Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Mietin+mitähän+sellainen+ihminen+kysyy+joka+pyytää+tunteen+tai+kokemuksen+todistamista.+Mikä+on+se+näyttö+joka+pitää+esittää+surusta,+ilosta,+vihasta,+kiitollisudesta,+pettymyksestä,+uskosta?Urheilja+lähtee+ladulle+ja+uskoo+voittavansa.++Miten+hän+todistaa+uskovansa++mahdollisuuksiinsa,+tietenkin+loputulos+näyttää+sen,+mutta+miten+se+usko+todistetaan+ennen+maalia.Usko+Jumlaan+pääsee+maaliin+joskus+muutta+miten+usko+siitä+loputuloksesta+pitäisi+NYT+todistaa.Mitä+g.v+sinulle+tulee+mieteen+näistä...+Toisaalta+eihän+sinun+sitä+tarvitse+tietää,+siksihän+juuri+kyselet+kun+et+tiedä.+Kiitos+siitä.Minulle+tapahtuu+asioita+koska+uskon+joten+se+riittää+minulle.+Siis+uskomusteni+mukaisia+asioita.Kun+puhutaan+kristinuskon+opetusta+jotkut+kokevat+noukivansa+rusinat+pulasta+ja+sivuuttavat+asioita+valkoiden.++Oliko+Jeesuksen+pyyntö+tai+opetus+rakentaa+valtavia+kivilinnoja,+kirkkoja,+Itse+en+löydä+sellaisia+määräyksiä,+moni+varmaan+löytää,+samoin+on+monia+muita+kohtia+joissa+olen+ymmärtämätön.+Silti+olen+evlut.+kirjon+jäsen+en+riitele+omia+ajatuksiani+vastaan,+en+hae+syyllistä+ulkopuoleletani
  2. Peili++ainakin.
  3. hyvä+että+on