Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
355
Kommenttia
12315
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pitääpä tulla oikein katsomaan autolla, jos vain liikennejärjestelyjen lomitse pääsee. Se auto on sellainen tummanpunainen väriltään eikä taatusti jää huomaamatta...
27.04.2025 13:15
No sinä reppana se uskoit että
1) ALFAlla menee hyvin
2) RKP ei mene hallitukseen
3) Räsäsestä tulee ministeri
4) KD lähtee hallituksesta, jos äiti/isä nimitykset eivät mene läpi
5) Eheytyksen kieltävä laki ei mene läpi
6) Junnila ei eroa
7) KD saa meppipaikan
8) Aaltolasta tulee presidentti
9) Trans-laki kumotaan
10) Miedot viinit eivät tule maitokauppoihin
11) Jne jne jne...
27.04.2025 10:30
Mihin verrattuna suurin? Ja mihin ajankohtaan verrattuna? Koko vuottako tarkoitat?
27.04.2025 10:25
No kerro sitten toki kuinka monta uutta jäsentä te saatte tuon marssin seurauksena omiin riveihinne joka vuosi?
27.04.2025 10:24
Siis miten minä pilkkaan? Onko se sinusta pilkkaa kun sanon että en usko jumalaasi ja että raamattu on täynnä loogisia ristiriitoja, jotka eivät voi olla mahdollisia?
PS. Huvitattavaa sinänsä että väität että Lindtman
"tyypilliseen vasemmistolaiseen tapaan, että ei vastannut esitettyyn kysymykseen, vaan vaihtoi toiseen aiheeseen"
mutta et reppana huomaa mitä juuri äsken itse teit? Vaihdoit maalin paikkaa oikein kunnolla. Eli ammuit itseäsi jalkaan, mutta tätähän ei varmaa saa sanoa, sillä tämä on varmaan sinusta taas pilkkaa....
27.04.2025 09:26
Kuvitteletko sinä tosiaan että tämä on vain vasemmistolaisten poliitikkojen tapa? Sitten olen kyllä katsellut / kuunnellut näitä juttuja vain toisella korvalla. Siis mitä teitä oikein vaivaa kun kaikki suodatetaan yksipuolisesti läpi?
Jos ja kun vasemmistolaiselta poliitikolta tulee kysyä, että miksi ihminen ei saa enempää omasta työstään niin se on ihan hyvä kysymys. Mutta oikestoilaiselta tulee kysyä että jos ja kun tuloerot kasvavat, niin miten isot tuloerot näkyvät sitten kadulla?
Tarkoittaa että ne lisäävät rauhattomuutta yhteiskunnassa. Ja tämä on tieteellinen fakta. Sitä mukaan kun luokka yhteiskunta on jäänyt taakse, niin sitä mukaan rikosten määrä on selvästi vähentynyt.
Yksi keino vähätellä / paisutella kysymystä / teemaa on myös vaihtaa sanoja. Kuten Purra tekee. Hän ei puhu leikkauksista, vaan sopeutuksista. Tai kuten Räsänen tekee. Hän ei puhu sikiöstä vaan masuasukista.
Mit tulee siihen toiseen aiheeseen vaihtamiseen, niin siitä teidän hihhuleiden on aivan turha puhu yhtään mitään. Te olette tällä palstalla tehneet "maalitolppien siirtelystä" todella palstan tavan.
27.04.2025 09:17
Edelleen kysyn että mitä tuossa haastattelussa oli muka sellaista, jota ei YLEltä muka näe? Itse asiassa YLEn vaaligrilleissä demarit laitetaan paljon kovemmalle kuin tuossa. Tuohan oli pelkkä selkääntaputtelu.
26.04.2025 22:44
Kerro nyt mitä tuossa haastattelussa oli muka sellaista mitä ei YLEltä näe? Tai kuule?
26.04.2025 21:54
On teillä hihhuleilla kumma tapa kun pitää ihan selvät matemaattiset faktatkin kääntää toiseen suuntaa. Teille varmaan 1 plus 1 on kolme. Niin ja mitä tulee siihen "natsien suosisota". Jos vastusti niin pääsi "kesäleirille".
Jotain sentään ihmiset ovat oppineet. Te hihhulit sanotte että jos ei usko niin joutuu helvettiin. Siitä huolimassa te ette nauti läheskään koko Suomen suosiota. Suurin osa vastustaa teitä hihhuleita. Onneksi....
26.04.2025 21:02
No vasemmistoa ja heidän politikkaa sinulle on kiittäminen siitä, että Suomessa on kesä- ja talvilomat. Että on äitiyslomat. Että on ilmainen koulutus ja ruokailu. Että opiskelusta itse asiassa maksetaan eli opintotuki. Että on sairaslomat. Että sosiaalihuolto toimiin. Että kukaan suomalainen ei kerjää kadulla. Että terveydenhoito on hyvin edullista. Että on kahdeksan tunnin työaika. Että maksetaan ylitöistä korvaus. Jne jne jne...
PS. Kerro toki mitä KD plus sen edeltäjä on saanut aikaan? Muuta kuin vastustanut homoliittoja. Vastustanut tran-ihmisten oikeuksia. Vastustanut peruskoulua. Vastustanut naisen oikeutta omaa nimeen avioliitossa. Vastustanut abortteja. Vastanut keskikaljaa kauppoihin. Vastustanut mietoja viinejä kauppoihin. Vastustanut kauppojen vapaita aukioloaikoja. Vastustanut avioliiton kieltämistä alle 18-v vuotiailta....
26.04.2025 20:05
Höpö höpö. Taas muutetaan historiaa väärään suuntaan. Natsit eivät koskaan saaneet enemmistöä. Itse asiassa viimeisessä vaaleissa ennen kuin Hitler kaappasi vallan puolueen kannatus lähti laskuun. Vuoden 31. heinäkuuta 1932 puolue sai 37,3 % äänistä. Seuraavissa vaaleissa puolue sai 33,1 % kannatuksen.
Sen jälkeen vapaita vaaleja ei enää järjestetty. Vuoden 1933 vaaleissa 44 % kannatuksen. Vasemmisto oli suurelta osin suljettu vaalien ulkopuolelle. Kyseessä oli epädemokraattisen vaalit, joissa niissäkään natsit eivät saaneet enemmistö, vaikka osa puolueista oli rajattu ulos vaaleissa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saksan_kansallissosialistinen_ty%C3%B6v%C3%A4enpuolue
PS. Koska te hihhulit opitte kunniottamaan faktoja ettekä puhu paksaa....
26.04.2025 19:56
Niihän he tekevät. Tuon marssin jälkeen ihmiset entistä vähemmän haluavat olla tekemissä aito-laisten kanssa.
26.04.2025 19:39
Heh hehe hehe hee. KD sain juuri järsjtetyissä kuntavaaleissa stadissa 5907 ääntä eli 1,7 pronsettia äänistä, jolla sai yhden (1) paikan. Demarit sai 79505 ääntä eli 23,3 prosenttia äänistä, jolla sai 21 paikkaa. Joten Moaukko unta näe...
PS. Varmaan tämänkin faktan kertominen on teistä hihhuleista vainoa ja jumalan pilkkaa.
26.04.2025 19:38
Ai niinkö meinaat. No sille minä en voi mitään että hihhuleiden porukka tuo tätä asiaan täällä esille säännöllisin väliajoin. Koskaan ei myöskään olen tapahtunut niin, että joku toisella tavalla uskova olisi halunnut korjata väitettä....
26.04.2025 19:30
Hyvää tahatonta komiikkaa. Onhan se "kiva" nähdä koossa tietty porukka joka uskoo että maapallon on 6000 vuotta vanha....
26.04.2025 19:14
Eikö mieluummin niin, että toteutus on sivuseikka kunhan tulee vain rahaa tilille....
26.04.2025 14:04
No eihän nämä nyt tälläistä ymmärrä. Tuskin heillä on tajua edes siitä, että kirkolla on verotusoikeus...
26.04.2025 14:02
Miten olisi Ahvion palkka, joka on reilusti suurempi kuin piispojen palkka....
26.04.2025 13:44
Minä katselen kaikkia samalta tasolta. Tasa-arvo kun ei ole sitä että sinä olet minun vertaiseni vaan että minä olen sinun vertaisesi.
26.04.2025 13:34
Sen vuoksi että hihhuleita riittää ihmisyyttä vain omalle porukalle. Kaikki muut heidän mukaansa ovat toisen luokan kansalaisia....
26.04.2025 13:24
62 / 616