Gallup: Katsotko vai etkö katso Maajussille morsian -realityä? Miksi?

24

2174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole katsonut ainuttakaan ns. tositeevee formaatilla tehtyä ohjelmaa. Mieluummin olen tuijottanut vaukka seinää.
      On vähän paha puhua asiasta, josta ei ole kokemusta mutta olen päättänyt niiden olevan huonolaatuista ajan käyttöä.

• Anonyymi00002

Voin sanoa rehellisesti että en ole katsonut jaksoakaan kyseisestä sarjasta.

• Anonyymi00006

En minäkään katso

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En minäkään katso

No ei.

• Anonyymi00003

Katson, kun olen itsekin maanviljelijäperheestä lähtöisin. Arvostan ja kunnioitan kaikkia jotka tuottaa meille kotimaista ruokaa. Kiinnostaa tämän ajan maanviljelys, karjan ja perunan, vihannesten, juuresten ja marjojen kasvatus. Kiitos jokaiselle tuottajalle, paha vain kun keskusliikkeet maksavat huonosti viljelijöille. Kauppa tekee itselleen tulosta vaikka me kaikki tarvitsemme ruokaa.

• Anonyymi00012

Taitaa olla ohjelmaan osallistuneista osa olla selllasia jotka ei ole edes lantakasaa nähneetkään.

• Anonyymi00004

Olen katsonut ,viimeksi vain osittain kun yksi ei ollutkaan maajussi. Maajussi, maanviljelijä viljelee meille ruokaa, kaikenlaista mitä saamme lähikaupasta ja puhdasta ja tuoretta. On ihan välttämätöntä olla omavarainen.

• Anonyymi00005

ei ole silmiä

• Anonyymi00007

ei kiinnosta paskanvertaa nänä julkkisreality ohjelmat.
      Samat naamat koheltamassa joka v***n ohjelmassa.

• Anonyymi00008

Tuijottaako joku muka nykyään vielä televisiota? Ehkä jotkut mummelit ja papparaiset.

• Anonyymi00010

Vaikuttaako se ohjelman sisältöön mistä sitä katsoo ? Nythän oli kyse ohjelmasta ei käytettävästä raudasta.

• Anonyymi00009

Välillä katson, välillä taas en, riippuu vapaa-ajan määrästä. Tällainen tavis-reality on mielestäni mukavampaa katsottavaa kuin julkkis-hömpät.

• Anonyymi00011

Katsomme vaimon kanssa.

• Anonyymi00013

Rouva katsoa napittaa. Minä en kenenkään naimatouhuista perusta.

• Anonyymi00014

Sama juttu, vaimo katsoo nää kaikki ? minä en voi kiinnostua tuollasista, ei anna minulle yhtään mitään, muutenkaan ns. tositeevee jutut. no eipä ole tarvinnut yli 50 v noita asioita värkätä,vanhassa vara parempi,se on tosi tv.tä. no dokumentit ,luonto-ohj. vanhemman ajan musa ,jos näkyy silloin tällöin. Ja jos hyvä leffa ,,ei mikään skifi ym hömppä kiinnosta. No jos? hyvä sarja kunnon juonella ,ei mikään mis .yhtä kiroilua ja pettämistä ,tai muuta typerää,ei kiinnosta ,ja urheilua kyllä sopivasti.. No kitaraa soitellen aika kuluu kyllä hyvin ,kun pieni "ukkoporukka" on ja ulkoilu ylensä.. Ehkä naisten ohjelmia nykysin jopa suurin osa noista sanoisin ,ehkä antaa heille niitä menneen nuoruuden "muistoja" ,hyvä niinkin.

• Anonyymi00015

En katso. Olen aikoinaan katsonut jonakin vuonna lähes kaikki. Niin sliipattu ja tiettyyn muottiin puristettu. Ideana muuten oikein hyvä, mutta kun ei ole todellinen niin ei ole. Siis ei anna tapahtumista oikeaa kuvaa vaan on tehty välillä ihan turhaa ja typerää draamaa. Harmi. Mielelläni katsoisin, jos olisi aito.

• Anonyymi00017

No jaa ei ole Ketään täältä päin , viime vuonna oli Kestilästä se Maajussi totta kai ,sitä katsoi mutta ikäväksi voin kertoa että ovat eronneet. Jahas tästä ohjelmasta onkohan enää kukaan pari yhdessä. ? Mitä nyt tätä ohjelmaa on kuvattu monet vuodet .

• Anonyymi00019

Yleensä melkein kaikki ovat saaneet maatilansa sukupolvenvaihdoksena. Olen kyllä kade näille maatalouden ammattivalittajille. Tukia tulee näille joka tuutista, mutta kun on se " hirveä paperityö byrokratia". Voi, voi.

• Anonyymi00021

Hoidapas itse yksin vähän aikaa jotain 100 lehmän 100 hehtaarin tilaa (vähemmällä ei maanviljelijä tule nykyään toimeen) niin ehkäpä mieli muuttuisi.

Siinä ei ole aikaa eikä varaa sairasteluun eikä "harrasteluun", etelänmatkoista ei puhettakaan.

• Anonyymi00020

En ole koskaan katsonut enkä aiokaan katsoa yhtän jaksoa kyseistä paskasarjaa.

Sama koskee kaikkia muitakin kotimaisia, etenkin kaupallisten kanavien tuottamia, paskasarjoja, mukaanlukien musiikkiohjelmat, visailut, kotikadut, salatutelämät, sairaalapaskat, jne.

• Anonyymi00022

En ole koskaan katsonut tosi-tv:tä. 2000-luvun alussa se alkoi valloittaa ruutuja ja samaan aikaan hankkiuduin televisiostani eroon enkä ole uutta hommannut.

• Anonyymi00023

Siis kenen suosikkiohjelma. En tiedä ketään joka katsoisi

• Anonyymi00024

Kaksi niinku Jussia. En laskenut mutta kymmeniä niinku sanoja. Niinku tauti on levinnyt koko suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1415
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1389
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1235
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      960
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      927
    Aihe