Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

  1. Sää on lyijynharmaa tänään täällä pääkaupunkiseudulla, mutta siitä huolimatta toivottelen hyvää lauantaita kaikille! Tai voihan sen sanoa, että juuri siksi, kun sää ei juuri kirkastele, yrittäkäämme itse olla "kirkasvaloina!" Itsellemme ja toisillemme.

    Näin viimeyönä jotain sellaista unta, että minulla oli hyvämieli siellä unessa, mutta se hyvämieli jatkui vielä kun heräsin ja muistelin sitä untani. Tuo uni ei ollut mikään tyypillinen minun uneni, eikä sellainen uni mistä edes uskoisin unia näkeväni.

    Hyvää viikonloppua!
  2. Ei ole tosiaankaan mukavaa tuo "jalkojen paisuminen", kun ei edes mitkään kengät mahdu jalkoihin. Nopeasti ne liiat nesteet saatiin kyllä poskin tuolla sairaalassa, niin etteivät keuhkotkin täyttyneet. Ei sinne ehtinyt mennä mitään ylimääräistä. Kiertohäiriöhän se on ja minulla tuo sydänjuttu on vielä lisätekijänä.

    Nämä "vetoketjusukat" ovat kyllä kätevät pukea. Kun heräsin, nostin jalan kohti kattoa ja laitoin sukan jalkaan helposti ja sama toimenpide toiselle jalalle. Nämä tehtiin, kun turvotusta oli, joten niistä tuli liian tiukat ja jalat eivät sitä liikaa tiukkuutta kestäneet, joten ne suorastaan "räjähtivät!" Nyt kun jalat ovat hoikat, sukat tuntuvat sopivilta.

    Täytyy muistaa tuo "kellojen siirtely?" Monet aikaa näyttävät jutut eivät vaadi mitään toimenpiteitä itseltä, mutta on pari sellaista kelloa keittiössä, joita täytyy hieman "siirrellä!"

    Hyvää lauantaita, vaikka sää ainakin täällä SU-SI alueella on harmaa ja sateisen näköinen näin ikkunasta katsoen.