Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Janne-Lyttinen
profiilit
Janne-Lyttinen
Janne-Lyttinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosimies+nimimerkillä+"IKonansainnutrahat"+
Voisitko+täsmentää+mitä+olen+aukonut+päätä+ilmajoen+suuntaan+ja+koska?++
Tuosta+nimimerkistä+minulle+tulee+kyllä+eräs+vaasalainen+IK:n+arvostelija+mieleen,+erittäin+nokkela+manipuloija+ja+moottoriturpa.
01.12.2018 22:39
Ei+se+ole+riitelyä+jos+vastaa+syytöksiin,+on+helppoa+nimimerkin+takaa+heitellä+valheita+ja+syytöksiä+kuten+nimierkki+"IKonansainnutrahat"+jolla+salapoliisin+hommat+on+pikkasen+menny+vituralleen.
Pelkkiä+valheita+ja+perättömiä+syytöksiä,+oikestaan+silkkaa+vittuilua,+ja+sitten+tituleeraa+itseään+tosimieheksi,+tosipelle+sanon+minä,+ja+ilmeisen+kateellinen+ja+katkera+mentaalipotilas.
Tällainen+paska+loppuisi+jos+olisi+tässäkin+suoli24+viemärissä+pakollinen+rekisteröityminen+että+voisi+kommentoida,+silloin+tuollaiset+"tosimiehet"+olisivat+hiljaa+kolossaan.
01.12.2018 22:17
Mitä+SM-kisoja+muuten+tarkoitat?+Miesten+kreko?
01.12.2018 21:04
Täällä+on+vuosikaudet+kirjoiteltu+ties+mitä+paskaa+minusta+ja+pojastani,+sellaisista+asioista+mitkä+ei+pitäisi+liikuttaa+ketään,+kuten+seuranvaihto+esim.
Kirjoittakaa+nimellä+vastaisuudessa+tuollaiset+asiat+mikäli+koette+että+ne+on+teille+tärkeitä+kommentoida+:)
Rekisteröityminen+onnistuu+helposti,+eikä+tarvi+olla+nimimerkin+takana+piilossa+keljuilemassa.
Kasvattakaa+selkäranka+ja+rekisteröitykää+omalla+nimellä+:)
18.11.2018 00:05
1 / 1