Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Talvipäivän+tervehdys!Sauna+on+lämpenemässä,+joten+pian+pääsee+löylyttelemään.+Meillä+on+nyt,+harvinaista+kyllä,+patterit+tosi+kuumat+joissakin+huoneissa.+Ei+kärsi+paljon+nojailla+patteriin,+ettei+tule+"palovammoja!"+Sitten+kun+ulkona+lämpötila+menee+plussalle,+niin+sisällä+on+todella+kylmä,+koska+patterit+ovat+heti+vain+vähän+haaleat.+Villatakki+ja+villasukat+ovat+tarpeen,+kun+muuten+jäätyy.Mitä+tulee+tähän+kirjautumiseen,+tai+sen+kestoon+täällä,+niin+minulla+ei+kestä+kuin+lyhyen+aikaa.+Hesarissa+kestää+vaikka+aina,+mutta+yleensä+illalla,+kun+suljen+koneeni,+irtisanon+kirjautumiseni+ja+aamulla+sitten+taas+kirjaudun+ja+sitä+ei+sitten+tarvitse+tehdä+uudestaan.Viikonloppuja!
  2. edson+24.11.+klo.+18.13"No+rapuhan+ei+taas+yllätä+typeryydellään+ainakaan+minua."edson+24.11.+klo.+18.40"Pitääkö+toistaa+se+epäilys+mikä+whoollakin+oli+ajattelukyvystäsi."amummu+oli+hieman+huolissaan,+että+edson+voisi+joskus+pitää+"mölyt+mahassaan"+jonkun+typeryydentilan+"julkituonnin"+suhteen,+mutta+ei+mitään+huolta,+kyllä+minä+sen+kestän+enkä+omalta+osaltani+rajoita+kenenkään+mielipiteen+julki+tuontia.+edson+tukeutuu+myös+siihen,+että+whoo+on+tukenut+edsonia,+todetessaan+minun+"typeryyteni",+joten+he+voivat+pitää+aivan+rauhassa+omat+mielipiteensä+minusta!edsonille+sanon+vielä,+että+nyt+kun+klo.+on+jo+22.10+täällä+P-H:ssä+näyttää+olevan+jo+aivan+pilkkosen+pimeää,+mutta+kun+aamu+koittaa,+niin+on+ilo+katsella+valoisaa+aamua,+niin+kauan+kuin+siihen+on+mahdollisuus+ja+vielä+näkee.+Suosittelen+sinullekin,+jos+yleensä+näet+enää+muuta+kuin+oman+erinomaisen+itsesi+ikkunanheijastuksistakin?