Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Minulla+on+tämän+oletus+selain+tuo+edge,+mutta+minä+käytän+firefoxia.+Win+10+on+ja+olen+siihenkin+hyvin+tyytyväinen.Iltasanomien+videoita+en+ole+tainnut+koskaan+katsoa,+Hesari+ei+näyttänyt+videoita+jossakin+vaiheessa+juuri+tuon+mainosten+eston+takia,+mutta+sitten+taas+näytti.+Katselin+esim.+oopperaa,+mutta+nyt+kun+yritin,+niin+ei+avannut.+Saa+nähdä+miten+jatkossa.Mainoksia+ei+kuitenkaan+tule+minnekään.+Ne+ovat+pysynet+poissa+jo+monia+vuosi+-+kuten+weepelikin!Minulla+on+varmaan+jossakin+paperilla+muistissa+se+weepelin+antama+ohje,+mutta+mihinkähän+sen+olen+laittanut?
  2. Sitä+minäkin+ihmettelen,+mutta+kyllä+se+oli+koko+vuodeksi+eteenpäin+siihen+merkitty.+Jos+on+maksanut+kaikki+remonttikulut+aina+kertasummana,+niin+varsinainen+yhtiövastike+on+tosi+pieni,+mutta+kun+minä+maksan+näitä+kuluja+yksin+ja+remonttejakin+on+ollut+paljon+(ja+lisää+tulossa),+niin+en+ole+enää+maksanut+niitä+kerralla,+vaan+yhtiövastikkeessa.+Pitkiä+nämä+lainat+ovat+kyllä.+Silloin+kun+ostin+tämän,+niin+taloyhtiö+oli+velaton.Aika+kuluu+ja+remontteja+on+tehtävä,+että+ei+pääse+rapistumaan!