Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Sinä+hyväksyt+Kim+Jong-unin+toimet+eikä+sinulla+ole+mitää+omaa+mielipidettä+asiasta.+Jos+Kim+tapattaa+tätinsä+miehen+tai+oman+velipuolensa,+sinulle+riittää+se,+että+Kimin+hallinto+asian+hyväksyy.Voi+Ollu-kulta+kun+olet+aivan+kirkkosi+talutusnuorassa+kuin+pässi!Yritä+VIHDOIN+ajatella+omilla+aivoillasi+ja+seisoa+omilla+jaloillasi!
  2. Vai+että+sinua+oikein+oksettaa+homous+ja+siitä+keskustelu?+Suosittelen+psykiatrille+hakeutumista.Jaahas.+Osoitin+että+et+seuraa+medioita+(väitit+mm.,+että+kukaan+ei+vaatinut+muutama+vuosikymmen+sitten+avioliittoa+eri+sukupuolisille,+vaikka+niin+on+tehty+jo+vuosikymmenien+ajan,+annoit+ymmärtää,+että+ensin+tuli+kypäräpakko+mopoilijoille+ja+sitten+polkupyöräilijoille,+vaikka+niin+ei+tapahtunut,+ym.).Käännätkin+asiat+päälaelleen,+että+minä+en+muka+seuraa+medioita.+Jos+sinulla+on+tietoa,+että+Suomessa+joku+olisi+vaatinut+julkisesti+lapsiseksin+laillistamista,+kertonet+vaatijan+nimen.+Saksassa+sen+sijaan+niin+on+tapahtunut.+Mutta+edelleenkään+lapsiseksillä+ei+ole+mitään+tekemistä+homojen+oikeuksien+puolustamisen+kanssa!+Kumpikin+edustaa+pimeyttä,+niin+homojen+kuin+lastenkin+sorto.+Sitä+paitsi.+Lapsiseksi+EI+OLE+laitonta+Suomessa.+Sehän+tuli+jälleen+esiin,+kun+uutisoitiin,+että+jossain+koulussa+12+-+14-+vuotiaat+olivat+lähetelleet+alastonkuvia+itsestään+toisilleen.+Siinä+asiassa+laittomuus+tapahtuu,+koska+lasta+esittävän+seksuaalissävytteisen+kuvan+hallussapito+on+rikos+niin+aikuisille+kuin+lapsillekin.+MUTTA+kerrottiin+myös,+että+jos+nuo+lapset+harjoittavat+seksiä+keskenään,+se+EI+OLE+RIKOS.+>+Silloin+huomaat+itse+olevasi+samaa+mieltä,+koska+haluat+pysyä+muodissa+mukana.Minä+en+koskaan+halua+olla+muodissa+mukana.+Täysin+kasvissyöjksi+ryhdyin+jo+nelisen+vuosikymmentä+sitten,+vaikka+ei+se+silloin+erityisesti+muotia+ollut,+päinvastoin,+asiaa+täytyi+aina+selitellä+vaikka+en+olisi+halunnut.+Usein+sanoinkin,+että+en+ole+keksinyt+yhtään+syytä+syödä+lihaa.+Ja+minä+vastustin+homojen+sortoa+jo+tuolloin+kun+homous+vielä+luokiteltiin+sairaudeksi+ja+homoseksuaalisuuteen+kehottaminen+oli+rikos.+Monessa+asiassa+olen+joutunut+olemaan+vastarannankiiski,+en+muotien+myötäilijä.+Mutta+sinä+olet+uskontosi+vanki.+ET+edelleenkään+pysty+esittämään+ainuttakaan+JÄRKISYYTÄ+homovastaisuudellesi.+>+Sinun+täytyy+olla+melkoisen+tyhmä,+jos+olet+joskus+kuulunut+mormonikirkkoon.En+todellakaan+ole+kuulunut.+Myöskin+ev.lut-kirkosta+erosin+pian+aikuistuttuani.+Mutta+sinä+itse+kuulunet+ev.lut-kirkkoon...+Unohdit+edelleen+vastata,+että+hyväksytkö+kirkkosi+raamatunvastaisuuden+siinä+asiassa,+että+se+vihkii+avioliittoon+eronneita?Minulla+ei+ole+mitään+hinkua+mennä+johonkin+Pride-kulkueeseen,+koska+tietääkseni+se+järjestetään+jossain+Suomen+syrjässä.+Mutta+kai+sinä+menet+johonkin+vastamielenosoitukseen,+vikka+et+edelleenkään+osaa+sanoa+yhtään+järkisyytä+homovastaisuudellesi.?
  3. Tarkistin+vielä+Wiki-sedältä:"Useimmissa+maissa+pyöräilykypärää+ei+ole+pakko+käyttää.+Pyöräilykypärän+käyttö+on+ollut+pakollista+Australiassa+1990-luvun+alusta+lähtien.+Se+on+pakollista+myös+Uudessa-Seelannissa+sekä+joissain+Yhdysvaltain+ja+Kanadan+osissa.+Israelissa+käyttöpakosta+luovuttiin+neljän+vuoden+kokeilun+jälkeen+vuonna+2011."Ja+kuten+huomannet,+minä+en+alunperinkään+kirjoittanut+kypäräpakosta+vaan+kirjoitin:+"Kun+aikoinaan+suunnitetiin+polkupyöräilijän+kypäräpakkoa,+suositusta+tai+velvoitetta,..."+Lakiin+se+sitten+tuli+vain+suosituksen+tasolla,+joten+käyttämättömyydestä+ei+voida+rangaista.+Huomatkaa:+Minä+olen+aina+oikeassa.+Niin+tuossakin.Vielä+nimimerkille+Ev.lut:Yrität+väkisin+koplata+asiat+yhteen,+koska+et+keksi+yhtään+järkiperustetta+homovastaisuudellesi.+Sanon+omalta+osaltani+sen,+mihin+lähes+jokainen+homojen+oikeuksia+puolustava+voisi+yhtyä.+Vastustan+homojen+oikeuksien+rajoittamista.+Vastustan+suojaikärajojen+alentamista+(esim.+Venäjän+14+vuotta+on+mielestäni+liian+alhainen).+Vastustan+kaikkea+seksuaalista+ja+muutakin+hyväksikäyttöä.+Koska+sinulla+ei+ole+järkisyitä+homejen+oikeuksien+rajoittamiseen,+luot+itsepetokseksesi+ja+toistenkin+pettämiSEKSI+mielikuvaa,+että+homojen+puolustajat+tekisivät+seuraavaksi+sitä+ja+sitä+pahaa.+Minä+vastustan+kaikkea+pahaa+ja+pahaan+kuuluu+myös+ihmisten+erottelu+sukupuolisen+suuntautumisen+mukaan.+Toki+jos+sukupuolinen+suuntautuminen+johtaa+toisten+vahingoittamiseen+(esim+Smithin+ja+kumppanien+touhut,+sellainen+on+tuomittavaa+kuten+kaikki+muutkin+teot,+jotka+vahingoittavat+toisia.+Pyydän+sinua+Evlutti+siis+keskittymään+yhteen+asiaan+eli+siihen,+että+miksi+aikuisten,+itsestään+täyden+vastuun+kantavien+ihmisten+vapaaehtoisten+keskinäisten+suhteiden+pitäisi+olla+millään+tavalla+ulkopuolisten+määrättävissä?