Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+ehkäpä+se+on+sitä+mitä+tällä+palstallakin+on+havaittu,+kun+juoksut+on+juostu+ja+jännämiehille+lapset+tehty+ollaan+sitten+valmiita+ottamaan+kiltti+&+kunnollinen+mies+elättäjäaisuriksi.+Tuo+vaan+vähän+yllätyksellistä+että+sitä+aisuria+kohtaan+voisi+olla+myös+aitoja+ihastumisen+tunteita+kun+täällä+palstalla+me+on+nähty+se+yleensä+niin+että+nainen+hyötynäkökohdista+tekee+sen+aisurin+valinnan.
05.02.2017 12:24
"Ehkä+mulla+on+tähän+asti+ollut+huonoa+tuuria+suhteissa,+kun+tälläinen+ujo,+huomaavainen+ja+hyväntahtoinen+ihminen+herättää+tuollaisia+tunteita+heti,+mutten+tälle+nyt+mitään+voi.+Hän+on+mielestäni+ihmeellinen."
Ei+se+ole+huonoa+tuuria+vaan+naisen+valintaa+kun+juuri+tuollaiset+kuvailemasi+kiltit+&+kunnolliset+miehet+ihan+tarkoituksellisesti+naisten+toimesta+sysätään+yleensä+järjestelmällisesti+syrjään+parisuhdemarkkoinoilta.
05.02.2017 12:10
Niinhän+se+kaikista+naisista+laastaroidessa+tuntuu+että+se+nopsaan+haalittu+jännä/varakas/kaikin+puolin+kymppi+-mies+on+nyt+se+oikea+mutta+jossain+vaiheessa+vaan+tulee+sitten+sekin+että+huomaa+sen+itsekkääksi,+ahneeksi+ja+vaikka+miksi+ja+sitten+harmittaa+ne+äkkiliikkeet+joita+sen+vuoksi+tuli+tehtyä.
05.02.2017 12:07
"Mutta+mä+olen+ihan+suht+älykäs,+aikuinen+nainen+niin+en+ole+tunteiden+vietävissä."
Päivän,+viikon+ja+ehkäpä+jopa+koko+kuluvan+vuoden+parhaan+vitsin+heitit+sitten+ihan+pokkana+:D
05.02.2017 12:01
Ei+yllätä+yhtään,+just+tuollaisia+kaikki+naiset+on.+Yksi+munkin+äxä+heti+kun+halusi+erota+haali+uuden+ja+voi+sitä+hehkutuksen+määrää+facessa+(ehkä+muuallakin+mutta+mulle+näkyi+vaan+face),+riitti+reissupäivitystä+ja+muuta+kivaa+mutta+no+joo,+suunnilleen+puoli+vuottahan+sitä+sitten+kestikin.+Ihan+tyypillistä+laastaroijanaisen+vaihetta+elää+N38+nyt.
05.02.2017 11:55
Joo+no+nuo+on+varmaan+olleet+rakkoja+aikoja+sulle+mutta+toisaalta+tehneet+susta+sen+mikä+oot.+Selittääkin+tosiaan+sen+kun+mullakin+muodostunut+kuva+aika+sisukkaasta+luonteesta+niin+kun+oot+jo+pienestä+pitäen+joutunut+kamppailemaan+asioiden+kanssa+niin+se+on+sitten+karaissut+aika+vahvaksi+ja+peräänantamattomaksikin+mikä+hyvä+mutta+haittapuolena+varmaan+sitten+se+että+kun+menee+läpi+vaikka+harmaan+kiven+niin+osaako/malttaako+sitten+välillä+levätä+riittävästi?+
Nuo+opiskelujutut+nykyäänhän+kyllä+aika+joustaviakin+niin+jos+ei+joitain+tenttejä+tänä+vuonna+ehdi+niin+voi+sitten+suoritella+myöhemminkin,+varmaan+nyt+tärkeintä+vaan+sun+saada+ittes+pois+vuoteen+pohjalta+ja+sitten+vaan+suorittelet+opiskeluja+sen+minkä+ehdit+ja+mitä+ei+kohtuudella+jaksa/kerkiä+niin+jätät+vaan+sitten+hamaan+tulevaisuuteen.+Tärkeintähän+sulle+ei+oikeestaan+ookkaan+valmistumispaprut+vaan+se+että+saat+tietoa+niistä+asioista+mitä+tarviit+firman+pyörittämiseen+niin+ehkä+jos+siellä+jotain+turhan+tuntuisia+kursseja+niin+niillä+ei+sitten+hirmuista+kiirettä+varmaan+ole.
05.02.2017 11:49
Minä+todellakin+toivon+että+tuo+juttu+onnistuisi+ja+että+kyseessä+olisi+oikeasti+kiltti+&+kunnollinen+mies,+tuo+sinun+hehkutus+vaan+panee+aika+vahvasti+epäilemään+että+kyseessä+onkin+ovela+pelimiesveijari,+rutininoitunut+treffipalstojen+sankari+joka+on+oppinut+vetämään+sellaista+roolia+jota+nainen+haluaa.+Toivottavasti+olen+väärässä+mutta+väkisin+epäilyttää+kun+tunnut+olevan+niin+innoissasi+etten+oikein+usko+että+rehellisellä+pelillä+olisi+saanut+sinut+tuohon+tilaan.+Tosin+sullahan+se+aika+tuore+edellinen+ero+tukee+tuota+innostumista+niin+kynnys+on+aika+matalalla+ja+rehtikin+kaveri+ehkä+voi+sen+sitten+munkilla+ylittää+kun+oli+oikeassa+paikassa+oikeaan+aikaan.
05.02.2017 11:20
Huoh,+tottakai+ihastuneena+ajattelet+hänen+olevan+ihmeellinen+ja+hän+ajattelee+sinun+olevan+ja+teillä+on+nyt+semmoinen+vaaleanpunainen+kupla+jossa+asutte+ja+hyväksytte,+ymmärrätte+ja+osaatte+selittää+itsellenne+parhain+päin+kaiken+siitä+toisesta.+
Sorry+vaan+mutta+kyllä+te+kumpikin+nyt+vedätte+roolia+yritttäessänne+tehdä+mahdollisimman+edullista+vaikutusta+toiseeen.+Mikäs+siinä+rakastuminenhan+on+mukavaa+mutta+veikkaan+että+muutaman+viikon/kuukauden+päästä+jo+hoksaat+että+olihan+niitä+semmoisiakin+juttuja+joita+ei+sinulle+aluksi+kerrottu+jottet+vaan+katoaisi.
05.02.2017 10:54
Ai+jaa+että+lapsuudesta+asti+:D+Sorry,+mulla+kun+lähinnä+tietoa+vaan+näistä+palstakirjoituksista+niin+ajattelin+että+viimeaikoina+olisi+ollut+poikkeuksellisen+paljon+tapahtumaa.+No+tuohan+on+siinä+mielessä+hyvä+että+tämäkin+episodi+on+ulle+ihan+pikkujuttu+sitten,+selätät+ihan+niin+kuin+kaiken+muunkin+matkan+varrella+olleen+jutun.
Mitenhän+minusta+tuntuu+ettei+nuuskis+ole+oikein+kiinnostunut+pintaliitopippaloista,+voinhan+olla+väärässäkin+kyllä+:D
05.02.2017 10:38
"eikö+tule+mieleen,+että+joku+voi+olla+hyvin+kasvatettu,+kunnioittava,+huomaavainen,+terveen+itsetunnon+omaava,+luottavainen+ja+luotettava,+ihmisiä+hyväksyvä+ja+hyvätahtoinen+lämmin+mies?+"'
Toki+voi+olla,+me+palstan+miehet+ollaan+juuri+tuollaisia+mutta++meitä+inhotaan+rehellisten+mielipiteidemme+vuoksi.+En+usko+että+kukaan+nainen+pystyy+hyväksymään+tuollaista+tai+mitään+muutakaan+miestä+noin+oikopäätä+jos+ei+se+mies+hieman+valehtele,+mielistele+ja+kaunistele,+siis+valkoritaroi+ensin.+Luulen+että+se+sun+mies+on+oppinut+käytösmaneerit+joilla+nainen+valloitetaan+ja+kuten+sanoin+voi+se+silti+olla+ihan+hyvä+mies,+ihan+aidosti+omana+itsenään+se+ei+vaan+ole+sulle+esiintynyt.
05.02.2017 10:32
On+tuo+siinä+mielessä+ihan+hyvä+avaus+että+muistuttaa+mitä+nainen+voi+saada+aikaan+levittelemällä+kuviaan+joka+paikkaan.+väloit+poikki+lapsiin+ja+mieheen:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Suomalaisaidin-Playboy-kuvat-olivat-liikaa-lahipiirille-valit-poikki-poikaan/1085470
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005063609.html
Alkaakohan+mielentervyskin+rakoilla+kun+noin+ottaa+kierroksia?:
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/playboy-aiti-susanna-tanni-avautuu-rajusti-avioliitosta-sairas-ja-kieroutunut-instituutio/5719050
Tai+joo,+kaikki+muut+ovat+väärässä+ja+playboy-äippä+oikeassa,+niinhän+se+varmasti+on.
05.02.2017 10:23
No+toivotaan+ettei+nyt+toi+pahin+mahdollinen+ois+:(+Sulla+kun+noita+murheita+ollut+kyllä+ihan+riittämiin+tässä+viimeaikoina.+Mutta+vaikka+oiskin+niin+tärkeintä+tuo+että+nyt+oot+päässyt+tutkimuksiin+ja+varmaan+saat+hyvää+hoitoo+niin+eiköhän+susta+vielä+ihan+hyvä+tuu+:)+
Juu,+hyvää+yötä+sullekin,+yritä+nukkuu+ja+vaikka+varmaan+kaikki+nuo+jutut+pyörii+nyt+mielessä+niin+koeta+ajatella+kaikkea+mukavaakin+niin+kuluu+aika+paremmin.
04.02.2017 23:59
Tähän+vielä+aidon+tuntuinen,+ihana+nainen:
http://www.iltasanomat.fi/suomi100/art-2000005070148.html
Paitsi+että+on+senkin+pitänyt+ulkomaanpelle+valita+ja+on+sillä+ehkä+vähän+turhan+paljon+noita+koiria.
04.02.2017 23:36
Niin+ja+sitten+vielä+yksi+ilmiö+noista+emmagaala+-uutisista.+Riehakkaat+naiset+jotka+ajattelee+olevansa+erinomaisia+omana+itsenään,+"minun+on+kelvattava+tällaisena+kuin+olen".
Riehakas+kurppamalli+joille+kyllä+pubeissa+vielä+kysyntää+löytyy:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kaija-Koo-naki-punaista-Emma-Gaalassa-tama-kysymys-oli-liikaa-En-ymmarra-mista-puhut
Sitten+nuorempaa+polvea:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Hurja-huutelu-varasti-huomion-Alma-sekosi-taysin-Emma-Gaalassa-Miiiita-va/1118811
"Hän+kailotti+niin+kovaa,+että+kaikki+varmasti+kuulivat:
-+Miiiitä+v***a!+Siis+mitä+v***a!+Tää+on+niin+sairasta!
-+V***u+kattokaa!+Mulla+on+v***u+Emma+fakin+palkinto!"
No+v..u+että+on+hienoja+naisia+nuo+molemmat.
04.02.2017 23:22
Joo+siis+kyllähän+oikeasti+tiedän+että+olet+oikeassa+mutta+minä+nyt+vaan+haluan+sinun+tässä+kohtaa+erehtyvän+koska+se+antaa+toivoa,+toivoa+siitä+että+joskus+edes+naiset+voisivat+muuttua.
04.02.2017 23:09
Hassua+on+oikeastaan+se+että+jos+olisit+sattunut+syntymään+naiseksi+olisit+haluttavimmasta+päästä+ja+leveähartiaiset,+jykeväleukaiset+ja+matalaääniset+naiset+olisivat+sinulle+kateellisia+suosiostasi.
04.02.2017 23:02
Niin+ja+sitten+vielä,+nykytyylin+mukaista+on+pitää+tyttöjen+iltoja+ja+miehet+saa+jäädä+aisuroimaan+kotiin:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sofia-Belorfin-pakarat-varastivat-shown-Emma-Gaalassa-jatti-miehensa-kotiin-vihjasi
"Meillä+on+nyt+tyttöjen+bondaus+käynnissä.+Tykkäämme+käydä+yhdessä+eri+paikoissa+ja+fiilistellä+elämää."
"Vähän+mietittiin,+että+lähdettäisiin+Saran+ja+Jannan+(Hurmerinnan)+kanssa+Barcelonaan+–+ehkä+jo+parin+viikon+sisällä.+Se+on+siisteintä+elämässä,+kun+vaan+ottaa+ja+lähtee!"
Muodikasta+on+nyös+muuttaa+nimeä.+Sofiahan+oli+ennen+Ruusila+ja+nyt+sitten+näköjään+Belórf.+Tuleekohan+Pulkkinen+hotellihuoneessa+käväisemään+jatkoilla+kun+Sarakin+on+varmaan+siellä,+sehän+vähän+roopelle+kuittaili+putouksessa?+Miltähän+Nikosta+ja+Roopesta+tuntuu+kun+niiden+muijat+"vaan+ottaa+ja+lähtee!".
04.02.2017 22:47
Tästä+muuten+näkee+ettei+tinder-naista+kannata+kenenkään+ottaa+vakkariksi,+se+palaa+sinne+tinderiinsä+heti+kun+sen+suhteessa+tulee+tylsää:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/varattu-ja-tinderissa-deittipalvelun-kayttajat-kertovat
04.02.2017 22:35
Minäpä+en+näkisi+ihan+noin+synkästi.+Ihan+oieasti+haluan+uskoa+ihmiseen+kun+se+jotain+sanoo+ja+kun+Henna+ei+kuitenkaan+aikaansa+tinderissä+vietä,+mistä+niitä+jännittäviä+pelimiehiä+helpointa+olisi+bongata,+niin+olen+Hennan+puolella+tässä+asiassa+ja+usjkkon+että+Henna+tahto+löytää+ei-pelimiesmäisen+mahdottoman+komean+könsikkäänsä+ihan+jostain+muualta+kuin+pelimiespiireistä.
04.02.2017 22:34
Kunhan+ei+nyt+kukaan+loukkaantuisi+mutta+kieltämättä+minulla+tuli+Kanadan+moskeija-ammuskelijan+kuvista+mieleen+että+siinähän+on+12121212:
http://heavy.com/news/2017/01/alexandre-bissonnette-quebec-city-canada-mosque-shooting-attack-suspect-gunman-shooter-photos-pictures-video-motive/
04.02.2017 22:10
1026 / 1041