Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
asiantravel
profiilit
asiantravel
asiantravel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
1206
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivottavasti+ensiyön+unet+eivät+mene+asiaa+pohtiessa...
25.01.2020 15:07
Senssun+koneesta+näemmä+sininen+väri+lopussa..
25.01.2020 11:43
Ei+ole+elämäntuhlausta,+se+on+elämää+joka+sinulta+näyttää+puuttuvan.
Saa+myös+kustantaakin,+ei+ole+varmasti+sinun+pennosista+pois...
25.01.2020 04:23
Vielä+tuosta,+miksi+minun+pitäisi+arvostella+ihmistä+josta+en+tiedä+mitään..
Jonkun+paskapalstan+kirjoitusten+perusteella.?
Minulle+on+aivan+sama+kuka+tänne+mitäkin+kirjoittaa,+eihän+näitä+ole+pakko+lukea.
+Minulle+ainakin+hauskaa+ajanvietettä+aina+joskus,+väkisin+vetää+suupieliä+hymyyn.
Kuten+aiemmin+mainitsin,+asiat+jotka+eivät+minua+koske+mitenkään,+miksi+minun+pitäisi+niitä+kommentoida.?
En+ole+myöskään+täällä+ystäviä+etsimässä,+niitä+on+riittävästi+oikeassa+elämässä.
Tämä+näistä+tänään,+huomenna+uusi+päivä+ja+uudet+kujeet+mutta+yksi+on+varmaa.+Täällä+ei+sada+räntää.
Nyt+nukkumatti+kutsuu.
24.01.2020 18:55
Kyllä+on+eukko+täällä+työssä,+Kasikornissa+home+loan+osastolla.+Pyörähtää+suomessa+sillointällöin+ja+minä+täällä+4-5+kuukautta+vuodesta.
24.01.2020 18:34
Niin+ja+myös+silmänruokaa..
Paikkana+joku+villa+sattahipin+ja+rayongin++välissä.
24.01.2020 14:20
Voithan+edelleen+olla+numbal..+hehheh..
Harvoin+otan+kantaa+kirjoituksiin+jotka+eivät+kosketa+minua+lainkaan,+luen+vain+hymy+huulessa+ja+laitan+ne+tiettyyn+koriin..+Sinne+joutui+myös+se+eilinen+asuntoautojuttusi..+Eli+suodatin+päällä+näitä+on+luettava.+Tällä+palstalla+riittää+törkyä+niin+kauan+kuin+tunnistautuminen+on+noin+surkea.
Itse+kirjoitan+vain+omalla+nimimerkillä+jota+olen+käyttänyt+jo+vuosia+ennen+rekisteröitymistä.
Anonyymejä+peppusia+näyttää+riittävän.
Thai+kieli+taipuu+vähän,+tekstin+lukeminen+ei+juuri+lainkaan.
Barbeque+juhlat+eukon+työkavereiden+kanssa,+ruokaa+riittää.
24.01.2020 14:08
Hienoa.
24.01.2020 11:01
Ja+mihin+laitoit+tumpit..?
24.01.2020 10:54
Anteeksi,+en+sinua+tarkoittanut+senssu.
Tämä+herra+numball+viikoittain+uhoaa+näine+kuitteineen,+nyt+olisi+hyvä+tilaisuus+niitä+tähän+laittaa.
24.01.2020 10:53
Aloitushan+on+ihan+täyttä+puppua,+mutta+rahan+siirto+onnistuu+nykyään+molempiin+suuntiin+ihan+muutamassa+minuutissa.
Ketkä+tuota+joutuvat+oikeasti+tekemään,+tietävät+kyllä+miten+se+onnistuu.
24.01.2020 04:42
Meidän+perheen+aamu+täällä+thaimaassa,+alkoi+papattien+paukkeeseen.+Herätys+oli+melkoinen+kun+väki+aloitti+kiinalaisen+uudenvuoden+juhlinnan.+Aamukahvit+naamariin+ja+kylille+mopoilemaan.
Sukhumvitin+seiskan+kokiskuittia+tai+"lootatin"+kuittia+odotellen...
24.01.2020 03:55
Arvaa+4+numeroa.
https://aijaa.com/E156ix
23.01.2020 15:44
Kiitos.+Rayongissahan+minä,+kuten+jo+niin+monet+talvet+aiempinakin+vuosina.+Sitten+vielä+syksyllä+kuukausi+pari.+Huhtikuun+puolivälin+jälkeen+sitten+suomeen.+Seiskassa+kävin+aamupäivällä+vähän+ensiapua+hakemassa,+huomenna+sitten+Makroon+vähän+reilumpi+satsi.
Meillä+täällä+Thaimaassahan+ei+enää+seiskasta+muovipusseja+ihan+ylettömästi+jaetakkaan,+joten+oma+pussukka+mukaan+tai+sitten+kympillä+sellainen+monikertakäyttöinen+pussukka+on+ostettava.
Hua+hiniin+pikku+pyrähdys+jossain+vaiheessa,+sielläkö+ei+ole+toimivaa+lentokenttää.???
Sitten+Chiang+Mai,+taas+se+jokavuotinen+eukon+opiskelukavereiden+tapaaminen.+Sinne+pääsee+onneksi+tuosta+lähikentältä+lennokilla.
Maaliskuun+lopulla+sitten+Vietnam+ja+F1+kisa,+siinäpä+tämän+talven+ohjelma.
22.01.2020 15:54
siis+palstalaisten+iloksi,+piti+sanoman.
22.01.2020 06:33
Niin,+tänään+lento+Bangkokiin+ja+huomenna+toivottavasti+mopoillaan+taas.
20.01.2020 12:04
Kätevin+tapa+liikkua+kaupunkialueilla,+ja+yleensäkin+lyhyitä+matkoja.+Muistan+kuinka+ensimmäisillä+matkoilla+kauhistutti+ajatuskin+mopolla+sinne+liikenteen+sekaan,+sitten+pikkuhiljaa+rauhallisimmilla+alueilla+ja+aikaisin+aamulla+treeniä+niin+siitä+se+lähti.+Muistaa+vain+väistellä+ihan+kaikkea...
20.01.2020 11:57
Kun+kerran+kysyit..+Kyllä+täällä+tammikuisessa+suomessa+käytän+mielummin+farkkuja+kuin+shortseja.+Vuosia+olen+farkkuni+ostanut+noista+isommista+Levis+shopeista,+syystä+että+valikoima+on+parempi+kuin+suomi+kaupoissa.++Enemmän+malleja,+värejä+ja+kokoja+joten+mieluisat+löytyy+aina.+Kommenttejasi+lueskelin+ja+ilmeisesti+olet+heppu+joka+painelee+paikkaan+kuin+paikkaan+vanhoissa+adidas+shortseissa+ja+hiattomassa+paidassa.+On+tiettyjä+etikettisääntöjä+johon+Thaimaassa+kannattaa+kiinnittää+huomiota,+kuten+pitkät+housut..+Moniin+virastoihin,+mm.+immigration+tms.+,+paremmat+ravintolat+ja+vanhempien+ihmisten+syntymäpäivät.++Tällaisiin+paikkoihin+pukeudun+aina+pitkiin+housuihin+vaikka+se+aina+ei+niin+mukavalta+tuntuisikaan.++Toivottavasti+sinäkin+sen+joskus+opit.+Normaalisti+shortsit+on+oiva+pukeutumistapa,+jota+myös+suosin+päivittäin.+Maanantaina+lento+joten+tiistaina+voi+nykäistä+shortsit+taas+jalkaan..
16.01.2020 17:46
Lokakuussa+ostin+Rayongin+central+plazan+Levis+shopista+kahdet+farkut,+mallit+501+ja+502+hinnat+olivat+2500+ja+2300+bath+kipale.+Oli+ihan+normi+hinta+eikä+mikään+outlet+myymälä,+myös+aitoja+olivat.
Tuosta+VPN+asiasta,+olen+käyttänyt+tuota+securea+niin+kauan+kun+se+on+markkinoilla+ollut+ja+koskaan+ei+ole+ollut+mitään+ongelmia.+Ei+maksullisten+eikä+ilmaiskanavien+kanssa,+ei+Suomessa+eikä+Thaimaassa.
En+tiedä+millaisesta+hatusta+näitä+juttujasi+kaivat,+ehkäpä+sieltä+löytynee+myös+kaniini.
15.01.2020 18:24
Itse+olen+myös+tyytyväinen+tuohon+kotimaiseen+VPN+palveluun,+toimii+erittäin+hyvin.+Tuon+muutaman+kympin+vuodessa+voi+kyllä+maksaa+hyvästä+tuotteesta.++Eräs+kotimainen+maksu+tv+firma+ilmoittaa+sivuillaan+että+tuotteen+katsominen+VPN+kanssa+ei+ole+mahdollista,+mutta+niin+vain+toimii+ja+toimi+myös+syksyllä+Thaimaassa+ollessani.+Nähdään+toimiiko+vielä+reilun+viikon+kuluttua+luulen+että+kyllä+toimii.+Täytynee+uusia+taas+tilaus+vuodeksi.
11.01.2020 16:55
53 / 61