Eilen tien varressa Lepäsi lumienkeli. Se oli väsynyt eikä jaksanut enää edes hymyillä ja katsella taivaan tähtiä. Väsymys painoi ja siivet eivät kantaneet. Usko puuttui ja toivo oli niin pieni valo isolla taivaalla. Lu…
Yön yksinäisyydessä. Hämärän ja valon rajalla. Pimeän kainalossa... Hiljaisuus istuu kanssani. Ikävä kuiskaa korvaani. Äänettömiä sanoja. Kaipuu kutsuu iltaisin hymyttömään tanssiin. Ja ojentaa ruusun, jonka tuoksu kato…
Katson taivaan rantaa Ajattelen ajan kulua. Kurkotan kohti kuuta Se on vain niin kovin kaukana. pilvien takana ulottumattomissa. Jossain sinä kuljet ja tunnet Ehkä jopa nämä ajatukset. Ehkä tähdenlennon näet ja auringon…
Puutarhassa on hiljaista. Rauhallista. Ei melua tai huutoa. Vain kauiita ajatuksia. Raikkaita tuoksuja. Sanoissasi näen tuon kaiken. Rohkaisun ja rakkauden. Tunnen yhteyden. Hellyyden. Rakkauden -aidon ihmisen. Minä lue…
Lapissa tunturissa. Näen maiseman kauniin. En tunne polkua mutta tiedän. Se johtaa luokse rakkaan. Sä jaat yhdessä tän munkin maailman. Joka askel on sinun kanssasi tärkeä. Jokainen askel tuo lähemmäs sinua. Tänään kall…
Ja minä kuulin sinun äänesi. Unessa heräsin, tunsin suudelmasi. Halauksesi ja Rakkaat sanasi. Hymyillen aloitan nyt aamuni. Tiedän olevani sinun rakkautesi. Sinäkin olet jo kauan sitten vienyt minun sydämeni. Jos lähden…
Valonsäde sykkii elämää. Se ei pimeää enää nää. Se kuulee kuinka Omenapuunkukka aukeaa, Sekin rakastaa, Se aukeaa ja aamuun antaa kauneuttaan. Toivoen että se huomataan, Ennenkuin se lakastuu ja sen kukat putoaa. Se luo…
Lumihiutaleet hiljaa sataa Katselen ikkunan takaa. Näyttää niin samanlaisilta Silti jokainen omanlainen. Tähtiä jokainen. Mistä löytää joukosta sen Kaikkein kauneimman. Se jää pihamaalle Se ei häviä, Ei mihinkään katoa.…
Ketjumme oli liian pitkä. Johan siis koneetkin ne sotki. Aloitankin siis toisen - ihan samanmoisen. Toivotaan nyt myötätuulta Aurinkoisia ajatuksia Tunteita tulenpalavia. Hymyjä lämpöisiä Ei sanoja satuttavia. Ajatuksia…