Keväinen+tervehdys!Vaikka+sää+on+harmaa,+niin+joku+ihmeen+kevään+sävy,+tai+tuoksu+siinä+jo+tuntuu+ja+näkyy!+Tosin+lumisadetta+taas+luvattiin,+mutta+tuskin+se+kovin+kauan+pysyy,+jos+lämpöasteita+on,+niin+kevätpurot+käy+solisemaan+pian.Minun+pitäisi+ruveta+silittämään+pyykkivuorta+pienemmäksi,+mutta+tuo+selkä+on+jo+ennalta+hieman,+eikä+aivan+vähänkään,+ärtyisä,+joten+olen+tässä+nyt+viivytellyt+tuon+urakan+aloituksen+kanssa.Ei+nyt+muuta+tällä+erää.+Mukavaa+viikon+alkua.+Älkää+liikaa+liukastelko,+koska+nyt+kadut+ja+jalkakäytävät+ovat+liukkaita!Rapu
Ennen+saunaan+menoa+vielä+lyhyt+kommentti,+sinulle+edson!Tämä+on+nyt+kolmas+kerta+kun+yritän+vastata+tuohon+sinun+kommenttiisi.+Joka+kerta+olen+ollut+kirjautunut,+mutta+ei+ole+tullut+ketjuun.+Ensimmäinen+ei+edes+lähtenyt+liikkeelle+ja+toinen+lähti,+mutta+ilmoitti+minulle,+että+pitäisi+olla+kirjautunut?+Minähän+olin,+se+näkyy+tuossa+oikealla+ylhäällä.+Ei+tullut+sekään+ketjuun.+En+tiedä+tuleeko+tämäkään?Nyt+en+käy+enää+mitään+tämän+enempää+kirjoittamaan,+ainakaan+tällä+erää.+Se+ensimmäinen+vastaukseni+sinulle,+oli+mielestäni+hyvää+ja+ystävällistä+keskustelua,+missä+yritin+vastata+parhaani+mukaan+sinulle,+mutta+kun+se+lensi+tuuliin+niin+ei+voi+mitään.Nyt+saunaan!