Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Torikeskuksessa oleva kiinalainen on aikanaan valittu Suomen parhaaksi. Itse en käy kiinalaisissa, joten en osaa sanoa mutta monia vuosia se on pystyssä pysynyt ja ilmeisesti vakituisia asiakkaita on paljon. Mitä tulee pihvipaikkoihin niin hotelli lakeuden Matador on ainakin ollut aiemmin sellainen, on löytynyt vähän erikoisempaakin, menu varmaan löytyy netistä luulisin. Tasokkaammista paikoista löytyy Uppalan kartano ja sen upean maukas pippuripihvi. Juurella-ravintola on itselläni vielä testaamatta edelleen. Kaikki nämä muut pancho villat, amarillot, rossot yms jokainen tietää kertomattakin, ei niissä itse mitään valmisteta, lämmitetään lähinnä kylmästä otettuja ja esivalmistettuja ribsejä sun muita.

Mitä tulee hintaan niin halpaa ja hyvää tuskin löytyy. Halpaa ja keskinkertaista saa kun menee esim turkinpippuriin ostamaan perhepizzan. Hyvä kun sopii perus henkilöauton takaovesta sisään takapenkille. Siitä syö vähän isompikin perhe kuin vain se ydinperhe jossa on 2 lasta. Tiedä sitten onko se kovin tasokasta, mutta hintaansa nähden saa paljon tavaraa pahvilaatikkoon. Siitä hieman tasokkaampi on Kebal El Cebo kauppakadulla, isompi eli ns. normaalikokoinen annos on ihan riittävä isommallekin miehelle. Itse leikkaavat vartaasta lihan, ei mitään tukkukaupan valmiita kebab-lastuja, tekevät myös kastikkeet itse, ja ovat maukkaita kastikkeita. Jos mättöä pitää ostaa niin ElCebo on hyvä valinta.

Kuten jo sanoin, nämä kaupungista toiseen toistuvat Rossot yms ei poikkea Seinäjoellakaan siitä mitä niiden tulisi ketjunsa mukaan olla. Eli saat aika tasan sitä samaa mitä jossain toisessa vastaavassa, kuin ABC:n noutpöytään menisi, paitsi että joku tarjoilee sen sinulle.

Kysy jos kaipaat lisää tietoa.