Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Onpas+kaunis+ja+valoisa+talvipäivä+tänään.+Aurinko+paistaa+ja+taitaa+jo+hieman+lämmittääkin,+vai+kuvittelenko+vain?Minä+en+noista+TV:n+mahdollisuuksista+paljon+ole+perillä.+Voi+tuossa+minunkin+telkkarissani+olla+mitä+vaan,+mutta+en+ole+niihin+tutustunut.+Kanavia+on+ainakin+aivan+mahdottoman+paljon+.+Yhtään+maksukanavaa+minulla+ei+ole.+Muutenkin+katselen+hyvin+vähän+tv:tä.On+se+kumma,+että+taas+ollaan+jo+keskiviikossa+ja+yksi+yö+kun+nukutaan,+niin+viikonloppu+on+jo+lähellä.
  2. Perjantai+tervehdys!Minä+olen+kaikkiruokainen.+Kun+nälkä+on,+niin+en+nipota+mistään.+Osaan+kyllä+sitten+arvostaa+herkkujakin,+kun+on+niiden+aika.+Jos+ihmisellä+on+joku+terveydellinen+syy,+miksi+jotakin+ei+voi+syödä,+niin+se+on+"oikea+syy",+kieltäytyä+syömästä+jotakin,+mutta+on+vain+huonoa+käytöstä,+jos+kieltäytyy,+kun+ei+siitä+ruoasta+pidä!Kaurapuuro+ei+ole+mikään+"lempiruokani"+ollut+koskaan,+vaikka+olen+sitä+syönyt+esimerkinvuoksi+itsekin+silloin+kun+lapset+olivat+pieniä+ja+keitin+heille+aina+jotain+lämmintä+puuroa+aamulla.+Jotkut+tarjosivat+lapsilleen+aamiaiseksi+muroja,+meillä+syötiin+kunnon+aamiainen.Sitten+puurot+(paitsi+joulupuuro)+unohtuivat,+niin+lapsilta,+kuin+myös+minulta+pitkäksi+aikaa.+Nyt,+aivan+viime+aikoina,+olen+taas+löytänyt+puurot.+Kuuma+puuro+ja+siihen+päälle+vaikka+kylmää+marjakeittoa,+niin+maistuu+hyvältä.+Tänä+aamuna+keitin+kauralesepuuroa+ja+laitoin+päälle+eilen+keittämääni+kylmää+punaherukka-mansikkakeittoa.+Olipas+hyvää!Viikonloppuja!