Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Keväinen+tervehdys!Vaikka+sää+on+harmaa,+niin+joku+ihmeen+kevään+sävy,+tai+tuoksu+siinä+jo+tuntuu+ja+näkyy!+Tosin+lumisadetta+taas+luvattiin,+mutta+tuskin+se+kovin+kauan+pysyy,+jos+lämpöasteita+on,+niin+kevätpurot+käy+solisemaan+pian.Minun+pitäisi+ruveta+silittämään+pyykkivuorta+pienemmäksi,+mutta+tuo+selkä+on+jo+ennalta+hieman,+eikä+aivan+vähänkään,+ärtyisä,+joten+olen+tässä+nyt+viivytellyt+tuon+urakan+aloituksen+kanssa.Ei+nyt+muuta+tällä+erää.+Mukavaa+viikon+alkua.+Älkää+liikaa+liukastelko,+koska+nyt+kadut+ja+jalkakäytävät+ovat+liukkaita!Rapu
  2. Minä+kyllä+tiedän+olevani+"tarpeeksi+hyvä"+minne+vain,+mutta+se+on+totta,+että+varsinkin+sinä+olet+aivan+"huippu+hyvä"+kaikessa,+joten+en+ole+sinua+mitenkään+haastamassa,+enkä+alennu+myöskään+haukkumaan,+edes+"salakähmäisesti"+ja+"vitsaillen!"Itsetuntoni+on+hyvä,+enkä+ole+vaatinut+ketään+muuttamaan+kirjoitustyyliään,+mutta+minua+on+kyllä+saanut+nimitellä+tullen,+mennen,+kun+kirjoittelen+vain+arjen+tapahtumia.+Sinun+tai+edsonin+ei+tarvitse+muuttaa+kirjoitustapojanne+tai+poistua+minnekään.+En+minäkään+poistu+aivan+kokonaan+vaikka++pidänkin+taukoja.Henkilöön,+toiseen+kirjoittajaan+kohdistuvia+solvauksia+en+siedä,+enkä+mitään+muitakaan+kanssakirjoittajiin+kohdistuvia+"halventamisyrityksiä!"+Ne+kertovat+hyvin+paljon+niiden+kirjoittajasta.Minä+EN"äänestä"+sinua,+tai+edsonia+pois+ketjusta.+Sinä+"äänestit"+minun+puolestani,+vaikka+en+ole+antanut+valtakirjaa!