Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+mutta+sydäntautiyhteyttä+ei+oikein+löydy.+Itse+syön+ehkä+300+g+juustoa+kuukaudessa.+Monesti+Polar+15+ohuen+ohut+kun+lähikaupassa+on+vain+parmesaania+syötävien+juustojen+osastolla+eikä+parmesaani+ole+hyvää+leivän+päällä.+Valitettavasti+hyvä+juusto+vaatii+paljon+suolaa.+Se+vaikuttaa+juuston+kypsymiseen+hidastamalla+ei+haluttujen+bakteerien+ja+homeiden+kasvua.
10.08.2020 15:32
Siis+jos+ei+pysty+hillitsemään+herkuttelua+niin+sitten+on+ainut+keino+lopettaa+kokonaan.
Itse+luovuin+90%+herkuttelusta+ja+jätin+10%+eli+oluen.
10.08.2020 15:19
Tuota+minäkin+tarkoitin+tuolla+lottovoittajavertauksella.+Tutkimusmielessä+pitäisi+ottaa+100+karppausta+aloittavaa+ja+kysyä+tilanne+2+vuoden+kuluttua.
10.08.2020 15:16
Näinpä.+2+a-olutta+ja+16+g+maltoosia+vastaa+esimerkiksi+50+g+ruisleipää+tai+350+g+kaurapuuroa.+Lisäksi+tietysti+se,+että+alkoholi+laskee+verensokeria.+Veikkaampa,+että+eräät+ovat+hankkineet+ylipainonsa+oluella+kun+se+niin+kiusaa.+Tänään+kalorit+jotain+1200+ja+oluen+jälkeen+1500.+En+taida+viitsiä+käydä+kaupassa+niin+kalorit+jäävät+tähän.+
Eri+asia+jos+juo+korikaupalla+mutta+tuo+on+järjetöntä.
10.08.2020 15:13
Ei,+kyllä+puoli+tuntia+päivässä+riittää+oikein+hyvin.+Jos+olen+joskus+pidempään+niin+siirryn+soodaveteen.
Eiköhän+henkilökunta+tykkää+kun+juon+kiirettömään+aikaan+ja+nytkin+on+työn+alla+lasi+olutta+@+12+€.+On+myös+hintansa+arvoista.
10.08.2020 15:06
Ei+ole+citrissa+minuun+vetoavia+juustoja+juurikaan.+Tuommoinen+24+kk+gouda.
Ei+minun+tarvitse+kiertää+herkkutiskejä.+Ostan+joskus+jopa+meetvurstia.+En+kylläkään+usein+kun+nykyään+ei+saa+hyviä.
En+myöskään+osta+olutta+kaupasta+vaan+juon+pääosan+ravintoloissa+ja+joskus+harvoin+Alkosta.
10.08.2020 14:30
Verensokeria+nostaa+hiilihydraatin+määrä+kertaa+sen+nopeus.+16+g+hiilihydraattia+ei+nosta+juurikaan+verensokeria+ja+minulla+on+oluen++jälkeen+verensokeri+normaali+2h+kuluttua.+
Minulla+tyydyttynyt+rasva+nosti+LDL-kolesterolia+50%.+Se+on+edelleenkin++tärkein+riskitekijä+sv-sairauksissa+ja+Alzheimerin+taudissa.+Syömäni+hitaat+hiilihydraatit+sen+sijaan+parantavat+LDL-kolesterolia.+
Antti+Heikkilällä+on+satamäärin+virheitä+kirjoissaan+eikä+niitä+kannata+uskoa.+Jos+kävisit+läpi+sen+Heikkilän+lukemattomat+asiavirheet+-dokumentin+läpi.+Tehän+voisitte+kaverien+kanssa+käydä+ne+läpi.
10.08.2020 14:11
Suomen+Kasviöljyt+on+yksi+toimija.
10.08.2020 13:23
Ihan+tehdään+puristamalla.+Sama+kuin+kylmäpuristettu+rypsiöljykin.
10.08.2020 13:06
Auringonkukkaöljy+sopii+valitettavan+hyvin+aurinkokuivattuihin+tomaatteihin,+majoneesiin+ja+kalasäilykkeisiin.+Ruuanlaitossa+huono.+Itse+rankkaan+talin+huonoimmaksi,+sitten+voin+ja+vasta+sen+jälkeen+auringonkukkaöljyn.
Onneksi+hyviä+juustoja+on+vähän+tarjolla.
10.08.2020 12:07
Kyllä,+lihotin+itseni+rasvaisella+pitsalla,+makkaralla+ym.+ja+sairastuin+kakkoseen+ja+nyt+olen+kovaa+vauhtia+pääsemässä+eroon+diabeteslääkkeistä+nykyisellä+matalan+GIn+maltillisella+karppauksella.
10.08.2020 12:05
Kala+kannattaa+huomioida+myös+proteiinin+lähteenä+samoin+kuin+kananmuna,+rahka+ja+raejuusto.+Nykykäsityksen+mukaan+juusto+ei+ole+niin+paha+sydänterveydelle+kuin+on+aikaisemmin+ajateltu+(tuo+onkin+minulla+pääasiallinen+kovan+rasvan+lähde).
Auringonkukkaöljyn+haitoista+on+jonkin+verran+näyttöä+rasvanvaihtokokeiden+tuloksena+mutta+tulehdusta+se+ei+aiheuta.
10.08.2020 11:27
Kolmannes+pääasiassa+hitaista+hiilihydraateista,+7%+alkoholista,+proteiinista+reilu+20%+ja+loput+rasvasta.+Rasvaa+siis+noin+40%.+Hiilihydraatin+määrää+nostaisin+mutta+en+kykene+syömään+enempää+hitaita+hiilihydraatteja.+Erittäin+vähän+kovaa+rasvaa.
10.08.2020 11:17
Lightit+ovat+kamalia.
Olut+on+minulle+ravintoaine+siinä+kun+muutkin.+Saan+oluesta+270+kcal+per+päivä+eli+hiukan+yli+10%+energiankulutuksestani.+100+g+rasvaa+olisi+jo+40%.+Tingin+mieluummin+rasvasta+ja+jotkut+karppaajat+vetävät+yli+200+g+rasvaa+päivässä.
10.08.2020 10:32
Myöskään+rasvan+syöminen+ei+ole+järkevää+laihduttajalle.+100+g+rasvaa+tarkoittaa+120+g+rasvaa+rasvakudoksessa.+2+olutta+vastaavasti+40+g.
10.08.2020 10:20
Olikohan+Monticnacin+vertailuruokana+vehnäleipä?+Listoja+on+tosissaan+kaksi+ja+indekseissä+iso+ero.+Alle+35+menee+vain+ohra+ja+pasta+tuolla+glukoosin+perustuvassa+indeksissä.+Maltoosi+on+glukoosiindeksillä+jotain+105.
Ravitsemustieteilijöinen+mukaan+matalainseksisen+raja+on+55+tuolla+glukoosipohjaisella+listalla.+Hiilihydraatin+keskimääräinen+indeksini+on+noin+45+eli+30+tuolla+vanhemmalla+indeksillä.+Mukana+se+16+g+maltoosia+oluesta.+
Minä+olen+laihtunut+10+kiloa+tuntematta+nälkää+tai+mitenkään+laskematta+ruokiani+tammikuun+puolen+välin+jälkeen.+Voin+myöskin+jatkaa+tätä+dieettiä+loppuelämäni.+Takana+tätä+jo+vuosia.
10.08.2020 10:16
Itse+en+ole+seurannut+tarkasti.+Voisi+kyllä+valittaa+ylläpitoon+että+liipasinsotmi+on+liian+herkällä.+Syynä+luonnollisesti+veku+kun+tuubaa+tule+kymmeniä+postauksia+päivässä.
10.08.2020 09:58
No+5+ateriaa+16+tunnin+aikana+on+palttiarallaa+3+tuntia+enkä+kyllä+näe+järkevää+syytä+ahtaa+itseensä+kerralla+paljon+ruokaa.
Kyllä+se+hiilarihimo+on+karkkihyllyllä+ja+leikkeletiskissä.+Kumpiakaan+ei+suositella+suosituksissa.
10.08.2020 09:37
Vekun+kirjoittamaksi+poikkeuksellisen+asiallinen.+Kaipa+ihmiset+ovat+jo+huomanneet+ettei+asia-argumentteja+ole+kun+pitää+solvata.+Vekuhan+on+saanut+kenkää+jopa+karppaus.infosta.
10.08.2020 09:30
En+laihtunut+vaikka+en+edes+käyttänyt+alkoholia.+Karppaus+kyllä+laskee+aterian+jälkeisiä+sokereita+mutta+niiden+kanssa+ei+olekkaan+ollut+niin+paljon+ongelmia+kuin+paastojen.
Arne+Astrup+kävi+läpi+silloiset+karppaus-+ja+diabetestutkimukset+ja+lopputuloksena+syntyi,+että+karppaus+oli+parempi+ensimmäisenä+vuonna+mutta+ei+enää+sen+jälkeen.
'Systematic+review+and+meta-analysis+of+dietary+carbohydrate+restriction+in+patients+with+type+2+diabetes'.+
Voi+joillain+auttaakin+jos+haima+on+kaput.+Insuliiniresistenssiin+ei+vaikuta+tai+voi+pahentaa+tilannetta.
10.08.2020 08:44
272 / 378