Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpölöpsis
profiilit
Höpölöpsis
Höpölöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
3230
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä+hyväksyt+Kim+Jong-unin+toimet+eikä+sinulla+ole+mitää+omaa+mielipidettä+asiasta.+Jos+Kim+tapattaa+tätinsä+miehen+tai+oman+velipuolensa,+sinulle+riittää+se,+että+Kimin+hallinto+asian+hyväksyy.
Voi+Ollu-kulta+kun+olet+aivan+kirkkosi+talutusnuorassa+kuin+pässi!
Yritä+VIHDOIN+ajatella+omilla+aivoillasi+ja+seisoa+omilla+jaloillasi!
01.07.2019 20:34
Kyllä+sinä+saat+sanoa+ihan+mitä+tahansa+homovastaista.+Mitä+enemmän+sanot,+sitä+enemmän+se+kertoo+kuulijoille+sinusta.
01.07.2019 09:08
Mielestäsi+harhauttaja+ei+olekaan+ensisjaisesti+Joseph+Smith+vaan+itse+Jumala.
30.06.2019 20:55
Olli+luo+taas+uutta+mormoniteologiaa.+Kristuksen+rukoiluhan+on+mormoneilta+kielletty,+mutta+Olli+väittää,+että+kotona+niin+saa+tehdä.
30.06.2019 20:53
Ihmettä+mormonismissa+on+vain+se,+että+vielä+nykypäivänäkin+on+ihmisiä,+jotka+siihen+uskovat.
29.06.2019 21:50
Jos+on+vahva+ennakkoasenne,+silloin+voi+uskoa+Kim+Jong-unin+olevan+maailman+valo+ja+Joseph+Smithin+profeetta.
Jos+sen+sijaan+tutkii+aivan+avoimesti,+jokaiselle+täysijärkiselle+selviää,+mitä+Kim+ja+Smith+ovat+miehiään.
29.06.2019 21:47
>+Aika+on+kieltää+homoilta+oikeuksia,+aika+hyväksyä.+Sama+mustien+suhteen.+
Tuo+viimesitään+osoittaa+jokaiselle+täysijärkiselle,+että+mormonimi+on+hanurista.+Jos+Jumala+on+olemssa,+hän+ei+taatusti+käske+sortamaan+mustaihoisia+tai+homoja.+Ja+jos+Jumala+kärsisikin+rasismista+ja+homofobiasta,+tuskin+Hän+muuttelisi+mietään.
Toisaalta+Olli+tuossa+tunnustaa,+että+jossain+vaiheessa+kirkon+on+hyväksyttävä+homojenkin+oikeudet+kuten+mustien.+Samoin+joskus+on+hyväksyttävä+naisten+oikeudet.+Mustilla+on+pappeus,+mirreillä+ei;-)
29.06.2019 21:38
No+juuri+noinhan+valtaosalle+käy+kuten+kirjassa+luvataan.+Lähes+kaikille+selviää,+että+syseessä+on+kusetus.+Jos+sinä+kuulut+hurahtaneisiin,+se+kertoo+vain+sinusta.
29.06.2019 08:26
Monet+aasit+(mm.+mormonit)+ratsastavat+Jeesuksella.+Kantokyvystä+en+tiedä.
29.06.2019 08:21
Yle+Teemalla+juuri+nyt+Tom+of+Finland.
28.06.2019 21:05
Olettaakseni+saman,+minkä+jokainen+täysijärkinen+saa,+kysyipä+vastausta+sitten+Jumalalta+tai+pelkästään+omaa+järkeään+käyttäen.+Ilmiselvät+virheet+ja+kusetukset+jokainen+järjissään+oleva+huomaa.
28.06.2019 18:49
Se+oli+siis+valheen+enkeli,+joak+ilmestyi+Smithille.+Ilmankos+hän+sekoili+jopa+sen+asian+kanssa,+että+ketkä+kaikki+hänelle+esiintyivät+ensimmäisessä+näyssä.
28.06.2019 18:41
Ei+sinulla+Olli+ole+mitään+oikeutta+ottaa+yleiskielistä+sanaa+johonkin+erityiseen,+vieläpä+erilaiseen+merkitykseen.+Käytä+vain+reilusti+kaikkien+ymmärtää+termiä:+Smithin+oppi.
28.06.2019 18:39
Vai+että+sinua+oikein+oksettaa+homous+ja+siitä+keskustelu?+Suosittelen+psykiatrille+hakeutumista.
Jaahas.+Osoitin+että+et+seuraa+medioita+(väitit+mm.,+että+kukaan+ei+vaatinut+muutama+vuosikymmen+sitten+avioliittoa+eri+sukupuolisille,+vaikka+niin+on+tehty+jo+vuosikymmenien+ajan,+annoit+ymmärtää,+että+ensin+tuli+kypäräpakko+mopoilijoille+ja+sitten+polkupyöräilijoille,+vaikka+niin+ei+tapahtunut,+ym.).
Käännätkin+asiat+päälaelleen,+että+minä+en+muka+seuraa+medioita.+Jos+sinulla+on+tietoa,+että+Suomessa+joku+olisi+vaatinut+julkisesti+lapsiseksin+laillistamista,+kertonet+vaatijan+nimen.+Saksassa+sen+sijaan+niin+on+tapahtunut.+Mutta+edelleenkään+lapsiseksillä+ei+ole+mitään+tekemistä+homojen+oikeuksien+puolustamisen+kanssa!+Kumpikin+edustaa+pimeyttä,+niin+homojen+kuin+lastenkin+sorto.+
Sitä+paitsi.+Lapsiseksi+EI+OLE+laitonta+Suomessa.+Sehän+tuli+jälleen+esiin,+kun+uutisoitiin,+että+jossain+koulussa+12+-+14-+vuotiaat+olivat+lähetelleet+alastonkuvia+itsestään+toisilleen.+Siinä+asiassa+laittomuus+tapahtuu,+koska+lasta+esittävän+seksuaalissävytteisen+kuvan+hallussapito+on+rikos+niin+aikuisille+kuin+lapsillekin.+MUTTA+kerrottiin+myös,+että+jos+nuo+lapset+harjoittavat+seksiä+keskenään,+se+EI+OLE+RIKOS.+
>+Silloin+huomaat+itse+olevasi+samaa+mieltä,+koska+haluat+pysyä+muodissa+mukana.
Minä+en+koskaan+halua+olla+muodissa+mukana.+Täysin+kasvissyöjksi+ryhdyin+jo+nelisen+vuosikymmentä+sitten,+vaikka+ei+se+silloin+erityisesti+muotia+ollut,+päinvastoin,+asiaa+täytyi+aina+selitellä+vaikka+en+olisi+halunnut.+Usein+sanoinkin,+että+en+ole+keksinyt+yhtään+syytä+syödä+lihaa.+
Ja+minä+vastustin+homojen+sortoa+jo+tuolloin+kun+homous+vielä+luokiteltiin+sairaudeksi+ja+homoseksuaalisuuteen+kehottaminen+oli+rikos.+Monessa+asiassa+olen+joutunut+olemaan+vastarannankiiski,+en+muotien+myötäilijä.+Mutta+sinä+olet+uskontosi+vanki.+ET+edelleenkään+pysty+esittämään+ainuttakaan+JÄRKISYYTÄ+homovastaisuudellesi.+
>+Sinun+täytyy+olla+melkoisen+tyhmä,+jos+olet+joskus+kuulunut+mormonikirkkoon.
En+todellakaan+ole+kuulunut.+Myöskin+ev.lut-kirkosta+erosin+pian+aikuistuttuani.+Mutta+sinä+itse+kuulunet+ev.lut-kirkkoon...+Unohdit+edelleen+vastata,+että+hyväksytkö+kirkkosi+raamatunvastaisuuden+siinä+asiassa,+että+se+vihkii+avioliittoon+eronneita?
Minulla+ei+ole+mitään+hinkua+mennä+johonkin+Pride-kulkueeseen,+koska+tietääkseni+se+järjestetään+jossain+Suomen+syrjässä.+Mutta+kai+sinä+menet+johonkin+vastamielenosoitukseen,+vikka+et+edelleenkään+osaa+sanoa+yhtään+järkisyytä+homovastaisuudellesi.?
28.06.2019 18:36
>+Kyllä+ihminen+saa+ajatella,+että+homous+on+rikos+Jumalan+lakia+vastaan.+
Tuollaisten+ajatusten+esittäminen+on+paitsi+rikos,+se+osoittaa+myös+täydellistä+tietämättömyyttä.+
>+Vika+tuossa+on+se,+että+maallistuneen+kansan+paimentamisen+osaavat+paremmin+sekulaarit+poliitikot+kuin+mitkään+kristilliset+pakottamassa+lakejaan+pakanoille.
Ei+se+mikään+vika+ole+vaan+suunnaton+onni!+Sinulle+tietysti+sopisi+laki+ennen+vuotta+1971,+jolloin+homoseksuaalisuus+oli+rangaistavaa!+
>+Kirkko+tekee+väärin,+jos+painostuksesta+muuttaa+ksäityksiään,+jotka+tietää+Jumalan+tahdoksi+kirkolle+ja+yhteiskunnalle.+
Niin,+sinun+kirkkosihan+on+joutunut+luopumaan+mm.+moninainnista,+mustien+pappeuskiellosta,...
Sinusta+kirkko+on+tehnyt+väärin.+Jos+se+vielä+luopuu+laittomasta+homojen+sortamisesta,+sinun+mielestäsi+se+tekee+siinäkin+väärin.
28.06.2019 09:32
>+Yksityiskohdat+alkavat+vasta+nyt+valjeta+itse+kullekin.+
Hyvä+että+myönnät+kirkkosi+olleen+väärässä+ja+hyvä+että+sinullekin+akaa+vähitellen+valhjeta,+että+homoudessa+ei+ole+mitään+väärää.
>+Avioliitossa+korkein+ihanne+on,+että+vain+vaimon+kanssa+seksiä,+mutta+kuka+nuori+tai+yksinäinen+sitä+käytännössä+tänä+päivänä+pystyy+noudattamaan?+
Erittäin+moni.+Älä+peilaa+itseesi!+Jos+sinä+et+pysty,+ei+se+tarkoita+sitä,+että+kukaan+muukaan+ei+pysty.
28.06.2019 09:27
>+...kaikki+mitä+kirkko+tekee+ja+sanoo+on+aina+väärin,+ja+koska+on+niin+ja+niin+niin+koko+kirkko+on+mätä+ja+riistojärjestö...
Juuri+noin.+Taas+samaa+mieltä+ollin+kanssa.+
>+Vain+ihmisten+ikuinen+paksupäisyys+ja+syntiin+taipuvaisuus+on+aina+terveen+opin+hyväksymisen+esteenä.
Juuri+niin.+Mormonien+kallot+ovat+umpiluuta,+joten+he+ovat+syntiin+ja+sairaaseen+oppiin+taipuvaisia.
>+Ja+Jumala+harhauttaa+kenet+harhauttaa.
Smithiin+uskovat+on+harhautettu+todella+pahasti.
>+Vain+ne+harvat,+jotka+nöyrtyvät+kysymään+suoraan+Jumalta+rehellisin+ja+avoimin+mielin,+saavat+tiedon+Mormonin+kirjan+totuudesta+suoraan+Jumalalta+itseltään.+
Tuo+on+ainoa+asia,+josta+olen+nyt+Ollin+kanssa+eri+mieltä.+SUURIN+OSA+mormonismia+avoimin+mielin+tutkijoista+hoksaa+totuuden+mormonin+kirjasta+eli+että+se+on+täyttä+bullshitiä.
28.06.2019 09:22
Smithin+kirkossa+evankeliumia+ei+ole+koskaan+ollutkaan+eikä+myöskään+tietoa.
28.06.2019 09:16
>+On+se+mielipideasia+mitkä+asiat+lasketaan+tasa-+arvokysymyksiksi+ja+mitkä+ei.+
Ei+se+ole+vain+mielipidekysymys+vaan+laillisuuskysymys.
Vuonna+2000+uusi+perustuslaki+astui+voimaan.+Lain+6+§+sisältää+yhdenvertaisuuden+lain+edessä+sekä+yleisen+syrjintäkiellon.
Syrjintä+seksuaalisen+suuntautumisen+perusteella+on+ollut+laitonta+vuodesta+1995+lähtien,+ja+sukupuoli-identiteetin+osalta+vuodesta+2004.
27.06.2019 21:20
Tarkistin+vielä+Wiki-sedältä:
"Useimmissa+maissa+pyöräilykypärää+ei+ole+pakko+käyttää.+Pyöräilykypärän+käyttö+on+ollut+pakollista+Australiassa+1990-luvun+alusta+lähtien.+Se+on+pakollista+myös+Uudessa-Seelannissa+sekä+joissain+Yhdysvaltain+ja+Kanadan+osissa.+Israelissa+käyttöpakosta+luovuttiin+neljän+vuoden+kokeilun+jälkeen+vuonna+2011."
Ja+kuten+huomannet,+minä+en+alunperinkään+kirjoittanut+kypäräpakosta+vaan+kirjoitin:+"Kun+aikoinaan+suunnitetiin+polkupyöräilijän+kypäräpakkoa,+suositusta+tai+velvoitetta,..."+Lakiin+se+sitten+tuli+vain+suosituksen+tasolla,+joten+käyttämättömyydestä+ei+voida+rangaista.+
Huomatkaa:+Minä+olen+aina+oikeassa.+Niin+tuossakin.
Vielä+nimimerkille+Ev.lut:
Yrität+väkisin+koplata+asiat+yhteen,+koska+et+keksi+yhtään+järkiperustetta+homovastaisuudellesi.+
Sanon+omalta+osaltani+sen,+mihin+lähes+jokainen+homojen+oikeuksia+puolustava+voisi+yhtyä.+Vastustan+homojen+oikeuksien+rajoittamista.+Vastustan+suojaikärajojen+alentamista+(esim.+Venäjän+14+vuotta+on+mielestäni+liian+alhainen).+Vastustan+kaikkea+seksuaalista+ja+muutakin+hyväksikäyttöä.+
Koska+sinulla+ei+ole+järkisyitä+homejen+oikeuksien+rajoittamiseen,+luot+itsepetokseksesi+ja+toistenkin+pettämiSEKSI+mielikuvaa,+että+homojen+puolustajat+tekisivät+seuraavaksi+sitä+ja+sitä+pahaa.+Minä+vastustan+kaikkea+pahaa+ja+pahaan+kuuluu+myös+ihmisten+erottelu+sukupuolisen+suuntautumisen+mukaan.+Toki+jos+sukupuolinen+suuntautuminen+johtaa+toisten+vahingoittamiseen+(esim+Smithin+ja+kumppanien+touhut,+sellainen+on+tuomittavaa+kuten+kaikki+muutkin+teot,+jotka+vahingoittavat+toisia.+
Pyydän+sinua+Evlutti+siis+keskittymään+yhteen+asiaan+eli+siihen,+että+miksi+aikuisten,+itsestään+täyden+vastuun+kantavien+ihmisten+vapaaehtoisten+keskinäisten+suhteiden+pitäisi+olla+millään+tavalla+ulkopuolisten+määrättävissä?
27.06.2019 21:12
96 / 162