Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

29

  1. Etsinnässä

    Rikkaudet, Pelkkä maallinen mammona kiihottaa.
    Ikävä
    9
    57
  2. Mustat päivät

    Kylmät yöt, Menetetty aika, Luovuta elämä uhrin puolesta, Kirkkaat valot, Nyrkkitaistelut, Intohimomme palaa sisällä, T
    Ikävä
    0
    34
  3. Merten sydän

    Ja taivas polttaa ne, Jotka purjehtivat tappamaan... Vuorovesien välillä, Joissa maailmat törmäävät, Sireenipuhelu toise
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    134
  4. Hyvää huomenta ja yötä

    Jätän vain tämän tähän https://www.youtube.com/watch?v=YZWzKjJP4cE
    Ikävä
    1
    29
  5. Merten sydän

    Ja taivas polttaa ne, Jotka purjehtivat tappamaan... Vuorovesien välillä, Joissa maailmat törmäävät, Sireenipuhelu tois
    Ikävä
    0
    49
  6. Merten sydän

    Ja taivas polttaa ne, Jotka purjehtivat tappamaan... Vuorovesien välillä, Joissa maailmat törmäävät, Sireenipuhelu tois
    Yhteiskunta
    0
    55
  7. Sanat jotka jäivät sanomatta

    Minä kuljen, aika jättää, Vuodet taakseen muistoineen, Hitaasti silmäni suljen, Alkaa matka tuo minun viimeinen, Tuokaa
    Ikävä
    2
    52
  8. Maailma menee

    Täytyy kohdata se tällä kertaa ja kosketan pohjaan liikkuvalla sisäisellä silmällä, Hyvästi veli, meidän täytyy mennä, t
    Ikävä
    0
    23
  9. Maailma menee

    Pellolla kallion puolella oli talo Ja alla kaatuvien aaltojen sanottiin olevan vain myytti Joten he jättivät huomiotta t
    Ikävä
    0
    30
  10. Kirjoitettu on

    Ja se kirjoitettiin, Ylös elämän kirjaan, Tuo mies tulee, Kestää ikuisesti enemmän, Tiesitkö että kynä on vahvempi kuin
    Ikävä
    0
    17
  11. Vielä joskus

    Ihoni on läpinäkyvä ja kylmä Näen sisäelimeni vanhaksi menneet Kun otat kädestäni kiinni Älä anna kätesi kylmetä Minä o
    Ikävä
    9
    15
  12. Murmurmuri

    There are no fingerprints Deep under water Nothing to tie one to a crime And if you seek vengeance All you need are inst
    Ikävä
    0
    16
  13. Hyvää Yötä &

    Kauniita unia <3 https://www.youtube.com/watch?v=kcGduruh6hs
    Ikävä
    2
    25