Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Ei+ole.+Mm.+tappoi+syyttömät+egyptiläisten+hyötyeläimet+ruttoon+ja+sitten+san+niistä+vielä+lisäksi+hukutti+Kaislamereen.+Teki+myös+hirveyksiä+ihmisiä+kohtaan+mm.+näiden+pelkän+kansallisuuden+perusteella.
  2. >+En+ole+tuominnut+yhtään+ketään.Kyllä+olet+tuominnut.+Tuomitset+jo+pelkästään+senkin,+jos+ei+usko+samalla+tavalla+kuin+sinä.+Tuomitset+homoseksuaalit,+buddhalaiset+ym,+jotka+eivät+sinun+pirtaasi+sovi.+Tosin+piiloudut+jumalasi+selän+taakse+ja+huutelet+sieltä.+Niin,+tietenkään+et+antaisi+taivaspaikkaa+jollekin+toiselle.+Kuten+sanoin,+siinä+tapauksessa+en+voi+pitää+sinua+kritittynä.+Minun+kristittyni+on+valmis+vaikka+mihin+uhrauksiin+toisten+puolesta.+Eikös+se+ole+vähän+niin+kuin+kristinuskon+sanoma?Mitä+minä+sillä+"ijankaikkisella"+elämällä+tekisin,+jos+tuntemani+mukavat+homoseksuaalit+(joihin+en+itse+kuulu)+kärsisivät+ikuisessa+kidutuksessa?+Voisinko+minä+muka+olla+onnellinen?+Luojan+kiitos,+EN!Itsekästä+oman+edun+tavoittelua+en+pidä+kristillisyytenä,+tosin+se+on+ymmärrettävää+meille+itse+kullekin,+mutta+jaloa+se+ei+ole.+>+...vaan+hulluja+ovat+ne+jotka+sanovat+että+Jumalaa+ei+ole.Eivät+ole.+Eivät+yhtään+sen+hullumpia+kuin+ne,+jotka+sanovat,+että+Jumala+on.+Kumpikin+vaihtoehto+on+mahdollinen.+Järkevä+ihminen+voi+päätyä+kumpaankin+noista.+Mutta+kyllä+niitä+pähkähulluja+uskonlahkoja+on!+Niihin+uskominen+on+järjetöntä.>++Ei+kukaan+pääse+taivaaseen+olemalla+"ihmisiksi".Sitä+en+tarkoittanutkaan,+vaan+sitä,+että+on+syytä+olla+ihmisiksi+ILMAN+mitään+palkinnon+odotusta,+oli+se+sitten+taivaspaikka,+rahaa+tai+mainetta.+Sorry,+olen+liian+kiltti+ihminen+voidakseni+hyväksyä+sinun+uskonnolliset+käsityksesi+ja+tuomitsemisesi.
  3. Sinä+todellakin+tunnet+Smithin+naiskentelutouhut+vain+pinnallisesti.+Et+ole+lukenut+edes+mormonitutkijoiden+huolellisten+tutkimusten+perusteella+kirjoittamaa+kirjaa+etkä+haluakaan+lukea,+vaan+tuomitset+sen+MINUN+harjoittamakseni+panetteluksi.+Lue+ihmeessä+se+kirja!>+Sitten+kun+asianmukaisesti+lukee+myös+kirkon+tarkemmat+selvitykset,+mitään+vikaa+ei+löydy.Joo,+ei+David+Koreshinkaan+tekemisistä+löydy+mitään+vikaa,+jos+on+niin+imbesilli,+että+uskoo+vain+hänen+omien+lahkolaistensa+kirjoituksiin.+Eikä+Kimin+hallinnossakaan+ole+mitään+vikaa.+Nytkin+imperialistinen+propaganda+väittää,+että+Kim+olisi+surmauttanut+monia+virkamiehiään+epäonnistuneen+Hanoin+kokouksen+seurauksena,+mm.+tulkkinsa,+joka+"käänsi+väärin".+Ja+jos+onkin+surmauttanut,+hän+ei+ole+tehnyt+mitään+väärää+ja+jos+onkin+tehnyt+jotain+väärää,+hän+on+saanut+kaiken+anteeksi+maansa+oikeuslaitokselta+ja+puolueeltaan.Tuon+tasoista+se+Ollin+esittämä+kirkkonsa+kauheuksien+puolustelu+on.+Melkoista+sokeutta!Mormonin+kirja+on+osoittautunut+huijaukSEKSI.+Intiaanit+eivät+ole+lähi-itäläisten+jälkeläisiä.+Kirja+vilisee+muutenkin+historiallisia+virheitä.