Täällä+palstalla+narsistiset+persoonat+tosiaan+yrittää+ilkeilyyrityksiään+perustella+milloin+mitenkin.
Joo,+tuo+ehkä+pitää+paikkansa+että+olet+kohdannut+kaltaisesi+ja+siksi+juttu+nyt+tökkii+koska++naiset+on+tottuneet+pasiivisuuteen+koska+useimmat+miehet+antaa+siihen+mahdollisuuden,+niille+riittää+se+passiivisuus+ja+silti+itse+pommittavat+naista.+Tunnistan+itseäni+aika+paljon+sinun+sekä+tuon+miehen+käytöksessä+koska+itsekään+en+halua+tungetella+väkisin+kenenkään+elämään+jos+en+ihan+satavarmasti+tiedä+että+se+toinen+haluaa+minun+tungettelevan,+olisin+siis+toiminut+varmaan+ihan+samoin+kuin+tuo+mies+aavistamatta+ollenkaan+että+pelaan+siinä+jotain+peliä+:D+Minä+en+sitä+omaa+käytöstäni+kylläkään+kutsuisi+ylpeydeksi+vaan+ihan+vain+hienotunteisuudeksi+kun+en+halua+tungetella+väkisin+kenenkään+seuraan.Et+ole+typerä,+se+vastaa/aloittaa+uuden+viestiketjun+joka+on+jättänyt+viimeksi+vastaamatta,+niinhän+se+yleensä+menee.+Itsekin+tykkään+enemmän+soittaa+kuin+viestitellä+että+varmaan+mieluummin+soittaisin+mutta+koska+en+halua+häiritä+ehkä+laittaisin+ensin+viestin+sopiiko+että+soitan?+Jos+nainen+kiinnostaisi+kybällä+ja+olisi+aiemmin+ollut+vastaanottavianen/aktiivinen+varmaan+tuollaisen+laittaisin.valitettavasti+tuo+että+on+sanonut+"Jos+olisin+varma+tästä,+niin+sanoisin+sulle+että+tää+merkkaa+mulle+tosi+paljon+että+sä+oot+yötä.+Mutta+kun+en+oo+varma+tästä,+niin+en+sano+sitä+sulle"+varmaan+merkkaa+sitä+että+et+ole+ykkösmielenkiinnonkohteena.+Jos+sillä+ei+ole+ketään+muita+niin+sitten+se+varmaan+etsii+koko+ajan+"parempaa"+ja+sukeltelee+siinä+odotellessaan+naisten+pöksyihin+"rehellisyydellään".+Oikeasti+täpöllä+ihastunut+ei+sanoisi+noin.+Minun+neuvo+on+että+unohda+koko+tyyppi.