Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sallin+itselleni+16+g+maltoosia+päivässä.+Peräti+64+kcal.
Elätkö+itse+täysin+esimerkiksi+Heikkilän+ohjeiden+mukaan?+Ei+koskaan+rypsiöljyä,+alkoholia,+hedelmiä+jne..+Kuinka+varmistat+tuon+ravintoloissa+ja+ulkomailla?
19.07.2020 09:10
Ketoilua+ei+tilastoida+mitenkään.+Asiaa+voisi+tietysti+selvittää+noiden+korviketuotteiden+kulutuksella+mutta+aika+turhaa+se+on.+Olisiko+ketoilijoita+alle+prosentti?+Ainakaan+ketoruokaa+ei+ole+tarjolla+paljon+eikä+ketotuotteita+ole+pienissä+kaupoissa.
19.07.2020 08:04
Transrasvaa+ei+Suomessa+enää+juurikaan+ole+ja+suurin+lähde+on+nykyään+maitorasva.
Terveellisestikin+voi+laihduttaa,+esimerkiksi+syömällä+täysjyväleipää.+Sen+syöjät+ovat+merkittävästi+terveempiä+kuin+ihmiset+jotka+eivät+syö+täysjyvää.+Lue+vaikka+"Eating+more+whole+grains+linked+with+lower+mortality+rates".
Täysjyvä+ja+hedelmät+vähentävät+myös+merkittävästi+riskiä+sairastua+kakkostyypin+diabetekseen+"Diabetesriski+pienenee+jo+yhdellä+omenalla+päivässä+–+myös+kaurapuuro+auttaa".
Matala-asteisesta+tulehduksesta+taas+kertoo+vaikkapa+"Anti-inflammatorinen+eli+tulehdusta+vähentävä+ruokavalio".+Esimerkiksi+kerma+lisää+tulehdusta+todistetusti.+Jos+karppaa+runsaalla+eläinrasvalla+ja+lihalla+niin+tulehdusarvot+huononevat+reilusti.
Maltillinen+alkoholin+käyttökin+vähentää+matala-asteista+tulehdusta.
19.07.2020 07:59
Kalaöljy+tulee+kyllä+kalasta+ja+esimerkiksi+etyyliesteröinti+parantaa+sen+käytettävyyttä.+Itse+kyllä+syön+mieluummin+kalaa.
19.07.2020 07:01
Minä+juon+yleensä+kaksi+pulloa+mutta+en+juo+keskiolutta.
Viinissä+on+palttiarallaa+13+tilavuusprosenttia+alkoholia+eli+pullossa+100+ml+eli+80+g+eli+kolmannes+väkevien+pullon+alkoholista.+Itse+en+juurikaan+viiniä+juo,++joskus+valkoviiniä+soodavedellä+jos+ravintolasta+ei+saa+hyvää+olutta.
19.07.2020 05:55
Itse+teen+satunnaisesti+avokadotahnaa+limetin,+suolan+ja+valkosipulin+kanssa.+Hyvin+menee+leivän+kanssa.+Isompi+ongelma+on+avokadojen+saatavuus+kun+kypsiä+ei+tahdo+saada.
19.07.2020 05:46
En+usko+että+ketoilijoita+on+niin+paljon+että+se+vaikuttaisi+oleellisesti+tarjontaan+ja+keto+pitsa+on+aivan+yhtä+epäterveellinen+kuin+aito.+Ei+sellaisilla+laihdu.
19.07.2020 05:43
Alle+40E%+hiilihydraatista+on+karppausta.+Itse+olen+poistanut+ruokavaliostani+vain+huonot+hiilihydraattit+ja+hiilihydraattia+tulee+nyt+noin+150+g+päivässä.+Tuo+on+noin+25%+prosenttia+päiväkulutuksestani+ja+kolmannes+syömästäni+ruuasta.+En+myöskään+syö+massiivisesti+rasvaa+hiilihydraatin+kanssa.++Kohta+menee+neljä+viipaletta+ruisleipää+kevytmajoneesilla+ja+tomaatilla.
19.07.2020 05:38
Lihotin+itseni+syömällä+rasvaista+roskaruokaa+ja+juomalla+paljon+olutta.+Nyt+en+syö+roskaruokaa+ja+oluenkulutukseni+on+maltillista.
Ei+minulla+ole+kiire+laihtua+ja+voin+jatkaa+tätä+elämäntapaa+loppuelämäni.+Takana+jo+50+kiloa.+
Paino+toki+vaihtelee+muttei+sitä+10+kiloa+mitä+on+lähtenyt+tammikuun+puolen+välin+jälkeen.
19.07.2020 05:31
Kello+17+jälkeen.
19.07.2020 05:21
Minulle+riittää+vallan+hyvin+kilo+kuukaudessa.
19.07.2020 05:20
Korviketuotteita+ovat+esimerkiksi+mantelileipä,+karppijäätelöä+ja+kukkakaali"pitsa".+Muitakin+löytyy.+Noissa+kaikissa+on+paljon+energiaa+vaikkei+olekaan+hiilihydraattia.+Eivät+siis+laihduta+mutta+kovasti+halajataan+vanhoihin+elintapoihin.
Minä+tosissaan+syön+aika+yksipuolisesti.+Hiilihydraatti+tulee+täysjyväruisleivästä,+kaurapuurosta,+täysjyväpastastasta+ja+bulguurista.+Proteiini+rahkasta,+raejuustotosta+ja+broilerista.+Rasva+pienestä+määrästä+rypsiöljyä+ja+oliiviöljyä.+Kasviksia,+hedelmiä+sitten+monipuolisemmin.+Hiukan+juustoa+ja+olutta.+
Hiilihydraattilähteideni+GI+on+kyllä+matala+eli+alle+50.
Shirataki+on+kyllä+korviketuote+mutta+siinä+on+kuitua+ja+vähän+energiaa+niin+on+kyllä+kokeilemisen+arvoinen.
Konjac+on+kotoisin+Kiinasta.
18.07.2020 10:36
Tuohon+kyllä+löytyy+modernimpiakin+menetelmiä.+Ruokapäiväkirjan+pito+kyllä+kannattaa+mutta+isompikaloriset+päivät+kannattaa+unohtaa.
18.07.2020 10:15
Äänensävystä+päätellen+kyseinen+henkilö+ei+ole+toipumassa.+Laihtuminenkin+on+saattanut+loppua+kun+mainostaa+kovasti+karppauksen+terveellisyyttä+sisäelimille.+Tosin+vuosikymmeniä+kestänyt+kovan+rasvan+ja+lihan+syönti+voi+vaurioittaa+munuaisia+ja+sydäntä.+Ehkä+ne+eivät+ole+sisäelimiä.
18.07.2020 10:11
Millaisiin+havaintoihin+perustat+väitteesi?+En+kylläkään+suosittele+oluen+juontia+kenellekään.
Teoriasi+mukaan+Aasiassa+on+kaikilla+sekä+haima+että+maksa+sökönä+kun+sokeristuuvaa+hiilihydraattia+syödään+jopa+80E%.+Rasvaa+sitten+5E%.
Eniten+eläinrasvaa+ja+lihaa+käyttävien+karppaajien+ikävakioitu+kuolleisuus+on+yli+20%+suurempaa+kuin+keskivertoihmisten.+Myöskään+proteiinin+ylenmääräinen+syönti+ei+ole+terveellistä.
Onkohan+sinulla+itsellä+ongelmia+maksan+ja+haiman+kanssa+kun+se+tuntuu+sinulle+olevan+kova+ongelma?+Minulla+on+molemmat+tutkittu+ja+todettu+olevan+ok.+Insuliinista+pääsenen+eroon+vielä+tämän+vuoden+puolella.+Näin+siis+asiantuntijoiden+eli+sisätautilääkäreiden+mukaan.
18.07.2020 10:01
Asiaa+on+luonnollisesti+tutkittu+ja+on+havaittu+että+lihomisen+kannalta+vain+energian+saannilla+on+väliä.
Karppauksen+isoin+toimintaperiaate+on+ravinnon+yksipuolisuus.+Sitten+kun+alkaa+syödä+ja+juoda+korvikkeita+niin+hyöty+menetetään.
Itse+en+enää+syö+maistuvaa+ruokaa+vaan+syön+elääkseni.
18.07.2020 09:36
Jokunen+on+saattanut+lihottaa+itsensä+sokerilla+mutta+loppujen+hiilihydraatti+kammo+on+tullut+roskaruuasta,+napostelutuotteista+jne..+Noissa+on+sitten+massiivisesti+rasvaa.+Leipäkin+muuttuu+näppärästi+karppaus+tuotteeksi+kun+sen+päälle+levittää+runsaasti+voita,+juustoa+ja+leikettä.
18.07.2020 09:31
En+ole+hölmö.+Sen+sijaan+käytän+suosituksia+vähemmän+hiilihydraattia.
18.07.2020 09:27
No+minä+syön+kerralla+noin+150+g+marjoja+tai+hedelmiä.+Tuskinpa+kukaan+on+itseään+lihottanut+niillä.+Kermalla+kylläkin.+1/2+dl+kuohukermaa+sisältää+liki+20+g+rasvaa+ja+siinä+on+noin+170+kcal.+Eräs+palstalainen+ilmoittaa+juovansa+2+l+kuohukermaa+viikossa+kaakaossa.+Aikamoinen+rasvapaukku+kun+tuossa+on+760+g+rasvaa.
18.07.2020 08:25
Kun+syön+päivässä+150+g+hiilihydraattia+ja+siitä+tulee+16+g+oluesta+niin+marjoille+ja+hedelmille+jää+hyvin+tilaa.+Syön+kyllä+enemmän+hedelmiä+paremman+saatavuuden+takia.+Syön+luonnollisesti+myös+täysjyvää+mutta+en+makeisia,+virvoitusjuomia+tai+täysmehua.+Tyydyttynyttä+rasvaa+tulee+lähinnä+broilerista+ja+juustosta.
Jos+ottaa+päivän+hiilihydraattit+marjoista+niin+tilaa+ei+jää+esimerkiksi+kahvimaidolle.+Aika+askeettisesti+pitää+elää+jos+kaikki+hiilihydraatti+tulee+marjoista.
18.07.2020 08:18
280 / 378