Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ali-Baba
profiilit
Ali-Baba
Ali-Baba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laitanpa+uudestaan+Dr.+Whoolle+tämä+sähköpyräilijän+mobile+homen+esittelyn.
Sen+taisi+kerran+robo+viedä,+mutta+minusta+se+on+kiva
https://www.youtube.com/watch?v=ZkodqB5CbWo
05.06.2019 22:10
Guten+abend+Herr+Edsolvent+und+Dr.Wem
Oletko+koskaan+tällaisiin+blogeihin+käynyt+kirjoittelemassa.+Nämä+nimittäin+menevät+suoraan+itse+tekemisen+ytimeen+ja+niille+joiden+käsissä+on+muutoksen+mahdollisuus+parempaan.+Ja+se+siis+suuressa+vaikutuksessa,+eikä+jahtaamalla+mökkien+kaivoja.
https://www.vapo.com/blogi
Avaa+vaikkapa+sen+ylimmän+blogin+keskustelu+malliksi.
Luuletko+muuten+että+olisi+yhtenä+vaihtoehtona+mahdollista+avata+uusi+ketju+ihan+puhtaalta+pöydältä,+mihin+jokainen+saisi+tulla+kirjoittamaan+ilman+menneisyytensä+painolasteja,+mutta+niistä+oppineena.+Kysyn+nyt+alustavasti+vain+sinulta+kun+molemmat+olemme+osapuolia+täysin+järjettömässä+ja+suhteettomassa+konfliktissa+vastakkaisen+sukupuolen+edustajien+kanssa.
Kirjoitin+siitä+jo+pidemmän+perusteluversion,+mutta+tulkoon+nyt+ulos+tällä+lyhyemmällä+aluksi
05.06.2019 22:07
Tännehän+ei+nyt+toistaiseksi+paljoa+kirjoitella+mutta+katsellaan+jos+taso+palautuisi+edes+hiukan+sen+vanhan+HS+elämän+suuntaan.
Nyt+pitäisi+katsoa+Joanna+Lumleyn+silkkitietä.+Se+ainakin+kiinnostaa+matkailijoita
Pidähän+ketjua+yllä+Dr.+Whoon+kanssa+minun+"lomaillessani"
04.06.2019 21:13
Minä+kirjoitan,+jos+kirjoitan,+vain+omalla+kirjatulla+tai+allekirjoitetulla+nimimerkillä,+kuten+aina.+Mummoista+en+tiedä+mitään.
04.06.2019 11:27
Edsonille+väliaikatiedotus:++En+ole+vielä+löytänyt+sopivaa+sosiaalisen+keskustelun+palstaa+mihin+voisi+päästä+asiallisesti+kirjoittamaan+ilman+jatkuvaa+kimppuun+käyntiä.
Katselen+edelleenkin+kun+muilta+asiallisen+kommentoinnin+puolelta+ehdin+tai+viitsin.
Samalla+nosta+hattua+sinun+vieterillesi.+Omani+on+sinuun+verrattuna+paljon+nopeampi+vaikkei+sekään+ihan+heti+laukeava+sillä+yritettiinhän+täälläkin+monta+vuotta+saada+asiallinen+debatti+aikaan,+mutta+lopulta+todettava+että+mahdoton+on+mahdotonta
Sinähän+löydät+minut+myös+yhdessä+paikkaa+oikealla+nimelläni+kirjoittavana.+jos+poliittiset+ajatukset+kiinnostavat.
Niiden+ohella+olisi+kuitenkin+hyvä+olla+ihan+sosiaalinen+foorumu+missä+voisi+olla+ihminen.+Sellainen+ei+nyt+ole+ollut+mahdollista+koko+aikaa,+joten+on+vaan+etsittävä+sitä+toistaiseksi+löytymätöntä+foorumia+mihin+eivät+puhtaasti+ilkeämieliset+ja+häirikkötarkoitukselliset+maanikot+löydä
Hyviä+matkoja+nelipyöräkodilla.+Katselen+tilanteen+kehittymistä+sen+ulkopuolelta+ja+palaan+asiaan+kun+tilaisuus+tulee
02.06.2019 14:25
Postaan+tämän+ihan+tähän+Ceen+alle+siksi+että+kerron+samalla+että+kaikki+mitä+Limanuljaska+on+väittänyt+nähneensä+facessa+tai+herra+ties+missä+on+puhdasta+valetta+ja+mielikuvitusta.+Face+on+kuitenkin+olemassa+ja+sellaiseen+pääsee+tirkistelemään+jos+on+nimi+tiedossa:
Olen+samaa+mieltä+Edson
Kun+olemme+ihan+tukevasti+eläkeläisiä+ja+tämän+piti+olla+mukava+ajanviete,+niin+on+viisaampaa+jättää+täysin+reagoimatta+tai+lähteä.+Ei+tänne+ole+mitään+tarkoitusta+jäädä+ei+ihmisenä,+ei+eläimenä.+Se+mikä+on+aina+vastassa+on+jotain+paljon+pahempaa+eli+mielipuolisuus.
Sinne+toiselle+puolelle+ei+kyllä+nykytilassa+kannata+edes+paskoja+kipata
Kerro+sitten+jos+keksit+jonkun+paikan+mihin+pääsee+paholaiselta+pakoon
Kuvaani+voivat+myös+käydä+muut+mummut+nyt+ihailemassa+kun+tämä+keskustelu+päättyy+tähän.
Löytyy+nimella+Mikko+Toivonen+ja+jos+haluaa+ihan+kyylän+lailla+perehtyä+lopun+alkuun+niin+voi+käydä+etsimässä+jos+löytää+vuosi+1970+valmistuneet+merikapteeni,+Kotkan+merenkulkuopisto.+Juurikaan+muuta+historiaa+ei+ole+netissä,+eikä+varsinkaan+facebookissa.
Tämän+laitan+vielä+jäähyväiseksi+mummupalstalla+samalla+kuin+viimeisen+kerran+varotan+heitä+kasvattamasta+käärmeitä+jotka+lopulta+syövät+heidät+itsensä
Menkää+psykologian+peruskirjoihin+ja+tutkikaa+mitä+teille+tarkoittaa+maaninen+psykopaatti.+Sellaisen+uhriksi+ja+tukijaksi+teidät+on+laitettu+ja+osin+kiitos+siitä+että+ette+ole+omia+ongelmiannekaan+pystyneet+käsittelemään
Edson+voi+kun+on+löytänyt+sopivan+ketjun+laittaa+minulle+vaikka+vara+osoitteeseeni+tiedon+ihan+meilillä+millä+juttelin+esimerkiksi+mielipuolen+poisajaman+HH+Riitun+kanssa:
[email protected]
.++Sinne+on+ihan+turha+paskapostia+lähetellä+sillä+se+on+vain+vastaanottokäytössä+ja+paska+lentää+sieltä+avaamatta+eetteriin.
28.05.2019 20:34
Olen+samaa+mieltä+Edson
Kun+olemme+ihan+tukevasti+eläkeläisiä+ja+tämän+piti+olla+mukava+ajanviete,+niin+on+viisaampaa+jättää+täysin+reagoimatta+tai+lähteä.+Ei+tänne+ole+mitään+tarkoitusta+jäädä+ei+ihmisenä,+ei+eläimenä.+Se+mikä+on+aina+vastassa+on+jotain+paljon+pahempaa+eli+mielipuolisuus.
Sinne+toiselle+puolelle+ei+kyllä+nykytilassa+kannata+edes+paskoja+kipata
Kerro+sitten+jos+keksit+jonkun+paikan+mihin+pääsee+paholaiselta+pakoon
Kuvaani+voivat+myös+käydä+muut+mummut+nyt+ihailemassa+kun+tämä+keskustelu+päättyy+tähän.
Löytyy+nimella+Mikko+Toivonen+ja+jos+haluaa+ihan+kyylän+lailla+perehtyä+lopun+alkuun+niin+voi+käydä+etsimässä+jos+löytää+vuosi+1970+valmistuneet+merikapteeni,+Kotkan+merenkulkuopisto.+Juurikaan+muuta+historiaa+ei+ole+netissä,+eikä+varsinkaan+facebookissa.
Tämän+laitan+vielä+jäähyväiseksi+mummupalstalla+samalla+kuin+viimeisen+kerran+varotan+heitä+kasvattamasta+käärmeitä+jotka+lopulta+syövät+heidät+itsensä
Menkää+psykologian+peruskirjoihin+ja+tutkikaa+mitä+teille+tarkoittaa+maaninen+psykopaatti.+Sellaisen+uhriksi+ja+tukijaksi+teidät+on+laitettu+ja+osin+kiitos+siitä+että+ette+ole+omia+ongelmiannekaan+pystyneet+käsittelemään
Edson+voi+kun+on+löytänyt+sopivan+ketjun+laittaa+minulle+vaikka+vara+osoitteeseeni+tiedon+ihan+meilillä+millä+juttelin+esimerkiksi+mielipuolen+poisajaman+HH+Riitun+kanssa:
[email protected]
.++Sinne+on+ihan+turha+paskapostia+lähetellä+sillä+se+on+vain+vastaanottokäytössä+ja+paska+lentää+sieltä+avaamatta+eetteriin.
28.05.2019 20:31
Mummoillekin+on+ihan+pakko+kertoa+että+limanuljaska+keksii+asioita+ihan+ilkeästä+luonteestaan.+Minulla+esim+erkiksi+ei+ole+mitään+face+book+keskustelua+kenenkään+kanssa+poisluettuna+ne+mainitsemani+yksi+kirje+Edsonille+ja+se+että+serkkuni+tytö+on+laittqanut+minut+postituslistalleen+ja+näkyy+siellä+kunnes+käyn+laittamassa+piiloon.+Mitään+muuta+siellä+ei+ole+koskaan+ollut+ellei+sellaiseksi+lasketa+myös+kerta+yhteydenottoa+vanhaan+hollantilaiseen+kolleegaani+kemiallisen+puhdistuksen+asioissa..
Älkää+ihmeessä+mummut+olko+noin+vedätettävissä..
Voitte+halutessanne+käydä+itse+facebookissani+tirkistelemässä.+Ehkä+löydätte+sieltä+jotain+mitä+itse+en+löydä.+Mitään+kirjoituksiani+ette+voi+löytää+kun+niitä+ei+siellä+ole.
Jos+nimeä+kaipaatte+niin+kysykää+sitä+täysaikaiselta+sappitatilta.
Voisin+tietysti+antaa+sen+itsekin+sillä+minähän+olen+lähes+75+vuotias+eläkeläinen+jonka+elämä+kiinnostaa+vain+nuljaskaa+eikä+kukaan+jolla+on+minulle+merkitystä+ja+vielä+hengissä+edes+käy+näillä+palstoilla+eikä+siellä+face+bookissa.
Minä+hoidan+edelleenkin+asiakeskusteluja+pääosin+nimimerkillä+ja+sitten+todellisen+kommunikaation+e-mailillä.
Vierailkaa+mummut+edes+kerran+peilin+edessä+ja+ihmetelkää+minkä+kanssa+olette+liittoutuneet
28.05.2019 16:44
En+tiedä+minäkään+mitään+epäedullista+keskustelu+mutta+tiedän+kyllä+että+mielipuoli+suoltaa+ihan+omiaan+ihan+löytämiensä+yksittäisten+sanojen+perusteella.+Varsinkaan+en+tiedädä+mitään+epäedullista+minun+yhteydenotostasi+sinuun+pohtiessa+keinoja+miten+pääsisi+limanuljaskasta+eroon+näissä+keskusteluissa.
Hän+koko+ajan+viitailee+asioihin+mitkä+eivät+soita+mitään+kelloa+mistään+keskuskustelusta.
Ei+sellaisessa+tilanteessa+missä+kaikki+on+muutamasta+kirjaimesta+mielikuvituksessa+johdettua.+Sittähän+oli+kyse+minunkin+yhdessä+"kirjeessä"+sinulle+face+bookin+kautta.
Se+jatkaa+tuota+valehtelua+niin+kauan+kuin+mummut+taputtavat.+Vastuu+tästä+mädästä+omenasta+siis+osin+lankeaa+mummuille.
Mietimme+kuitenkin+kaikkia+mahdollisia+keinoja+päästä+limataudista+irti.
Pahempi+se+on+kuin+Ebola
28.05.2019 16:33
"Nyt+Ali+minua+kiinnostaisi,+miten+saisimme+nämä+räkyttävät+pois+hartioiltamme.+En+näe+siihen+mitään+muuta+keinoa+kuin+olla+vastaamatta+ja+välttää+muutenkin+visusti,+joka+puolella+...+varsinkin+noita+kahta.+
Minä+otan+suuren+riskin+ja+kirjoitan+omalla+nimelläni.+Ja+naureskelen+vaan+sitä+riskiä,+minkä+olen+ottanut.+"
Mitäs+mieltä+Edson+olet!+Olisiko+jo+aika+meidän+kadota+jonnekin+missä+on+jotain+luokkaa.+Nyt+tämä+on+mennyt+tuon+limamummon+vuoksi+aivan+luokattomaksi.
Ei+se+edes+ole+kysymys+siitä+onko+jonkun+oikea+nimi+tiedossa+tai+ei+vaan+nimenomaan+kirjoituksen+luokasta+ja+nyt+se+on+mennyt+aivan+luokattomaksi+raakkumiseksi+tai+haukinen+syöksyy+kimppuun+kaislikosta+meiningiksi.+Se+jostain+syystä+näyttää+sopivan+mummoille+kun+heistä+kukaan+ei+oikein+ymmärrä+että+jos+me+sopivat+vihan+kohteet+saamme+tarpeeksemme+ja+poistumme+asiakeskusteluihin+niin+parin+viikon+kuluttua+turhautunut+sappitatti+alkaa+myrkyttämään+kaverimummojaan+jotta+saisi+kicksejä+ja+huomiota+itselleen.
Olisi+vaan+keksittävä+joku+foorumi+mihin+se+ei+keksi+tulla+perässä+sillä+koko+netin+kaivamiseen+ei+senkään+eväät+riitä+vaikka+se+24+tuntia+vuorokaudessa+siihen+nyt+käyttääkin
Saaliikseen+jää+kuitenkin+vain+joitakin+asiayhteyksistä+irroitettuja+sanoja+jotka+hänen+matkiminaan+katoavat+täysin+kaiken+totuuden+ja+tarkoituksen+piiristä.
Minulla+ainakin+on+vaikeuksia+toimia+jatkuvasti+hullujen+kanssa.+
Sinä+ole+jo+ajat+sitten+antanut+oman+nimesi+julkisuuteen.+Minä+en+sitä+ole+katsonut+aiheelliseksi+juuri+siksi,+että+täällä+on+tuo+mielenvkainen+olio+joka+nyt+jo+itsensäkin+todistaman+kaivelee+kaikki+mahdolliset+lähteet+löytääkseen+jotain+millä+poikkeuksetta+vain+negatiivisessä+mielessä+vois+ihmisten+niskaan+mättää
Jos+sinulle+juolahtaa+mieleen+joku+keskustelufoorumi+mikä+olisi+mahdollinen+niin+kyllä+me+sitten+keksimme+tavan+millä+se+viestiä+niin+ettei+hullu+pääse+siihen+käsiksi.
Tuo+lieksalainen+mätä+on+kyllä+saatava+pois+ihmisten+yhteydenpidosta.+Facebookia+ei+voi+käyttää,+sillä+on+sekä+sinun,+että+minun+facebook+sivut+auki+koko+ajan.+Tosin+minun+sivuiltani+ei+löydä+mitään+kun+sitä+ei+ole+sitä+yhtä+kirjoituskertaa+sinulle+lukuunottamatta,+eikä+sinne+muut+edes+lähettele+kuin+yksi+serkun+tyttö
Aina+vaan+käy+kuitenkin+jo+vuosien+takainen+"diagnoosi"+selvemmäksi.+Sairaalan+paikka.+Suljetulla+osastolla.+Pehmustetussa+kaapissa!
Voi+olla+että+se+mitä+ajattelit+totaalisesta+piittaamattomuudesta+hulluja+kohtaan+on+yksi+vaihtoehto,+mutta+toimiiko+se+kun+kyseessä+on+vaikea+mania+joka+psykopatian+lakien+mukaan+kyllä+tarvittaessa+keksii+ajatuksia+muiden+luomiksi+kuten+ylläolevissa+kommenteissakin+voivat+ne+jotka+todellisen+kommunikaation+tietävät,+tietävät
Eniten+säälin+kuitenkin+parka+mummoja+jotka+ovat+tuon+pasiliskon+syöttäneet+ja+elättäneet+joutuakseen+itse+lopulta+syödyiksi+tai+basilimaan+käärityiksi+kunhan+oikea+elämä+on+kadonnut+ympäriltä.
28.05.2019 16:09
Muista+nuljaska,+että+siinä+vaiheessa+kun+siirryt+ilman+lupaa+käyttämään+ihmisten+oikeita+henkilöllisyyksiä+niin+asia+tulee+poliisiasiaksi.
Tosin+sinä+olet+niin+täynnä+valetta+ja+ilkeyttä+että+että+et+luultavasti+edes+lakejakaan+kunnioittaisi.+Sinulle+on+vain+tärkeää+oman+epäonnistumisesi+ja+vihan+levittäminen.+Onneksi+se+ei+hevillä+pääse+näitä+anonyymiketjuja+pidemmälle
Lisäksi+suosittelisin+olemaan+varovainen+muutenkin+sillä+Mikko+T+nimisiä+on+Suomessakin+monta.+Saatat+vaikka+kusta+väärän+jalkaan+hakiessasi+epätoivoisesti+kimppuunkäyntimateriaalia+netistä.+Etsi+vaan+se+paikka+sieltä+niuvanniemestä+itsellesi+mahdollisimman+nopeasti.+Siellä+sinulla+on+hyvä+olle+tuttavallisessa+seurassa
Facebookistanikaan+et+löydä+mitään+kun+sillä+on+vain+yksi+serkkutyttöpostittaja+jonka+lähetyksiä+aika+ajoin+käyn+siirtämässä+varastoon.+MItään+muuta+lähtevääkään+siellä+ei+mole+kuin+se+kerran+Edsonille+lähettämäni+tilanneselvitys+ja+mahdollisesti+yksi+eräälle+hollantilaiselle+kolleegalleni+lähetetty+tervehdysviesti
Sitä+saat+ihan+rauhassa+käydä+lueskelemassa+kun+siellä+ei+mitään+keskusteluja+ja+kommentteja+mihinkään+suuntaan+ole
Sen+vaan+vielä+kerran+toivoisin,+että+toiset+mummot+edes+vähän+ymmärtäisivät+minkälaista+tapausta+he+ovat+kannatelleet.+Se+ei+kovin+hyvää+kuvaa+mummojen+älystä+ja+moraalista+nimittäin+anna
28.05.2019 13:42
Muista+nuljaska,+että+siinä+vaiheessa+kun+siirryt+ilman+lupaa+käyttämään+ihmisten+oikeita+henkilöllisyyksiä+niin+asia+tulee+poliisiasiaksi.
Tosin+sinä+olet+niin+täynnä+valetta+ja+ilkeyttä+että+että+et+luultavasti+edes+lakejakaan+kunnioittaisi.+Sinulle+on+vain+tärkeää+oman+epäonnistumisesi+ja+vihan+levittäminen.+Onneksi+se+ei+hevillä+pääse+näitä+anonyymiketjuja+pidemmälle
Lisäksi+suosittelisin+olemaan+varovainen+muutenkin+sillä+Mikko+T+nimisiuä+on+Suomessakin+monta.+Saatat+vaikka+kusta+väärän+jalkaan+hakiessasi+epätoivoisesti+kimppuunkäyntimateriaalia+netistä.+Etsi+vaan+se+paikka+sieltä+niuvanniemestä+itsellesi+mahdollisimman+nopeasti.+Siellä+sinulla+on+hyvä+olle+tuttavallisessa+seurassa
Facebookistanikaan+et+löydä+mitään+kun+sillä+on+vain+yksi+serkkutyttöpostittaja
28.05.2019 13:33
Valitettavasti+en+ole+ollut+tietoinen+sinun+varis+nimistäsi+eikä+edes+olisi+voinut+vähempää+kiinnostaa.+Eikö+mene+lantuun+että+tääll'ä+ei+sinun+lisäksesi+kukaan+muu+ole+kiinnostunut+ihmisten+repimisestä+kuin+sinä+ja+silloin+kun+muut+sitä+tekevät+tekevät+sitä+sinulta+puolustautuessaan.
Tuo+varis+nimi+tapaus+on+tyypillinen+sinulle.+Uhoat+asiasta+jota+kukaan+muu+ei+tiennyut+tai+ei+edes+ajatellur.+Mutta+kuten+aina+turha+on+sinulle+mitään+rationaalia+tai+faktaa+esittää.
Edson+erityisesti+tietää+etten+ole+onkinut+häneltä,+enkä+keltään+muultakaan+ynsimmäistäkään+tietoa+sinuun+liittyen.+En+halua+sinusta+mitään+tietoa+vaan+haluaisin+että+jo+pääsisit+sinne+suljetulle+mosastolle+vanhustenhoitoon.
Sinun+varis+yhteytesi+on+minulle+ihan+uutinen.+Yritä+palata+ihmiseksi+ja+kuvittelemasta+sinua+niin+kiinnostavaksi+että+joku+nimiäsi+edes+kännissä+ajattelisi+kaivella.+Tai+ehkä+siksi+luuletkin+kun+olet+muiden+silmissä+nolla+eikä+minkään+kaivelun+väärti
Vielä+kerran+toistan.+Yritä+kadota+sinne+sukankutojien+laumaan+sillä+kukaan+ei+ole+sinusta+vähimmässäkäänj+määrrin+kiinnostunut+ja+kaikkein+vähiten+mitä+nimeä+milloinkin+käytät+huijausyrityksissäsi.+Siellä+sinulla+on+ymmärtävä+koti,+missä+arvostetaan+välillä+pakosta+maisemista+kirjoittamiasi+juttuja
28.05.2019 07:00
Jos+jotain,+vaikkapa+tietotoimisto+Utuben+vihaajat+olisivat+variksista+kiinnostuneita+niin+tässä+se+sama+Drongo+"varis"+imitoi++meerkattien+varoitusääniä+ja+varastaa+sitten+niiden+sapuskan.+Saman+homman+katselin+siis+ennen+siitä+kirjoittamistani+BBC+Earth+ohjelmalta,+mistä+minun+viittaamani+jäljittelijä+ja+huijarivaris+eli+Drongo+oli+peräisin
https://www.youtube.com/watch?v=tEYCjJqr21A
Ehkäpä+asiallista+Ceetä+oikeat+lintutiedot+kiinnostavat!
Minua+kiinnostavat+tällaiset+konkreettiset+asiat+osana+eläinten,+ihmisten+ja+luonnon+toimintaa.
Olemalla+niistä+edes+jotenkuten+selvillä+enemmän+kuin+egostaan+saattaa+jopa+ymmärtää+paremmin+miksi+ja+miten+ihmisetkin+jäljittelevät+ja+huijaavat
28.05.2019 00:01
Sanoipa+väh'n,+paljon+tai+sisällyksetöntä,+niin+kyllä+mummolassa+joka+kerta+kuohuu+yli+äyräittensä.+Mummot+eivät+ainakaan+henkilökohtaista+häpeää+tunnista
27.05.2019 11:40
Sen+vaan+haluan+kertoa+jokaiselle+mummollekin,+vaikka+näin+Rouva+Ceen+kommenttiin+vastaamalla,+että++ei+tuota+nimimerkeillä+pelailua+ja+sekoittamista+hyvällä+katsota+yleisellä+tasolla+miestenkään+puolella,+vaan+toivotaan+sellaisen+tavallaan+"petollisen"+käyttäytymisen+mahdollisimman+pian+loppuvan.
Sellainen+"vehkeily"+ei+kenenkään+eduksi+toimi+mutta+saattaa+aiheuttaa+ihan+väärien+ihmisten+joutumista+huijari+epäiltyjen+joukkoon+ja+sitäkään+ei+kukaan+pienenkään+moraalin+omistava+kirjoittaja+mielellään+tai+tahallaan+tee.
Jos+syitä+on+niinkuin+on+runsaasti+ollutkin+niin+silloin+pitäisi+kyllä+esiintyä+nimimerkkitunnistettavasti+ja+myös+jos+on+kohde,+kohdetunnistettavasti
Useimmat+pitkään+kirjoittaneet+ovat+kyllä+melko+pienellä+päättelyllä+tunnistettavissa,+mutta+jos+oikein+haluaa+kieroilla+niin+toisen+jäljitteleminen+ja+hetken+ihan+uutena+esiintyminen+on+toki+mahdollista.+
Mutta+kuka+siitä+mitään+kostuu.+Näyttelijä+tietää+jo+sanan+aloittaessaan+olevan+kierolla+asialla+ja+lukija+taas+ei+tiedä+onko+tässä+nyt+taas+vanha+pieru+asialla.
26.05.2019 21:46
jaosta=++piti+lukea+ajosta.+tuo+oli+yksi+niitä+koneen+itse+tekemiä+korjauksia+väärin!
26.05.2019 12:36
Tässä+Dr.Darwinille+raastavan+ajopäivän+ratoksi+vähän+brazilialaista+vaalihumua!
https://www.youtube.com/watch?v=Mx7ihhDD8p0
Menoon+mukaan+niin+eiköhän+kohta+jaosta+jäykistynyt+sielu+lähde+notkeana+lentoon
26.05.2019 12:34
Tuossa+vielä+se+täyskatsaus+kaikkiin+pieniin+ydinreaktoreihin
http://www.world-nuclear.org/information-library/nuclear-fuel-cycle/nuclear-power-reactors/small-nuclear-power-reactors.aspx
Siis+toistan,+luettavaksi+vaan+jos+kiinnostaa+ja+jaksaa+googlella+käännättää
Ny+funtsimaan+muita+maailman+tärkeitä+asioita+kuten+EU+vaaleja+ja+Jääkiakkoa.+Niin+ja+taitaapa+tulla+Formulaakin.
Kyllähän+ne+nyt+paljon+tärkeempiä+ovat+kuin+kuiva+tosiasiatieto+ydinvoimasta+tai+LNG+energiaketjusta.+Niistä+kiakoista+ja+formuloistahan+saa+hetkessä+huikeita+elämyksiä+ja+onko+ihmiselle+mitään+tärkeämpää+kuin+juuri+minä+ja+juuri+nyt?
26.05.2019 12:26
Tässä+heti+se+LNG+pienvoimala+talousselvitys+kansainvälisesti
https://www.powerengineeringint.com/whitepapers/2018/12/economic-potential-of-small-scale-lng-power-plants.html
Se+on+PDF+filenä+joten+se+pitäisi+dounloudata.+Siis+jos+faktat+kiinnostaa
26.05.2019 12:11
121 / 129