Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Johannytonperkele
profiilit
Johannytonperkele
Johannytonperkele
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu mulla kans 08 Accord diesel. Ei morjens tota polttimonvaihtotyömaata. Taas kului pari kol tuntia elämästä kuskinpuolen ajovalopolttimon kans. Rengas pois. Sisäloksu pois. Ilmanottohärveli pois. Umpion muovisuojus irti pitkällä talttameisselillä. Käsikopelolla virtaliitin irti. Käsikopelolla polttimon klipsut auki ja polttimo pois. Uusi polttimo surrauslangan päähän kieputettuna paikoilleen ja pitkällä meisselillä juonitaan kiinnitysjouset taas kiinni. Sitten umpion kansi kiinni ja loput irroitetut osat. Ehkä vois pelkän ilmahärvelinpään irroittamalla onnistua sisäloksua taivuttamalla mutta mutta... Oon havainnu että koko sisälokari pois ni saa putsailtuu ja ruostesuojattuu sen oven etukotelon "hiekkahyllyn". On kyllä järjetön ruostepesä tehty sinne. Kaikki vesi suola ja hiekka ja muu moska tuulilasinpyyhkijöiden syvennyksestä purkaantuu tuonne kuralätkän yläpuolen koteloon rengaspölyn kaveriksi. No onneksi sinne on suunniteltu 1 x 5mm vedenpoistoreikä.....Eikö minnekkään muualle saatu johdettuu?? Voin vaan kuvitella missä kunnossa monessa accossa on kyseinen kotelo jossei sitä kerta vuoteen ole putsaillu. Lueskelin nuita kommentteja että yläpuolelta sais polttimon vaihdettuuks. Joskus kans kokeilin mutta ei tullu mitään. Olisko nuissa tapauksissa kyse bensavehkeistä tai sitten on edellinen korimalli. Dieselissä mulla ainakin alakautta "helpommin". Seuraavaa autoa ostaessa on kyllä yhtenä kriteerinä ettei polttimonvaihto ole näin ison työn takana.
08.11.2022 00:06
Naiset+ja+tytöt+on+jätetty++tietysti+ympärileikattaviksi+kun+on+parinkymmenenvuoden+edestä+tuota+silpomisvelkaa.++On+se+kyllä+sairas+uskonto.+Atomipommia+alkaisin+kyl+itte+viritteleen+ton+maan+ongelman+ratkaisemiseksi.+++++Millai+voi+olla+josain+maassa+30+miljoonaa++ihmistä+missä+ei+kasvais+edes+valkojuuri.++Turhanpäiten+tommosia+valtioita+tekohengitetään+jossa+kenenkään+ei+tartte+aamulla+lähtee+pellolle+tai+ylipäätään+mihinkään+töihin.+Ei+saatana...
17.08.2021 18:54
1 / 1