Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Lepotauko,+kun+sain+lakanat+vaihdettua.+Selkä+mokoma+ei+tykännyt+siitäkään+hommasta.amummu+tuolla+ylempänä+"lohdutteli",+että+kyllä+ne+paksut+hiukset+voivat+myös+suojata+järkeä+tuolla+pääkopassa,+kun+joku+toinen+sanonta+väittää+aivan+muuta?+Olipa+nyt+kummin+vain,+niin+kyllä+minä+pidän/pitäisin+mieluusti+paksut+hiukset+päässäni,+jos+se+on+mahdollista.+Nyt+laitoin+ne+taas+poninhännälle,+kun+tuossa+jouduin+kumartelemaan,+etteivät+silmille+tule.Naapuri+tekee+lumitöitä+keskikäytävällä,+kun+aura-autoa+ei+ole+näkynyt.+Sen+käytävän+auraus+kuuluu+huoltoyhtiölle,+mutta+missä+viipyy...Naapuri+voisi+tehdä+päivän+hyväntyön+ja+lapioida+minun+kulkuväyläni+lumesta,+mutta+selkävaivainen+tuntuu+hänkin+olevan?Hyvää+lauantaita!Rapu
  2. Aurinkoista+lauantaita+toivottelen!+Sääkin+on+kuin+"morsian!"+Säteilee+ja+hehkuu+näin+ikkunasta+katsoen+jopa+lämpöä,+mutta+se+taitaa+olla+vielä+tähän+vuodenaikaan+vain+utopiaa,+kun+puhutaan+säästä?+Morsiamien+kohdalla+se+on+eri+asia.Nukuin+pitkästä+aikaa+noin+seitsemän+tuntia.+Luin+loppuun+palkitun+kirjan:+Bolla.+Kovasti+sitä+kehutaan,+mutta+ei+kyllä+ollut+aivan+minun+makuuni.+Kirjan+takakannessa+sanotaan+näin:+"Kansainvälisen+tähtikirjailijan+kiihkeä+ja+lumoava+romaani+kahden+miehen+välisestä+intohimosta+Kosovan+sodan+kynnyksellä,+avioliitosta,+kodittomuudesta+ja+kaipauksesta."Ei+nyt+tällä+erää+muuta+kirjoitettavaa,+mutta+ehkä+päivällä+tulee+mieleen+vielä+jotakin?Mukavaa+heräämistä+kaikille!Rapu