Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Anonyymi-ap

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.

384

3539

Vastaukset 384

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Karma iski lujaa ja olen sen monta kertaa jo palstoilla kirjoittanut. Mites nyt, Sofian fanit suu laitetaan?

• Anonyymi00002

Haukuttiin Martinaa, kun erosi kihlatustaan ja tuhansilla kommenteilla. Siitäs nyt saitte takaisin, kun Jeffrey Cohen jättänyt Sofian.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Haukuttiin Martinaa, kun erosi kihlatustaan ja tuhansilla kommenteilla. Siitäs nyt saitte takaisin, kun Jeffrey Cohen jättänyt Sofian.

Mites ne häät ensi vuonna piti mennä avioliittoon ja tehdä yhteinen vauveli perheeseen?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mites ne häät ensi vuonna piti mennä avioliittoon ja tehdä yhteinen vauveli perheeseen?

Mua itkettää. Sofialla piti olla hyvin oma elämä kerrankin ja mies taas oikea huijari olikin 🤮.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mua itkettää. Sofialla piti olla hyvin oma elämä kerrankin ja mies taas oikea huijari olikin 🤮.

Aloitti suhteen salapanona ja se ei koskaan pääty hyvin. Hyvä että Sofia saa maistaa kunnolla omaa lääkettään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jaa miten tuon nyt ottaa..

• Anonyymi00050

Säälittää tämä nainen ja hänen elämänsä!

• Anonyymi00076
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Totta kirjoitit. Nyt ei ota mitään kantaa Sofiaan, vaikka mies on jättänyt Sofian. Koko ajan ainoastaan kirjoittaa kommentteja Martinan ketjuun.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei piru lauta säälistä ei yhtään. Sitä saa mitä tilaa toikin akka.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joutuuko taaskin siis Sofia Belórf menee itsensä kanssa avioliittoon? Sehän meni viimeksi Marokossa itsensä kanssa avioliittoon?

• Anonyymi00117
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tais marsun sulho lähtee karkuun. Läks etsimään salaista vihki paikkaa.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Saako sohva saikkua, kullan kaivaja kaipaa uutta rikasta elättäjää. Lentääkö elätti lokki ulos extra luxus hotellista.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Itse on elänyt miesten elättinä koko ikänsä. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00122

Eräs salarakas joutuu käräjille, kaikenlaista twkosista.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Sääli on sairautta. Menköön töihin.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Taisi olla liian kallis nukke pidettäväksi,takasin vaan suomeen,itähelsingin slummiin,sieltähän se on lähtösin.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sano suoraan, että kadehdit. Ei Sofian elämässä ole mitään säälittävää. Hän voi hyvin ja nauttii elämästään, tehkää samoin.

• Anonyymi00145

Ovat shokissa ja puolustavat Sofiaa innolla.

• Anonyymi00146
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei pidä koskaan itkeä naista herkkua joka rikkoo tarkoituksella toisten perheitä.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Lopeta ketjussa Martinasta kirjoitukset. Kiitos

• Anonyymi00148
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Ei Sofia ole koskaan ollut normi työtä tekemässä. Miesten rahoilla elävä luuseri on ainoastaan.

• Anonyymi00163
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Huijarit etsivät kaltaisiaan ja löytävät näin toisensa.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Taitaa olla sohvi itse linjoilla.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kumpikohan noista huijari on....?🤣🤣🤣

• Anonyymi00192
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Ketkä ovat shokissa? Erosta nautiskelevat, kun eroa ei ole tullutkaan, vai ketkä? Tottakai normaali ihminen puolustaa haukuttua ja kiusattua ihmistä. Tiedätkö mitä haukkujista ja kiusaajista sanotaan? Ei ole mieltä ylentävää ja heitä tässä täytyy sääliä, ei muita.

• Anonyymi00193
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Taitaa olla Sofialla parempaa tekemistä.

• Anonyymi00217
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Katsos se kostautui vainoojalle kunnolla ja tiedettiin kaikki kuitenkin, että mies jättää Sofian ja palaa vaimonsa ja tyttärensä luokse.

• Anonyymi00218
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aloitti suhteen salapanona ja se ei koskaan pääty hyvin. Hyvä että Sofia saa maistaa kunnolla omaa lääkettään.

Törkeetä todellakin, mies vauvan isä ja Sofia alkaa salapanoksi miehelle. Onneksi mies jätti kylmästi Sofian.

• Anonyymi00224
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Voi voi kun on kiva vastata itselleen.

• Anonyymi00237
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Hyvä kun saivat juoruakat kurat kasvoilleen ja Jeffrey jättänyt vihdoinkin Sofian.

• Anonyymi00238
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Vainooja vertaa aina tohon luuseri miesten rahoilla elävään Sofiaan. Lopeta nyt vertaaminen, Tuksu Tukiainen ja Sofia Belórf ovat samikset.

• Anonyymi00239
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Varmasti lukee yökaudet ketjuja, ei saa nukuttua, tuntee et seinät kaatuvat sen päälle. Mies vaimonsa sänkyä ja lämmittämässä kokoajan.

• Anonyymi00240
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Törkeetä todellakin, mies vauvan isä ja Sofia alkaa salapanoksi miehelle. Onneksi mies jätti kylmästi Sofian.

Piru on naiseksi ja onneksi mies on pettänyt vaimonsa kanssa kokoajan Sofiaa 👏.

• Anonyymi00244
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Marsun mihlattu luikki, karkuun salaisia häitä.

• Anonyymi00245
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Saa olla onnellinen ,sai elääexrta luxus elämää miehen piikkiin. Kaikki oli ilmaista asunto, siivous,tukan pesu, kauneus hoidot, esitteli miesten ostamia hepeneitä ja luzus laukkuja. Nyt joutuu etsimään uuden elättäjän.

• Anonyymi00246
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Saahan se vaatteita ja rahaa kuitenkin mieheltä Soffeli.

• Anonyymi00247
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Totta kirjoitit. Nyt ei ota mitään kantaa Sofiaan, vaikka mies on jättänyt Sofian. Koko ajan ainoastaan kirjoittaa kommentteja Martinan ketjuun.

Onko niillä häpeän tunne tuosta naisesta, vai eikö ne tajua tai ymmärrä koko asiaa ollenkaan?

• Anonyymi00248
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Kallis elätti lokki. Vaatii luxus laukkuja, kultakoruja, muoti hepeneitä, shampanjaa, kauneus hoitoja, ym extra luksus luksusta.

• Anonyymi00249
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Joutuuko taaskin siis Sofia Belórf menee itsensä kanssa avioliittoon? Sehän meni viimeksi Marokossa itsensä kanssa avioliittoon?

Jospa menisi Stefan Thermanin kanssa avioliittoon? Ei kyllä viimeksikään Stefan kosinut eikä ostanut kihlasormusta Sofialle.

• Anonyymi00250
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Mene toisiin ketjuun kirjoittelee jostain marsustasi.

• Anonyymi00251
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Voi joutua vielä Sofiakin käräjille ja aika sen sitten näyttää jos niin kävisi.

• Anonyymi00252
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Taisi olla liian kallis nukke pidettäväksi,takasin vaan suomeen,itähelsingin slummiin,sieltähän se on lähtösin.

Ei tarvii tulla takas suomeen käyttää kelanrahoja ollenkaan.

• Anonyymi00253
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Taitaa näiden somettajien elämä mennä persiilleen. Safakki paljastui ei omistanu ravintolaa vaikka kehui. Marsu korviaan myöten veloissa. Kortti talot kaatuu ryminällä.

• Anonyymi00254
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Voi tota Sofiaa, miksi elää feikki suhteessa ja on kuitenkin jo 36-vuotias nainen. Ei omaa rahaa ei asuntoa ei koulutusta.

• Anonyymi00255
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Sano suoraan, että kadehdit. Ei Sofian elämässä ole mitään säälittävää. Hän voi hyvin ja nauttii elämästään, tehkää samoin.

Nauttii miehen rahoilla. Kun elättäjä häippäsee on kuin nalli kalliolla. Ei rahaa luxus laukut ei maksa,kallista elintasoa.

• Anonyymi00256
        Anonyymi00254 kirjoitti:

Voi tota Sofiaa, miksi elää feikki suhteessa ja on kuitenkin jo 36-vuotias nainen. Ei omaa rahaa ei asuntoa ei koulutusta.

Paha pirun periköön on sellainen sanonta olemassa.

• Anonyymi00257
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Ketkä ovat shokissa? Erosta nautiskelevat, kun eroa ei ole tullutkaan, vai ketkä? Tottakai normaali ihminen puolustaa haukuttua ja kiusattua ihmistä. Tiedätkö mitä haukkujista ja kiusaajista sanotaan? Ei ole mieltä ylentävää ja heitä tässä täytyy sääliä, ei muita.

Muija elänyt aina ukkojen rahoilla. Oisko aika elättää itse itsensä.

• Anonyymi00258
        Anonyymi00193 kirjoitti:

Taitaa olla Sofialla parempaa tekemistä.

Mitä tekemistä, kuvaa itseään ja luksus laukkujaan. Ne on nähty moneen kertaan.

• Anonyymi00263
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onko tämä naikkonen tehnyt päivääkään töitä elämänsä aikana?????

• Anonyymi00264
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Tekemään mitä?

• Anonyymi00269
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Martina oli 1-vuotiaan tyttölapsen äiti, kun perhelomalla Levillä ryhtyi Stefun salapanoksi vedonlyönnin seurauksena. Stefu-raukka voitti vedon ja sai 9 vuodeksi riesakseen tämän äiti-ihmisen. Iskä ja tyttö palasivat kotiin ilman äitiä.

• Anonyymi00275
        Anonyymi00132 kirjoitti:

oh hoh, sellaista sieltä sitten... onko sulla kaikki hyvin? Sofia Belórf ei julkisuudessa olleiden tietojen mukaan ole koskaan asunut Itä-Helsingissä. Lähtöisin hän on Ylivieskasta.

• Anonyymi00277
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Kehua retostelee ukkojen ostamilla luksus hepeneillä, laukuilla ja muilla hiluilla. Ei osaa pestä edes tukkaansa. Pelkkä muovi nukke, tekotissi teline.

• Anonyymi00279
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Muaahhhha, sitä saa mitä tilaa. Oli niin leveetä maailman omistajaa ohjelmassaan että hyvä kun lokilta orsi katkesi

• Anonyymi00281
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jaa miten tuon nyt ottaa..

Kyllä huijari huijarin tuntee? Jotain yhteistä löysivät hetkeksi.

• Anonyymi00282

Raha mahdollistaa asioita vai miten se meni? Raha on valtaa, sen tämäkin taas todistaa. Muut nöyrtyy sen edessä.

• Anonyymi00287
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei ehkä nyt säälitä mutta jos samaa rataa menee niin sitten kun on vanha ja tulee ero niin aika säälittävä voi olla.

• Anonyymi00288
        Anonyymi00218 kirjoitti:

On törkeetä mutta onko jättänyt oikeasti? Ei sillä miehelläkään ole kaikki hyvin.

• Anonyymi00289
        Anonyymi00245 kirjoitti:

Saa olla onnellinen ,sai elääexrta luxus elämää miehen piikkiin. Kaikki oli ilmaista asunto, siivous,tukan pesu, kauneus hoidot, esitteli miesten ostamia hepeneitä ja luzus laukkuja. Nyt joutuu etsimään uuden elättäjän.

Nyt joutuu itse pesemään hiuksensa buaaaahhhh. Onhan Tijana kymmenen kertaa kauniimpi kun Sofia. Sitä saa mitä tilaa....

• Anonyymi00301
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sulho lähti karkuun, marsu eli öky hää haaveissaan.

• Anonyymi00303
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Elätti lokki herää karuun todellisuuteen,hotelli pistää pellolle laskut maksamatta. Vuosi kaudet ollut elätti lokkina, miehet maksanu kaikki kulut. Olis jo aika elättää itse itsensä.

• Anonyymi00310
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Haista sinä kirjoitusvajakki pitkä ja paksu... Jokaiseen Martina-ketjuun alat kaivella juttuja Sofiasta, vaikka kukaan ei olisi sinua ennen maininnut Sofiassta sanaakaan. Oot naurettava!

• Anonyymi00324
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pakostahan se ero tuli Martinalle, kun "aussimiljonääri" otti ja jätti Martinan.
        Mitä tekemistä sillä on Sofian ja Jeffin kanssa?

• Anonyymi00336
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Itke rauhassa. En ikinä hyväksy naisia, jotka rikkovat avioliittoja. Lapset siitä aina kärsivät eniten ja se jättää heihin aina traumoja.

• Anonyymi00337
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei jumatsukka pidä sääliä naista, joka on aloittanut suhteen perheelisen pikku vauvan isän kanssa. Hävetkää te, jotka puolustatte salapanoja.

• Anonyymi00338
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Ei tuo varmasti saa koskaan aviomiestä. Elää miesten rahoilla ja itse ei naista työnteko ole koskaan kiinnostanut.

• Anonyymi00373
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei tuu häitä ei tuu lasta reikä paskaa 💩.

• Anonyymi00005

Kyllä mä nyt olen kamalan yllättynyt! En olisi mitenkään arvannut, ettei tuo olekaan vuosisadan suuri rakkaustarina. Odotin jo Sofian ilmoitusta vauvastakin. Voi voi voi!
      No joo. Koskahan Sofia itse uskaltaa kehdata tunnustaa, että pieleen meni sekin operaatio? Ja mikäs nyt eteen? Ikä painaa, ei ole ottajia jonossa enää.

• Anonyymi00006

Minä en uskonut koko aikana tuohon suhteeseen. Sofian juttuihin ei pidä uskoa koskaan ja joko nyt kaikki sen tajusitte? Mies leikki aikansa ja kuitenkin oli kokoajan vaimonsa kanssa. Miten Sofia selviää järkytyksestä ja sen näyttää aika ainoastaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä en uskonut koko aikana tuohon suhteeseen. Sofian juttuihin ei pidä uskoa koskaan ja joko nyt kaikki sen tajusitte? Mies leikki aikansa ja kuitenkin oli kokoajan vaimonsa kanssa. Miten Sofia selviää järkytyksestä ja sen näyttää aika ainoastaan.

Meneekö Stefan Therman lohduttaa Sofiaa ja taaskin sen pelastaa joutumasta kadulle asumaan?

• Anonyymi00009

Ja ketä se syyttää erosta! Tijanaako?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No mä kirjoitin tuon sarkasmilla! Tosissaan tuskin kukaan uskoi tuosta mitään kestävää tulevan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ketäs muuta se syytäsi. Mies rakasti vaimoaan ja Sofian kansa leikki ainoastaan tääkin mies.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ketäs muuta se syytäsi. Mies rakasti vaimoaan ja Sofian kansa leikki ainoastaan tääkin mies.

Onko vielä Sofia miljonääri ja sitähän on Sofian fanit kokoajan hehkuttaneet?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Saiskohan tuonkin eron jotenkin Martinan syyksi...yritystä ainakin on, kun seuraa tuota Martinan tolkutonta haukkumista. 😆😆

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Saiskohan tuonkin eron jotenkin Martinan syyksi...yritystä ainakin on, kun seuraa tuota Martinan tolkutonta haukkumista. 😆😆

Voi yrittää, mutta minkä se siihen keksii syyn 🤭?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Voi yrittää, mutta minkä se siihen keksii syyn 🤭?

Me emme ole hyöty suhteessa, vaan rakastamme toisiamme. Näin kirjoitti Sofia itse. Rakkaus häipyi kuitenkin, kuin pieru aavikolle.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aika kova isku tuli muijalle ja jatkuuko leuhkuminen edelleen ja kuka on seuraava maksaja?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No mä kirjoitin tuon sarkasmilla! Tosissaan tuskin kukaan uskoi tuosta mitään kestävää tulevan.

Niinpä niin!

• Anonyymi00064
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Meneekö Stefan Therman lohduttaa Sofiaa ja taaskin sen pelastaa joutumasta kadulle asumaan?

Ei Sofia Suomeen tule,en usko että ukko heittää kylmästi pihalle,Sofialle etsitään joku kiva asunto ja elämä jatkuu.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Aika kova isku tuli muijalle ja jatkuuko leuhkuminen edelleen ja kuka on seuraava maksaja?

Vittu miten sä korvaat tän mulle!

• Anonyymi00077
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei kukaan järkevä ihminen, uskonut tuohon suhteeseen. Oli miehen leiknikaluna aikansa ja kiitos näkemiin sen jälkeen.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Me emme ole hyöty suhteessa, vaan rakastamme toisiamme. Näin kirjoitti Sofia itse. Rakkaus häipyi kuitenkin, kuin pieru aavikolle.

Hitto, nyt joutuu peseen tukkansa itse🤣

• Anonyymi00125
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oli hyötyä,ukko maksoi kaiken. Sohva esitteli luxus hepeneitä ja luzus laukkuja.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ei Sofia Suomeen tule,en usko että ukko heittää kylmästi pihalle,Sofialle etsitään joku kiva asunto ja elämä jatkuu.

Hotelli viskaa ulko ruokintaan, kun laskut maksamatta.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ostiko toi mies kaikki feikki laukut ja korut ainoastaan Sofialle?

• Anonyymi00155
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Eikös Sofiaa menny hoivaamaan joku Hujanen suomesta.0

• Anonyymi00194
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mies käy lapsensa luona, kuten kunnon isät tekevät. Vaimo on välttämätön paha siinä sivussa. Taitaa salakuvata ja someen levittää kuvia (juttujen mukaan), että hölmöläiset luulisivat parin olevan yhdessä.
        Eihän kukaan nainen edes ottaisi takaisin miestä, jolla on monta vuotta toinen nainen ja on edelleen. Rahataisto siellä on meneillään, ahne rouva haluaa toisen omaisuuden ja ikuisen elatuksen, korkeatasoisen vielä.
        Tulee mieleen Suomessa samanlainen tapaus.
        Voi mies raukka, kun ei tuollaisesta eroon pääse.

• Anonyymi00241
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Therman ei Sofiaa huoli, koska pilasi sen maineen ja tuhlasi rahat.

• Anonyymi00243
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaikki on Martinan syytä tietenkin. On katkera omasta onnettomasta elämästään. Ei ole omaa rahaa ei asuntoa ei koulutusta ja joutuu alistuu ukkomiehen sängyn lämmittäjiksi ainoastaan.

• Anonyymi00259
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Harmi kun ei ehtinyt tehä elari pullaa, jonka avulla nyysiä ukolta rahaa. Tietysti ois pitäny olla sijais synnyttäjä, sekä lasten hoitajat.

• Anonyymi00283
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Hitto, nyt joutuu peseen tukkansa itse🤣

Ja laukkuja myymälllä ei saa kassia kun nekin kuulemma väärennettyjä

• Anonyymi00292
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Tuskin elättää jos laukut ja timantitkin on olleet feikkejä. Kova homma etsiä uusi miljonääri joka elättää...on jo sen verran kulahtaneen näkönen. Huuletkin kohta menee kuolioon kun on niin paljon pumpattu täytettä...

• Anonyymi00311
        Anonyymi00194 kirjoitti:

Mies käy lapsensa luona, kuten kunnon isät tekevät. Vaimo on välttämätön paha siinä sivussa. Taitaa salakuvata ja someen levittää kuvia (juttujen mukaan), että hölmöläiset luulisivat parin olevan yhdessä.
        Eihän kukaan nainen edes ottaisi takaisin miestä, jolla on monta vuotta toinen nainen ja on edelleen. Rahataisto siellä on meneillään, ahne rouva haluaa toisen omaisuuden ja ikuisen elatuksen, korkeatasoisen vielä.
        Tulee mieleen Suomessa samanlainen tapaus.
        Voi mies raukka, kun ei tuollaisesta eroon pääse.

Kiitos, näinhän se juttu todellisuudessa on, mutta Martina & co. ilakoivat itse keksimästään erosta. Kannattaisi vaan huolehtia Martinan miehistä eli onko niitä vai ei ja kuinka kauan. :D

• Anonyymi00374
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No ei varmasti mene ja se on 100 %-varma asia.

• Anonyymi00016

Tyhmä oli mieskin. Lupaili varmaan Sofialle kuunkin taivaalta. Sellaisia ne tyhmät ukkomiehet tuppaavat olemaan. Pettävät surutta vaimojaan. Jos tuokin olisi ollut köyhä ukko, niin ei vaimo olisi ottanut häntä takaisin. Mutta, rahalla on mahtava voima noinkin päin.

• Anonyymi00017

Nyt keräys aloitus Sofialle, että saa rahdattua 8-matkalaukkua takas suomeen 🪤🧰📦📦.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Nyt keräys aloitus Sofialle, että saa rahdattua 8-matkalaukkua takas suomeen 🪤🧰📦📦.

Minä kirjoitin jo kuukausi sitten. Että kohta on Seiskalehden kannessa isoja uutisia. Nyt vasta Uuno. Fi. Kirjoitti totuuden.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä kirjoitin jo kuukausi sitten. Että kohta on Seiskalehden kannessa isoja uutisia. Nyt vasta Uuno. Fi. Kirjoitti totuuden.

Seiska on vuosien ajan suosinut Sofiaa, ei koskaan pienintäkään poikkipuolista kerrottu, ja syytä moiseen on arvailtu ja arveltu eri palstoilla.
        Nyt jäämme odottamaan miten Seiska tämän uutisoi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Seiska on vuosien ajan suosinut Sofiaa, ei koskaan pienintäkään poikkipuolista kerrottu, ja syytä moiseen on arvailtu ja arveltu eri palstoilla.

Kun Hörkkö oli vielä Seiskan palveluksessa niin omassa podcastissa puhui tämän rillimiljonäärin menneisyydestäkin, mistä oli lehtijuttu. Mutta koskaan siitä asiasta ei ole Seiskassa kirjoitettu eikä Hörkkökään tehnyt Seiskaan juttua. Gekkosella oli juttu. Ilmeisesti Seiskassa tulee määräykset ylempää koska Sofian tukijakseen nimeämä Soila, joka on tuottanut Sofian sarjat, on Allerin eli Seiskan ja Katso-lehden omistajan palveluksessa ja Seiskan entinen päätoimittaja myös. Eli Seiskaan päätoimittajan työkaveri.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kun Hörkkö oli vielä Seiskan palveluksessa niin omassa podcastissa puhui tämän rillimiljonäärin menneisyydestäkin, mistä oli lehtijuttu. Mutta koskaan siitä asiasta ei ole Seiskassa kirjoitettu eikä Hörkkökään tehnyt Seiskaan juttua. Gekkosella oli juttu. Ilmeisesti Seiskassa tulee määräykset ylempää koska Sofian tukijakseen nimeämä Soila, joka on tuottanut Sofian sarjat, on Allerin eli Seiskan ja Katso-lehden omistajan palveluksessa ja Seiskan entinen päätoimittaja myös. Eli Seiskaan päätoimittajan työkaveri.

Kyllä on nyt pakko kertoa totuus ja ei se enää mitenkään vaikuta siihen tv-ohjelmaan.

• Anonyymi00022

Ei mies koskaan halunnut erota mutta vaimo haki eroa. Sofia oli alunperin miehelle vain salapano, kuten oli Stefullekin.

• Anonyymi00023

Jos olisi ollut köyhä ukko niin Sofia ei olisi alkanut sitä jahtaamaan, tai houkuttelemaan, kuten Sofia eräälle kysyjälle vastasi että miten isketään rikas mies.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos olisi ollut köyhä ukko niin Sofia ei olisi alkanut sitä jahtaamaan, tai houkuttelemaan, kuten Sofia eräälle kysyjälle vastasi että miten isketään rikas mies.

Mistä ja miten Sofia nyt jatkaa omaa elämäänsä? On myynyt jo laukkujaan ja varmasti se kello jos oli aito Sofialla. On mies sen vienyt takaisin ostamaansa liikkeeseen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mistä ja miten Sofia nyt jatkaa omaa elämäänsä? On myynyt jo laukkujaan ja varmasti se kello jos oli aito Sofialla. On mies sen vienyt takaisin ostamaansa liikkeeseen.

Niin paljon kuin on Martinaa vainooja haukkunut, nyt siihenkin iski karma ja todellakin kovaa. Pitää uskoa, että karma on olemassa ja se toteutuu, jos tuottaa tahallista tuskaa toiselle ihmiselle.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi gekkonen on tehnyt viimeksi jutun Sofiasta 8.8. eikä mitään tuosta erosta vaikka varmasti gekkosellakin tiedossa?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kukapa sitä köyhää iskee, jos on tarve iskeä joku?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voihan niitä iskeä miehiä ja aina ne varatut avioliitossa olevat miehet kuitenkin palaavat rakkaan vaimonsa luokse.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Enää puuttuu foliohattu 😄

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Voihan niitä iskeä miehiä ja aina ne varatut avioliitossa olevat miehet kuitenkin palaavat rakkaan vaimonsa luokse.

Mä en vieraissa käyvää ukkoa takaisin ottaisi vaikka olisi kuinka paljon rahaa.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Lähettääköön vaatteensa ja laukkunsa merikontissa.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei muuta kuin palaa Suomeen ja ilmoittautuu TE-toimiston asiakkaaksi. Te-toimisto voi ohjata sitten Sofian jollekin työllisyyskurssille.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Miksi gekkonen on tehnyt viimeksi jutun Sofiasta 8.8. eikä mitään tuosta erosta vaikka varmasti gekkosellakin tiedossa?

Tuskinpa on eronnutkaan. Nuo exien viestit voi jättää omaan arvoonsa. Ihan tyhjää vahingoniloisina paasaatte. Sofialla on asiat hyvin vaikka se kuinka teitä kaivertaisitte. Kannattaisi jo hiukan keskittyä omaan elämään ja sen kademielen heittää hemmettiin.

• Anonyymi00128

Onko luvannu mitään, onko Sohva kuvitellut nää lupaukset.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tienatkoon rahaa maailman vanhimmalla tavalla. En antas yhtään killinkiä tuollaselle vosulle.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No ei ole aito ja laukut myös tusina työtä.

• Anonyymi00195
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Seiska taitaa ottaa asioista enemmän selvää, kuin muut. Eroa ei ole, joten ei juttuakaan siitä.

• Anonyymi00196
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei mies koskaan halunnut erota mutta vaimo haki eroa. Sofia oli alunperin miehelle vain salapano, kuten oli Stefullekin.

Mieshän haki pikaeroa pari vuotta sitten, mutta nuo omaisuuskiistat on sotkenut koko eron.

• Anonyymi00197
        Anonyymi00156 kirjoitti:

No ei ole aito ja laukut myös tusina työtä.

Oletko käynyt tutkimassa?

• Anonyymi00312
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Tuskinpa on eronnutkaan. Nuo exien viestit voi jättää omaan arvoonsa. Ihan tyhjää vahingoniloisina paasaatte. Sofialla on asiat hyvin vaikka se kuinka teitä kaivertaisitte. Kannattaisi jo hiukan keskittyä omaan elämään ja sen kademielen heittää hemmettiin.

Tämähän on just samanlainen juttu kuin Martinan jutut Stefun jätettyä hänet. Martina tietysti jätti ja Stefu oli se pahis. Ainahan jätetyt alkavat exänsä panettelun ja syyttelyn ja itsensä ylistämisen ja valkopesun.
        Jos Seiska kertoo jonkun negatiisiven jutun Sofiasta, Martinan soturit alkavat ilakoimaan Seiskan "totuuksilla", mutta jos Seiska kirjoittaa Martinasta jotain negatiivista, Seiska onkin ala-arvoinen paskalehti jne. jne. Näin se homma menee.

• Anonyymi00026

Gekkosen toiminta on muuttunut. Viimeksi tehnyt 8.8. jutun Sofiasta jossa kirjoittaa siitä että kauppaa luksuslaukkuaan. Sen jälkeen ei mitään. Sitä edellinen juttu on otsikoita että Stefulta tyly kommentti Martinasta ja että kehuu Sofiaa. Se liittyi siihen kun Stefu oli kännissä jossain livessä. Ja gekkonen on alkanut sen jälkeen tekemään Martinasta ikäviä juttua ja vaikenee Sofiasta täysin. Aika erikoista. Se on tiedossa että gekkonen on Stefu-fani mutta liittyykö se nyt asiaan jotenkin ja gekkosen toimintaan?

• Anonyymi00029

Katsokaa vain niin Sofia alkaa taas houkuttelemaan Stefua.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Katsokaa vain niin Sofia alkaa taas houkuttelemaan Stefua.

Stefulla on miljoonavelat mutta sillä on pääomatuloja, joihin velkojat ei niin herkästi pääse käsiksi.

• Anonyymi00037

Stefan en usko että pilaa uudelleen elämäänsä Sofian kanssa.

• Anonyymi00038

Kyllä on gekkonenen kans kertonut Sofiasta totuuksia ja tulee kertoo edelleeneenkin.

• Anonyymi00031

Minä en ole koskaan kehunut, enkä myöskään moittinut tai ilkkunut Sofiaa. Hän on minulle vieras ihminen. Vaikka olisi tuttukin, niin en julkisesti haukkuisi häntä. Kuka teistä ilkkujista uskaltaa tehdä sen omilla kasvoillaan ja nimellään?

• Anonyymi00033

Miksi sitten haukut Martinaa?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Inhoan Martinaa ja teitä palstalaisia.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Inhoan Martinaa ja teitä palstalaisia.

Vaimo kuvannut mies istuu tytrensä kanssa leikkihuoneessa, on verkkariasu päällä ja kuvannut ainoastaan jalat.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vaimo kuvannut mies istuu tytrensä kanssa leikkihuoneessa, on verkkariasu päällä ja kuvannut ainoastaan jalat.

No vaimolla on oikeus kuvata aviomiestään ja hyvä kun on ottanut lapsensa isän takaisin elämäänsä 💗.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No vaimolla on oikeus kuvata aviomiestään ja hyvä kun on ottanut lapsensa isän takaisin elämäänsä 💗.

Uskoiko joku oikeasti, että toi mies oli tosissaan Sofian kanssa. Rikkaat miehet päivät salarakkaita ja toiset miehet jopa ostavat asunot ja autot salarakkaileen. Jeffrey ei tainnut ostaa ainoastaan feikki laukkuja ja koruja Sofialle.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Uskoiko joku oikeasti, että toi mies oli tosissaan Sofian kanssa. Rikkaat miehet päivät salarakkaita ja toiset miehet jopa ostavat asunot ja autot salarakkaileen. Jeffrey ei tainnut ostaa ainoastaan feikki laukkuja ja koruja Sofialle.

Sofia oli niin rakastunut ja onnelinen. Halusi avioliittoon ja lapsen miehen kanssa. Suru on varmasti suuri ja ajatus kans tulevaisuudesta varmasti pelottaa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Onko ottanut takaisin? Kuka hullu ottaa pettäjämiehen takaisin? Jos on kerran lähtenyt lähtee toisenkin kerran. Voihan sitä ukkoo tavata ja vaikka tavata ruoan ja melan puitteissa, mutta ei ikinä takaisin.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En ole myöskään arvostellut Martinaa. Itse asiassa en ole koskaan kommentoinut hänestä yhtään mitään. Sofiaa olen kommentoinut, mutta en ilkeästi. Joitain muitakin julkkisnaisia olen huomioinut, mutta tämä Martina on jäänyt kommentoimatta.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Sofia oli niin rakastunut ja onnelinen. Halusi avioliittoon ja lapsen miehen kanssa. Suru on varmasti suuri ja ajatus kans tulevaisuudesta varmasti pelottaa.

Se on halunnut kaikkien kanssa avioliittoon. Niko Ranta Ahon kanssa ja samoin Stefan Thermanin kanssa.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oletatko, että kaikki, jotka eivät hauku Sofiaa, haukkuisivat Martinaa? Eihän nuo mitenkään liity toisiinsa, ihan eri ihmiset.
        Ymmärrätkö, että useimpia ei joku Martina kiinnosta tippaakaan.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Voi jestas, jos isä on tyttärensä kanssa niin johan se on varma merkki takaisin paluusta. Mielestäni tuo osoittaa vain, että isä rakastaa ja huolehtii lapsistaan, hyvä piirre miehessä.
        Miten joku malli (pitkä) ja joittenkin mielestä kauniskin olisi noin kiinni teidän mielestänne, liian lyhyt, pullea, vanha ja mitä kaikkea olevassa miehessä? Kiristää miestä lapsella ja rahalla kuten joku toinenkin muija.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Onko ottanut takaisin? Kuka hullu ottaa pettäjämiehen takaisin? Jos on kerran lähtenyt lähtee toisenkin kerran. Voihan sitä ukkoo tavata ja vaikka tavata ruoan ja melan puitteissa, mutta ei ikinä takaisin.

Normaali nainen hakisi melansa muualta. On kai lapsen vuoksi tavattava exääkin. En usko, että Jeff ottaisi edes takaisin, kun exän rahanahneus paljastui. Mutta hyvä jos ovat kohtuullissa väleissä, niin lapsi ei kärsi.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00043 kirjoitti:

En ole myöskään arvostellut Martinaa. Itse asiassa en ole koskaan kommentoinut hänestä yhtään mitään. Sofiaa olen kommentoinut, mutta en ilkeästi. Joitain muitakin julkkisnaisia olen huomioinut, mutta tämä Martina on jäänyt kommentoimatta.

Menee joillakin yli ymmärryksen, ettei KAIKKIA kiinnosta Martina edes kommentin vertaa.
        Sehän näyttä olevan joillakin ihan epäjumalan asemessa. Lienevätkö itse samanlaisia valehtelijoita ja sumussa eläjiä.

• Anonyymi00198

Ei kukaan. Arvattavasti ovat kuin petolintuja, moniongelmaisia toisten kadehtijoita.

• Anonyymi00199
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ai, jos mies lapsensa luona käy, niin on lapsen äitinkin ottanut elämäänsä? Harva niin tekee ja ei kannatakaan, mutta lapsi on tärkeä molemmille vanhemmalle.

• Anonyymi00200
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tunnetko jaloista jeffin, voi juku.

• Anonyymi00231
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Tunnetko jaloista jeffin, voi juku.

Jokainen tuntee jalat paksut ja samoin leveät lyhyet jalkaterät. Lyhyet nakki sormet ja paksut.

• Anonyymi00040

Surullista, niin surullista.

• Anonyymi00046

Erot ovat surullisia. Mutta jos kasvaa Sofia ihmisenä ja ymmärtää, että ei tee enää samoja virheitä omassa elämässään. Pois avioliitossa olevat miehet ainoastaan tapailee sinkku miehiä seuraavaksi.

• Anonyymi00232
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Erot ovat surullisia. Mutta jos kasvaa Sofia ihmisenä ja ymmärtää, että ei tee enää samoja virheitä omassa elämässään. Pois avioliitossa olevat miehet ainoastaan tapailee sinkku miehiä seuraavaksi.

Jos nyt ei Sofia oppinut, että ei pidä koskaan enää heittäytyä perheelisten miesten salapanoksi ei koskaan.

• Anonyymi00044

Olipas typerä mies. Petti vaimoaan ja tuli sitten häntä koipien välissä takaisin. Voiko tuollaiseen ukkoon enää koskaan luottaa?

• Anonyymi00045

Mutta eihän mies edes hakenut avioeroa ja vaan vaimo. Miehet pettää ja silti ne rakastaa vaimoaan ja tää on totuus kuitenkin asiasta. Mitä olisi ollut parempaa ollut Sofialla tarjota,miehelle, kuin hänen rakas vaimonsa?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mutta eihän mies edes hakenut avioeroa ja vaan vaimo. Miehet pettää ja silti ne rakastaa vaimoaan ja tää on totuus kuitenkin asiasta. Mitä olisi ollut parempaa ollut Sofialla tarjota,miehelle, kuin hänen rakas vaimonsa?

Surullinen uutinen ja ei sille mitään voi 😮‍💨.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Nyt ovat sopineet jo tyttären huoltajuus riidankin oikeudessa ja keskeyttäneet sen. Elikkä ovat näköjään jälleen yhdessä, tai olivathan yhdessä koko ajan loppujen lopuksi.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Nyt ovat sopineet jo tyttären huoltajuus riidankin oikeudessa ja keskeyttäneet sen. Elikkä ovat näköjään jälleen yhdessä, tai olivathan yhdessä koko ajan loppujen lopuksi.

En haluaisi olla julkisuudessa oleva henkilö. Järkyttävää, kaikki tulee revittäväksi, oli sitten mistä asioista hyvänsä kysymys. Yksi asia helpottaisi, jos eivät puhuisi asioistaan etu käteen, joista eivät itsekään oli varmoja.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ukko ei joudu makselemaan elatusmaksuja kun pysyy naimisissa eikä joudu puolittamaan omaisuutta jos on niin tyhmä ettei tehnyt kunnon avioehtoa.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei ole yhtään surullinen tieto. Se oli surullinen tieto, kun meni salapanoksi pienen vauvan isän kanssa Sofia.

• Anonyymi00201
        Anonyymi00048 kirjoitti:

No, jos ovat huoltajuudesta sopineet, niin eihän se merkitse, että ovat yhdessä. En ainakaan minä tunne eropareja, jotka olisivat yhdessä vaikka huoltajuudesta on sovittu.

• Anonyymi00202
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Ei ole yhtään surullinen tieto. Se oli surullinen tieto, kun meni salapanoksi pienen vauvan isän kanssa Sofia.

Vikahan on täysin miehessä, ei Sofiassa ja julkisestihan he ovat yhdessä olleet vaikkei mies ole sometähti. Sofia on ollut vapaa ja voi tehdä mitä haluaa.

• Anonyymi00233

Ukkomiehet pettävät kaikki ja silti rakastavat omaa vaimoa ja lapsiaan. Se on totuus ja muuksi ei koskaan tule muuttumaan.

• Anonyymi00234
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Paskat ja toihan on ainoastaan ilouutinen.

• Anonyymi00053

Annas kattoo. Nyt tieto on vain Panu Hörkön luettettavalta lähteeltä saatu. Seiskassa Sofi taasen kertoo, että Jehvillä on vain niin kiire. Muu lehdistö on ainakin vielä ollut asiasta ihan hissukseen. Odotellaan nyt että esim. Hesari yms. raportoivat tästä uutisesta. Sofin omaan sanaan ei voi luottaa. Ei kehtää myöntää tappiotaan. Sinne meni sitten bonus lapsikin... voi voi.

• Anonyymi00058

Hesarissa pitää olla kannessa. Shokki uutinen Sofian miljonääri mies on jättänyt Sofia Belórfin 😂.

• Anonyymi00066

Seiska tehnyt jutun klo 16:00 ja Uuno kello 16:10. Aika noloa. Aivan varmasti Seiskakin tietää että ero tullut mutta halusi valkopestä Sofiaa tuossa jutussa ja ehti tekemään sen ensin. Mikäli ero on totta kuten Uuno kertoo, niin Sofia valehteli Seiskalle ja Seiska toi Sofian valheen tiedoksi kaikelle kansalle.

• Anonyymi00114

Miksei voi luottaa. Sofia sanoi, ettei Jeff ole someihminen eikä haluaa julkisuuteen, mitä epäselvää siinä on?
        Itse en usko mihinkään erojuttuun, se on vain joidenkin toiveajattelua.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Seiska tehnyt jutun klo 16:00 ja Uuno kello 16:10. Aika noloa. Aivan varmasti Seiskakin tietää että ero tullut mutta halusi valkopestä Sofiaa tuossa jutussa ja ehti tekemään sen ensin. Mikäli ero on totta kuten Uuno kertoo, niin Sofia valehteli Seiskalle ja Seiska toi Sofian valheen tiedoksi kaikelle kansalle.

Mitä ylilauta ja vauva.fi kertoo :D

• Anonyymi00235
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Miksei voi luottaa. Sofia sanoi, ettei Jeff ole someihminen eikä haluaa julkisuuteen, mitä epäselvää siinä on?
        Itse en usko mihinkään erojuttuun, se on vain joidenkin toiveajattelua.

Et tietenkään usko. Mitä mieltä olet, että mies on kokoajan ollut vaimonsa kanssa ja Sofia Belórf on tiennyt asian? Mistä syystä on kuitenkin miehen kanssa ja antaa nöyryyttää ja alistaa itsensä maanrakoon asti?

• Anonyymi00059

Onko tässä seuraava rahapulassa oleva nyrkkeilyotteluun haluava?

• Anonyymi00060

Pitääköhän Sofian nyt pestä itse tukkansa kun ei ole rahoittajaa kampaajalle.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Pitääköhän Sofian nyt pestä itse tukkansa kun ei ole rahoittajaa kampaajalle.

Niin, ja ottaa vitamiinit purkista itse! Mitenhän onnistuu?
        On kyllä melkoinen pudotus Sofian arkeen jos joutuu itse selviämään. Ei varmasti voi kauaa tuossa asunnossakaan lojua mikäli rahahanat menevät kiinni. Jokohan se luottokortti on kuoletettu?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin, ja ottaa vitamiinit purkista itse! Mitenhän onnistuu?
        On kyllä melkoinen pudotus Sofian arkeen jos joutuu itse selviämään. Ei varmasti voi kauaa tuossa asunnossakaan lojua mikäli rahahanat menevät kiinni. Jokohan se luottokortti on kuoletettu?

Pysyisi nyt toi naikkonen Dubaissa. Noita kelanrahojen käyttäjiä on jo tarpeeksi Suomessa.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Pysyisi nyt toi naikkonen Dubaissa. Noita kelanrahojen käyttäjiä on jo tarpeeksi Suomessa.

Joilekkin shokki uutinen ja toisille itsestään selvä asia, että ero oli edessä kokoajan.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Joilekkin shokki uutinen ja toisille itsestään selvä asia, että ero oli edessä kokoajan.

Ai jaa että se on myynyt kolme muuta luksus laukkua ja rolex kellonsa samoin. Selvä homma on, ettei Sofialla ole edes miehen luottokorttia edes olemassa enää.

• Anonyymi00070

Seiskan mukaan Bull Mentula on seuraava joka rahapulassa haluaa show-ottelun ja vastassa entinen alppinisti Palander. Palander on myös rahapulassa. Myös Jere oli rahapulassa nyrkkeilemässä viikko sitten. Myös Mannisten firmalla meni huonosti ja Aki kävi ottamassa lukua kolmannessa erässä mutta rehenteli palkkiolla jo etukäteen. Immullako myös rahapula kun tienasi 100 tuhatta ja nukkumatti tuli 15 sekunnissa.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Seiskan mukaan Bull Mentula on seuraava joka rahapulassa haluaa show-ottelun ja vastassa entinen alppinisti Palander. Palander on myös rahapulassa. Myös Jere oli rahapulassa nyrkkeilemässä viikko sitten. Myös Mannisten firmalla meni huonosti ja Aki kävi ottamassa lukua kolmannessa erässä mutta rehenteli palkkiolla jo etukäteen. Immullako myös rahapula kun tienasi 100 tuhatta ja nukkumatti tuli 15 sekunnissa.

Mitäs sitten? Helppoa rahaa 100 000 euroa ja muutamassa minuutissa tai sekunissa. Jokainen sen rahan ottaisi vastaan.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Mitäs sitten? Helppoa rahaa 100 000 euroa ja muutamassa minuutissa tai sekunissa. Jokainen sen rahan ottaisi vastaan.

Immu tyrmättiin 15 sekunissa, Manninen kolmannessa erässä. Valavuori vain pakeni mutta sai kai rahaa myös.

Nyt siis oikeasti tuollaiset show-ihmiset kuten Immu, Stagala, Jere, Valavuori on jo historiaa ja show-nyrkkeilijöinä tulee esiintymään todellisia kovakuntoisia julkisuuden henkilöitä, entisiä ammattiurheilijoita ja valmentajia. Palander on kuitenkin entinen ammattiurheilija ja Mentula, Manninen, Martina ja Nanna kovakuntoisia valmentajia, joilla on meriittiä. Eikä ole ollenkaan paha että naiset on kauniita. Ei sinne päinkään.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Immu tyrmättiin 15 sekunissa, Manninen kolmannessa erässä. Valavuori vain pakeni mutta sai kai rahaa myös.

Nyt siis oikeasti tuollaiset show-ihmiset kuten Immu, Stagala, Jere, Valavuori on jo historiaa ja show-nyrkkeilijöinä tulee esiintymään todellisia kovakuntoisia julkisuuden henkilöitä, entisiä ammattiurheilijoita ja valmentajia. Palander on kuitenkin entinen ammattiurheilija ja Mentula, Manninen, Martina ja Nanna kovakuntoisia valmentajia, joilla on meriittiä. Eikä ole ollenkaan paha että naiset on kauniita. Ei sinne päinkään.

Juuri noin sen pitää mennäkin että kovakuntoiset julkisuuden henkilöt ottelevat vastaisuudessa. Joku entinen alasarjatason jääkiekkoilija, puhumalla miljonääriksi tullut urheilucastin juontaja halusi että Martinaa vastassa olisi ollut tämänkin ketjun tähti eli Belorf ja monen miehen unelma tuntui olevan että vastassa olisi ollut Tuksu. EI NOIN!

• Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Juuri noin sen pitää mennäkin että kovakuntoiset julkisuuden henkilöt ottelevat vastaisuudessa. Joku entinen alasarjatason jääkiekkoilija, puhumalla miljonääriksi tullut urheilucastin juontaja halusi että Martinaa vastassa olisi ollut tämänkin ketjun tähti eli Belorf ja monen miehen unelma tuntui olevan että vastassa olisi ollut Tuksu. EI NOIN!

Tuollaiset luuserimiehet halusi vain mitätöidä naisten ottelun esittämällä vastustajaksi tuollaisia nobody naisia.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Ai jaa että se on myynyt kolme muuta luksus laukkua ja rolex kellonsa samoin. Selvä homma on, ettei Sofialla ole edes miehen luottokorttia edes olemassa enää.

Mies on varmasti ottanut pois Sofialta sen kellon, jonka esitteli siinnä Blink Blink TV - sarjassa.

• Anonyymi00230
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Mies on varmasti ottanut pois Sofialta sen kellon, jonka esitteli siinnä Blink Blink TV - sarjassa.

Toivottavasti on ottanut pois ja samoin luottokortin käytön kans pois.

• Anonyymi00330
        Anonyymi00230 kirjoitti:

Toivottavasti on ottanut pois ja samoin luottokortin käytön kans pois.

On ottanut pois luottokortit. Sofia myynyt arvokkaan Rolex kellonsa samoin lisää laukkuja myyntiin laittanut.

• Anonyymi00071

Tämä tieto tuntuu olevan aloittajalle todella iloinen uutinen. Tästä hän varmaan nauttii seuraavat puoli vuotta.

• Anonyymi00073

Martinan vainooja tuskissaan ja kirjoittanut sormet punaisena tänään jo Martinan ketjuun. Shokki uutinen sille ja ei kirjoita yhtään mitään Sofian asiasta, että mies on jättänyt sen kylmästi.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Martinan vainooja tuskissaan ja kirjoittanut sormet punaisena tänään jo Martinan ketjuun. Shokki uutinen sille ja ei kirjoita yhtään mitään Sofian asiasta, että mies on jättänyt sen kylmästi.

Ostaako nyt Sofia Belórf oman miljoona lukaalin, kun on sinkku nainen ja rikas 😂?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Ostaako nyt Sofia Belórf oman miljoona lukaalin, kun on sinkku nainen ja rikas 😂?

Ehkä soittaaidilleen ja pyytää rahaa lentolippuun, että pääsee pois Dubaista Suomeen.

• Anonyymi00082

On varmasti monille toisilekkin henkilöille iloinen uutinen, kun leuhkijan luksuselämä on loppunut lyhyeen.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

On varmasti monille toisilekkin henkilöille iloinen uutinen, kun leuhkijan luksuselämä on loppunut lyhyeen.

Vainooja kirjoitti varmasti tuhansia kommentteja, kun Martina kertoi erostaan ausista. Nyt on hiiren hiljaa asiasta, kun elättäjä jätti Sofian.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Vainooja kirjoitti varmasti tuhansia kommentteja, kun Martina kertoi erostaan ausista. Nyt on hiiren hiljaa asiasta, kun elättäjä jätti Sofian.

Ehkä se on vainoojalle kuitenkin shokki uutinen, kun elättäjä jätti Sofian?

• Anonyymi00089

Mene nyt vaan täyttää Martinan ketjua rauhassa.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Mene nyt vaan täyttää Martinan ketjua rauhassa.

Ei ole helppoa olla julkisuudessa oleva henkilö. Kaikki revitään auki ja oli sitten mistä asioista hyvänsä kysymys. No oma vika ja toisia ihmisiä on siitä ainakin syyttää.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Minä en lehki kenenkään epäonnesta. Mutta, sinullekin voi se kuuluisa karma iskeä, kun nautit noin kovasti Sofian epäonnesta.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Sinulla on nyt paljon mietittävää ja irvailtavaa. Siinähän se sinun viikko ja kuukausi sitten meneekin.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Minä en lehki kenenkään epäonnesta. Mutta, sinullekin voi se kuuluisa karma iskeä, kun nautit noin kovasti Sofian epäonnesta.

Sen karman olisi kyllä pitänyt iskeä jo ainakin 17-vuoden ajoista lähtien. Vai etkö sinä itse onneton ole vielä sitä edes ymmärtänyt ollenkaan?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Miksi viitsit vääntää paskaa ja olet vuodesta toiseen haukkumassa julkisuudessa olevaa henkilöä. Karma sinut hoitaa ja toivottavasti hyvin nopeasti kans.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mikä suru siitä tulee, jos ei olekaan jättänyt? Ei Sofia itse ole kertonut jättämisistä mitään. Ja epäilenpä, että itse tietävät asiansa paremmin, kuin haaskalinnut.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Lyhyeen? Ainakin pari vuotta ovat olleet yhdessä ja varmasti jatkuu... kadehtimista riittää.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Sinulla on nyt paljon mietittävää ja irvailtavaa. Siinähän se sinun viikko ja kuukausi sitten meneekin.

Sopeudu

• Anonyymi00203

Vaikkei edes uutinen pidä paikkaansa, mutta sekös aloittajaa haittaa. Saahan sitä iloita luuloistaankin.

• Anonyymi00204
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Miksi ostaisi, ei Sofia tyhmä ole. Ei kenenkään kannata nykyisin ostaa asuntoa.

• Anonyymi00331
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Sirkus huvia on noi kaikki Sofian feikki elämästä kerrotut sen tarinat.

• Anonyymi00332
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Ei ole helppoa olla julkisuudessa oleva henkilö. Kaikki revitään auki ja oli sitten mistä asioista hyvänsä kysymys. No oma vika ja toisia ihmisiä on siitä ainakin syyttää.

Miksi ei elä niin hyvin, että ei kokoajan miehet jätä sitä pois elämästään? Salapanona monen perheelisen miehen kanssa ollut.

• Anonyymi00096

Mistäs tiiät?

Tosin, onko tuo jotain ihmeellistä? Meinaan kun tuohan on niin vanha klisee, "ollaan eroamassa, "erotaan".... Kuinka moni, ns toinen nainen, on kuullut nuo sanat ja uskoo niihin? Toki on naisia, jotka ei halua sukka- ja kalsaripyykkiä vaan "kuorii" kerman päältä, mutta jos vuosia jatkuu, niin kyllä ne miehet näyttää totuuden itsestään sille salarakkaallekin. Tosin harva muija siellä kotona "nielee" miehen selitykset "kokouksista/poikien kanssa kalassa", kännykkä mukana jopa paskalla. Kyllä lähtee lusikat jakoon😁.
      Eikä tarvi olla edes rahasta kyse. Ihan tavallista, jopa normalisoitua toimintaa vaikka tilillä olisi 0€.

• Anonyymi00098

Onko jo kuitenkin Sofia raskaana ja saavat vauvelin?

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Onko jo kuitenkin Sofia raskaana ja saavat vauvelin?

Ei onneksi ja mies saa olla todellakin onnelinen asiasta Olisi joutunut maksamaan elatusta lapselle ja Sofialle koko heidän loppu elämänsä ajan.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Ei onneksi ja mies saa olla todellakin onnelinen asiasta Olisi joutunut maksamaan elatusta lapselle ja Sofialle koko heidän loppu elämänsä ajan.

Vaimo on ikionnellinen kun sai petturimiehensä takaisin. Mahtaako luottaa enää täysin mieheensä? Mutta, raha taitaa tuossakin tapauksessa olla se pääasia. Vaimo sai luksuselämänsä takaisin.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Vaimo on ikionnellinen kun sai petturimiehensä takaisin. Mahtaako luottaa enää täysin mieheensä? Mutta, raha taitaa tuossakin tapauksessa olla se pääasia. Vaimo sai luksuselämänsä takaisin.

Vaimo nauttii luksuselämästä ja näytti Sofialle, että mitä Jeffrey Cohen arvostaa eniten elämässään. Eli omaa vaimoaan ja pientä suloista tytärtään 💗.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Vaimo nauttii luksuselämästä ja näytti Sofialle, että mitä Jeffrey Cohen arvostaa eniten elämässään. Eli omaa vaimoaan ja pientä suloista tytärtään 💗.

Nyt on sitten päässyt Sofia kunnolla lööppeihin. Tai nyt kai vasta alku askeleita otettu mediassa. Sitä varmasti sitten riittääkin ja toimittajilla on kilpailu mitä lööppiin laittavat otsikoiksi.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Nyt on sitten päässyt Sofia kunnolla lööppeihin. Tai nyt kai vasta alku askeleita otettu mediassa. Sitä varmasti sitten riittääkin ja toimittajilla on kilpailu mitä lööppiin laittavat otsikoiksi.

Sofia kertoi että kävi lääkärissä varmistaa, että saa lapsia. No nyt sitten etsii miestä, joka haluaa Sofian lapsensa äidiksi.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Sofia kertoi että kävi lääkärissä varmistaa, että saa lapsia. No nyt sitten etsii miestä, joka haluaa Sofian lapsensa äidiksi.

Ei muuten erot ole kellekään helppoja ja ainakin jos jää jätetyksi osapuoleksi. Siksi pitää olla naisella omat ansiotulonsa ja säästöjä pankissa. Joutuu todellakin pulaan, jos ei ole rahaa eikä asuntoa, minne saisi päänsä rauhassa kallistaa.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Ei muuten erot ole kellekään helppoja ja ainakin jos jää jätetyksi osapuoleksi. Siksi pitää olla naisella omat ansiotulonsa ja säästöjä pankissa. Joutuu todellakin pulaan, jos ei ole rahaa eikä asuntoa, minne saisi päänsä rauhassa kallistaa.

Miksi taaskin Sofia iski kätensä niin sanostusti suoraan paskaa?

• Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Juoksee varattujen miesten perässä joilla on rahaa ja omaisuutta.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Paska ukko, kun petti vaimoaan. Olen samaa mieltä.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Juoksee varattujen miesten perässä joilla on rahaa ja omaisuutta.

Varatut miehet juokset vapaiden naisten perässä. Se on ihan kamalaa.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Miksi vaimolle paska kelpaa, kun vain saisi pitää? Raha on kova juttu amerikoissakin.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Miksi vaimolle paska kelpaa, kun vain saisi pitää? Raha on kova juttu amerikoissakin.

Vaimo on vihitty puoliso ja häntä on turha kenenkään haukkua.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Paska ukko, kun petti vaimoaan. Olen samaa mieltä.

Petti myöskin Sofiaa kokoajan vaimonsa kanssa 😂.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Vaimo on vaimo ja salarakas on salarakas.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Maksaa jo elareita mies, kolmen naisen kolmelle lapselle.

• Anonyymi00206
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Vaimo on vihitty puoliso ja häntä on turha kenenkään haukkua.

Ei se vihkiminen mitään muuta. Eikä tee vaimoa paremmaksi.

• Anonyymi00207
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Petti myöskin Sofiaa kokoajan vaimonsa kanssa 😂.

Olitko kädestä kiinni pitämässä, että voit varmasti väittää noin?

• Anonyymi00116

Kauheaa joutuuko itse pezemään tukan ja luuttuamaan lattiat. Entä monen tonnin tiputukset, vitamiinit, rauta ym. Pitää löytää äkkiä uusi elättäjä. Jolla varaa ylläpitää kallista elätti lokkia.

• Anonyymi00127

Elämä luksus romahtaa totaalisesti alas muijalla.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Ei taida enää tarvittaessa tulla meidän auto hakee Sofiaa asialle, jos haluaa lähteä 🤭?

• Anonyymi00134
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Ei taida enää tarvittaessa tulla meidän auto hakee Sofiaa asialle, jos haluaa lähteä 🤭?

Ei ole omien sanojen mukaan edes pessyt omia hiuksiaan 3-vuoteen. Mites nyt onnistuu metrin pituisten teko hiusten Sofialla ?

• Anonyymi00270
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Ei romahda. Dubaissa pääsee hyvään tulotasoon työllä, joka onkin Sofialle erittäin tuttua. Eikä pidä väheksyä kyseistä työtä, kyseisen ammatin tulot siellä ovat jotain aivan toista luokkaa kuin Suomessa.

• Anonyymi00135

Taitaa juoruämmiä ottaa päähän, kun Sofia ei joka asiaansa nettiin levittele. Yrittävät keksiä eroja ym., kunhan saisivat luuloillaan itselleen hiukan hyvää oloa.
      Taitaa olla kyttääminen rankkaa puuhaa.

• Anonyymi00137

Miksi ihmeessä syytät juoru ämmiä ? Tiedot ovat kyllä mediassa ja turha sinun on siitä ketään syyttää. Uuno. Fi. SOFIA BELÓRF.

• Anonyymi00139

Sopeudu!

• Anonyymi00140
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Sopeudu!

Vaikea on Sofian fanien sopeutua asiaan. Koska lupasi mennä Sofia ensivuonna avioliittoon ja tehdä lapsenkin. En malta odottaa omia tulevia häitäni. t:Sofia Belórf.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Vaikea on Sofian fanien sopeutua asiaan. Koska lupasi mennä Sofia ensivuonna avioliittoon ja tehdä lapsenkin. En malta odottaa omia tulevia häitäni. t:Sofia Belórf.

Martinan vainooja on aloittanut jo kommentit klo:05:25 tänä aamuna. Ainakin on kommentaja vääntänyt jo 30 ketjuun.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Martinan vainooja on aloittanut jo kommentit klo:05:25 tänä aamuna. Ainakin on kommentaja vääntänyt jo 30 ketjuun.

Se on kova pala toi Sofian asia vainoojalle. On kokoajan kirjoittanut, että Sofia ja Jeffrey menee avioliittoon ja tekevät lapsia.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Se on kova pala toi Sofian asia vainoojalle. On kokoajan kirjoittanut, että Sofia ja Jeffrey menee avioliittoon ja tekevät lapsia.

Sofia antaa miehen olla vaimonsa luona ja pettää häntä. Muuta mahdollisuutta ei ole, paitsi mies heittää Sofian kadulle laukkuineen.

• Anonyymi00144
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Sofia antaa miehen olla vaimonsa luona ja pettää häntä. Muuta mahdollisuutta ei ole, paitsi mies heittää Sofian kadulle laukkuineen.

Kertoisi nyt Sofia todellakin totuuden ja miksi pitkittää suotta tuota eroa? Mies on vaimonsa luona ja viettävät laatuaikaa perheenä yhdessä.

• Anonyymi00150
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Kertoisi nyt Sofia todellakin totuuden ja miksi pitkittää suotta tuota eroa? Mies on vaimonsa luona ja viettävät laatuaikaa perheenä yhdessä.

Sekin että myynyt jo useita laukkujaan ja rolex kellonsa kanssa. Sehän on selvä asia, että sillä on rahat loppu oikeesti.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Sekin että myynyt jo useita laukkujaan ja rolex kellonsa kanssa. Sehän on selvä asia, että sillä on rahat loppu oikeesti.

Nyt se myy niitä Dubaissa, ettei ne tulisi tietoon Suomen mediassa. Kyllä tuli tietoon ja joku Sofian lähipiiriläinen kertoo rahasta asiat esimerkiksi seiskalehdessä.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Nyt se myy niitä Dubaissa, ettei ne tulisi tietoon Suomen mediassa. Kyllä tuli tietoon ja joku Sofian lähipiiriläinen kertoo rahasta asiat esimerkiksi seiskalehdessä.

Ei niin kauaksi Sofia Belórf pääse, ettei totuus sen oikeasta elämästä tule lopulta ilmi.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Ei niin kauaksi Sofia Belórf pääse, ettei totuus sen oikeasta elämästä tule lopulta ilmi.

Onko sen kalliin kellon ottanut pois mies Sofialta? Joku kirjoittanut, että kello on ollut ainoastaan lainassa liikkeestä ja Sofia sai sitä mainostaa tv-ohjelmassaan

• Anonyymi00154
        Anonyymi00153 kirjoitti:

Onko sen kalliin kellon ottanut pois mies Sofialta? Joku kirjoittanut, että kello on ollut ainoastaan lainassa liikkeestä ja Sofia sai sitä mainostaa tv-ohjelmassaan

Joutuuko palauttaa kaikki ostamansa vaatteetkin Sofia liikkeisiin, jos miehen luottokortti velat ovat menneet ulosottoon?

• Anonyymi00157
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Joutuuko palauttaa kaikki ostamansa vaatteetkin Sofia liikkeisiin, jos miehen luottokortti velat ovat menneet ulosottoon?

Toi noiden ero on ollut jo lähipiirin tiedossa kesäkuusta lähtien ja nyt vasta alkanut siitä mediassa kirjoittaa.

• Anonyymi00158
        Anonyymi00157 kirjoitti:

Toi noiden ero on ollut jo lähipiirin tiedossa kesäkuusta lähtien ja nyt vasta alkanut siitä mediassa kirjoittaa.

Miksi ei Sofia kerro totuutta ja että ovat eroneet oikeesti Jeffreyn kanssa?

• Anonyymi00159
        Anonyymi00158 kirjoitti:

No ehkä Sofiakin jollain lailla häpeää tilannetta, vaikka muija on itse kuitenkin monessa liemessä keitetty.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00158 kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi kertoa sinulle tai kenellekkään muulle? Minä en ainakaan tee sillä tiedolla mitään.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi kertoa sinulle tai kenellekkään muulle? Minä en ainakaan tee sillä tiedolla mitään.

On julkisuudessa oleva henkilö ja tulee kuitenkin jossain vaiheessa kaikki tietoon ero ja kaikki muutkin asiat.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

On julkisuudessa oleva henkilö ja tulee kuitenkin jossain vaiheessa kaikki tietoon ero ja kaikki muutkin asiat.

Osaako toi nainen hävetä yhtään mitää. Aloitti salarakkaana miehelle, jolla oli vaimo ja 6 kk-ikäinen lapsi?

• Anonyymi00164
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Osaako toi nainen hävetä yhtään mitää. Aloitti salarakkaana miehelle, jolla oli vaimo ja 6 kk-ikäinen lapsi?

Ken sen tietäisi muu, kuin toi nainen itse vastauksen kysymykseen?

• Anonyymi00165
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Tossa kirjoitit kyllä totuuden 👍.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Ei omista taida enää muuta, kuin alusvaatteensa toi nainen.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Sopeudu!

Soopeeduu🤭.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00162 kirjoitti:

No ei ole 6kk, on jo isompi. Olisiko 2v.

• Anonyymi00171
        Anonyymi00170 kirjoitti:

No ei ole 6kk, on jo isompi. Olisiko 2v.

Lapsi oli 6kk silloin, kun Sofia alkoi muhinoimaan rilliksen kanssa.
        Nyttemmin Rillis on palannut perheensä luo ja jättänyt Sofian.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Ei ole ensimmäinen kerta, kun Sofia saa lähtee menee miehen asunnosta kasseineen.
        Kerran joutui niin kiireellä lähtee, että laukut lensi ikkunasta perään.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00159 kirjoitti:

No ehkä Sofiakin jollain lailla häpeää tilannetta, vaikka muija on itse kuitenkin monessa liemessä keitetty.

No tottakai häpeää ,itse tuonut julki kaiken ja hehkuttanut rikkauksilla.
        Tietenkin on nyt häpeän paikka

• Anonyymi00187
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Ei ole ensimmäinen kerta, kun Sofia saa lähtee menee miehen asunnosta kasseineen.

Eikö Stefan ei kestänyt sitä, että Sofia jätti hänet?

• Anonyymi00188
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Eikö tuota ukkoa lainkaan hävetä, että petti vaimoaan?

• Anonyymi00208
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Miksi ihmeessä syytät juoru ämmiä ? Tiedot ovat kyllä mediassa ja turha sinun on siitä ketään syyttää. Uuno. Fi. SOFIA BELÓRF.

Hah, ihanko Uuno.fi. IS kertoo, että eroa ei ole tullut.

• Anonyymi00209
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Sanoiko Sofia jotain ensi vuodesta? Muistelen ettei mistään ajasta ollut puhetta. Taidat sotkea jonkun muun hiekkatien päässä oleviin kesähäihin.

• Anonyymi00210
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Voi jestas, jos lapsi on äitinsä luona ja mies tapaa lastaan, niin ei kai se merkitse, että suhde heillä jatkuisi. Olettepa yksinkertaisia. Hyvä onkin, jos sovussa pystyvät olemaan, ihan lapsen vuoksi.

• Anonyymi00211
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Hauskoja nuo lähipiiriläiset, kun ovat tietävinään toisten asiat. Mistäs Sofialle nyt lähipiiri on tullut, kun ei teidän mielestä sellaista ole koskaan ollut?

• Anonyymi00212
        Anonyymi00153 kirjoitti:

Joku kirjoittanut :D

• Anonyymi00213
        Anonyymi00158 kirjoitti:

Sofia kertoi, että ovat yhdessä, sekö ei riitä, kun olette nyt päättäneet jo erosta? Ja eihän asia muutenkaan teille kuulu.

• Anonyymi00214
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Eiköhän miehessä ole tuossakin vika, ei vapaassa naisessa. Eikä nuo mitenkään salassa ole rakkauttaan pitäneet.

• Anonyymi00215
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Oli jo lähtenyt, joten älä valehtele. Stefun riehuminen viimeisten tavaroiden kanssa johtui siitä, kun muutti Ranta.ahon siskon asuntoon.

• Anonyymi00172

Tiedätkö mitä ap? Nää sun jokapäiväiset keksityt aloituksesi ja kommenttisi Sofiasta eivät todista mistään muusta kuin ikiaikaisesta syvästä katkeruudestasi Sofiaa kohtaan siksi, kun Stefu jätti Martinan ja valitsi Sofian. Vuodenajat vaihtuvat ja vuosia kuluu, mutta sinä raukka kieriskelet vihassasi, kateudessasi ja katkeruudessasi.

• Anonyymi00174

Pysytääs nyt totuudessa.
        Sofia oli aluksi vain stefun salapano. Kun Martina sai tietää asiasta, niin hän jätti stefun. Stefulle jäi Sofia "käteen", kun ei saanut enää Martinaa takas.
        Samassa jupakassa Ranta-Ahot heittivät Sofian ulos asunnostaan, koska Sofia oli pettänyt Nikoa tämän kaverin kanssa.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Pysytääs nyt totuudessa.
        Sofia oli aluksi vain stefun salapano. Kun Martina sai tietää asiasta, niin hän jätti stefun. Stefulle jäi Sofia "käteen", kun ei saanut enää Martinaa takas.
        Samassa jupakassa Ranta-Ahot heittivät Sofian ulos asunnostaan, koska Sofia oli pettänyt Nikoa tämän kaverin kanssa.

Tämä nyt on ihan paskaa sillä kyllä kaikki muistaa miten Martti juoksi Stefun perässä vielä senkin jälkeen, kun Stefu jätti sen. Kohta Sohvi vamppaa Muhiksen.

• Anonyymi00177

Mites sinun vihasi on kestänyt melkein 20-vuotta, erästä julkisuudessa olevaa henkilöä kohtaan. Jatkuu jatkuu ja kokoajan näköjään teet uusia aloituksia hänestä.

• Anonyymi00190
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Tämä nyt on ihan paskaa sillä kyllä kaikki muistaa miten Martti juoksi Stefun perässä vielä senkin jälkeen, kun Stefu jätti sen. Kohta Sohvi vamppaa Muhiksen.

Näin on, ja vielä uuden 5 - 6 miesdeitin jälkeen itkee Stefun perään. Luulisi että noista joku olisi pystynyt tarjoamaan lohtua Stefu-itkuun, mutta ei - aina vaan Stefu mielessä ja tietenkin Sofia. Eipä noista miehistäkään kukaan ole kovin kauan Martinaa jaksaneet...

• Anonyymi00191
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Pysytääs nyt totuudessa.

Martinan koko yli 20-vuotinen "ura" kohujulkisuudessa alkoi salapanosta ja salapanostahan se ero tuli Eskostakin, kun Stefu haksahti Martinaan Levillä. Jostain Peteristäkin on ollut juttua Levin-reissun yhteydessä. Sieltähän Martina palasi vasta myöhemmin polvet ruvella, kun Esko ja tytär olivat jo kotona.
        .

• Anonyymi00216
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Sofialla on Jeff, mutta varmasti saisi Muhiksen, jos haluaisi.

• Anonyymi00228
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Höpö höpö ja seli seli.
        Kaikki muistaa miten Sofia joutui lähtemään Rantiksen asunnosta jäätyään kiinni pettämisestä ja miten M jätti Stefun, kuultuaan S&S salamuhinoista.
        Kaikki muistaa myös miten Sofian laukut lenteli ikkunasta Stefun vauhdittaessa heidän lopullista eroa.

• Anonyymi00178

Tiedotustilaisuus 😂
      Ei kehtaa kertoa tulleensa jätetyksi,käänsi asian niin et journalismin taso on huono.
      Lehden olisi ilm pitänyt hehkuttaa ex-paria

• Anonyymi00180

Kesällä jo eronneet,ihanan vaimonsa luo palasi äijä ja eropaperit vedetty pois.
      Kyllä nyt pikkusoffi jäi nuolemaan näppejään,sai kuitenkin olla hetken tähti ohjelmassaan.
      Noloa ....

• Anonyymi00181

Varmasti on Sofialle kova pala purtavaksi. Kertoi, että ainut mies jolle haluaa tehdä lapsen ja menee ensivuonna avioliittoon.

• Anonyymi00183
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Varmasti on Sofialle kova pala purtavaksi. Kertoi, että ainut mies jolle haluaa tehdä lapsen ja menee ensivuonna avioliittoon.

Epäilen että käytti miehen luottokorttia runsain määrin ja mies tajusi, millainen on oikeesti toi nainen.

• Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Epäilen että käytti miehen luottokorttia runsain määrin ja mies tajusi, millainen on oikeesti toi nainen.

Mitä mies tekee naisella, joka ainoastaan tuhlaa hänen rahojaan? Eri asia vaimo, hän on lapsen äiti ja vihitty aviovaimo.

• Anonyymi00185
        Anonyymi00184 kirjoitti:

Mitä mies tekee naisella, joka ainoastaan tuhlaa hänen rahojaan? Eri asia vaimo, hän on lapsen äiti ja vihitty aviovaimo.

Osaa ne vihityt vaimotkin tuhlata.

• Anonyymi00186
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Etkö ole ihan varma?

• Anonyymi00189
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Etkö ole ihan varma?

Pitäiskö pirauttaa eräälle henkilölle ja kysäistä asiaa?

• Anonyymi00205
        Anonyymi00189 kirjoitti:

Pitäiskö pirauttaa eräälle henkilölle ja kysäistä asiaa?

Pirauta ihmeessä.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00205 kirjoitti:

Pirauta ihmeessä.

Kyllä kaikki tulee mediaan ja ilman teidän soitteluakin. Kaikki kuitenkin tiesivät ettei mies ollut koskaan Sofiaan rakastunut, vaan piti sitä leikkikalunaan sängyssä.

• Anonyymi00220
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Kyllä kaikki tulee mediaan ja ilman teidän soitteluakin. Kaikki kuitenkin tiesivät ettei mies ollut koskaan Sofiaan rakastunut, vaan piti sitä leikkikalunaan sängyssä.

Se ero oli muuten tullut jo silloin väliaikaisesti, kun Sofia oli itkenyt kaksi viikkoa ja ei saanut nukuttua. Tunsi että seinät kaatuu asunossa sen päälle.

• Anonyymi00221
        Anonyymi00220 kirjoitti:

Se ero oli muuten tullut jo silloin väliaikaisesti, kun Sofia oli itkenyt kaksi viikkoa ja ei saanut nukuttua. Tunsi että seinät kaatuu asunossa sen päälle.

Onko se saanut jo myytyä kaikki laukkunsa ja korunsa ? Sen piti ostaa niiden hinnalla oma asunto itselleen 🤭.

• Anonyymi00222
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Onko se saanut jo myytyä kaikki laukkunsa ja korunsa ? Sen piti ostaa niiden hinnalla oma asunto itselleen 🤭.

Laukkuja osa arvottomia Birkin Ranskalaiset laukut ainakin, niistä ei saa yhtään mitään rahaa ja samoin laboratorioissa valmistetut timantit ovat arvottomia.

• Anonyymi00223
        Anonyymi00222 kirjoitti:

Laukkuja osa arvottomia Birkin Ranskalaiset laukut ainakin, niistä ei saa yhtään mitään rahaa ja samoin laboratorioissa valmistetut timantit ovat arvottomia.

Ei niillä kyllä asuntoa ostella ja mieshän voi ottaa arvotavarat pois, ainakin kellon jos sekään oli edes aito kello. Oli myynyt useammat laukut ja rolex kellonsa pois.

• Harvemmin rinnakkaissuhteet jälkimmäisenä suhteeseen tulleen eduksi kääntyy. Ovat usein pelkkää lumelääkitystä kipuun, mikä sitten jää jossain kohtaa pois toimimattomuuttaan.

Elämä on. Aina voi kuutenkin lopettaa miljonäärien heilastelun ja lahjahevosena olon, kokeilla ihan tavallisen ihmisen elämää. Josko sitten löytyisi se oikea rakkauskin.

• Anonyymi00229

Asiaa kirjoitit todellakin. Voisi Sofia kasvaa ihmisenä ja oppia arvostaa enemmän naisena itseään ennen kaikkea.

• Anonyymi00225

Martina ja Sofia samaa; kehään, josko ottelupalkkioilla sais hieman kuitattua syömävelkoja.

• Anonyymi00226

Ei Sofiasta ole mihinkään otteluun ja lopettakaa toi paskan jauhamiset. Sofiaa voi ainoastaan osallistua täyteaine kissoihin, kellä sirtä on eniten kehossaan.

• Anonyymi00227
        Anonyymi00226 kirjoitti:

Ei Sofiasta ole mihinkään otteluun ja lopettakaa toi paskan jauhamiset. Sofiaa voi ainoastaan osallistua täyteaine kissoihin, kellä sirtä on eniten kehossaan.

Sekin tieto Sofiasta, on tiennyt koko suhteesa ajan tähän mieheen, että on vaimonsa kanssa yhdessä jatkuvasti. Millainen nainen hyväksyy tuolaisen asian. No raha tietenkin ja ei väliä vaikka äijä hyppää vuoronperään molempien sängyssä hoitaa asioita.

• Anonyymi00236
        Anonyymi00227 kirjoitti:

Sekin tieto Sofiasta, on tiennyt koko suhteesa ajan tähän mieheen, että on vaimonsa kanssa yhdessä jatkuvasti. Millainen nainen hyväksyy tuolaisen asian. No raha tietenkin ja ei väliä vaikka äijä hyppää vuoronperään molempien sängyssä hoitaa asioita.

Miksi ihmeessä, Sofia Belórf alistaa ja nöyryyttää itsensä noin alas? Mies on vaimonsa luona ja makaa vaimonsa kanssa heidän avioviovulteessa?

• Anonyymi00242
        Anonyymi00236 kirjoitti:

Miksi ihmeessä, Sofia Belórf alistaa ja nöyryyttää itsensä noin alas? Mies on vaimonsa luona ja makaa vaimonsa kanssa heidän avioviovulteessa?

Miksi aviomies käyttäytyy noin typerästi vaimoaan kohtaan?

• Anonyymi00260
        Anonyymi00242 kirjoitti:

Miksi aviomies käyttäytyy noin typerästi vaimoaan kohtaan?

Vaimo kertoo totuuden ja gekkosessa on haastattelu. Haluavat toisen lapsen heidän perheeseen ja oikea aito suhde aina vie voiton kertoo vaimo.

• Anonyymi00261

Juu kyl se Suomivävykojelaan leikit Soffin kans loppui lyhyeen.
      Sohviriepu jäi taasnuolemaan näppejään.
      Ei muutako uutta miljunääriä ettimään.

• Anonyymi00266

Sohvilla on jo best före mennyt miljonäärien suhteen ja täytyy tyytyä perus penaan. Opiskelisi vielä ja menis töihin, prinsessa leikit on nyt ohi.

• Anonyymi00272
        Anonyymi00266 kirjoitti:

Sohvilla on jo best före mennyt miljonäärien suhteen ja täytyy tyytyä perus penaan. Opiskelisi vielä ja menis töihin, prinsessa leikit on nyt ohi.

Dubaissa ei ole peruspenoja. Varakas valtio, arabit varakkaita.

• Anonyymi00262

Toi vaimo jätetään taas uudestaan. Tuo irstailija ei tapojaan tule muuttamaan. Muijaa taisi ruveta pelottamaan elämä ilman ukon rahoja. Ei ole yhtään Sofiaa parempi.

• Anonyymi00268

Ei pidä haukkua vaimoa ja hän ei ole tehnyt yhtään mitään väärää. Mies on hänen virallinen aviopuoliso.

• Anonyymi00265

Päättyikö se ökyelämä taas muutaman kastamisen jälkeen.

• Anonyymi00267

Ex-vaimo puhuu samanlaista muunneltua totuutta kuin Martinakin, kun ei halua luopua miehestään, kuten ei Martinakaan Stefusta.

• Anonyymi00271

Ikävämpi asia tässä koko tarinassa on, jos Sofia saanut sukupuoliherpes tartunnan. Elinikäinen riesa, toisilla voi olla hankalakin. Tulee naisilla huomioida myös mahdollisissa raskauksissa. Ja sukupuoliherpes tärkeää informoida tuleville kumppaneille. Varmasta karsii kumppaniehdokkaita, koska kukaan ei halua sellaista tartuntaa itselleen.

• Anonyymi00274

Mikä on yleensä Sofian ammatti?? Onko se toimia rikkaille patjana?? Ja yleensä pitäisi olla jostain ylpeä.. Että on toiminut hoitoalalla. Ja että kelpaa perus elämä.. Mutta ei täysin sairas ihminen..

• Anonyymi00276

Menee aina sieltä mistä on aita matalin. Näitä naisia on paljon ja miesten pitäisi ne kiertää hyvin kaukaa.

• Anonyymi00278

Ihan oikein ankkahuulelle tyrkkyjulkkikselle. Toivostavasti sai vielä unohtaa kupan.

• Anonyymi00285

Miksi se sinua haittaa vaikka hänellä onkin ankkahuulet? Maailma on täynnä ankkahuulisia naisia. Ovatko he kaikki sinulle henkilökohtaisia ongelmia?

• Anonyymi00280

Veikkaan, että on kyse taas naisen ylimielisyydestä elikkä tämän tapaisesta:-Olen vahva nainen ja miehet on kusipäitä.
      Eli siis tätä nais paskaa.

• Anonyymi00284

Mitääh? Onko Sofialla enää matkailuautoaan?

• Anonyymi00286

Hiphei Dubai on vain valokuvissa ja matkalaukuittain feikkilaukkuja huhhuh

• Anonyymi00290

Voiko Sofialla enää mennä huonommin asiat koskaan 😂?

• Anonyymi00291

Oikea rakkaus ei kuole koskaan. Jefrey rakastaa Tijanaa ja pientä perhettään yli kaiken. Sofia sai seksikkäällä vartalollaan houkuteltua miehen tekemään päättömiä asioita. Seksi Sofian kanssa on varmaankin taivaallista, mutta kyllä Tijanakin varmaan ne hommat osaa.

• Anonyymi00293

Mies haki ainoastaan vierasta naista ja ei siinnä merkitse yhtään mitään, minkä näköinen sattuu nainen olemaan.

• Anonyymi00295

En asiaa kyllä naisena ymmärrä en ollenkaa. Nainen lähtee tuntemattomien turvamiesten matkaan ja vievät naisen puutteessa olevan miehen eteen. Voisi olla vaikka mies sarjamurhaaja ja nainen lähtee vaan tuntemattoman miehen mukaan.

• Anonyymi00296
        Anonyymi00295 kirjoitti:

En asiaa kyllä naisena ymmärrä en ollenkaa. Nainen lähtee tuntemattomien turvamiesten matkaan ja vievät naisen puutteessa olevan miehen eteen. Voisi olla vaikka mies sarjamurhaaja ja nainen lähtee vaan tuntemattoman miehen mukaan.

Minä en ymmärrä miehiä, jotka pettävät vaimojaan.

• Anonyymi00297

Raha ratkaisee niin vaimolla, kuin salarakkaalla.

• Anonyymi00298
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Minä en ymmärrä naisia, jotka alkavat salapanoksi perheelisille miehille.

• Anonyymi00300
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Miehet ovat kuin koiria ja haluavat auttaa kiimaisia naisia, vaikka kotona on oma rakas vaimonsa.

• Anonyymi00302
        Anonyymi00300 kirjoitti:

Miehet ovat kuin koiria ja haluavat auttaa kiimaisia naisia, vaikka kotona on oma rakas vaimonsa.

Monen avioliiton pelastus on, jos mies käy vieraissa ja jos ei vielä joudu kiinni pettämisestä. Vaihtelu virkistää ja se on totuus miesten maailmassa.

• Anonyymi00304
        Anonyymi00295 kirjoitti:

Niillä ammattilaisilla ei ole varaa jättää menemättä, niiden elanto on siitä kiinni. Tietoinen riski, kyllä he sen tietävät.

• Anonyymi00299

Nyt uutta elättäjää etsimään, jolla vara sijoittaa miljoonia elätti lokin vaatimuksiin. Voisi alkaa elättää itse itsensä. Menis töihin. Saako lokki Suomesta kelan päivä rahaa.

• Anonyymi00305

Mihin töihin menisi kun ei ole koulutustakaan mihinkään?

• Anonyymi00306
        Anonyymi00305 kirjoitti:

Mihin töihin menisi kun ei ole koulutustakaan mihinkään?

Ikää alkaa olla jo Sofialla paljon 36-vuotias ei enää ainakaan nuoremille perheelisille miehille kelpaa. Pitää olla 20-30 vuotiaita kauniita naisia ainoastaan.

• Anonyymi00307
        Anonyymi00306 kirjoitti:

Ikää alkaa olla jo Sofialla paljon 36-vuotias ei enää ainakaan nuoremille perheelisille miehille kelpaa. Pitää olla 20-30 vuotiaita kauniita naisia ainoastaan.

Onhan niitä 70-80 vuotiaita rikkaita miehiä Dubaissa. Sofia asuu nyt hotelliasunossa ja voi hotellin baarista löytää hyvinkin nopeasti uuden elättäjän itselleen.

• Anonyymi00308
        Anonyymi00307 kirjoitti:

Onhan niitä 70-80 vuotiaita rikkaita miehiä Dubaissa. Sofia asuu nyt hotelliasunossa ja voi hotellin baarista löytää hyvinkin nopeasti uuden elättäjän itselleen.

Miksi pitää olla rikas mies ? Tärkeintä on kuitenkin aito rakkaus ja ennen kaikkea miehen luonne millainen on oikeasti. Miljonäärit tietävät itse arvonsa ja käyttäytyvät kans sen mukaisesti aina.

• Anonyymi00315
        Anonyymi00308 kirjoitti:

Miksi pitää olla rikas mies ? Tärkeintä on kuitenkin aito rakkaus ja ennen kaikkea miehen luonne millainen on oikeasti. Miljonäärit tietävät itse arvonsa ja käyttäytyvät kans sen mukaisesti aina.

Sofialla ei ole mitään koulutusta eikä ammattia ei edes kursseja käyty. Siksi hakeutuu miesten seuraan, joilla tietää olevan rahaa. Olisi tietenkin hyvä asia, jos ne miehet olisivat sinkkuja.

• Anonyymi00309

No jos ex-vaimolta kysytään niin juttuhan on tietysti totta. Vaimo haluaa miljonäärinsä takaisin ja Sofia on maailman ensteks kamalin ihminen. Näinhän se menee. Mutta eri asia on sitten se, mitä Jeff itse tekee. Martinan leirissä ilakoidaan tietysti täysillä, kun raukat uskovat exän puheisiin. Niinhän Martinakin halusi ehjän perheen, kun hänellä itsellään ei ollut koskaan sellaista ollut, mutta Stefu oli eri mieltä ja nosti kytkintä. Nämä Seiskan totuudet ovat totta tai valetta riippuen tietysti siitä keneltä kysytään mitäkin. Aika näyttää mikä on totuus tässä keississä ihan kuin Martinan ja Muhiksen ystävyydessä: Olemme vain (!) ystäviä. Joopajoo. Se nyt on ainakin päivänselvä, että tuo suhde on loppu ennen vuodenvaihdetta.

• Anonyymi00313

Onko joku väittänyt, että suhde kestää Martina ja Muhis ovat itsekkin todeneet monta kertaa. Heillä ei ole romanttista suhdetta. Miksi muuten sotket Sofian ketjuun ?

• Anonyymi00314

Meille kellekään ei kuulu esimerkiksi Jeffrey Cohen ja hänen asiansa. Tehkööt mitkä parhaaksi näkevät ja se ei meitä pitäisi yhtään mitään kenenkään vaikuttaa. Minä vaan sisimässäni aina toivon, jos on lapsia ei avijoeroja heille koskaan tulisi.

• Anonyymi00316

Miksi taaskin väänsit valheen? Stefan Therman antoi Seiskalehteen haastattelun ja siinnä kertoo hyvin selvin sanoin. Martina halusi erota ja hän ei.

• Anonyymi00317
        Anonyymi00316 kirjoitti:

Miksi taaskin väänsit valheen? Stefan Therman antoi Seiskalehteen haastattelun ja siinnä kertoo hyvin selvin sanoin. Martina halusi erota ja hän ei.

Sofia jätti Stefanin ja Stefan raivostui siitä.

• Anonyymi00318

Surullista luettavaa nähdä miten vahingoniloista kommenttia suurin osa on! Sofia vaikuttaa mukavalta ihmiseltä ja olisi ansainnut onnensa. Entisellä vaimolla oli iso valtti (yhteinen lapsi), se saattoi ratkaista asian. 😶

• Anonyymi00322

Kyllä Sofia saa sinkku miehen itselleen ja löytää rakkaan miehen vierelleen. Jeffrey on voinut seurustella ennen avioliittoa vuosia ja nyt olleet jo avioliitossa 3 vuotta vaimonsa kanssa. Eiks pidä ajatella aina niin, ettei avioeroja tulisi ja lapset ne ainoastaan kärsii vanhempien erosta.

• Anonyymi00323
        Anonyymi00322 kirjoitti:

Kyllä Sofia saa sinkku miehen itselleen ja löytää rakkaan miehen vierelleen. Jeffrey on voinut seurustella ennen avioliittoa vuosia ja nyt olleet jo avioliitossa 3 vuotta vaimonsa kanssa. Eiks pidä ajatella aina niin, ettei avioeroja tulisi ja lapset ne ainoastaan kärsii vanhempien erosta.

Ovat kyllä olleet jo avioliitossa yli 4-vuotta.

• Anonyymi00325

On yhden Mikkeliläisen Lähihoitajan kanssa nöhty

• Anonyymi00326

Oppisi nyt jo Sofia. Ei pidä mennä salapanoksi perheelisille miehille. Jeffrey kans avioliitossa ja vaimo ja vauva kotona odottamassa. Eikö sinkkumiehet halua naista, joka ei itse hanki kotiin ollenkaan ansiotuloja?

• Anonyymi00327

Kuka on Sofia?

• Anonyymi00343

Sopia Belorf on toinen nimi naisella.

• Anonyymi00328

noille lokeille tahtoo käydä noin .ei kukaan järkevä kauaa kuljettele.etenkin jos on tuhansien polkema.

• Anonyymi00329

Ei se kulu polkemalla, lihakset pysyvät hyvänä, kun saavat kyytiä jatkuvasti.

• Anonyymi00333
        Anonyymi00329 kirjoitti:

Se on ainoastaan Jeffreyn vaimosta kiinni, että ottaako miehensä takaisin. Hän on sanonut, miehen täytyy muuttua sitä ennen paljon ja hänellä ei ole mitään kiirettä asian suhteen.

• Anonyymi00334
        Anonyymi00333 kirjoitti:

Se on ainoastaan Jeffreyn vaimosta kiinni, että ottaako miehensä takaisin. Hän on sanonut, miehen täytyy muuttua sitä ennen paljon ja hänellä ei ole mitään kiirettä asian suhteen.

Mies ei ole hakenut avioeroa vaimostaan, ei koko aikana ja nyt haluaa avioliiton jatkuvan ja toisen lapsen omaan perheeseen.

• Anonyymi00335
        Anonyymi00334 kirjoitti:

Mies ei ole hakenut avioeroa vaimostaan, ei koko aikana ja nyt haluaa avioliiton jatkuvan ja toisen lapsen omaan perheeseen.

Jeffrey on ollut varmasti vuosia jo yhdessä vaimonsa kanssa, ennen kuin menivät avioliittoon 2022. Miksi mies luopuisi kauniista vaimosta ja lapsesta?

• Anonyymi00339
        Anonyymi00335 kirjoitti:

Jeffrey on ollut varmasti vuosia jo yhdessä vaimonsa kanssa, ennen kuin menivät avioliittoon 2022. Miksi mies luopuisi kauniista vaimosta ja lapsesta?

Ei ole luopunut vaimostaan. Toivottavasti mies muuttaa käytöstään ja lopettaa pitämästä muita naisia. Vaimo antaa toisen mahdollisuuden, jos mies ryhdistäytyy kunnon perheen pääksi.

• Anonyymi00340
        Anonyymi00339 kirjoitti:

Ei ole luopunut vaimostaan. Toivottavasti mies muuttaa käytöstään ja lopettaa pitämästä muita naisia. Vaimo antaa toisen mahdollisuuden, jos mies ryhdistäytyy kunnon perheen pääksi.

Noin kaunis nainen, kun on Jeffreyllä. Kyllä saa miehen kuin miehen, jos vaan sitä haluaisi. On kunnon rakastava vaimo ja rakastava äiti pienelle tyttärelleen.

• Anonyymi00341
        Anonyymi00340 kirjoitti:

Noin kaunis nainen, kun on Jeffreyllä. Kyllä saa miehen kuin miehen, jos vaan sitä haluaisi. On kunnon rakastava vaimo ja rakastava äiti pienelle tyttärelleen.

Miten jatkossa käy Sofian? Ei ole asuntoa ei omaa rahaa ei työpaikkaa? Naisella pitää olla omat ansiotulonsa ja rahaa aina pankissa, jos alkaa salapanoksi miehelle. Jos mies jättää naisen, silloin on todellakin pulassa omas elämässään.

• Anonyymi00342
        Anonyymi00341 kirjoitti:

Miten jatkossa käy Sofian? Ei ole asuntoa ei omaa rahaa ei työpaikkaa? Naisella pitää olla omat ansiotulonsa ja rahaa aina pankissa, jos alkaa salapanoksi miehelle. Jos mies jättää naisen, silloin on todellakin pulassa omas elämässään.

Pistää omat bisnekset alkuun ja nauttii sinkku elämästään. Kunnes kohtaa uuden vanhan miehen elättää itseään.

• Anonyymi00344
        Anonyymi00342 kirjoitti:

Pistää omat bisnekset alkuun ja nauttii sinkku elämästään. Kunnes kohtaa uuden vanhan miehen elättää itseään.

Ottaako Stefan Therman taaskin säälistä Sofian suojiinsa ja nostaa uudelleen Sofian pois ahdingosta?

• Anonyymi00345
        Anonyymi00344 kirjoitti:

Ottaako Stefan Therman taaskin säälistä Sofian suojiinsa ja nostaa uudelleen Sofian pois ahdingosta?

Stefan on pitänyt nyt hiljaista elämä. Onko oikeesti ryhdistäytynyt ja mennyt uudestaan katkaisuhoitoon.

• Anonyymi00346
        Anonyymi00345 kirjoitti:

Stefan on pitänyt nyt hiljaista elämä. Onko oikeesti ryhdistäytynyt ja mennyt uudestaan katkaisuhoitoon.

Tervetuloa Sofia Belórf takas suomeen. Uusi elämä odottaa ja elämä voittaa jälleen kerran.

• Anonyymi00347
        Anonyymi00345 kirjoitti:

Miksi joku kirjoitti, että Stefan olisi Espanjassa tyttärensä ja valmentajansa kanssa? Oliko se taaskin jonkun keksitty aivopieru?

• Anonyymi00348
        Anonyymi00347 kirjoitti:

Miksi joku kirjoitti, että Stefan olisi Espanjassa tyttärensä ja valmentajansa kanssa? Oliko se taaskin jonkun keksitty aivopieru?

Kukaan ei ole sellaista kirjoittanut. Joku taas vääntänyt jonkun kommentin aivan muuksi mitä se oli.

• Anonyymi00349
        Anonyymi00348 kirjoitti:

Kukaan ei ole sellaista kirjoittanut. Joku taas vääntänyt jonkun kommentin aivan muuksi mitä se oli.

Kyllä se martinan elämää työkseen ruotiva sairas tyyppi niin kirjoitti. Se joka vääntää myös niitä pitkiä stooreja. Hällä on pakkomielle Martinasta.

• Anonyymi00350
        Anonyymi00348 kirjoitti:

Älyntä, että voidaan kirjoittaa aivan mitä vaan paskaa ketjuissa 💩.

• Anonyymi00351
        Anonyymi00350 kirjoitti:

Älyntä, että voidaan kirjoittaa aivan mitä vaan paskaa ketjuissa 💩.

Stefan Therman kertoi itse. Tulee vielä takaisin. Mitä sitten sillä tarkoitti, se kai nähdään tulevaisuudessa.

• Anonyymi00352
        Anonyymi00351 kirjoitti:

Stefan Therman kertoi itse. Tulee vielä takaisin. Mitä sitten sillä tarkoitti, se kai nähdään tulevaisuudessa.

Yrittääkö vielä Sofia uiskenella Stefanin suojiin ja lypsää loputkin rahat mieheltä pois?

• Anonyymi00353
        Anonyymi00352 kirjoitti:

Yrittääkö vielä Sofia uiskenella Stefanin suojiin ja lypsää loputkin rahat mieheltä pois?

Ei tuu suomeen takas. On kauhea häpeä, kun kertoi tv-ohjemas menee ensivuonna avioliittoon tään nykyisen elättäjän kanssa ja tekee lapsen miehelle.

• Anonyymi00354
        Anonyymi00353 kirjoitti:

Ei tuu suomeen takas. On kauhea häpeä, kun kertoi tv-ohjemas menee ensivuonna avioliittoon tään nykyisen elättäjän kanssa ja tekee lapsen miehelle.

No nyt miehen vaimo kertoo. Mies haluaa tulla takaisin ja jatkaa avioliitossa, on sanonut haluavansa toisen lapsen heidän perheeseen.

• Anonyymi00355
        Anonyymi00354 kirjoitti:

No nyt miehen vaimo kertoo. Mies haluaa tulla takaisin ja jatkaa avioliitossa, on sanonut haluavansa toisen lapsen heidän perheeseen.

Toivotaan että vaimo ottaa harha tielle eksyneen miehensä takaisin kotiin. Monesti kuitenkin se aito rakkaus voittaa.

• Anonyymi00356
        Anonyymi00355 kirjoitti:

Toivotaan että vaimo ottaa harha tielle eksyneen miehensä takaisin kotiin. Monesti kuitenkin se aito rakkaus voittaa.

Toivossa on hyvä jokaisen elää ja muuten ei ole edes elämää.

• Anonyymi00357
        Anonyymi00356 kirjoitti:

Toivossa on hyvä jokaisen elää ja muuten ei ole edes elämää.

Nyt Martinan vainooja ei muuta keksi alkanut haukkua Martina äitinä ja haukkuu kans hänen tyttäriä. Raivo ja viha päällä ja kaikki johtuu Sofian ikävästä elämän tilanteesta ja taas kerran jätetyksi elättäjällä.

• Anonyymi00358
        Anonyymi00357 kirjoitti:

Nyt Martinan vainooja ei muuta keksi alkanut haukkua Martina äitinä ja haukkuu kans hänen tyttäriä. Raivo ja viha päällä ja kaikki johtuu Sofian ikävästä elämän tilanteesta ja taas kerran jätetyksi elättäjällä.

Molemat Martinan lasten isät ovat kehuneet, että Martina on hyvä ja rakastava äiti lapsilleen. Ja totuuhan se onkin jokaisen tiedossa.

• Anonyymi00359
        Anonyymi00358 kirjoitti:

Molemat Martinan lasten isät ovat kehuneet, että Martina on hyvä ja rakastava äiti lapsilleen. Ja totuuhan se onkin jokaisen tiedossa.

Samoin Jeffreyn Cohen vaimo on hyvä ja rakastava äiti. Kertoo, hänellä menee aika tyttärensä kanssa päivittäin ja ei ole turhille henkilöille aikaa ja seurata heitä mediassa. Tarkoitti sitä Sofia Belórfia.

• Anonyymi00360
        Anonyymi00359 kirjoitti:

Samoin Jeffreyn Cohen vaimo on hyvä ja rakastava äiti. Kertoo, hänellä menee aika tyttärensä kanssa päivittäin ja ei ole turhille henkilöille aikaa ja seurata heitä mediassa. Tarkoitti sitä Sofia Belórfia.

Miehen vaimo saanut paljon tietoa siitä Sofian Bling Bling tv-ohjelmasta. Sanoo että se on täyttä sirkusta koko ohjelma. No totuuden sanoi ja varmasti sen ohjelman kaikki katsojat ovat samaa mieltä tästä asiasta.

• Anonyymi00361
        Anonyymi00360 kirjoitti:

Miehen vaimo saanut paljon tietoa siitä Sofian Bling Bling tv-ohjelmasta. Sanoo että se on täyttä sirkusta koko ohjelma. No totuuden sanoi ja varmasti sen ohjelman kaikki katsojat ovat samaa mieltä tästä asiasta.

Monet taitaa olla tään miehen vaimon puolella, koska lähettäneet hänelle noita tietoja Sofiasta. No on oikein tietenkin olla vaimon puolella, on avio vaimo ja pienen lapsen äiti. Mies pyytänyt saada tulla takaisin ja jatkaa avioliitossa yhdessä perheenä.

• Anonyymi00362
        Anonyymi00361 kirjoitti:

Monet taitaa olla tään miehen vaimon puolella, koska lähettäneet hänelle noita tietoja Sofiasta. No on oikein tietenkin olla vaimon puolella, on avio vaimo ja pienen lapsen äiti. Mies pyytänyt saada tulla takaisin ja jatkaa avioliitossa yhdessä perheenä.

Miksi sitten pitäisi puolustaa naista, joka on salarakas ollut monelle perheellisille miehille? Rahan perässä juokse ainoastaan ja suhteesta toiseen.

• Anonyymi00363
        Anonyymi00329 kirjoitti:

Asiantuntija taas asialla 😎..

• Anonyymi00364
        Anonyymi00363 kirjoitti:

Asiantuntija taas asialla 😎..

Joko on Sofia tullut kertoo oman totuuden version suhteesta Jeffrey Cohen ?

• Anonyymi00365
        Anonyymi00364 kirjoitti:

Joko on Sofia tullut kertoo oman totuuden version suhteesta Jeffrey Cohen ?

Hiljaisuus on nyt kultaa kalimpaa Sofialle. Missä on Jeffrey itse kertomasta asiasta?

• Anonyymi00366
        Anonyymi00365 kirjoitti:

Hiljaisuus on nyt kultaa kalimpaa Sofialle. Missä on Jeffrey itse kertomasta asiasta?

Miksi ihmeessä mies tulisi tunnustaa, että on pettänyt molempia sekä Sofiaa ja vaimoaan?

• Anonyymi00367
        UUSI
        Anonyymi00366 kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies tulisi tunnustaa, että on pettänyt molempia sekä Sofiaa ja vaimoaan?

Kaikki miehet pettää kuitenkin, eine tuu tunnustaa asiaa kuitenkaan vaimolle.

• Anonyymi00368
        UUSI
        Anonyymi00367 kirjoitti:

Kaikki miehet pettää kuitenkin, eine tuu tunnustaa asiaa kuitenkaan vaimolle.

Saiko Jeffrey lopulta tiedot mikä Sofia on naisiaan oikeesti?

• Anonyymi00369
        UUSI
        Anonyymi00368 kirjoitti:

Saiko Jeffrey lopulta tiedot mikä Sofia on naisiaan oikeesti?

Kertoiko se elättäjälle, et sille on tehty abortteja nuorempana?

• Anonyymi00370
        UUSI
        Anonyymi00369 kirjoitti:

Kertoiko se elättäjälle, et sille on tehty abortteja nuorempana?

Ei tarvitse kertoa, koska ne tiedot ovat varmasti muuta kautta menneet miehen tietoon.

• Anonyymi00371
        UUSI
        Anonyymi00370 kirjoitti:

Ei tarvitse kertoa, koska ne tiedot ovat varmasti muuta kautta menneet miehen tietoon.

Abortti on joka naisen oikeus ja siihen on turha kenenkään kertoa omaa mielipidettään.

• Anonyymi00372
        UUSI
        Anonyymi00371 kirjoitti:

Abortti on joka naisen oikeus ja siihen on turha kenenkään kertoa omaa mielipidettään.

Vai haluaa Jeffrey vaimonsa kanssa toisen lapsen ? Miksi sitten Sofiaa puhunut täyttä soopaa, että he suunnittelevat lasta tään miehen kanssa. Vai pamahtaako, molemmat naiset yhtä aikaa miehelle paksuksi.?

• Anonyymi00375
        UUSI
        Anonyymi00372 kirjoitti:

Vai haluaa Jeffrey vaimonsa kanssa toisen lapsen ? Miksi sitten Sofiaa puhunut täyttä soopaa, että he suunnittelevat lasta tään miehen kanssa. Vai pamahtaako, molemmat naiset yhtä aikaa miehelle paksuksi.?

En edes usko, että Sofia saa lapsia. Eikä mies ole itse kertonut haluavansa lasta tai mennä avioliittoon Sofian kanssa.

• Anonyymi00376
        UUSI
        Anonyymi00375 kirjoitti:

En edes usko, että Sofia saa lapsia. Eikä mies ole itse kertonut haluavansa lasta tai mennä avioliittoon Sofian kanssa.

Hyviä uutisia. Mies tajunnut jättää tään kullankaivajan 😎👍.

• Anonyymi00378
        UUSI
        Anonyymi00376 kirjoitti:

Hyviä uutisia. Mies tajunnut jättää tään kullankaivajan 😎👍.

Aikansa kutakin sanoi isäntä, kun omaan paskaansa liukastui.

• Anonyymi00379
        UUSI
        Anonyymi00378 kirjoitti:

Aikansa kutakin sanoi isäntä, kun omaan paskaansa liukastui.

Lisää kertoo Jeffreyn vaimo Sofian ja Jeffreyn suhteesta 😂.

• Anonyymi00380
        UUSI
        Anonyymi00379 kirjoitti:

Lisää kertoo Jeffreyn vaimo Sofian ja Jeffreyn suhteesta 😂.

Voi eikä, voiko tuollaista elämää edes kukaan elämään. Sitä saa mitä tilaa nyt Sofia.

• Anonyymi00381
        UUSI
        Anonyymi00380 kirjoitti:

Voi eikä, voiko tuollaista elämää edes kukaan elämään. Sitä saa mitä tilaa nyt Sofia.

Sofia! Joka viimeksi nauraa, se parhaimin nauraa 😂👏.

• Anonyymi00382
        UUSI
        Anonyymi00381 kirjoitti:

Sofia! Joka viimeksi nauraa, se parhaimin nauraa 😂👏.

Tää kokemus on varmasti Sofian elämän rankinta aikaa. Jos selvii psyykkisesti tästä, tulee olemaan entistä vahvempi henkisesti omas elämässään 🍀.

• Anonyymi00383
        UUSI
        Anonyymi00382 kirjoitti:

Tää kokemus on varmasti Sofian elämän rankinta aikaa. Jos selvii psyykkisesti tästä, tulee olemaan entistä vahvempi henkisesti omas elämässään 🍀.

Auttaisi nyt Roope edes asunon kassa ja vuokraisi vaikka yksiön Dubaissa Sofialle 😮‍💨.

• Anonyymi00385
        UUSI
        Anonyymi00382 kirjoitti:

Tiedättekö mikä tuossa oli nolointa? No se Sofia bling bling Dubai tv-sarja.

• Anonyymi00387
        UUSI
        Anonyymi00385 kirjoitti:

Tiedättekö mikä tuossa oli nolointa? No se Sofia bling bling Dubai tv-sarja.

Totta kirjoitit. Tuotantoyhtiö tiesi varmasti totuuden, että mies käyttää ainoastaan Sofiaa leikkikalunaan. Miksi Sofia meni halpaan ja meni edes ohjelmaan mukaan? Stefan Therman petti koko yhdessä olon ajan Sofiaa. Hitto ja tää Jeffrey teki aivan samoin, vaimonsa kanssa. Mikä on Sofiassa oikeesti vikana. Epäilen että vaikea ja mustasukkainen luonne.

• Anonyymi00384
      UUSI

Vaimo on serbialainen kullankaivaja. Ottaa sarjapettäjän ja Herpesrilliksen takaisin. Toi ukko ei tuu muuttumaan ja muija on kohta taas yksin.

• Anonyymi00386
        UUSI

Olis kelvannut Sofiallekin.

• Anonyymi00388
        UUSI
        Anonyymi00386 kirjoitti:

Olis kelvannut Sofiallekin.

Totta molemmille naisille maistui mies ja vaimo ottanut vielä miehen takaisin ja puhuneet että tekevät toisen lapsen heidän perheeseen.

• Anonyymi00389
        UUSI
        Anonyymi00388 kirjoitti:

Totta molemmille naisille maistui mies ja vaimo ottanut vielä miehen takaisin ja puhuneet että tekevät toisen lapsen heidän perheeseen.

Miehen vaimo on todellakin kaunis. Kasvoiltaan, vielä todellakin nuoren näköinen ja entäs mikä vartalo naisella 😎.

• Anonyymi00390
        UUSI

Etkö ymmärrä sitä asiaa. Vaimo on edelleen miehensä kanssa avoliitossa. Olleet 4-vuotta avioliitossa ja varmasti sitä ennen seurustelleet vuosia.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1014
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      872
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      123
      793
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      669
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      51
      650
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      605
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      565
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      125
      562
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe