Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Tosimies86
profiilit
Tosimies86
Tosimies86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luehan+mun+novelli,+parhaasta+seksikokemuksestani.
"Elämäni+paras+pano+1+&2".+Siinä+on+Subia+ja+domia:)
Löytyy+Seksinovellien+tositarinoista.
Ps:Kirjoitettu+anonyymin+nimimerkin+alla,+sillä+en+ollut+vielä+kirjautunut.
Mitä+mieltä+olet?
10.03.2020 00:13
Kyllä+sinulla+on+oikeus+vaatia+mieheltäsi+tyydytystä.+Seksi+on+paljon+enemmän+kuin+fyysistä+nautintoa.+Seksi+on+parisuhteen+liima.+Se+tuo+osapuolia+lähemmäksi+toisiaan+ja+on+suuri+rakkauden+osoitus.+
Vaadi+vain+mieheltäsi+pitkiä+esileikkejä,+tunnelma+kohdalleen+ennen+seksiä,+Kynttiöitä,+sopivaa+musiikkia,+sopiva+valaistus.+Seksi+on+parasta+kun+esileikki+kestää+ainakin+30-60minuuttia.+Esileikki+ei+tarkoita+vain+sukuelinten+hierontaa,+vaan+kaikkea+koskettelua,+suutelua,+hierontaa,+kauniita+sanoja+tai+tuhmia,+jos+niistä+tykkää:)+Yhdyntä+ei+ole+tärkein+asia+seksissä,+vaan+vain+osa+sitä.+Pitkä+esileikki+tuo+teille+ihan+erilaisen+yhteyden.+Koet+olosi+paljon+turvallisemmaksi+ja+orgasmin+saaminen+on+paljon+helpompaa.+
Itse+en+ymmärrä,+miksi+edes+harrastaa+seksiä,+jos+kumpikin+osapuoli+ei+saa+nautintoa,+jos+seksissä+vain+itse+saisin+nautintoa,+voisin+yhtä+hyvin+masturboida.
Rohkeasti+vain+kissa+pöydälle,+opitusta+kaavoista+irti+pääseminen+voi+olla+hankalaa,+mutta+hyvin+mahdollista.
Ps:+Itse+ole+harrastanut+seksiä+muutaman+naisen+kanssa,+jotka+ovat+kertoneet,+etteivät+ole+ikinä+saaneet+miehen+kanssa,+ennen+kun+tapasivat+minut;)
Heitä+sisentäviä+kysymyksiä,+jos+koet+viestini+hyödylliseksi.
09.03.2020 21:27
Oli+itselläkin+sessiot+lyhyitä+ennen,+mutta+sitten+tutustuin+tantraseksiin.+Siihen+kuuluu+oikean+tunnelman+luominen,+pitkät+esileikit+ja+sitten+vasta+yhdyntä,+jos+sitä+haluaa+enää+ollenkaan.+Yhdyntä+ei+enää+ole+seksin+ydin,+vaan+osa+kokonaisuutta.+Orgasmit+ovat+huomattavasti+vahvemmat,+eikä+tarvitse+ajatella+muita+asioita+että+saa+itsensä+tulemaan.+Koen+että+olen+ennen+tätä+löytöä+harrastanut+seksiä+väärin+koko+elämäni.+Naisetkin+ovat+ällikällä+lyötyjä,+kun+eivät+ole+vastaavaa+kokeneet.+
Pistäkää+oikea+tunnelma+pystyyn+ja+ohjaa+miestä+koskemaan+sinua+oikein:)
09.03.2020 20:45
Kiva+että+tykkäsit.+Kirjoittelehan+omakin+kokemuksesi+tänne.
09.03.2020 20:34
1 / 1