Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

7560

1. En+nyt+varma+ole+mutta+muistelesin+että+San+Pellegrino+on+kalsium-+ja+magnesiumsulfaattia.+Burton+on+Trent+on+aika+identtinen+ja+mineraalipitoisuus++on+hyvin+korkea.+Epäilisin,+että+minun+mineraalitoimittajani+on+menossa+nurin+kun+webbisivu+on+huollossa+kun+olisi+tarkoitus+ostaa+valmista+seosta.Itse+lisään+hiilihapotettuun+veteen++kalsiumsulfaattia+(valtaosa,+ehkä+90%+suoloista),+magnesiumsulfaattia+(5%)+ja+ruokasoodaa.+Samariini+on+natriumsitraattia.
  2. Tuossa+artikkelissa+kyllä+todettiin,+että+karppaus+voidaan+koostaa+terveellisesti.'Based+on+available+evidence,+a+well-formulated+ketogenic+diet+does+not+appear+to+have+major+safety+concerns+for+the+general+public+and+can+be+considered+a+first-line+approach+for+obesity+and+diabetes.'Jos+turvautuu+karppaukseen+kun+sairastuu+vakavaan+sairauteen+eikä+lääketieteelliseen+hoitoon+niin+saattaa+mennä+henki.+Steve+Jobs+on+hyvä+esimerkki,+hän+uskoi+hedelmiin+ja+aloitti+syöpähoidot+vasta+puolen+vuoden+kuluttua.+Henki+meni.+Aivan+samalla+tavalla+D1+voi+kuolla+jollei+aloita+insuliinia,+näin+erityisesti+ketogeenisellä+dieetillä.Miksi+kukaan+kokeilisi+hoitoja+joiden+tehosta+ei+ole+mitään+näyttöä?+Maailmassa+löytyy+erilaisia+vaihtoehtohoitoja+vaikka+kuinka+paljon+ja+kaikki+ne+vakuuttavat+olevansa+tehokkaita+milloin+mitäkin+sairautta+vastaan.D1+voi+vähentää+ateriainsuliinia+karppaamalla+mutta+pitkävaikutteiista+insuliinia+täytyy+käyttää.+Jos+se+unohtuu+niin+voi+iskeä+ketoasidoosi.Minulla+on+D2+eikä+karppaus+vaikuta+lainkaan+tarvitsemaani+pitkävaikutteiseen+insuliiniin.+Wi+karppaus+ole+muutenkaan+auttanut+kakkosia+Suomessa,+jos+olisi+auttanut+niin+kaikki+kakkoset+karppaisivat.+kymmenet+tuhannet+diabeetikot+kokeilivat+karppausta+kun+Heikkilän+diabeteskirja+tuli+ulos,+ei+auttanut.Karppauksesta+on+tehty+vain+yksi+pitkäaikaistutkimus.+Sen+mukaan+eniten+lihaa+ja+eläinrasvaa+syövien+karppaajien+kuolleisuus+oli+yli+20%+suurempaa+kuin+normaaliväestön.
  3. Uskovaiset+kuten+sianrasvakarppaajat?Koko+aloitus+oli+aika+surkea.+Voisihan+sitä+käydä+viikonloppuna+läpi+nuo+noin+10+viittausta+jotka+koskivat+sairauksia.+Loput+40+liittyivät+painonlaskuun.Erään+nimeltä+mainitsemattoman+ortopedin+mukaan+ennen+diabeteslääkkeitä+diabetestä+hoidettiin+menestyksellä+karppauksella.+Itse+pitäisin+potilaiden+kuolemista+1-3+vuodessa++aika+huonona+tuloksena.Mitens+karppaajat,+otatteko+koronarokotteen+kun+se+tulee+saataville?+Suuri+guruhan+on+ilmoittanut+että+D-vitamiini+riittää.
  4. Lahjoituksia+hänelle.