Höpölöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
3230
Vielä yksi aloitus
Laita tähän uudeksi aloitukseksi viestin, johon et suostunut vastaamaan. Hommaa itsellesi jokin kännykkäsovellus, joka7481219Vuodenajat III
Vaikka minun oli tarkoitus lopettaa kokonaan täällä kirjoittelu, jäin kiinni tuohon yhteen kirjoittelijaan, joka ei taju560621Kirkon anteeksipyyntö?
Milloin mormonnikirkko pyytää historiaansa tai sen osia anteeksi? Jopa Marx pyytelee, joten ottakaahan oppia: https://w28332Saamani anti
Olen lähettänyt ylläpidolle parannusehdotuksia palstan käytettävyyden suhteen, mutta ei näytä tapahtuvan mitään. Vihreä741270Uskomattomia sammakoita
Smithiltä tuli uskomattomia historiaan liittyviä sammakoita, mutta osaavat ne nykyisetkin ihmiset. Tuli juuri TV-ohjelma23232Ollin joukkue?
Kuuluisiko Olli tähän joukkoon, jos hän jatkaa juttujaan ihonväristä rangaistuksena? https://www.is.fi/kotimaa/art-200017156Aina vain huononee
Miksi ihmeessä Suomi24:n keskustelupalstaa huononnetaan aina? Ennen muinoin viestit sai kutistettua, jolloin näki nopeas23149Nuoleskelu
Pohjois-Korean 70-vuotisjuhliin oli tietysti kutsuttu valtionpäämiehiä ympäri maailman. Vain Mauritanian presidentti saa11140Pohjantähti
Taas meni keskustelu pitkäksi. Siksi avaan tähän uuden ketjun, vaikka lupasin, että ennen kuin palsta uudistetaan paremm37135Onnellisuus
Olen onnellinen ja noudatan viisauden sanaa olemalla syömättä lihaa, mutta toinen onnellisuuden tekijöistä jää noudattam47106Kerran kuussa
Päivälleen viisikymmentä vuotta sitten ihminen astui ensimmäistä kerta kuuhun, vaikka mormoniprofeetta oli nimenomaan sa1788Mormonien vaino
Olen Ollin kanssa samaa mieltä siitä, että mormoneja ei saisi vainota heidän elämäntapansa takia. Parhaillaan töllössä m7787Ruusunmarjaneuroni
Puuttuuko mormoneilta ruusunmarjaneuroni, koska he käyttätyvät kuin siat vatukossa, silloin kun heidän kirkkonsa käytänt483Jim Jonesin lahko
Juuri nyt Yle Teemalla Jim Jonesin lahkosta. Vaarallisia tuollaiset siinä missä Smithinkin lahko.1880Uskomaton Suomi24!
Ainakaan tällä hetkellä ketjuissa ei voi vastata lainkaan, viestien lähettämisajat (aloitusta lukuunottamatta) puuttuvat475Mtkustelut
Olen jo kertonut, että vuonna 1979 matkustin Puolaan ja että siitä seurasi jotain. Nyt on tullut käytyä muutaman kerran272Väärään aikaan
Jos tämä äijä olisi perustanut kulttinsa 1800-luvulla, siitä olisi oinut kehittyä vaikkapa 15 miljoonan ihmisen uskonto,469- 269
Kanojen totuus
Älkää syöttäkö ruista kanoille ja muille linnuille. Smith opetti väärin siinäKIN asiassa.667Onko mormoni?
Onkohan tämä tyyppi mormoni? Ainakin hän elää varhaisempien aikojen mormonien tapaan ja samaan tapaan kui mitä mormonimi5561