Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

  1. Minulla+on+tämän+oletus+selain+tuo+edge,+mutta+minä+käytän+firefoxia.+Win+10+on+ja+olen+siihenkin+hyvin+tyytyväinen.Iltasanomien+videoita+en+ole+tainnut+koskaan+katsoa,+Hesari+ei+näyttänyt+videoita+jossakin+vaiheessa+juuri+tuon+mainosten+eston+takia,+mutta+sitten+taas+näytti.+Katselin+esim.+oopperaa,+mutta+nyt+kun+yritin,+niin+ei+avannut.+Saa+nähdä+miten+jatkossa.Mainoksia+ei+kuitenkaan+tule+minnekään.+Ne+ovat+pysynet+poissa+jo+monia+vuosi+-+kuten+weepelikin!Minulla+on+varmaan+jossakin+paperilla+muistissa+se+weepelin+antama+ohje,+mutta+mihinkähän+sen+olen+laittanut?