Suloisin47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
29
- 968
Mustat päivät
Kylmät yöt, Menetetty aika, Luovuta elämä uhrin puolesta, Kirkkaat valot, Nyrkkitaistelut, Intohimomme palaa sisällä, T049Merten sydän
Ja taivas polttaa ne, Jotka purjehtivat tappamaan... Vuorovesien välillä, Joissa maailmat törmäävät, Sireenipuhelu toise0150- 141
Merten sydän
Ja taivas polttaa ne, Jotka purjehtivat tappamaan... Vuorovesien välillä, Joissa maailmat törmäävät, Sireenipuhelu tois082Merten sydän
Ja taivas polttaa ne, Jotka purjehtivat tappamaan... Vuorovesien välillä, Joissa maailmat törmäävät, Sireenipuhelu tois076Sanat jotka jäivät sanomatta
Minä kuljen, aika jättää, Vuodet taakseen muistoineen, Hitaasti silmäni suljen, Alkaa matka tuo minun viimeinen, Tuokaa272Maailma menee
Täytyy kohdata se tällä kertaa ja kosketan pohjaan liikkuvalla sisäisellä silmällä, Hyvästi veli, meidän täytyy mennä, t034Maailma menee
Pellolla kallion puolella oli talo Ja alla kaatuvien aaltojen sanottiin olevan vain myytti Joten he jättivät huomiotta t041Kirjoitettu on
Ja se kirjoitettiin, Ylös elämän kirjaan, Tuo mies tulee, Kestää ikuisesti enemmän, Tiesitkö että kynä on vahvempi kuin031Vielä joskus
Ihoni on läpinäkyvä ja kylmä Näen sisäelimeni vanhaksi menneet Kun otat kädestäni kiinni Älä anna kätesi kylmetä Minä o925Murmurmuri
There are no fingerprints Deep under water Nothing to tie one to a crime And if you seek vengeance All you need are inst025- 237