Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

1. Laitanpa+uudestaan+Dr.+Whoolle+tämä+sähköpyräilijän+mobile+homen+esittelyn.Sen+taisi+kerran+robo+viedä,+mutta+minusta+se+on+kivahttps://www.youtube.com/watch?v=ZkodqB5CbWo
  2. Postaan+tämän+ihan+tähän+Ceen+alle+siksi+että+kerron+samalla+että+kaikki+mitä+Limanuljaska+on+väittänyt+nähneensä+facessa+tai+herra+ties+missä+on+puhdasta+valetta+ja+mielikuvitusta.+Face+on+kuitenkin+olemassa+ja+sellaiseen+pääsee+tirkistelemään+jos+on+nimi+tiedossa:Olen+samaa+mieltä+EdsonKun+olemme+ihan+tukevasti+eläkeläisiä+ja+tämän+piti+olla+mukava+ajanviete,+niin+on+viisaampaa+jättää+täysin+reagoimatta+tai+lähteä.+Ei+tänne+ole+mitään+tarkoitusta+jäädä+ei+ihmisenä,+ei+eläimenä.+Se+mikä+on+aina+vastassa+on+jotain+paljon+pahempaa+eli+mielipuolisuus.Sinne+toiselle+puolelle+ei+kyllä+nykytilassa+kannata+edes+paskoja+kipataKerro+sitten+jos+keksit+jonkun+paikan+mihin+pääsee+paholaiselta+pakoonKuvaani+voivat+myös+käydä+muut+mummut+nyt+ihailemassa+kun+tämä+keskustelu+päättyy+tähän.Löytyy+nimella+Mikko+Toivonen+ja+jos+haluaa+ihan+kyylän+lailla+perehtyä+lopun+alkuun+niin+voi+käydä+etsimässä+jos+löytää+vuosi+1970+valmistuneet+merikapteeni,+Kotkan+merenkulkuopisto.+Juurikaan+muuta+historiaa+ei+ole+netissä,+eikä+varsinkaan+facebookissa.Tämän+laitan+vielä+jäähyväiseksi+mummupalstalla+samalla+kuin+viimeisen+kerran+varotan+heitä+kasvattamasta+käärmeitä+jotka+lopulta+syövät+heidät+itsensäMenkää+psykologian+peruskirjoihin+ja+tutkikaa+mitä+teille+tarkoittaa+maaninen+psykopaatti.+Sellaisen+uhriksi+ja+tukijaksi+teidät+on+laitettu+ja+osin+kiitos+siitä+että+ette+ole+omia+ongelmiannekaan+pystyneet+käsittelemäänEdson+voi+kun+on+löytänyt+sopivan+ketjun+laittaa+minulle+vaikka+vara+osoitteeseeni+tiedon+ihan+meilillä+millä+juttelin+esimerkiksi+mielipuolen+poisajaman+HH+Riitun+kanssa:[email protected].++Sinne+on+ihan+turha+paskapostia+lähetellä+sillä+se+on+vain+vastaanottokäytössä+ja+paska+lentää+sieltä+avaamatta+eetteriin.
  3. Olen+samaa+mieltä+EdsonKun+olemme+ihan+tukevasti+eläkeläisiä+ja+tämän+piti+olla+mukava+ajanviete,+niin+on+viisaampaa+jättää+täysin+reagoimatta+tai+lähteä.+Ei+tänne+ole+mitään+tarkoitusta+jäädä+ei+ihmisenä,+ei+eläimenä.+Se+mikä+on+aina+vastassa+on+jotain+paljon+pahempaa+eli+mielipuolisuus.Sinne+toiselle+puolelle+ei+kyllä+nykytilassa+kannata+edes+paskoja+kipataKerro+sitten+jos+keksit+jonkun+paikan+mihin+pääsee+paholaiselta+pakoonKuvaani+voivat+myös+käydä+muut+mummut+nyt+ihailemassa+kun+tämä+keskustelu+päättyy+tähän.Löytyy+nimella+Mikko+Toivonen+ja+jos+haluaa+ihan+kyylän+lailla+perehtyä+lopun+alkuun+niin+voi+käydä+etsimässä+jos+löytää+vuosi+1970+valmistuneet+merikapteeni,+Kotkan+merenkulkuopisto.+Juurikaan+muuta+historiaa+ei+ole+netissä,+eikä+varsinkaan+facebookissa.Tämän+laitan+vielä+jäähyväiseksi+mummupalstalla+samalla+kuin+viimeisen+kerran+varotan+heitä+kasvattamasta+käärmeitä+jotka+lopulta+syövät+heidät+itsensäMenkää+psykologian+peruskirjoihin+ja+tutkikaa+mitä+teille+tarkoittaa+maaninen+psykopaatti.+Sellaisen+uhriksi+ja+tukijaksi+teidät+on+laitettu+ja+osin+kiitos+siitä+että+ette+ole+omia+ongelmiannekaan+pystyneet+käsittelemäänEdson+voi+kun+on+löytänyt+sopivan+ketjun+laittaa+minulle+vaikka+vara+osoitteeseeni+tiedon+ihan+meilillä+millä+juttelin+esimerkiksi+mielipuolen+poisajaman+HH+Riitun+kanssa:[email protected].++Sinne+on+ihan+turha+paskapostia+lähetellä+sillä+se+on+vain+vastaanottokäytössä+ja+paska+lentää+sieltä+avaamatta+eetteriin.
  4. "Nyt+Ali+minua+kiinnostaisi,+miten+saisimme+nämä+räkyttävät+pois+hartioiltamme.+En+näe+siihen+mitään+muuta+keinoa+kuin+olla+vastaamatta+ja+välttää+muutenkin+visusti,+joka+puolella+...+varsinkin+noita+kahta.+Minä+otan+suuren+riskin+ja+kirjoitan+omalla+nimelläni.+Ja+naureskelen+vaan+sitä+riskiä,+minkä+olen+ottanut.+"Mitäs+mieltä+Edson+olet!+Olisiko+jo+aika+meidän+kadota+jonnekin+missä+on+jotain+luokkaa.+Nyt+tämä+on+mennyt+tuon+limamummon+vuoksi+aivan+luokattomaksi.Ei+se+edes+ole+kysymys+siitä+onko+jonkun+oikea+nimi+tiedossa+tai+ei+vaan+nimenomaan+kirjoituksen+luokasta+ja+nyt+se+on+mennyt+aivan+luokattomaksi+raakkumiseksi+tai+haukinen+syöksyy+kimppuun+kaislikosta+meiningiksi.+Se+jostain+syystä+näyttää+sopivan+mummoille+kun+heistä+kukaan+ei+oikein+ymmärrä+että+jos+me+sopivat+vihan+kohteet+saamme+tarpeeksemme+ja+poistumme+asiakeskusteluihin+niin+parin+viikon+kuluttua+turhautunut+sappitatti+alkaa+myrkyttämään+kaverimummojaan+jotta+saisi+kicksejä+ja+huomiota+itselleen.Olisi+vaan+keksittävä+joku+foorumi+mihin+se+ei+keksi+tulla+perässä+sillä+koko+netin+kaivamiseen+ei+senkään+eväät+riitä+vaikka+se+24+tuntia+vuorokaudessa+siihen+nyt+käyttääkinSaaliikseen+jää+kuitenkin+vain+joitakin+asiayhteyksistä+irroitettuja+sanoja+jotka+hänen+matkiminaan+katoavat+täysin+kaiken+totuuden+ja+tarkoituksen+piiristä.Minulla+ainakin+on+vaikeuksia+toimia+jatkuvasti+hullujen+kanssa.+Sinä+ole+jo+ajat+sitten+antanut+oman+nimesi+julkisuuteen.+Minä+en+sitä+ole+katsonut+aiheelliseksi+juuri+siksi,+että+täällä+on+tuo+mielenvkainen+olio+joka+nyt+jo+itsensäkin+todistaman+kaivelee+kaikki+mahdolliset+lähteet+löytääkseen+jotain+millä+poikkeuksetta+vain+negatiivisessä+mielessä+vois+ihmisten+niskaan+mättääJos+sinulle+juolahtaa+mieleen+joku+keskustelufoorumi+mikä+olisi+mahdollinen+niin+kyllä+me+sitten+keksimme+tavan+millä+se+viestiä+niin+ettei+hullu+pääse+siihen+käsiksi.Tuo+lieksalainen+mätä+on+kyllä+saatava+pois+ihmisten+yhteydenpidosta.+Facebookia+ei+voi+käyttää,+sillä+on+sekä+sinun,+että+minun+facebook+sivut+auki+koko+ajan.+Tosin+minun+sivuiltani+ei+löydä+mitään+kun+sitä+ei+ole+sitä+yhtä+kirjoituskertaa+sinulle+lukuunottamatta,+eikä+sinne+muut+edes+lähettele+kuin+yksi+serkun+tyttöAina+vaan+käy+kuitenkin+jo+vuosien+takainen+"diagnoosi"+selvemmäksi.+Sairaalan+paikka.+Suljetulla+osastolla.+Pehmustetussa+kaapissa!Voi+olla+että+se+mitä+ajattelit+totaalisesta+piittaamattomuudesta+hulluja+kohtaan+on+yksi+vaihtoehto,+mutta+toimiiko+se+kun+kyseessä+on+vaikea+mania+joka+psykopatian+lakien+mukaan+kyllä+tarvittaessa+keksii+ajatuksia+muiden+luomiksi+kuten+ylläolevissa+kommenteissakin+voivat+ne+jotka+todellisen+kommunikaation+tietävät,+tietävätEniten+säälin+kuitenkin+parka+mummoja+jotka+ovat+tuon+pasiliskon+syöttäneet+ja+elättäneet+joutuakseen+itse+lopulta+syödyiksi+tai+basilimaan+käärityiksi+kunhan+oikea+elämä+on+kadonnut+ympäriltä.
  5. Muista+nuljaska,+että+siinä+vaiheessa+kun+siirryt+ilman+lupaa+käyttämään+ihmisten+oikeita+henkilöllisyyksiä+niin+asia+tulee+poliisiasiaksi.Tosin+sinä+olet+niin+täynnä+valetta+ja+ilkeyttä+että+että+et+luultavasti+edes+lakejakaan+kunnioittaisi.+Sinulle+on+vain+tärkeää+oman+epäonnistumisesi+ja+vihan+levittäminen.+Onneksi+se+ei+hevillä+pääse+näitä+anonyymiketjuja+pidemmälleLisäksi+suosittelisin+olemaan+varovainen+muutenkin+sillä+Mikko+T+nimisiä+on+Suomessakin+monta.+Saatat+vaikka+kusta+väärän+jalkaan+hakiessasi+epätoivoisesti+kimppuunkäyntimateriaalia+netistä.+Etsi+vaan+se+paikka+sieltä+niuvanniemestä+itsellesi+mahdollisimman+nopeasti.+Siellä+sinulla+on+hyvä+olle+tuttavallisessa+seurassaFacebookistanikaan+et+löydä+mitään+kun+sillä+on+vain+yksi+serkkutyttöpostittaja+jonka+lähetyksiä+aika+ajoin+käyn+siirtämässä+varastoon.+MItään+muuta+lähtevääkään+siellä+ei+mole+kuin+se+kerran+Edsonille+lähettämäni+tilanneselvitys+ja+mahdollisesti+yksi+eräälle+hollantilaiselle+kolleegalleni+lähetetty+tervehdysviestiSitä+saat+ihan+rauhassa+käydä+lueskelemassa+kun+siellä+ei+mitään+keskusteluja+ja+kommentteja+mihinkään+suuntaan+oleSen+vaan+vielä+kerran+toivoisin,+että+toiset+mummot+edes+vähän+ymmärtäisivät+minkälaista+tapausta+he+ovat+kannatelleet.+Se+ei+kovin+hyvää+kuvaa+mummojen+älystä+ja+moraalista+nimittäin+anna