Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

  1. Tässä+taas+robokokeiluna+insinööreille+maisemaa+todella+raittiista+ilmasta.+Kyllä+ne+siellä+osaa+miten+"maaseudulla"+liikutaan.+Tuohon+verrattuna+Yäkutia+on+melkein+taajamaa.Kyllä+Edsolventkin+voisi+alkaa+matkailusafarin+järjestäjäksi+sisä+Suomen+korvissa+ja+järvialueella+jos+olis+turistijoukolle+tollaset+menopelit+millä+pääsee+jokaiseen+kuruun.https://www.youtube.com/watch?v=sVegrDc9CnUTäälläkin+ilma+raikastuu+ja+on+helpompi+hengittääIloisille+luontomummuille+minulla+onkin+jo+seuraaa+katselun+paikka+valmiina,+mutta+se+seuraavana+liitteenä
  2. Se+on+muuten+pääsiäinenkin+tulossa+kaiken+päälle.+Itse+olen+vain+ihmetellyt+että+tippuupa+pääsiäiskortteja+postiluukusta.+Siis+poika+ja+pojanpoikakin+tulevat+pääsiäisvierailulle+katsomaan+sekä+äitiään,+mummiaan+ja+isäänsä+ja+vaariaanSe+on+hyvä+että+käyvät+sillä+voin+antaa+pojanpojan+opiskeluun+ja+harrasteluun+tonnitolkulla+ilman+perintöjä+sieltä+tyynystä.+Niille+on+varmasti+sijoituskäyttöä.+Tosin+kuten+omien+poikienokin+osalta+toivon+vain+että+malttaisi+käydä+jonkun+yleisperuskoulutuksen+läpi+kuten+Hampurin+poikanikin+teli+ja+sitten+lähteä+omilla+kyvyillään+sellaiseen+elämään+mitä+osaa+ja+mikä+kiinn+ostaa+ja+sitten+menestyä+stabiilisti+siinä.Salaa+toivon+että+pojanpojalla+olis+samanlaine+n+asioide+nyhdistämiksviso+siäänrakennettuna+mitä+vaaditaan+kemistiltä,+fyysikoita+tai+astrofyysikolta.+Merenkulun+matematiikka,+sekstantit,+taulukot,+muuttujat,+pallotrigonometria+eivät+ole+kovin+älyllisesti+haastavia.+Helkkarin+monimutkaisia+ennenkuin+saa+johdon+päästä+kiinni+ja+ymmärtää+mistä+asiakokonaisuutet+koostuvat,+mitkä+niistä+riippuvat+sekä+tapahtuman+vastatapahtuman+ymmärtäminenTalletan+hänelle+kuitenkin+nyt+tietokoneaikan+etsittävissä+olevan+tiedon+miten+voi+alkaa+ymmärtämään+asioita+paloittelemalla+asia+kuten+luvut+ja+kokoamalla+ne+uudestaan.Valitettavasti+olen+sillä+tavalla+yksin+kosmisista+asioista+filosofoimassa+kun+Edson+on+ainoa+jolla+on+kohtalaista+kuvaa+mitä+universumissa+tapahtuu+ja+kenties+miksi+tapahtuu.Dr+WSho+tietenkin+on+mies,+mutta+emme+itse+asiassa+tiedä+pätkääkään+mitä+hän+osaa+tai+edes+mitä+hän+tekee.+Hänessän+hiukan+viitettä+opportunistiin+mikä+voisi+viitata+hänen+olevan+enemmänkin+kaupan+kujin+tuotannon+tai+insinöörihommien+kanssa.A+mummulla+on+tieteellisesti+rautainen+koulutus+ja+hän+taatusti+ymmärtäisi+keskustella+kosmisistakin+asioista+mutta+haluaako+enää+kun+perheasiat+ovat+nousseet+isovanhempana+suureen+rooliin.+Aina+ihana+Cee+on+todellinen+rutiinityön+sankari+ja+ympäristönsä+ymmärtäjä.+Juuri+sellainen+tukijalka+pienelle+tai+suurelle+yritykselle+mitä+ilman+ne+eivät+pysy+pystyssä.Rapulais+rouvasta+ei+nyt+ole+paljoakaan+mitaleja+juuri+nyt+jaettavana+poisluettuna+monet+häiriöttömät+kommenttivuodet.+Sitten+vaan+tapahtui+jotain+ja+rapulaisesta+tuli+"apulainen+ja+ajatus+kääntyi+huomion+saamiseen.+No+sitä+pyydettäessä+saa+mutta+se+ei+välltämättä+olle+sitä+mitä+pyysi,.+Rapulaisellekin+toivoisin+kuitenkin+vähän+vaatimatgtomampaa+ja+epäitsekkäämppä+paluuta+vähintin+tilaan+missä+hänellekin+uskaltaa+kommentoida+ja+parhaimmilla+jopa+vitsin+murjaista.Maalaan+tuohon+taas+keskustelujen+optimitilaa+mikä+meiltä+katosi+kun+Amummun+ja+Edsonin+välille+tuli+ihan+tavallisten+elämänasioiden+selvittelyssä+vastakkainasettelu+joss+sitten+käytettiin+huonoja+ilmaisuja.+Edsonia+ja+amummua+olenkin,+jnos+muistatte+yrittänyt+saada+sovittelemaan+mielestäni+suotta+paisuneen+sanailun+normaaliksi.Toinen+keskustelujen+hämmentäjä+oli+taas+minun+ja+mikä+lie+nimimerkki+milloinkin+koko+käsitys+ihmisyydestä+ja+ihmisyyden+suojelemisesta+kirjoittamisessakin.+Sitä+rikottiin+karkeasti+minun+elämäni+tärkeimpien+muistojen+osalta+ja+siitäpä+se+ei+kokaan+parantunut+vaan+on+peruuttamattomasti+pahentunut.+Jos+vaikka+Edssonilla+olisi+jotain+kokemusperäistä+mallia+miten+karistaa+tällainen+pahantahtoinen+asia+harteiltaan+niin+olisin+kyllähalukas+kuuntelemaan.+Olen+kuunnellut+mummojakin,+mutta+mummot+ovat+olleet+mykkiä.+Mikeli+tekisi+keskustella+miestenkin+kanssa+mutta+jokin+vain+naisten+itse+tuntema+väärä+solidaarisuus+pitää+heidät+mykkinä+mikä+antaa+mahdollisuuden+yhdelle+potkia+kun+tietää+aina+voivansa+palata+keskustgelemaa+pelargonioita+ikkunalaudlla+tai+mitä+pikku+kesykoiralle+kuullyy+tai+luistiko+suksiEn+nyt+kysy+Whoolta+neuvoa+kun+ongelma+on+ratkaistava+selvillä+toimilla+ei+millään+puolipyöreillä+kaarteluilla.+Kun+on+laatikko+lemuavaa+paskaa+edessä+niin+se+ei+siitä+lähde+muuta+kuin+lapioimalla.+kehotus+ei+riitä.+Eikä+ilmanraikastaja.Se+on+se+kaatopaikka+mikä+vetää+varikset+puoleensa+eli+kaatopaikka+on+saatava+hallintaanSe+ei+näin+monen+vuoden+kaatamisen+jälkeen+käy+hetkessä+vaan+vaatii+aikaa+varsinkin+kun+melko+pitkään+mielessä+pyörii+ajatukset+vanhoista+keskustelunvahingoituskeinoista+ja+aikeista+josista+joku+vihje+saattaa+alitajuisesti+lipsahtaa+johonkin+tekstiin.+Sen+pahan+muiston+tuottajan+olisi+myös+kyettävä+nielaisemaan+viite+omaan+pahaan+toimintaansaa+ryhtymättä+heti+afrikkalaiseksi+raatokotkaksiNo,+mutta+oli+taas+mukava+kirjoittaa+pikku+pätkä+päivän+filosofiaa.+Joku+voi+jotain+oppia,+joku+ei.Mutta+nythän+on+minun+toimistovuorioni+tuottoisimmat+tunnit+meneilläänKomentokeskusen+äänimaailman+päätin+lopulta+organisoisa+niin,+että+on+vain+pienet+taustakaiuttimet+ja+korkealuokkaiset+bkuulokkeet+suoraan+koneeelta+korville+vedettävissä+jos+haluaa+laadukkaampaa+mussa+kuten+vaikkapa+bahianas+Brazileiras+kuunnella+CNN+uutisten+sijastaPunkkakaiuyttimet+taas+usb+liitännällä+suoraan+telkan+alle+mikä+suujntasi+ja+kohdemsikin+ääntä+tarvittavasti.On+muuten+merkkirajakin+nyt