Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
Jean-Pierre.Kusela
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1334
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+asiassa+minulla+ei+ole+todistustaakkaa+edes+Repelle+ja++hän+ilmeisesti+tietää+miksi,+siksi+ei+ala+vaatimaan+todistelua.
Syy+on+yksinkertainen:+mielipiteet+harvoin+kuuluvat+todistustaakan+piiriin,+varsinkin+jos+mielipiteet+perustuvat+havaintokokemukseen.
30.05.2017 15:44
Repelle,+mutta+ei+sinulle.
30.05.2017 15:31
En+muistaakseni+ole+todistustaakasta+täällä+maininnut,+tai+siitä+on+aikaa+todella+kauan.+Jos+joku+muu+on+sinulle+siis+asiasta+jankuttamiseen+asti+asiasta+sanonut,+niin+luulisi+sinun+tietävän+mitä+se+tarkoittaa.
30.05.2017 15:27
Lue+Repen+kanssa+käymääni+keskustelun+pätkää+Eerikasta+ja+Aaltovaasista,+niin+ehkä+asia+aukeaa+myös+sinulle.+Jos+ei,+niin+sille+en+sitten+voi+enkä+halua+tehdä+mitään.
30.05.2017 15:19
Yrität+ihan+itse+siirtää+maalia,+sillä+Repe+tai+minä+emme+ole+väittäneetkään,+että+keskustelussa+olisi+ollut+kitkaa.+Kitkattomuudesta+piti+huolen+Aaltovaasi.
30.05.2017 15:13
Onko+Vladimir+Putin+mielestäsi+miehekäs?
"Perustele+miten+Ville+Niinistö+ei+ole+neitimäinen."
Oletko+koskaan+kuullut+sellaisesta+asiasta+kuin+todistustaakka?+Se+on+positiivisen+väitteen+esittäjällä.
30.05.2017 13:54
Juuri+näin.+Aaltovaasi+piti+yllä+keskustelua+ja+usko.vainen+teki+juuri+noita+tokaisuja,+ja+halusi+sättiä+muut+pois+keskustelusta,+tämän+syyn+voi+arvatakin.
30.05.2017 13:37
Ihan+hyvä+keskustelu,++jonka+tasoa+piti+yllä+Aaltovaasi.
30.05.2017 13:26
"Eikä+kaikki+kestä+seurata+aivotonta+räyhäämistä+ja+valehtelua,"
Vaihtoehtona+saataa+olla,+ettei+häntä+huvittanut+seurata.+Ajatukseni+pohjautuu+siihen,+että+ei+minuakaan+tämän+palstan+seuraaminen+aina+huvita.+Tosin+tällä+kertaa+syyt+poissaolooni+olivat+aikaisemmin+mainitsemani.
Ainoastaan+Aaltovaasi+tietää+todellisen+syyn,+jos+ei+palsta+enää+innosta.
30.05.2017 13:11
Pärjännyt.
30.05.2017 12:59
Mikä+on+miehekästä+ja+mikä+naisellista+menee+vähän+samalla+tavalla+kuin+mikä+on+kaunista+tai+rumaa,+se+on+aina+katsojan+silmissä.+Siihen+vaikuttaa+niin+ulkoiset+kuin+sisäiset+tekijät.+Mikä+on+yhdelle+miehekästä,+on+toiselle+naisellista.+Mikä+on+yhdelle+kaunista,+on+toiselle+rumaa,+unohtamatta+kaikki+sävyt+siltä+väliltä.+
Varmaan+hetero/bi-naiset+tai+homo/bi-miehet+ovat+parhaita+tekemään+jonkun+yleisemmän+arvion,+mikä+miehessä+tekee+miehekkään+tai+naisellisen.+Toisaalta+ei+ole+mitään+yleismaailmallista+muottia,+minkälainen+mies+on+miehekäs,+sillä+näkemykset+ovat+myös+aina+jollain+asteella+kulttuurisidonnaisia.
30.05.2017 12:54
Sarah+Rizzo?
30.05.2017 12:31
Kyllä+sitä+pystyy,+kun+on+ollut+työkiireitä+ja+sitten+kotona+vaimo+pitänyt+ruodussa.+Nyt+on+kiireet+helpottaneet+ja+vaimo+työmatkalla,+pahanteossahan+minut+löytää.
Eerika+on+pitänyt+pintansa+hyvin,+ainakin+tässä+ja+parissa+muussa+ketjussa.+Aaltovaasi+on+uusi+nimi.+On+vissii+tullut+palstalle+tuon+kuukauden+aikana,+kun+olin+poissa.
30.05.2017 11:55
Ehkä+usko.vainen+ei+uskalla+kommentoida+syntiä,+johon+hänen+idolinsa+Meller+on+haksahtanut.
30.05.2017 11:45
Outoa+minusta+on,+että+molemmissa+lafkoissa+on+johtoporukoissa+myös+koulutettua+porukkaa,+eivätkö+he+ymmärrä,+että+tuollainen+päätön+sählääminen+ennemmin+karkottaa+kuin+houkuttelee+mahdolliset+kannattajat?+Luulisi,+että+ainakin+Patmokselle+tällä+olisi+väliä,+koska+heillä+kuitenkin+on+myös+tuota+lähetystoimintaa+kenkäpaketteineen.+Aa+on+alusta+alkaen+ollut+vitsi,+ettei+kovin+moni+edes+huomaisi+sen+kuolevan+pystyyn.
30.05.2017 11:42
Tarkoitin,+että+minä+olen+ollut+poissa+palstalta+yli+kuukauden.+Voisin+varmaan+olla+poissa+vuoden+ja+palatessani+tuo+yksi+yhä+vatkaisi+tämän+lempiaiheensa,+homouden,+parissa.+Toinen+lempiaihe+on+solvausketjujen+aloittaminen+muista+kirjoittajista,+puskanikein+tietty.+Kolmas+on+eri+mieltä+olevien+solvaaminen+jo+olemassa+olevissa+ketjuissa,+sekin+tietty+puskanikein.+Kun+tulee+uusia+solvauksen+kohteita,+kuten+nyt+tämä+Eerikatässämoi+näyttää+olevan,+usko.vaisen+alter+ego+puskanikit+suorastaan+tanssivat++riemusta.
30.05.2017 11:23
Yhdessä+aikaisemassa+viestissä+usko..vainen+sanoo+puhuvansa+Raamatun+näkökulmasta,+mutta+kyllä+hän+selkeästi+puhuu+Ahvion+ja+Mellerin+esittämästä+(Raamatun)+näkökulmasta.
29.05.2017 22:49
Mikään+ei+ole+muuttunut+Räyhiksen+kohdalla,+vaikka+tältä+palstalta+on+pitänyt+taukoa+yli+kuukauden.+Hän+on+aina+tämän,+hänelle+niin+rakkaan,+aiheen+parissa.+Tavoillensa+uskollisena,+hän+alkaa+heti+haukkumaan,+kun+joku+on+eri+mieltä,+ja+tekee+sen+aina+puskanikillä.+Hänessä+ei+ole+tarpeeksi+miestä+(vai+onko+nainen?)+heittää+paskaansa+rekatulla+nikillään.
29.05.2017 22:31
Tulipas+kirjoitusvirheitä+ja+sanakin+unohtui.+Pitää+hakea+lukulasit...
29.05.2017 22:06
Tässä+ketjussa+on+jäätelö+hyvin+kaupauksi.+Lähes+250+jätskipalloa+päivän+aikana.
29.05.2017 22:03
47 / 67