Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

  1. Huomenta!Sää+on+lämmennyt+kovasti,+kun+mittari+näytti+nyt+neljää+plussa+astetta.+Taas+vaan+toivon,+ettei+lunta+tulisi+enää.Kyllä+on+rauhallista+pihapiirissäkin+ja+se+on+hyvä+tietysti,+vaikka+ei+täällä+ole+koskaan+rauhatonta,+mutta+ketään+ei+näy+ulkona+edes+liikkuvan,+vaikka+tämä+on+näinkin+iso+yhtiö.+Ihmiset+ovat+varmaan+vielä+nukkumassa,+tai+lähteneet+hiihtolomalle.+Minun+ei+edes+tee+mieli+matkustaa+minnekään.Meinasi+unohtua.+Kiitos+Cee+tästä+avauksesta+ja+myös+kiitos+edellisestä+ketjusta!Hyvää+sunnuntaita!
  2. Minä+kyllä+tiedän+olevani+"tarpeeksi+hyvä"+minne+vain,+mutta+se+on+totta,+että+varsinkin+sinä+olet+aivan+"huippu+hyvä"+kaikessa,+joten+en+ole+sinua+mitenkään+haastamassa,+enkä+alennu+myöskään+haukkumaan,+edes+"salakähmäisesti"+ja+"vitsaillen!"Itsetuntoni+on+hyvä,+enkä+ole+vaatinut+ketään+muuttamaan+kirjoitustyyliään,+mutta+minua+on+kyllä+saanut+nimitellä+tullen,+mennen,+kun+kirjoittelen+vain+arjen+tapahtumia.+Sinun+tai+edsonin+ei+tarvitse+muuttaa+kirjoitustapojanne+tai+poistua+minnekään.+En+minäkään+poistu+aivan+kokonaan+vaikka++pidänkin+taukoja.Henkilöön,+toiseen+kirjoittajaan+kohdistuvia+solvauksia+en+siedä,+enkä+mitään+muitakaan+kanssakirjoittajiin+kohdistuvia+"halventamisyrityksiä!"+Ne+kertovat+hyvin+paljon+niiden+kirjoittajasta.Minä+EN"äänestä"+sinua,+tai+edsonia+pois+ketjusta.+Sinä+"äänestit"+minun+puolestani,+vaikka+en+ole+antanut+valtakirjaa!