Onpas+kaunis+ja+valoisa+talvipäivä+tänään.+Aurinko+paistaa+ja+taitaa+jo+hieman+lämmittääkin,+vai+kuvittelenko+vain?Minä+en+noista+TV:n+mahdollisuuksista+paljon+ole+perillä.+Voi+tuossa+minunkin+telkkarissani+olla+mitä+vaan,+mutta+en+ole+niihin+tutustunut.+Kanavia+on+ainakin+aivan+mahdottoman+paljon+.+Yhtään+maksukanavaa+minulla+ei+ole.+Muutenkin+katselen+hyvin+vähän+tv:tä.On+se+kumma,+että+taas+ollaan+jo+keskiviikossa+ja+yksi+yö+kun+nukutaan,+niin+viikonloppu+on+jo+lähellä.
Kiinni+käymisen+suhteen+olen+aivan+samaa+mieltä,+mutta+ei+saa+myöskään+liioitella+tapahtumaa.+Sipilällä+on+tapana+niin+tehdä.+Hän+menettää+malttinsa+nähtävästi+hyvin+herkästi.+Montakohan+Ylen+toimittajaa+savusti+ulos+kaunaisuudellaan+aikoinaan.Nythän+on+turvallisuuspäällikkökin+eri+mieltä,+kuin+Sipilä+tuosta+tönimisestä,+vaikka+sitäkään+ei+tietysti+olisi+saanut+tapahtua,+eikä+sanallistakaan+uhkailua,+koskien+Sipilää+henkilökohtaisesti.Asioista+saa+olla+eri+mieltä,+mutta+niistä+selviää+puhumalla+ja+puhetta+poliitikon+on+kuunneltava,+kun+on+kansalaisten+asioiden+hoitajaksi+lähtenyt.+Ei+kuitenkaan+kadunylitys+ole+se+paikka,+missä+käydään+puhuttelemaan.