Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Fat_Earth
profiilit
Fat_Earth
Fat_Earth
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
2154
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noin+hyvillä+argumenteilla+oletkin+sieltä+kuuhuijauksen+myyntiedustajien+pätevimmästä+päästä.+En+taida+kyetä+tasaväkiseen+väittelyyn+tällä+tasolla.
06.04.2019 21:57
"+Joskus+olen+tehnyt+ison+duunin+ja+koonnut+massiivisen+koosteen.+15+minuutin+jälkee+POPS+ja+se+on+poissa.+Arvaa+huvittaako+tehdä+heti+se+uudestaan?+"
Laita+linkit+tekstidokumenttiin+ja+lataa+se+jonnekin+pilveen,+vaikka+tänne+https://www.docdroid.net/de+ja+anna+vain+dokumentitn+linkki.+
Minä+otan+aina+kopiot+itselleni+jos+teen+suuren+työn.
06.04.2019 11:22
Et+sitten+ymmärtänyt+miten+päin+todistaminen+menee.+
"voi+olla"+on+vain+spekulaatio,+ajatus,+mahdollisuus,+henkäys+lämmintä+ilmaa.+
Video+kuten+kaikki+kuukäynnitkin++on+kuin+raha,+se+on+hyväksyttävä+aidoksi+kunnes+se+***todistetaan***+epäaidoksi.+
Teepä+se.+
Paljonko+pitää+maan+painovoimalle+maksaa,+että+se+pienenee+kuun+painovoimaksi?+
Missä+on+niin+suuri+tyhjiökammio,+että+siinä+voidaan+filmata+kokonaisia+kuun+maisemia?+
Nämä+ovat+nyt+videotallenteita,+mutta+minä+katselin+näitä+kuukäyntejä+suorina+tv-lähetyksinä.
06.04.2019 10:56
Sieltä+tulee+sitä+samaa+vääristeltyä+'vaihtoehtoista+totuutta'+lisää.+
Neuvostoliitto+asensi+ensimmäisen+peilinsä+484+päivää+Apollo+11+asentaman+peilin+jäkeen.+
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_retroreflectors_on_the_Moon+
Antarktiksen+meteoriitit+eivät+todistetusti+ole+samoja+kiviä+kuin+kuunäytteet.+
Kyllä+olisi+maailman+geologeille+nauru+maittanut+jos+kuukivinä+olisi+tarjottu+tutkittaviksi++ilmakehässä+hehkuneita+ja+osin+sulaneita+meteoriitteja.+
Hoax+on+haastaja,+kantaja+ja+syyttäjä.+Ei+syytetyn+tarvitse+todistaa+syyttömyyttään.+Syyttäjän+pitää+todistaa+syyllisyys.+Odotan+edelleen+todisteita.+
Mutta+jos+sinua+kiinnostaa,+niin+tässä+olisi+yksi+puoltaja:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15610589
06.04.2019 00:53
En+katsele+nasan+videoita+youtubesta+vaan+nasan+sivuilta.+
En+katsele+niitäkään+ollenkaan+ellei+tämän+keskustelun+vuoksi+ole+pakko.+
Kuukävelyt+ja+sen+sellaiset+katselin+nbc:ltä,+foxilta+ja+yleltä,+lehtiuutisista,+aikakauslehdistä+ja+ajankohtaislähetyksistä+silloin+kun+niitä+tehtiin+eikä+ole+ollut+tarvetta+katsella+uudestaan.+En+pitänyt+niitä+tapahtumia+romanttisina.+Pikemmin+jännittävinä,+nehän+olivat+paljolti+suoria+reaaliaikaisia+lähetyksiä,+usein+kommentaattorin+hienovaraisesti+myötäilemiä+ja+taustatiedoilla+höystämiä.+Niinkuin+hyvä+futimatsi.+
+
Youtube+on+ok+silloin+kun+sieltä+löytyy+helposti+asiaa,+jota+ei+voi+vääristellä.+Esimerkiksi+esitellään+omatekoisia+laitteita+ja+keksintöjä+tai+annetaan+vihjeitä+ongelman+ratkaisemiseksi,+viimeksi+etsin+keinoa+poistaa+kovettunut+maskiteippi+ja+sen+liimajäljet.+
Youtube+ei+ole+minulle+ok+tiedon+hankintaan+asioissa,+joista+on+olemassa+erilaisia+kiihkeitä+koulukuntia.+Propaganda+ei+ole+tiedon+väärtti.+
Käytän+hakuteoksia+ja+yliopistojen+ja+tutkimuslaitosten+julkaisuja,+jopa+luentoaineistoja,+jos+tiedän+luennoitsijan.+Wikipediaan+suhtaudun+varovaisen+optimistisesti+sen+tiimityöluonteen+vuoksi,+mutta+siellä+on+myös+tendenttistä+materiaalia.+
Hoaxin+näkemykseen+ei+paljon+tarvitse+perehtyä.+Se+on+lyhyesti,+että+kuussa+ei+ole+käyty.+
Olet+oikeassa,+en+kykene+perehtymään+hoaxin+todisteisiin,+koska+niitä+ei+ole+saatavissa.+
Kuinkahan+monetta+kertaa+minä+toistan+itseäni+sanoessani,+että+en+pidä+todisteina+nasan+aineiston+pätkiä,+jotka+on+leikelty+sopivasti,+järjestelty+salaliiton+todisteluun+sopivasti+ja+piirrelty+täyteen+nuolia,+huutomerkkejä+ja+kommentoitu+suggestiivisilla+tai+ironisilla+reunahuomautuksilla.+Kuten+huomaat,+ole+kyllä+yrittänyt+perehtyä.+
Annan+esimerkin.+Buzz+Aldrin+vastaa+eräässä+2015+nauhoitetussa+haastattelussa+koultytön+kysymykseen,+että+"on+tehty+miehitettyjä+lentoja+maan+kiertoradalle,+mutta+kuusskäyntejä+ei+ole+tapahtunut."++Leike+on+irroitettu+tytön+kysymyksestä,+joka+kuului+että+"millaisia+avaruuslentoja+on+tehty+Apollo-ohjelman+päättymisen+jälkeen?"+
Toinen+esimerkki.
Terry+Wayne+Virts+sanoo+haastattelussa,+että+"...emme+voi+päästä+maapallon+mataslaa+kiertorataa+kauemmas+avaruuteen".++Leike+on+siten+leikattu+irti+kontekstistaan,+joka+oli+haastatteluhetken+tilanne+avaruusohjelmassa.+Virts+tarkoitti,+että+"tällä+hetkellä+ei+usalla+ole+käytettävissä+etäisempiin+kohteisiin+menoon+sopivaa+kantorakettia."
Kolmas+esimerkki.
+Neil+Armstrong+ja+Michael+Collins+kertovat+virallisessa+lehdistötilaisuudessa+12.8.1969+että+he+eivät+kuussa+ollessaan+nähneet+tähtiä+taivalla.+Tämä+on+otettu+röhönaurulla+vastaan,+koska+eräs+hoaxin+väite+on,+että+kuukuvat+ovat+studiossa+tehtyjä+ja+tähdet+on+jätetty+kulisseista+pois,+koska+niiden+siirtely+vastaamaan+kutakin+kuvakulmaa+olisi+ollut+liian+vaikea+tehtävä.+-+Nythän+on+kuitenkin+niin,+että+ihmissilmä+kuten+valokuvanegatiivi+tai+-kennosto+vaatii+havainnon+saamiseksi+tietyn+suuruisen+kontrastin+sekä+riittävän+määrän+valoa.+Vaikka+taivas+on+ilmakehän+puuttuessa+täysin+musta,+ei+kuussa+ollut+yö+vaan+päivä.+Ympäristöt+olivat+kirkkaasti+auringon+valaisemia.+Ovathan+tähdet+taivaalla+maassakin+päivällä,+mutta+eivät+ympäristön+valoisuudesta+johtuen+kontrastoi+tarpeeksi+näkyäkseen+silmässä+tai+filmillä.+Ei+tämä+kuussa+ole+mitenkään+toisin.++
-+Miksi+minun+pitäisi+kahlata+tuntitolkulla+läpi+tällaisia+tietämättömien+ihmisten+röhönauruja+ja+tekemällä+tehtyjä+väärennettyjä+todisteita?+
Olet+oikeassa+siinä,+että+en+kykene+perehtymään+hoaxin+puolen+todisteisiin,+koska+niistä+annetaan+vain+todistajan+lausunto,+mutta+ei+sallita+lausuntojen+tutkintaa.+Itse+lausuntoihin+olen+kyllä+perehtynyt.
Oikeuskaan+ei+käsittele+asioita+pelkästään+todistajia+kuulemalla,+vaan+lausuntojen+todenperäisyys+myös+tutkitaan.+
Eiköhän+tässä+ole+nyt+kyse+siitä,+että+toiset+haluavat+väen+väkisin,+että+on+olemassa+kuusalaliitto+ja+tekevät+parhaansa+luodakseen+vaikutelman,+että+epäilyille+olisi+reaalisia+perusteluja.+Muut+kuuntelevat+huvittuneina+ja+ihmeissään.+
Mutta+todistustaakka+on+aina+kantajalla.
05.04.2019 23:15
Voisi+olla+vaikka+Jevtushenkon+kynästä.
05.04.2019 14:58
Annanpa+esimerkin+millaisilla+todisteilla+kuuhuijausta+todistellaan.+
Todistan+samalla+tavalla,+että+Eiffel-torni+on+kopio.+
Eiffel-torni+todettiin+jo+6+vuotta+sitten+niin+vaarallisesti+syöpyneeksi,+että+ihmisten+turvallisuutta+ei+enää+voida+taata.+Sen+korjaaminen+olisi+tullut+kalliimmaksi+kuin+uudestaan+kankiteräksistä++rakentaminen.+Laadittiin+suunnitelma,+jonka+mukaan+torni+korvataan+uudella,+teollisilla+3d-tulostimilla+valmistetulla+täydellisellä+kopiolla.+Kopio+saatiin+valmiiksi+tammikuussa+2019+ja+piti+enää+hoitaa+vaihtotyö.+
Koska+tällainen+homma+olisi+nostanut+massiivista+vastarintaa+keltaliivien+jo+valmiiksi+kuumentamissa+tunnelmissa,+Macron+päätti+vihdoin+teettää+työn+salaa+ja+nopeasti.+Yön+pimeydessä+torni+purettiin+ja+kopio+asennettiin+aamuyöllä+puoli+kuuden+ja+puoli+seitsemän+välillä.+Ranskan+tiedeakatemia+dokumentoi+koko+projektin+infrapunakameroilla.+
Tämän+todistaa+vastaansanomattomasti+oheinen+Tiedeakatemian+kuvasarja+joka+otettiin+tämän+viikon+maanantain+vastaisena+yönä.+Infrapunakuvatekniikalla+saadaan+vain+mustavalkoisia+kuvia.+
Eiffel-tornin+purkaminen:
http://kuvanjako.fi/zrokx.jpg+
Että+sillä+tavalla.+Alkuperäisiä+linkkejä+Tiedeakatemian+lähteeseen+en+anna.
05.04.2019 11:39
Helvetin+urkkija.+Montas+taalaa+saat+jos+saat+selville?
05.04.2019 09:35
Tom+Hanks+esiintyy+jutussani+naulankantaansanojana,+ei+kuumatkailuneuvojana.+
+
Hra+Factorixilla+itsellään+lienee+kuumatkailuasiantuntijoiden+pätevyystarkastajan++paperit?+Harvinainen+ammatti.+Onko+paljonkin+ollut+keikkaa+viime+vuosina?+
"Miten+ne+voi+tehdä+yhtäkkiä+salaisia+testejä+salaisessa+laitoksessa,+jos+koko+aluetta+ei+ollut+hetkeä+aiemmin+olemassa?+"+
-+Miksi+sinä+tuollaisia+kyselet?+Eihän+sitä+voi+kukaan+tietää,+miten+ne+salaisia+testejä+tekee,+nehän+on+salaisia!+
Sitäpaitsi+kiistän+myös+tuon+koko+alueen+alueen+olemassaolon+aiemman+puuttumisen.+Kaikki+alueet+ovat+aina+olleet+olemassa+kokonaan.+Joku+laitos+joko+on+tai+ei+olemassa+ajan+hetkellä+t,+mutta+alueita+ei+voi+luoda+eikä+hävittää.+Jokainen+kiinteistönvälittäjäkin+voi+tämän+vahvistaa.+
Et+taidakaan+olla+kovin+pätevä+pätevyystarkastaja.
04.04.2019 23:55
Olen+nyt+lukenut+tästä+hoaxista+monista+eri+lähteistä+ja+tullut+siihen+päätelmään,+että+koko+juttu+on+alkanut+ja+jatkuu+täysin+kaupallisella+pohjalla.+Vähän+niinkuin+joku+Pokemon.+Fanit+tekee+työtä+ilmaiseksi,+muokkaa+maan+ja+kylvää,+ja+jossain+kaukana+joku+muu+korjaa+sadon.+
Alkaen+Bill+Kaysingista,+joka+1976+ehti+ensimmäiseksi+kirjallaan+We+Never+Went+to+the+Moon:+America’s+Thirty+Billion+Dollar+Swindle.+Vapaakyytiläisiä+ilmestyi+heti+Kaysingin+kirjan+myyntimenestyksen+siivittäminä.+Aihe+on+niin+maskea,+että+olipa+siinä+perää+tai+ei,+sitä+pidetään+hengissä,+koska+sillä+tehdään+rahaa.+Lukemattomat+elokuvat+ja+muu+media,+kirjailijat,+esitelmöijät,+videonikkarit,+lehdistö,+tv-kanavat...+-+loputon+luettelo+hyötyjiä+-++ammentavat+tästä+laarista+yhä+edelleen+kaksin+kourin.+
Tom+Hanks,+joka+tuotti+ja+näytteli+elokuvan+Apollo+13+sekä+dokumentin+From+the+Earth+to+the+Moon,+vastasi+kysymykseen,+mitä+mieltä+hän+on+näistä+salaliittoväitteistä:
"Elämme+yhteiskunnassa,+joss+mikään+laki+ei+kiellä+tekemästä+rahaa+tietämättömyyden+ja++joissain+tapauksissa+typeryyden+levittämisellä."+
Kenellekään+rahastuspäässä+sillä+ei+ole+mitään+merkitystä,+onko+tarinoissa+perää+vai+ei.+Hoax+on+suurta+yleisöä+kiinnostava+superjulkkis+-+siitä+voi+aina+tehdä+jutun,+kun+ei+ole+mitään+kerrottavaa.+Ja+kun+se+joskus+alkaa+haaltua,+niin+se+varmaankin+tapetaan+ja+tehdään+uusi+hype+siitä,+miten+tällainen+salaliittoteoria+saattoikin+kasvaa+niin+valtaviin+mittasuhteisiin,+-+ja+syyllisten+ja+pääpukarien+etsimisellä+tehdään+sitten+lisää+rahaa+seuraavat+10+vuotta.++
Salaliittouskoa+saarnaavien+puolelta+ei+ole+esitetty+teorian+perusteeksi+ainoatakaan+seikkaa,+jolle+ei+olisi+ainakin+yksi+luonnollinen+ja+looginen+muukin+selitys+olemassa.+Ei+ainoatakaan.+Mutta+luonnollista+selitystä+ei+etsitä,+sitä+ei+edes+haluta+kuulla,+kun+sitä+tarjotaan,+tai+se+torjutaan+kiihkeästi.+Yleensä+vedotaan+siihen,+että+se,+joka+esittää+vastaväitteitä+eikä+tule+mukaan+uskomaan+on+typerä,+sokea+hölmö+nenästä+vedettävä,+itsepäinen,+auktoriteettiuskoinen,+ei+kovin+älykäs.+-+Päinvastoin+kuin+nämä+hoax-uskoon+heränneet+älykkäät+ja+tiedostavat+ihmiset.+
Todistelu+on+suggestiivista+ja+psykologisesti+taitavaa;+se+noudattaa+samoja+periaatteita+ja+käyttää+samoja+mentelmiä+kuin+uskonnolliset+herätysliikkeet.+Todistelu+muotoillaan+niin,+että+jokamiehen+on+pakko+vetää+oma+johtopäätös,+että+asiassa+on+tosiaan+paljon+hämärää.+Ja+kun+se+on+oma+päätös,+niin+siinä+meillä+on+taas+uusi+hoax-uskovainen,+joka+levittää+sanaa+eteenpäin+aivan+oma-aloitteisesti.+
Olisi+hyvä+pitää+mielessä,+että+kukaan+ei+tee+mitään+ilman+motiivia.+Hoax-häkkyrän+yläpäässä+se+on+raha,+alapäässä+tunne,+että+on+parempi+ja+tiedostavampi+kuin+muut+sekä+tietoisuus,+että+"ne+siellä+ylhäällä"+ovat+paljon+minua+pahempia+ja+huonompia+ihmisiä.+On+hyvä+muistaa,+että+sillä+seikalla,+käytiinkö+kuussa+50+vuotta+sitten+ei+ole+minkäänlaista+vaikutusta+kenenkään+ihmisen+jokapäiväiseen+elämään.+Se+aihe+on+yhtä+vähän+tärkeä+kuin+muutkin+keltaisen+lehdistön+teemat.+Olipa+siitä+kirjallisuutta+ja+filmiaineistoa+kuinka+monta+kilometriä+hyvänsä,+se+on+silti+sivuseikka.+
Ernst+Stuhlinger,+Wernher+von+Braunin+työtoveri+ja+ystävä++lausui+hoaxiin+viitaten:+
"Tie+uskoon+on+lyhyt+ja+mukava.+Tie+tietoon+on+pitkä+ja+kivinen."
04.04.2019 19:20
Kyllähän+minä+uskon,+että+olet+ottanut+asioista+parhaan+kykysi+mukaan+selvää.+Silti+häiritsee,+että+en+saa+tilaisuutta+katsoa+itse+ja+tehdä+omat+johtopäätökseni.+On+liikaa+vaadittu,+että+kävisin+läpi+kaiken+nasan+materiaalin+kuukäynneistä,+pitäen+koko+ajan+silmällä+mahdollisia+heikkouksia+ja+viitteitä+väärennöksistä+-+kun+tämän+työn+ovat+ilmeisestikin+sadat+ihmiset+jo+tehneet.+Heidän+kuivat+huomautuksensa+ja+linkit+heidän+pohjamateriaaliinsa+olisi+minulle+sopiva+tapa+osallistua.+
"+Minua+häiritsee+se,+etten+ole+löytänyt+aikoihin+yhtäkään+uutta+seikkaa,+joka+puoltaisi+kuukäyntejä.+Olen+löytänyt+vain+lisää+materiaalia+joka+tukee+hoaxia.+"
Minua+se+ei+häiritse:
Johtuu+siitä+että+uutta+kuukäyntejä+'puoltavaa'+materiaalia+ei+julkaista.+Mistä+sitä+ottaisikaan,+sehän+on+historiaa?+Kaikki+materiaali+on+ollut+olemassa+jo+50+vuotta+ja+saatavissa+nasalta.+Ne,+jotka+ei+epäile,+ei+kaipaa+uutta+materiaalia,+ja+ne+jotka+epäilee,+ei+sitä+kuitenkaan+lukisi.+Ketä+kiinnostaisi+vanha+tuttu+kuuvideo,+johon+nasa+on+päälle+editoinut+räväköitä+tekstejä+kuten+"Tämäkin+otos+on+aito"+tai+"Ei+mitään+moitittavaa+tässä"?+
Jos+tarkoitat+keskustelu-+ja+väittelymateriaalia,+kuussakäyntejä+tukevia+kannanottoja,+niin+miksi+niitäkään+spontaanisti+julkaistaisiin;+kenellä+olisi+motiivia+sellaiseen+työhön?+Tosiasiathan+ovat+tiedossa.+Ainoa+mielekäs+tapa+osallistua+väittelyyn,+jos+se+kiinnostaa,+on+yrittää+itse+varmentaa+tai+kumota+hoax-väitteitä,+koska+hoax+on+haastaja,+joka+väittää+vanhaa+tunnettua+tietoa+valeeksi+ja+puhuu+salaliitosta.+Nasahan+ei+esitä+väitteitä+eikä+osallistu+mihinkään+väittelyihin,+vaan+vain+lakonisesti+tiedottaa.+
Uskallanko+toivoa,+että+ymmärrät+asenteeni?+En+halua+kuunnella+ja+katsella+tyypilisiä+amerikkaisia+kurkkuun+työnnettäviksi+valmiiksi+pureskeltuja+(jo+puoliksi+sulatettuja)+tulkintoja,+väitteitä+ja+johtopäätöksiä,+joiden+pohjamateriaalin+aitoutta+en+voi+tarkistaa.+Koska+en+usko+auktoriteetteihin+enkä+ole+altis+agitaatiolle.+Ja+koska+minulla+on+syyni+epäillä+näiden+tietolähteiden+vilpittömyyttä.+Uskon+omaan+kykyyni+tehdä+omat+johtopäätökseni+aidoksi+tietämäni+materiaalin+perusteella+ihan+itse.+Tätä+ei+kai+voi+kutsua+herranpeloksi+eikä+viranomaisuskoksi?+
Tuli+mieleen:+
Lieneekö+läpi+käymässäsi+materiaalissa+otettu+kantaa+ollenkaan+avaruusprojektien+rahankäyttöön?+Tarkoitan,+että+kun+hallinto-+toimeenpano-+ja+tuoniovallat+on+erotettu+toisistaan+ja+niiden+tehtävänä+on+myös+valvoa+toinen+toistaan,+niin+jos+kuussa+ei+ole+käyty,+vaikka+siihen+osoitetut+rahat+on+käytetty,+niin+sehän+on+kavallus,+jota+oikuslaitoksen+tulee+tutkia+ja+tuomita,+jos+on+aihetta.+Nasa+ei+ole+hallitus+eivätkä+poliisi+ja+oikeusllaitos+kumpikaan+ole+nasa+eikä+hallitus.+Hallituksen+taas+ovat+kuuohjelman+jälkeen+vuoronperään+muodostaneet+sekä+republikaanit+että+demokraatit+kymmeniä+kertoja,+ja+molempien+ylimmässä+intressissähän+on+käräyttää+vastapuoli+mistä+hyvänsä+epäselvyydestä+hallintoaikanaan.+Onko+tehty+poliisitutkintaa+tai+ollut+rikossyytteitä?
04.04.2019 00:13
Ja+akka+sisällä.
03.04.2019 23:06
Jep.
Hyviä+hiihtokelejä+ja+kiitos+avusta.
03.04.2019 16:46
No+nyt+olet+sitten+tutkinut+minutkin+ja+luokitellut+valmiiksi.+Koska+olen+itse+kohteena,+kykenen+arvioimaan+tutkimustyösi+pätevyyden.+Et+saa+kovin+mairittelevaa+arvosanaa.+
Herroja+en+ole+koskaan+pelännyt.+Joka+tietää,+ei+pelkää.+Jumalansanaa+en+myöskään+pelkää.+USA:n+suhteen+olet+ihan+oikeassa+kylläkin.+
Kyseenalaistan+kaiken+mikä+haiskahtaa,+tällä+hetkellä+tämä+hoax+haisee+kauas.+
Hymyilyttäähän+sinun+kiukkusi+hieman.+Ei+tarvita+mitään+tutkielmaa,+pelkät+linkit+kuten+olen+kuukausia+jo+tuloksetta+ruinannut.++Jaksat+kirjoitella+minulle+metritolkulla+alentuvaa+ja+holhoavaa+tekstiä+ja+kiukustut+kun+pyydän+todisteeksi+muutamaa+aitoa+linkkiä.+
Et+ole+ymmärtävinäsi+mitä+tarkoitan+rahastamisella+ja+hoaxbisneksellä.+Nuoyoutuben+sensaatio-+ja+paljastusvideot+ovat+rahantekokone.+Joka+klikkauksesta+youtube+maksaa+mainostuloistaan+provisiota+näiden+videoiden+postaajille.+Se+johtaa+siihen,+että+laadulla+ei+ole+mitään+väliä,+pääasia+että+sisältö+herättää+uteliasuutta.+Näiden+markkinointiin+kuuluu+hoaxin,+litteän+maan+ja+muiden+salaliittomyyttien+ylläpito+keinolla+millä+hyvänsä.+Täten+youtuben+mainoksia+myydään+mainostajille+tälläkin+huijauksella.+Mitä+enemmän+klikkauksia+sitä+suurempi+kattavuus,+sitä+korkeammat+mainoshinnat+ja+sitä+enemmän+provisiota.+Kyse+on+miljardeista.+
Ei+minua+se+harmita,+että+joku+tienaa+eikä+sekään+harmita+minua+että+joku+tienaa+huijauksella.+Se+harmittaa+että+huijauksella+saadaan+ihmiset+uskomaan+ja+levittämään+järjettömiä+asioita.+Sillä+tyhmennetään+ihmisiä+ihan+tarkoituksella.+
Mutta+sinua+tuntuu+harmittavan+se,+että+en+nielaise+tätä+juttua+tutkimatta+itse.+Kaikella+kunnioituksella+tutkimustyötäsi+kohtaan.+
PS+mitä+mieltä+olet+vasarasta+ja+höyhenestä?+Kuinka+vastaat,+kun+olet+näihin+asioihin+perehtynyt?
03.04.2019 16:38
Laskelmaani+on+arvosteltu+sillä+perusteella,+että+videolla+pudotus+on+korkeammalta+kuin+70+cm.+
Tein+uudet+laskelmat+seuraavasti:
Latasin+videon+omalle+koneelle+tältä+sivulta:
https://nssdc.gsfc.nasa.gov/planetary/lunar/apollo_15_feather_drop.html+
videon+linkki+on++http://nssdc.gsfc.nasa.gov/planetary/image/featherdrop_sound.mov+
.mov+muotoisen+(QuickTime)+videon+toistin+ilmaisella+VLC:llä,+jossa+voi+selata+yksittäiskuviakin.+
Codecsin+kuvantoisto+on+15.006287+kuvaa/sek.+
Vasara+on+irti+19+yksittäiskuvassa.+
Putoamisaika+on+19/15=1.27+sekuntia.+
Putoamisaika+130+cm+korkeudelta+maan+pinnalla+olisi+ollut+vain+0.51+sekuntia.
aika=√+(+2+*1.3+m/9.81m/s^2+)=0.5148s
Putoamisaika+130+cm+korkeudelta+kuun+pinnalla+on+1.27+sekuntia.
aika=√+(+2+*+1.3+m/1.62m/s^2+)=1.267s
Scott+oli+kuussa.
Hoax+on+kumottu.
03.04.2019 16:01
Olen+vain+käyttänyt+sinun+ilmoittamaasi+aikaa+0,93+sekuntia+ja+verrannut+pudotusmatkoja+maassa+ja+kuussa.+
Et+antanut+mahdollisuutta+valita+pudotuskorkeudeksi+4.24+metriä,+mikä+olisi+tulos+jos+koe+tehdään+maassa+ja+aika+on+sinun+mittaamasi+0.93.+
Voidaan+laskea+toisinkin+päin.+Kun+pudotuskorkeus+on+tuo+sinun+ehdottamasi+1.33+metriä,+on+aika:
Maassa+0.52+sekuntia.+
Kuussa+1.28+sekuntia.+
Tässä+linkissä:
https://www.youtube.com/watch?v=4mTsrRZEMwA+
Kuv+pysäytettynä+alareunan+liukusäätimellä+voidaan+valita+yksittäisiä+pysäytyskuvia+sekunnin+alueen+sisältäkin,+siis+sekunnin+osien+tarkkuudella.+
Ote+vasarasta+irtoaa+noin+sekunnin+0:38+puolivälissä.
Vasara+on+vielä+matkalla+***+kaikissa+sekunnin+0:39++kuvissa+***.+
Ja+vasara+koskettaa+maata+vasta+sekunnin+0:40+alussa.+
Se+ei+ole+0.52+sekuntia+vaan+melkein+puolitoista+sekuntia.++
Scott+oli+kuussa.+
Missään+tyhjiökammiossa+ei+ole+mahdollista+simuloida+painovoiman+muutoksia.
03.04.2019 15:28
Ja+oliko+muita+perustelua+kuin+sinun+arviosi+aikataulun+liiallisesta+kireydestä?+
Olen+jatkuvasti+tuloksetta+pyytänyt+todisteita,+joihin+hoaxaajat+viittaavat.+
Nasan+videoita,+nasan+tunnustuksia,+nasan+kuvia+-+nasan+ao.+sivuille+johtavina+linkkeinä.
03.04.2019 14:35
Aivan+oikein+laskettu,+maapallolla+esineet+olisivat+0.93+sekunnissa+ehtineet+pudota+4.24+metriä.
Putoamisaika+70+cm+korkeudelta+maan+pinnalla+olisi+ollut+vain+0.378+sekuntia.+
aika=√+(+2+*+0.7+m/9.81m/s^2+)=0.378s+
Ei+siinä+auta+metrinkään+mittainen+vastaus.+Miehet+olivat+kuussa.+
Hoax+on+kumottu.
03.04.2019 13:08
Olet+käyttänyt+laskelmassasi+kuun+putoamiskiihtyvyyttä,+joka+on+1.62ms^2+
Eli+olet+juuri+todistanut,+että+koe+tehtiin+kuussa.++
Kiihtyvyys+g+maan+pinnalla+on+9.81+ms^2.+
Sitäpaitsi+jätit+huomiotta,+että+maan+pinnalla+höyhenen+putoamista+jarruttaa+oleellisesti++ilmanvastus,+jota+kuussa+ei+ole.+Höyhen+ja+vasara+voivat+tulla+samanaikaiseti+maahan+vain+tyhjiössä,+mikä+todistaa,+että+video+on+ainakin+kuvattu+tyhjiössä.+
Kas+kun+sattuikin+sopivasti.+Teidän+luotettavin+tietolähteenne+esittää+saman+kokeen,+ei+tarvita+laskelmia.+
Täällä:
https://www.youtube.com/watch?v=E43-CfukEgs&feature=youtu.be+
Olet+juuri+kumonnut+hoaxin+tärkeimmän+väitteen,.+että+videot+on+kuvattu+maan+pinnalla!+
Kiitos.
03.04.2019 11:17
Ja+ne+teidän+todisteet?+
Kaikki,+mitä+täällä+hoaxin+puolesta+esitetään+on+peräisin+youtubessa+pyörivästä+hoaxbisneksestä.+
Kumpi+siis+on+nielaissut+syötin?
03.04.2019 10:40
100 / 108