Hei+Cee!Kävin+nyt+lukemassa+niitä+kommentteja+Hesarissa+tuosta+maskittomuudsta+metrossa+ja+kyllä+se+sinun+kommenttisi+siellä+on.+Se+on+julkaistu+12.48.Hesari+on+kyllä+nykyisin+hyvin+nihkeä+julkaisemaan+kommentteja+noin+yleensä.+Tuossa+jutussa+niitä+on+paljon,+mutta+monissa+nykyisin+vain+muutama+on+julkaistu,+vaikka+taatusti+on+tullut+paljonkin+kommentteja.
Kesipäivän+tervehdys!Ilmassa+voi+jo+haistaa+kevään+tulon.+Lämpöasteita+oli+aamulla+plus+4.+Valoakin+alkaa+olla+jo+niin+paljon,+ettei+ole+enää+syytä+valittaa+päivän+pimeydestä.Nyt+alkaa+taas+nähdä+ikkunoiden+likaisuuden,+mutta+vielä+ei+kannata+tilata+ikkunoiden+pesijää.+Minä+olen+"sovinnolla"+antanut+tuon+urakan+nyt+ammattilaisten+hoidettavaksi,+sen+verran+hankalat+nämä+ikkunat+ovat.+Niin+kuin+suuremman+siivouksenkin.+Miksi+rasittaisin+selkäparkaani+näillä+töillä,+kun+joku+voi+hankkia+rippusen+omaan+elantoonsa+apuja+minunkin+antamalla+työllä?+Enköhän+minä+pärjää+kuitenkin,+vaikka+ulkoistan+joitakin+hommia+täällä+kotonani.Nyt+lähden+kuitenkin+tyhjentämään+astianpesukonetta.+Teen+sen+aivan+itse!Mukavaa+viikonlopun+alkua+kaikille!Rapu