joten ylimääräistä aikaa ei jää. En uskalla kuvitella miten avecit jotka laittavat kaiken kampauksesta meikkiin kerkeävät tuossa ajassa.. :O Tsemppiä jos jollakin tarkoituksena!
  4. Kaunis mekko! Minkä värisenä otat tuon, jos siis siihen päädyt? :)

-MS