Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Lapset+opettaa+kuinka+ottaa+ilo+irti+joka+hetkestä.+Heillä+on+taito+siinä.+He+voivat+sateellakin+uida+ja+kuralammikoissa+pomppia.+Otetaan+heistä+siis+oppia.+Kanssasi+tunnen+miten+osaan+taas+nauttia+kaikista+hetkistä.Ja++erityisesti+nautin+sinun+suudelmista.Niitä+voi+voi+olla+koskaan+liikaa,Siis+varaudu...täältä+tulee...Monia+helliä,+lempeitä,+lämpimiä,+rakkaita,+tunnelmallisia,+pitkäänkestäviä,+viipyileviä,...kaikkia....Sillä+rakastan+sinua💕
  2. Rakastan+sinua.Niin+ihana.Sinä+olet+rakkaani,Olen+huikean+onnellinen.💕Aamusta+alkaen+olen+tehnyt+remppaa+vanhemmille.Olen+aivan+poikki.+Hartiat+kipeinä+ja+jalat+väsyneinä,mutta+onneksi+vanhempani+olivat+niin+tyytyväisiä.Minä+autan,+vielä+kun+voin.+Nyt+he+tarvitsevat+apuani.Olen+saanut+heiltä+paljon+ja+nyt+on+minun+vuoroni+auttaa.Aina+välillä+kävin+kuitenkin+ulkona.+Vedin+henkeä...ajattelin+sinua.Taivas+oli+niin+kaunis.+Maalauksellinen.+Pilviä+ja+auringonvaloa.+Illalla+kun+pois+ajelin,+taivas+oli+vaalenpunainen.+Kuuntelin++ja+lauloin+autossa++suomipoppia+ja+toivoin+että+olisit+kanssani.+Ajaisimme+aamuun+ja+katselisimme+auringonnousua.💕