Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tyttövaanmiettii
profiilit
tyttövaanmiettii
tyttövaanmiettii
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siitä+mää+oonki+ilonen+et+se+mun+opettaja+tietää+missä+mennään+sen+opetuksen+suhteen.+
Mut+en+ite+tykkää+siitä+opesta+niin+paljon+ku+siitä+ekasta+joka+mulla+oli.+Ymmärsin+hänen+puheistaan+että+hän+tulisi+opettamaan+minua+suurimmaksi+osaksi+koska+myös+aloitti+minun+kanssa,+mutta+hänen+oltuaan+poissa+jonkin+aikaa,+minulle+vaihdettiin+ihan+uusi+ope+joka+on+ollut+minulla+ainakin+sen+4-5+kertaa+putkeen.++Olen+huomannut+että+hän+pitää+minusta+mutta+minä+en+pidä+hänestä+:D++Saatan+olla+myös+vainoharhainen+mutta+tässä+yks+päivä+tunnilla+tuli+semmonen+outo+olo,+että+hän+olisi+yrittänyt+käytöksellään+ja+puheillaan+tehdä+minuun++eräänlaisen+vaikutuksen+:D++no,+se+siitä.+Kunhan+opin+hyvin+ajamaan+ja+saan+kortin+niin+kiittään+ja+kuittaan.
18.11.2017 11:23
Totta.+Kyllä+ne+taitaa+olla+yrityskohtaiset.+:)+Mullaku+on+aina+sama+ope+nykyään+niin+mietin+et+miksköhän.
17.11.2017 19:39
Raamattuhan+sanoo,+että+mikä+ei+ole+Jumalasta,+on+saatanasta.+Raamattu+myös+kehottaa+meitä+aina+testaamaan+jokaista+henkeä.+Puhuuko+se+totta+ja+kehottaako+se+meitä+tekemään+syntiä+vai+jotakin+hyvää?+Jos+on+läheinen+ja+vahva+suhde+Jumalan+kanssa,+Pyhä+Henki+ottaa+meissä+vallan+eli+silloin+Jumalan+Henki+ja+läsnäolo+on+meidän+kanssa+ja+sillon+on+paljon+helpompi+tunnistaa+mikä+henki+ja+voima+mistäkin+tulee.+Silloin+ei+demoneilla+ja+saatanalla+ole+melkeimpä+minkäänlaisia+mahdollisuuksia+tulla+suhun+tai+sun+elämään.+Kovastihan+ne+sitä+tulee+yrittämään,+yleensä+synnin+kautta,+mutta+kun+synnistä+pysyt+pois,+nekin+pysyy+pois.+
Monesti+saatana+yrittää+"sulautua+meihin"+eli+se+ehdottaa+ajatuksia,+tunteita+ja+haluja,+jotka+on+lähellä+sun+omia,+sillon+ku+olit+tai+olet+synnissä+ja+siks+sitä+on+niin+vaikea+välillä+erottaa.+Kaikista+paras+keino+päästä+eroon+demoneista+ja+muista+saatanan+hengistä+on+vaan+rukoilla+että+Jumala+ottais+ne+pois+ja+tehä+kaikkes,+että+pysyt+poissa+synnistä.+
Jumala+on+mustasukkainen+Jumala+ja+se+haluaa+että+me+ollaan+kokonaan+joko+Hänen+kanssaan+tai+sitten+ei+ollenkaan+-+eli+saatanan+kanssa.+Et+voi+olla+molempien+kanssa.
17.11.2017 14:52
Itselläni+on+myös+erittäin+kuiva+iho,+etenkin+kylmällä+ja+sateisella+säällä.+Jopa+apteekin+tuotteet,+jotka+on+tarkotettu+erittäin+kuivalle+iholle+ei+auta.+Siks+käytänki+kaakovoita;+joko+luontaista+"Palmer´s+cocoa+butter+formula+with+vitamin+E"+(sitä+saa+netistä+mut+itse+ostin+yhestä+afrikkalaisesta+kaupasta,+joka+on+täällä+Oulussa+"Tuiran+oriental+shop".+mut+parempi+on+vaselinen+cocoa+radiant+rasva.+Sitä+saa+kaikista+kaupoista.+Maksaa+jotain+vähän+yli+pari+euroo.+Kuivuu+tosi+nopeasti+joten+sopii+hyvin+meikin+alle.+Mulla+ainaki+kosteuttaa+ja+hoitaa+kuivaa+ihoa.+Itse+tykkään+sekottaa+nuita+kahta+keskenään+ja+hieroo+koko+kroppaan+aina+suihkun+jälkeen.+Tulee+tosi+pehmee+ja+kiiltävä+iho+++tuoksut+aina+ihanalle+suklaalle+:)
17.11.2017 14:23
1 / 1