Koska Pikkukakkonen tykkää arvostella ihmisten tasoja, arvostelkaamme hänet!
Nimi: Pikkukakkonen
Ikä: 30
Pituus: 167cm
Vartalo: hoikka/hintelä
Asuinpaikka: Helsinki, Punavuori
Ammatti: salkunhoitaja
Naiskokemus: pari irtosuhdetta ja käynti maksullisella
Ulkonäkö:
https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg
Pikkukakkonen tasotestissä
24
457
Vastaukset 24
- Hymy.valloittaa
Tuo kuvan kolli kylpee pillunesteissä, ei tod.ellakaan pikkukakkosen tasoa.
- exkurppa
Ei ole parisuhde kelvollinen..
Perfektionisti, asiota vatvova, ihmissuhteet mustavalkoisia ja luonne arvatenkin raivostuttavan kamala.
Suloisen näköinen poikaliini voisin kokeilla...sunnuntaina ehkä olen vapaana. - tasokylläarvioidaan
Lyhyt, liian poikamaisen näköinen.
Ei kokemusta seurustelusta, tosin panokokemuksesta plussaa.
Hyvä ammatti tuon ikäiselle.
Olisko se KTM.Kannattaisi huomioida että kuvan nuori söpö poika ei ole kolmekymppinen kirjuri jota avauksessa pyydettiin arvioimaan.
Jos pikkukakkonen olisi ollut nuoruudessaan tuo kuvan poika, hän ei kirjoittelisi tällä palstalla tasoteorioista vaan julkaisisi pano-oppaita.- 786
Alfabertti kirjoitti:
Kannattaisi huomioida että kuvan nuori söpö poika ei ole kolmekymppinen kirjuri jota avauksessa pyydettiin arvioimaan.
Jos pikkukakkonen olisi ollut nuoruudessaan tuo kuvan poika, hän ei kirjoittelisi tällä palstalla tasoteorioista vaan julkaisisi pano-oppaita.Samaa mieltä. Liian söötti pikkukakkoseksi tuo poika.
- 121212121212
Alfabertti kirjoitti:
Kannattaisi huomioida että kuvan nuori söpö poika ei ole kolmekymppinen kirjuri jota avauksessa pyydettiin arvioimaan.
Jos pikkukakkonen olisi ollut nuoruudessaan tuo kuvan poika, hän ei kirjoittelisi tällä palstalla tasoteorioista vaan julkaisisi pano-oppaita.Heh.
Tuo mieshän on 32v. Minä olen ulkonäöltäni nuoremman näköinen, mikä ei ole hyvä asia kolmekymppiselle. Ehkä joskus vanhempana se kääntyy eduksi.
Olen huomannut että puumien kiinnostus alkaa heräämään, mutta sopivan ikäiset yleensä hakevat isompaa ja miehekkäämpää.
Oma arvioni on myös KTM. 121212121212 kirjoitti:
Heh.
Tuo mieshän on 32v. Minä olen ulkonäöltäni nuoremman näköinen, mikä ei ole hyvä asia kolmekymppiselle. Ehkä joskus vanhempana se kääntyy eduksi.
Olen huomannut että puumien kiinnostus alkaa heräämään, mutta sopivan ikäiset yleensä hakevat isompaa ja miehekkäämpää.
Oma arvioni on myös KTM.Kuvan poika näyttää parikymppiseltä, ja senikäisenä hän olisi suosittu naisten keskuudessa.
Kolmikymppiseksi liian poikamainen, sen ikäisenä pitää näyttää mieheltä.- 121212121212
Alfabertti kirjoitti:
Kuvan poika näyttää parikymppiseltä, ja senikäisenä hän olisi suosittu naisten keskuudessa.
Kolmikymppiseksi liian poikamainen, sen ikäisenä pitää näyttää mieheltä.Nimen omaan.
Paitsi että kyllä jo parikymppiset alkavat haluta pituutta, hartioita ja leukaa.
Söpöt ex-poikkikset olivat lukioaikojen ex-poikkiksia. 121212121212 kirjoitti:
Nimen omaan.
Paitsi että kyllä jo parikymppiset alkavat haluta pituutta, hartioita ja leukaa.
Söpöt ex-poikkikset olivat lukioaikojen ex-poikkiksia.Mulla on ehkä hivenen perspektiiviä ottamaan kantaa siihen minkälaiset miehet perustaa perheitä, sillä mulla itselläni on lapsia koulussa ja vanhempainilloissa sekä lukukausien päättäjäisjuhlissa tapaan näitä miehiä ja juttelen heidän kanssaan.
Se on yllättävää että nämä perheenisät ovat oikeasti enemmän aikuisia versioita kuvan pojasta kuin joitain leveäharteisia, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä alfoja.
Syynä tähän lienee puhtaasti tilastot, alfoja vain ei riitä jokaiseen perheeseen perheenpääksi.- aisuriksi7
Alfabertti kirjoitti:
Mulla on ehkä hivenen perspektiiviä ottamaan kantaa siihen minkälaiset miehet perustaa perheitä, sillä mulla itselläni on lapsia koulussa ja vanhempainilloissa sekä lukukausien päättäjäisjuhlissa tapaan näitä miehiä ja juttelen heidän kanssaan.
Se on yllättävää että nämä perheenisät ovat oikeasti enemmän aikuisia versioita kuvan pojasta kuin joitain leveäharteisia, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä alfoja.
Syynä tähän lienee puhtaasti tilastot, alfoja vain ei riitä jokaiseen perheeseen perheenpääksi.Ne ovat juuri niitä aisureita.
aisuriksi7 kirjoitti:
Ne ovat juuri niitä aisureita.
Jotta nuo tasoteoriat voisivat pitää paikkansa edes teoriassa, alfoja pitäisi olla paljon enemmän kuin mitä niitä on.
- 121212121212
Alfabertti kirjoitti:
Mulla on ehkä hivenen perspektiiviä ottamaan kantaa siihen minkälaiset miehet perustaa perheitä, sillä mulla itselläni on lapsia koulussa ja vanhempainilloissa sekä lukukausien päättäjäisjuhlissa tapaan näitä miehiä ja juttelen heidän kanssaan.
Syynä tähän lienee puhtaasti tilastot, alfoja vain ei riitä jokaiseen perheeseen perheenpääksi.Tästä kaiki lienevät yhtä mieltä?
Alfoja on todella vähän, samoin kuin pitkiä/leveäharteisia/jykeväleukaisia miehiä jotka saattavat olla alfoja tai sitten ei.
Jos enemmistö perustaa jossain vaiheessa perheen, enemmistöllä naisista ei ole alfaa vaan tavallinen mies.
Minun huomioni on että opiskelupiirerissä ja kaveripiireissä on valtava joukko näitä miehiä joista suuri osa jäi ilman naista n. 25-vuotiaaksi asti tai jopa 30-vuotiaaksi asti. Naiset eivät tätä tiedä koska tietysti nämä miehet tekevät kaikkensa salatakseen naisettomuutensa. Minun opiskelukavereistani alle puolet sai _todistetusti_ naista opiskeluaikana joko suhteessa tai muuten. Kun naisilla alkoi pyörimään lapset ja talot mielessä, parit löytyivät.
Itsehän olen myöntänyt oman periaatteeni. Jos nainen ei halunnut kaltaisiani miehiä ennen kuin lapset/talo alkoi pyörimään mielessä, sitten on myöhäistä.
Tällainen kolmekymppinen nainen on silmissäni sama kuin naisten silmissä nelikymppinen, kaljuuntuva ja mahakas mies joka seikkaili paikallisten lutkien kanssa nelikymppiseksi ja biologisen kellon tikittäessä alkoi etsimään kilttiä kodin piikaa. 121212121212 kirjoitti:
Tästä kaiki lienevät yhtä mieltä?
Alfoja on todella vähän, samoin kuin pitkiä/leveäharteisia/jykeväleukaisia miehiä jotka saattavat olla alfoja tai sitten ei.
Jos enemmistö perustaa jossain vaiheessa perheen, enemmistöllä naisista ei ole alfaa vaan tavallinen mies.
Minun huomioni on että opiskelupiirerissä ja kaveripiireissä on valtava joukko näitä miehiä joista suuri osa jäi ilman naista n. 25-vuotiaaksi asti tai jopa 30-vuotiaaksi asti. Naiset eivät tätä tiedä koska tietysti nämä miehet tekevät kaikkensa salatakseen naisettomuutensa. Minun opiskelukavereistani alle puolet sai _todistetusti_ naista opiskeluaikana joko suhteessa tai muuten. Kun naisilla alkoi pyörimään lapset ja talot mielessä, parit löytyivät.
Itsehän olen myöntänyt oman periaatteeni. Jos nainen ei halunnut kaltaisiani miehiä ennen kuin lapset/talo alkoi pyörimään mielessä, sitten on myöhäistä.
Tällainen kolmekymppinen nainen on silmissäni sama kuin naisten silmissä nelikymppinen, kaljuuntuva ja mahakas mies joka seikkaili paikallisten lutkien kanssa nelikymppiseksi ja biologisen kellon tikittäessä alkoi etsimään kilttiä kodin piikaa.Muutos lienee enemmän kulttuurinen kuin yksilön omaa valintaa. Menneinä vuosikymmeninä naisen piti jo hyvin nuorena löytää itselleen mies jonka kanssa perustettiin perhe, nykyisin tuo toimintamalli on käytössä vain joissain uskonnollisissa piireissä.
Naiset haluavat opiskella ja pitää hauskaa sekä luoda uraa ennenkuin ruvetaan tähyilemään perheen perustamista. Se että joku katkera neitsytsetä ei voi perustaa perhettä ikäisensä naisen kanssa joka piti nuoruuden riennoissa kivaa komeiden poikien kanssa, on tietenkin ikävä juttu. Onneksi maahanmuuttajamiehet hoitavat yksinäisten naistemme siittämisen.- 1313131313
121212121212 kirjoitti:
Tästä kaiki lienevät yhtä mieltä?
Tällainen kolmekymppinen nainen on silmissäni sama kuin naisten silmissä nelikymppinen, kaljuuntuva ja mahakas mies joka seikkaili paikallisten lutkien kanssa nelikymppiseksi ja biologisen kellon tikittäessä alkoi etsimään kilttiä kodin piikaa.mistä tiedät kelle naiselle juuri olisit kelvannut mutta joka vain ei tavannut sua menneessä hölmö
- 121212121212
Alfabertti kirjoitti:
Muutos lienee enemmän kulttuurinen kuin yksilön omaa valintaa. Menneinä vuosikymmeninä naisen piti jo hyvin nuorena löytää itselleen mies jonka kanssa perustettiin perhe, nykyisin tuo toimintamalli on käytössä vain joissain uskonnollisissa piireissä.
Naiset haluavat opiskella ja pitää hauskaa sekä luoda uraa ennenkuin ruvetaan tähyilemään perheen perustamista. Se että joku katkera neitsytsetä ei voi perustaa perhettä ikäisensä naisen kanssa joka piti nuoruuden riennoissa kivaa komeiden poikien kanssa, on tietenkin ikävä juttu. Onneksi maahanmuuttajamiehet hoitavat yksinäisten naistemme siittämisen.Totta, nykyinen kulttuuri opettaa naisia käyttäytymään entisaikojen merimiesten tapaan.
"Se että joku katkera neitsytsetä ei voi perustaa perhettä ikäisensä naisen kanssa joka piti nuoruuden riennoissa kivaa komeiden poikien kanssa, on tietenkin ikävä juttu."
Neitsytsetä on mies joka ei kelpaa vanhempanakaan.
Tuossa kyseessä on juurikin tosielämän versio palstan Timppa- ja Ekivitseistä.
Mies A on se jonka kanssa pidetään hauskaa.
Mies B on se joka hoitaa talot ja matkat kun nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt.
Mies B:lle lankeaa koiran virka. Jos mies B kelpaa naiselle _vain_ kun mukana kuvioissa on lapset ja talo, se todistaa ettei mies B ole se mistä nainen eniten pitää. Mies B on pelkkä käytännöllinen valinta.
Tämä on myös syy miksi en lähtisi samaan kelkkaan naisen kanssa jolla on jo lapsikuume päällä. - 121212121212
1313131313 kirjoitti:
mistä tiedät kelle naiselle juuri olisit kelvannut mutta joka vain ei tavannut sua menneessä hölmö
Millaisista miehistä tämä nainen sitten piti nuorempana? Saman tyyppisistä kuin minä = asia ok.
121212121212 kirjoitti:
Totta, nykyinen kulttuuri opettaa naisia käyttäytymään entisaikojen merimiesten tapaan.
"Se että joku katkera neitsytsetä ei voi perustaa perhettä ikäisensä naisen kanssa joka piti nuoruuden riennoissa kivaa komeiden poikien kanssa, on tietenkin ikävä juttu."
Neitsytsetä on mies joka ei kelpaa vanhempanakaan.
Tuossa kyseessä on juurikin tosielämän versio palstan Timppa- ja Ekivitseistä.
Mies A on se jonka kanssa pidetään hauskaa.
Mies B on se joka hoitaa talot ja matkat kun nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt.
Mies B:lle lankeaa koiran virka. Jos mies B kelpaa naiselle _vain_ kun mukana kuvioissa on lapset ja talo, se todistaa ettei mies B ole se mistä nainen eniten pitää. Mies B on pelkkä käytännöllinen valinta.
Tämä on myös syy miksi en lähtisi samaan kelkkaan naisen kanssa jolla on jo lapsikuume päällä.Tulipahan nyt sitten selväksi mullekin nuo Timppa- ja Ekivitsit, olen vain pikaisesti niitä vilkaissut ja ajatellut niiden olevan palstajunioreiden sisäpiirijuttuja joita ei ole tarkoitettu varttuneemmalle väelle.
- m-i-e-z
Tasoton. =)
Prosessoinnin kokonaistuloksesta kohde ei ole antanut mitään pureskeltavaa, joten tulos on 0. Kyseessä saattaa olla väärään verkkoon kytketty laskentatietokone, jolle on opetettu numeroiden lisäksi aakkoset. Kunhan ei nyt kukaan loukkaantuisi mutta kieltämättä minulla tuli Kanadan moskeija-ammuskelijan kuvista mieleen että siinähän on 12121212:
http://heavy.com/news/2017/01/alexandre-bissonnette-quebec-city-canada-mosque-shooting-attack-suspect-gunman-shooter-photos-pictures-video-motive/- 121212121212
Jotenkin ei ilme täsmää...hyvin bongattu silti. Tiettyä yhdennäköisyyttä löytyy. Kapeat hartiat, pieni leuka, jne. Shakkikuva on ehkä miltä näytän silloin kun ihan kaikki osuu kohdilleen. Yleensä kun hymyilen, näytän poikamaisemmalta ja vähemmän maskuliiniselta.
https://www.thesun.co.uk/news/2746356/alexandre-bissonnette-quebec-city-mosque-shooting-terror-suspect/
- 121212121212
Niin, nyt kun ulkonäköä alettiin ruotimaan.
Tiedän kyllä että moni sanoisi "et ole ruma vaan söpö". Ehkä. Kuvissa monikin nainen pitää sellaisesta poikamaisesta, mutta _livenä_ naisen pikkarit kostuttaa maskuliinisuus ja viitteet korkeasta testosteronitasosta. Niitä ovat pituus, leveät hartiat, jykevä leuka ja matala ääni.
Kyse on samasta erosta järjen ja tunteen välillä kuin naisen sanoessa "haluan kunnollisen miehen"...mutta tositilanteessa baarista poistutaankin sen playerin käsipuolessa.Hassua on oikeastaan se että jos olisit sattunut syntymään naiseksi olisit haluttavimmasta päästä ja leveähartiaiset, jykeväleukaiset ja matalaääniset naiset olisivat sinulle kateellisia suosiostasi.
- exkurppa
Voisitko olla vain "söpö" ....älä jankuta...sängyssä pitää osata olla vatvomatta asioita ja olla h i l j a a.
(ethän vain ole piilonarsisti?)
PS. Tiedän huomenna vasta iltapäivällä saanko laastarimiehen. Antaisitko hieman sijoitusvinkkejä, jos tavataan...jälkkäriksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1301854Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602