Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Heippa taas!

Ymmärrän sinua toinen ensimmäinen, olet tunnekoukussa ko. mieheen, mikä ei ole helppo juttu, siitä irrottautuminen on raskas projekti.
    Itse erosin loppusyksyllä varatusta miehestä, jonka kanssa olin vuosia. Mies jäi kiinni vaimolleen ja vaimo vaati lopettamaan suhteen ja näin mies tietysti teki. Se oli kova paikka ja olin aivan palasina parisen kuukautta, sitten alkoi päivä päivältä helpottaa.
    Suhde päättyi kahteen puheluun enkä ole kaveria nähnyt n. puoleen vuoteen edes vilaukselta missään.
    Tänään sain ajatuksen, että käyn kaikki paikat missä tapailimme ja mietin mitä tunteita ne minussa herättää. Sain rauhan mielelleni ja myös fiiliksen hauskoista hyvistä ajoista. Nyt asia on kohdaltani tunteiden tasolla ohi,"rikospaikalle" palaamista myöden. Aika on tehnyt tehtävänsä ja katkeruus, viha ja ärsytys ovat poissa. Jäljellä neutraalitunne häneen.
    Toivon sinulle paljon jaksamista ja tiedän tarkalleen mistä puhut! Toivon että jonain päivänä sinunkin asiasi ratkeisivat tavalla tai toisella ja näkisit mitä tapahtuu! Mutta muista elää ja nauttia kesästä ihmisten keskellä!