Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tigrutoivottaa
profiilit
tigrutoivottaa
tigrutoivottaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoitin+pitkästi+aiemmin+ja+se+hävisi...
Elämä+on+hauras.+On+hyvä+ettemme+tiedä+tulevasta.+
Palasin+entisen+harrastukseni+pariin.+Lukemiseen.+Se+hoitaa+sieluani.+
Harvemmin+täällä+enää.+Tässäkin+ketjussa+jo+plagiointia.+
Hyviä+unia.+Levollisia+unia+sulle.+
🐅
08.08.2019 23:12
Elämä+kantaa+ja+kannattelee.
Toivon,+että+Sinuakin+🙏
🐅
08.08.2019 21:59
Laitan+sulle+vielä+kerran+täällä....
Levollista+yötä
🐅
Mullakaan+ei+enää+muuta...
07.08.2019 23:39
Tuo+ei+ollut+ns.+Pertiltä+vaan+minulta,+naiselta.+Haukuit+nyt+väärää+puuta.
Lukee+täällä+muutkin+palstaa+ja+tekee+huomioita.+Pöntöltä+sinäkin+vaikutat,mistähän+muusta+syystä+puolustelet+tai+yrität+vesittää+toisen+tekstiä.+Tuhatnikki+on+tuhatnikki+vaikka+kuinka+muuta+väittäisit.
Ps.+Sisiliskon+häntä+ei+muuten+liimaudu+takaisin+vaan+se+kasvattaa+uuden+hännän+itselleen.+Ihan+vaan+tiedoksi+sinulle,+kuka+ikinä+oletkaan.+Päivänjatkoja.
17.07.2019 11:25
En+tiedä+kenellä+on+tarve+poistaa+viestejä+täältä.
Pönttis+kirjoittaa+täällä+monilla+nikeillä.+Milloin+miehenä+milloin+naisena.+
Vituttaa+kun+mun+viestit+on+poistettu.+En+osaa+pelata+viestien+kanssa+täällä+enkä+jaksa.+
Tääkin+on+kohta+pois.
17.07.2019 01:20
Tää+ei+oo+kenenkään+pakkomielle.+Eikä++Iku-Turson+kirjoituksia+vaan+minun.
Sinä+kirjoitat+tänne+monilla+eri+nikeillä.+
Milloin+miehenä+tai+naisena.+En+tiedä+teetkö+rahaa+tälle+palstan+yhtiölle+vai+mikä+tämä+juttu+on.+Se+on+mulle+loppujen+lopuksi+aivan+sama.+Tulen+jäämään+täältä+joka+tapauksessa+pois.+Minulla+oli+vain+tämä+yksi+nikki+ja+senkin+poistan.+
Kävin+vain+kaipaamassa+häntä.
17.07.2019 00:56
Tää+vielä+ap:lle,+että+sulla+on+oikeesti+ollut+hyviä+ajatuksia+monesti.👍Ja+pönttikselle,++kaikesta+karjalailuudestasi+huolimatta+sinä+voisit+miettiä+mitä+kaikkea+aiheutat+toisille+ihmisille.+Monipersoonallisuus+voi+hajottaa+muitakin+kuin+sinua.
17.07.2019 00:34
Pyydän+anteeksi,+että+oon+kirjoittanut+ketjuihisi.+Oon+myös+pahoillani,+että+niin+totaalisesti+erehdyin+sinun+suhteesi+ja+mielikuvissani+pidin+sinua+eräänä+itselleni+tärkeänä+ihmisenä.
Ahdistuksessa+ja+ikävässä+oon+kirjoittanut+vaikkei+se+mikään+puolustus+ole.+Eikä+täällä+mitään+oikeaa+ystävyyttä+voi+tietenkään+olla.+
Alunperinkin+tämä+palsta+oli+huono+kanava+minulle+tunteiden+purkamiseen.
Lupaan+etten+enää+kirjoita+ketjuihisi+enkä+peukuta++tekstejäsi.+Se+on+minusta+oikea+ja+reilu+ratkaisu.+Silloin+sinun+ei+tarvitse+pahoittaa+mieltäsi+minusta+eikä+varoa+kaikkea+mitä+sanon.
Voi+hyvin.+Mukavaa+kesää+ja+anteeksi.+
🐅
14.06.2019 09:07
Hyviä+ja+levollisia+unia
🧡✨🐅
12.06.2019 23:39
Joskus+aattelin,+että+oisin+ollut+omasi,+mutta+torppasit+minut+niin+voimakkaasti,+että+ymmärsin+olevani+jotain+vähempää.
Oon+nyt+ottanut+tänne+reilusti+välimatkaa.+
Johtuen+elämäntilanteestani+ja+työstäni.
Toivon,+että+löydät+mitä+kaipaat..+🐅
12.06.2019 23:19
Oon+väsynyt+monista+asioista.+Monet+jutut+olisivat+olleet+puhumisen+ja+jakamisen+arvoiset.+Palsta+toi+turhuuden+ja+pettymyksen+olon.
Hyviä+unia.+
🐅
12.06.2019 22:53
Kirjoitat+hälle+aina+kauniisti.+Olet+liikuttanut+minua.+Toivottavasti+häntäkin+jota+olet+ajatellut.
Kaunista+kesäiltaa+ja+yötä.+
terveisin+ystäväsi
🐅
12.06.2019 21:48
Levollisia+unia✨🙏
11.06.2019 20:52
Niin....+Minä+en+tiedä.
Kun+vastaat+itse+itsellesi+niin+sinulla+on
varmaan+se+vastaus.+
🐅
08.06.2019 23:07
Kuulostaa+aika+rasittavalta.+Miten+olisi+tauko+elokuvien+katselusta..+Vain+lepoa+luonnossa+ja+mielikuvituksen+vapaata+assosiaatiota?
🐅
(helpotuksen+hyrinää)
08.06.2019 22:58
En+ole+oikeestaan+koskaan+tajunnut+tämän+palstan+syvintä+merkitystä.+Siinä+annetaan+ymmärtää+tunteiden,+kaipauksen,+rakkauden+ja+ikävöinnin+ilmaisemisen+mahdollisuus+ihmisille.+Sitten+kun+sen+tekee+niin+siihen+tulee+kaikenlaista+paskaa+ja+vittuilua+vastaukseksi.++palstalaisistahan+sekin+johtuu...+Ja+itsestäni...+
Aikoinaan+tulin+tänne+ikävöinnin+ja+tärkeän+ihmisen+kaipauksesta.+Kirjoitin+pitkään.+Hartaasti.+Kaipauksella.+Elämän-ja+työ+tilanteeni+kustannuksella.+Keskeneräisyys+ihmissuhteessa+repi+sisintäni+ja+pakotti+siihen.+
Nyt+on+viisi+vuotta+kulunut+siitä+ensimmäisestä+yhteydenotosta+25.5.2014+häneltä.+Yhteys+katkesi+kokonaan+kesäkuussa+2016.
Minusta+on+tosi+surullista+kirjoittaa+tänne+kun+olisin+halunnut+kirjoittaa+sinulle+oikean+kirjeen+ja+jutella+kanssasi+sitä+kautta.+En+ole+löytänyt+yhteyttä+sinuun+näiden+vuosien+aikana+muutoin+kuin+täällä.+
Oon+tosi+väsynyt.+
Levollista+yötä.+
🐅
06.06.2019 23:02
Levollisia+unia.+Olit+tänään+vahvasti+mielessä.+
🐅
04.06.2019 23:35
Ihana🧡
🐅
04.06.2019 14:32
Kiitos+<3
Oon+kyllä+ihan+tavis+tallaaja.+Tulinkin+tänne+aikoinani+ikävän+tuomana.+Sulla+tuntuu+olevan+virtaa+kirjoittamiseen.+Jaksat+kannustaa+ja+huomioida+tyyppejä+täällä.+Hieno+piirre+ihmisessä.
🐅
25.05.2019 18:18
Oot+oikeessa.+Minussahan+se+valuvika+on+kun+reagoin+niin+voimakkaasti+kaikkeen+ikävään+ja+pahaan.+Oon+vaan+tottunut+"taistelemaan"+kaikkea+pahaa,+kiusaamista+ja+vaikeuksia+vastaan...
🐅
25.05.2019 17:52
16 / 19