Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
myllynkivi
profiilit
myllynkivi
myllynkivi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
1237
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noista+ravun+täkeistä+tuli+mieleen,+että+olen+käyttänyt+traktorin+päällä+vanhoja+täkkejä+ja+niin+traktorin+moottori+lämpiää+parenmmin+lohkossa,+kun+on+peittoa+päällä.+Myös+vanhoja+räsymattoja+painona+täkkien+päällä
Onneksi+pakkanen+hieman+laskee.
27.12.2021 10:18
No+kylläpä+U+on+puolukkasurvoksen+ystävä+ollut+todella.+Saat+varmaan+ne+pakasteet+lahjoitettua+helpostikin
Korvapuustienkin+päällä,+huh+sentään.+Vaimoni+eräs+täti+levitti+pullasiivun+päälle+voita
27.12.2021 10:15
Tänään+alkaa+Kylmän+sodan+Suomi+ja+mainoksessa+minua+on+ärsyttänyt+jo+kirjailijan+kysymys+:+valehteliko+Yle+...+mihin+tsytsko+että+kyllä.+Melko+yksipuolinen+mainos+ja+jos+ohjelma+samaa+luokkaa,+niin+...kanavan+vaihto
27.12.2021 10:12
Elämän+biisi+ohjelmassa+minut+yllätti+Esko+Ahon+olemus.+Positiivisesti.+Näin+ne+"muistot+ja+fiilikset"+90-+luvun+laman+hoidosta+ja+silloisista+itselle+muodostuneista+käsityksistä+jopa+Ahon+ihmisyyttäkin+epäileväisenä+kumoituivat+...+tosin+osittain,+sillä+eipä+tuo+ohjelma+nyt+mikään+sielunpaljastusohjelma+kuitenkaan+ollut.+Aholla+ja+Rinteellä+näytti+synkkaavan.+Molemmat+kuulemma+nyt+rehellisiä,+koska+eivät+ole+politiikassa+mukana+ja+Rinteen+piti+hymyssä+suin+vielä+toistaa,+että+on+vain+puhemiehenä,+mikä+ei+ole+poliittinen+"virka".
27.12.2021 10:08
Puosu+se+jaksaa+tehdä+makuelämyksen+kahdella+kädellä,+ite+ostan+pähkinäsuklaata,+paitti+että+eka+joulu,+kun+ei+ole+karkinkarkkia+talossa.+Eikä+edes+joululimppua+ja+kokista,+mikä+oli+joskus+jouluherkkuani.+Paksut+siivut+kinkkua+limpunsiivun+päälle+tai+sitten+graavilohta.+
Mutta+kylmää+on
Siitä+satelliitista+(vai+sateliitti?)+olen+katsonut+vain+telkun+uutisista.+Maailmojen+syntyminen+on+aina+kiinnostanut+ihmistä.+
Eilen+töllötettiin+musiikkiohjelmia+(+mm.Joulu+Tapiolassa)+ja+tykkään,+kun+Maria+Ylitalo+lauloi+ja+sitten+pumpum+eli+Beck
26.12.2021 11:15
Oon+vähän+väsynyt+ja+lähetän+vain+Puosulle+ja+ceelle+että+joulut+molemmille+ja+palaan+motkottamaan+tässä+kuhan+piristyn
24.12.2021 16:10
Ulkona+tuli+oltua,+kun+laitoin+traktoriin+lingon+kiinni+ja+nyt+sitten+saapi+tulla+lunta+vaikka+enemmänkin
Kaksistaan+vietetään+tämä+aatto+ja+poika+tulee+perheineen+tapanina,+muuttaa+helmikuussa+Suomeen,+ku+sai+hommii.+Joulu-aaton+olemmekin+olleet+aina+kotona,+emme+koskaan+edes+anopin+luona
Rauhallista+joulua+jokaiselle.+
PS,+ei+muuten+pahaa+ollenkaan+Saarioistenkaan+perunalaatikko,+ostin+eilen+pari+kokeeksi
24.12.2021 16:07
Nyt+lievempää+vittuuntumista+...+jouluaaton+"iloksi"
Eipä+nyt+ihan+aattoaihe,+mutta+koska+naapurini+kanssa+kävin+eilen+mielenkiintoisen+keskustelun+vakuutuksista+ja+verotuksesta,+niin+...
Hän+haukkui+vakuutuslaitokset+pelkiksi+kieroilijoiksi+ja+vakuutuksen+ottajat+taas+pulmusiksi+ja+hyväsikäytön+uhreiksi.+Laskin+piruuttain,+mitä+täysvakuutus+autolle+ja+kotivakuutuksemme+on+vuodessa+ja+kumppani+eli+vaimo+ja+minä+maksamme+50+ekuu+per+lärvi+kuukaudessa+ja+kotimme+ja+yksi+automme+on+täysin+turvassa.+Jos+jäämme+maantielle,+niin+soitto+vain+ja+vara-auto+tuodaan+paikalle+ja+auto+hinataan+korjaamolle.+Ja+jos+asunto+palaa+...+ei+ainakaan+ole+alivakuutettu.+
Moni+maksaa+enemmän+kuin+50+kuukaudessa+puh+ja+nettimaksuunsa+ja+tiedän+myös+aika+monta+sellaista+tarinaa,+missä+ns.+rehellinen+vakuutuksenottaja+on+kiero+ja+kaikilla+tavoin+yritetään+saada+vakuutuksesta+nniin+paljon+kuin+kehdataan+vaan+valehdella.+Ja+näin+nousevat+myös+jokaisen+vakuutusmaksutkin.+
Ja+sitten+väite,+että+rakennusalan+miehen+ei+kannata+olla+yrittäjä,+koska+verot+ovat+niin+kovat.+Hän+on+rakennusmies+ja+tekee+pimeää+työtä+senkun+kerkii.+Haukkui+myös+kotitalousvähennyksen+ja+ne+ihmiset,+jotka+saattavat+ilmiantaa+veronkierron.+Jos+jokainen+toimisi+näin,+niin+millainen+olisi+koko+yhteiskuntamme?+Ja+väitän.+Aika+moni+tekee+Suomessa+pimeää+työtä,+varsinkin+rakennusalalla+ja+ainakaan+minä+en+palkkaa+enää+ketään,+joka+ei+ole+yritysrekisterissä.+Moni+on+valmis+haukkumaan+vaikkapa+terveydenhoitoamme+ja+vaatimaan+sitäsuntätä,+mutta+pimeää+työtä+teettää+kyllä+mielellään.+Kunhan+vain+itse+voittaa
24.12.2021 11:36
Toivottavasti+kaupasta+kotiinkuljetukset+parantuvat+ja+miksei+muutkin+palvelut.+Autojen+ylläpito+ja+muilla+kustannuksilla+tekee+jo+helekutin+monta+taksimatkaa+vuodessa,+vaikka+ei+ole+bussiakaan.+Kerran+viikossa+pääsee+taksin+kanssa+kylille+eestaas+bussilipun+hinnalla,+ainakin+ennen+päässyt,+siis+koulujen+toiminnan+aikana,+ei+lomilla+nähtävästi.+Pitää+kysellä+niistäkin+lisää+tietoa.
HSL+on+ollut+aikoinani+minun+lempparijärjestelmä+ja+käytin+aika+paljon+julkisiakin,+vaikka+auto+olikin
Kysyin+tänään+K-kauppiaaltamme+ja+hän+sainoi,+että+kun+varaa+vuorokauden+aikaa,+niin+perille+ruoat+tuodaan.+Hän+itse+kuljettaa.+Netissä+vaan+täyttää+K-ruoka+kaavakkeen+ja+simsalapim+
Aina+pitäisi+olla+hiukka+pakkasessa+varastoa,+meillä+tulevaisuudessa+on+viikon+safkat+varastossa
23.12.2021 14:58
Tässä+oon+ehtinnä+jo+lopettaa+hesarin+mikä+maksoi+siis+70+ekuu+puoli+vuotta+ja+saatekirjeenä+lähetin+seuraavan+vietin+"älkää+enää+koskaan+soittako+tähän+numeroon+myydäksenne+paskaanne+ainakaan+minulle"
Ja+näin+joulun+alla+ehdin+myös+kirjoittamaan+ravintola-alan+ja+tapahtumateollisuuden+palstoille,+että+"ootte+surkeinta+sakkia+mitä+tiedän+ja+muulla+ette+tule+toimeen+kuin+avustuksilla+eli+veroeuroilla.+Siat+!+Syökää+liemenne+ite+ja+istukaa+pukkinne+polville+tai+koiravaljakokkokyyteihinne+ja+kelkkasafareihin+ite++ja+finnair+voi+tippua+taivaalta+ja+loistoristeilijä+ajaa+kunnolla+karille.+Paskasakkia+ootte"
23.12.2021 14:46
Minä+yritän+kirjoittaa+tänne+silloin+tällöin+jonkin+jutun+omasta+elämästäni+ja+en+nokittele.+Nokittelen+tuolla+omassa+ketjussani+ja+sielläkin+vain+politiikasta.+Onhan+tällä+Elämän+ketjulla+aika+mukavakin+historia+sentään
Mietin+nimittäin+omaa+käytöstäni,+mikä+kyllä+kuvaa+itseäni.+Erittäin+vaikeaa+antaa+periksi.+
Elävässä+elämässä+sama+juttu,+mutta+pakko+on+joskus+luovuttaakin,+kun+nyt+kerta+kaikkiaan+kaikki+ei+aina+suju+niin+kuin+olen+aatellut.+
Ne+ovat+yhden+käden+sormissa+luettavissa+ne+kerrat,+kun+olen+naapuriapuakaan+koskaan+pyytänyt.+En+tiedä,+mistä+johtuu,+mutta+jos+joku+on+ollut+pulassa,+niin+aika+herkästi+olen+apuun+lähtenyt,+jos+vain+olen+kyennyt+auttamaan,+mutta+ite+on+ollut+vaikeaa+apua+pyytää.+Ammatti-ihmisille+ei+ole+ollut+vaikeaa+soittaa+ja+sitä+apuahan+on+helppokin+pyytää,+sillä+niin+paljon+asioita+elämässä+on,+ettei+nyt+ihan+kaikkea+pysty+edes+ymmärtämään,+saati+ratkaisemaan+ongelmia.+Eikä+iän+karttuessa+edes+fyysiset+voimat+ja+muu+kunto+kaikkeen+anna+mahdollisuuksiakaan.+
Ceelle+kirjoitan,+että+ota+iisisti+niin+paljon+kuin+kykenet+ja+vain+tärkeimmät+asiat+asia+kerrallaan.+Tietysti+tämän+tiedätkin.+En+oikein+osaa+kuin+pahoitella+kirjoittamisiani.+Muillekin+kiiretöntä+joulua
Nyt+kauppaan+autolla,+jonka+kahden+päivän+taistelun+jälkeen+sain+käyntiin+tietämättä+oikeastaan+mitä+edes+tein.+Kyllä+meinaan+oli+ontelo+olotila,+kun+ei+autoa+kumpaakaan+autoa+saanut+käyntiin.+Siitäkin+huolimatta,+että+tiedostan+sen+ajan,+mikä+on+tuleva+eli+ei+edes+autoa+saa+ajaa+ja+pärjättävä+täällä+kuitenkin.+Onneksi+on+olemassa+erilaisia+palveluja+saatavilla,+sillä+kulumallakaan+en+tahtoisi+täältä+muuttaa+mihinkään
23.12.2021 09:08
Jos+eivät+turhakeravintolat+saa+jakaa+koronaa,+niin+tarvitsevat+heti+avustuksia.+
Jos+turhakematkailijoilta+vietäisiin+passi+pois,+niin+matkanjärjestäjät+tarvitsevat+avustuksia.+
Ja+mikä+ihmeellisintä,+tapahtumateollisuus+pystyy+järjestämään+riskittömiä+tapahtumia+...+hihhih+...+niillä+on+kuulemma+kokemusta
Ja+turhakelentoyhtiöt+ja+telakat+saavat+muutenkin+avustuksia,+on+tilanne+mikä+hyvänsä
21.12.2021 13:02
Loistavaa+Niinistö+ja+Herlin+!!!
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008482392.html
Sikamaista+hesarilta+kirjoittaa,+että+"kesällä+muun+muassa+metsänomistajia+edustavat+tahot+huokaisivat+helpotuksesta+kuullessaan+komission+esityksen."
Itse+omistan+metsää+ja+kauhulla+kuuntelin+Lepän+höpötyksiä.
20.12.2021 10:33
Nyt+varastamaan+kuusi+...+omalta+tontilta+ja+ensi+kesänä+sitten+viiden+kuusen+istutus.+Suhde+on+säilytettävä
19.12.2021 10:50
Lainaan+itseäni
"Surkuhupaisaa+minulle+ainakin+on+se,+että+maapallon+toiselta+puolelta+halutaan+lentää+katsomaan+revontulia+tai+uimaan+ja+saunomaan+presidentinlinnan+edessä.+Astelemaan+poronnahkaisissa+tossuissa+ulkona+ja+toteamaan,+että+ovatpa+lämpimät.+Ja+tullaan+ihastelemaan+sitä,+kuinka+väljää+on+ajella+maanteillä.+Motiivit+matkata+turistilla+ovat+loputtomat.+Nähdä+ja+kokea.+Mutta+se+on+varma+juttu,+että+sanonta+matkailu+avartaa+on+yksi+suurimmista+harhoista,+ikävä+kyllä."
19.12.2021 10:47
"Aika+karsea+on+tilanne+koronarintamalla.+Saattaa+tulla+melkoinen+joulu+terveydenhoidossa.+Eikä+korona+riitä.+Monet+muu+potilaat+joutuvat+sen+takia+odottamaan+hoitoaan,+kun+henkilökunta+loppuu.+"
Mitäs+sinä+taas+valitat?+Just+olit+minullekin+sanomassa,+että+kolmannen+rokotteen+voi+jättää+ottamatta.+Ja+senkin+takia+siis+ottamatta,+että+suojelen+sillä+vain+itseäni,+en+muita+siis.+
Mitä+tulee+yksityisen+antamiin+rokotuksiin,+niiden+hintalappu+yhteiskunnalle+olisi+mukava+tietää.+
Ja+sitten+nuo+rakit+saatanat+!!!+Aina+pitää+olla+varuillaan+siitäkin,+että+jäykkäkouristusrokote+on+voimassa
18.12.2021 12:14
"Lähepä+nyt+äkkiä+sinne+Portugaliin!+Voi+olla,+että+kohta+et+kerkiä.+Tiedä+vaikka+siellä(kin)+kiellettäisiin+turismi.+Etenkin+saastuttavat+homediiselit."
Sama+pelle+eli+valkokaulustyhmiö+jatkoi,+huhhuh+sentään.+Itselläni+on+muutama+tutuntuttu+jotka+asuvat+omissa+asuntoautoissaan+ja+näin+eivät+tarvitse+valtavien+hotellien+rakentamista,+eivät+myös+ruokaravintoloita+jne.+Asuvat+paljon+edullisemmin+ja+saastettomammin+kuin+ammuu,+joka+suhaa+kahden+asunnon+väliä+välittämättä+mistään+mitään.+
Turismin+kielto+todella+olisikin+hyvä+juttu
18.12.2021 12:02
Olen+satavarma,+että+rapu,+jolla+ammattitaitoa+terveydenhoitoon,+ei+ota+kantaa+tähän+ammun+toisaalle+tuomaan+höpöön.+
Ammu+ammuu+:+"Ei+sitä+kolmatta(kaan)+piikkiä+ole+pakko+ottaa.+Alistut+(edson)+siis+turhaketeollisuuden+toiveille.+En+ois+sinusta+uskonut."
Siis+ammu+suosittelee+piikkien+ottamisen+lopettamisen+jopa+silläkin+seurauksella,+että+lepakon+hoito+pitkittyy.+Tässäpä+toinen+"surija".+Nyt+todella+olet+ammu+samassa+sarjassa+ceen+kanssa,+molemmat+suuria+"surijoita"
Polioonkin+olen+joskus+saanut+piikin,+samoin+muistaakseni+kurkkumätään,+hinkuyskään+...+Jos+otan+siis+ammun+mielestä+kolmannen+koronarokotuksen,+niin+altistun+turhaketeolisuudelle.+Jo+on+ajatus+täysin+solmussa,+jos+nyt+ajatusta+on+tuossa+nimeksikään.+Pakkohan+se+on+rokotuttaa+itsensä,+koska+ammukin+saattaa+tuoda+kesämökkeilijänä+taudin+tännekin+ja+lapsensa+vie+jo+tautia+alkuperäiskansammekin+joukkoon.+Jotain+tolkkua+oli+sentään+silloin+Uudenmaan+sulkutilalla.+
Ehkä+myös+cee+nyt+kertoo,+kuinka+olen+siis+altistunut+turhaketeollisuudelle.+Anna+cee+palaa+nyt+surusi+keskellä
18.12.2021 11:51
Hesari+kysyy+”Eikö+tämä+lopu+ikinä?”
Ja+keskittyy+vain+soiden+ojittamiseen.+Ei+hyväksy+varmaan+kommenttia,+missä+kysytään,+että+miksi+
-+valtavien+turistimäärien+kuskaaminen+ei+lopu+ikinä
-+jäätiköiden+sulaminen+ei+lopu
-+lajikato+ei+lopu
-+merten+likaantuminen+ei+lopu
No+ei+lopu+ei,+sillä+(vastaan+omaan+kysymykseeni)+meidän+pitää+pärjätä+kilpailussa+ja+nostaa+elintasoamme+ja+siksi+tuemme+finnairia+ja+telakoita,+mitkä+rakentavat+fossiilipolttoaineella+kulkevia+jättejä+kuljettamaan+massoja.
Jotka+näitä+tavoitteita+vastustavat,+heidät+pitää+eliminoida
17.12.2021 11:31
No+ni,+kohta+kolmannelle+piikille.
Turhaketeollisuus+vaatii,+että+äkkiä+lisää+piikkiä+ja+passeja,+jotta+kulutus+voi+jatkua+ja+sika+maistuu+ja+kaikki+hyvin,+jos+vielä+kotimaista+sikaa.+
Jeesuksen+syntymäjuhlat+alkavat+mustasta+perjantaista+ja+jatkuvat+mustalle+viikolle+ja+sitten+kirkaankeltaiset+alet++ja+vihdoin+viimein+piiperot+kompastelevat+lahjoihin+joulukuusen+alla+ja+joululaulu+soi.+Kuluttajilla+on+hyvä+usko+tulevaisuuteen
Nyt+kinaavat+palstoilla+siitä,+että+muka+ekoterrorismi+ei+lisäänny,+kun+nuoret+tajuavat.+Välinpitämättömyys+lisääntyy,+mikä+on+hämmästyttävää,+sillä+voiko+se+enää+muka+lisääntyä?+Emmekö+ole+jo+maksimissa?+Emme,+sillä+kierrätämmehän+hesaria+ja+muovia.
17.12.2021 10:35
55 / 62