Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Minulla+kokemusta+huijari+Jesse+Chrisistä.+Lähetti+siirappisia+viestejä.kaksi+viikkoa.+Jo+alkuvaiheessa+sanoi+että+poistetaan+tinder+ja+tutustutaan+(kokenut+huijari)Hän+työskenteli+Syyriassa+rauhanturvaajana,+oli+leski.ja+yhden+pojan+isä.+Koti+oli+Calixorniassa+josta+lähetti+kuvan.+Lähetti+myös+päaljon+kuvia+itsestään+ja+yhteiskuvan+pojan+kanssa..+Käynyt+Suomessa+ja+ihastunut+maahan+ja+muuttaa+tänne+syyskuun+lopussa+kun+jää+eläkkeelle.+Kertoi+saaneensa+vuonna+2011+5+miljoonaa+joka+on+salkussa+diplomaateilla+kun+hän+on+vielä+töissä.+Siinä+vaiheessa+särähti,+ei+kukaan+voi+saada+noista+hommista++5+miljoonaa.+Katsoin+miten+jatkuu+ja+pian+tuli+pyyntö+että+voisin+ottaa+5+miljj+salkun+kotiovelleni+joka+tuotaisiin+diplomaatin+välityksellä.+Vastasin+että+juu+voin+vastaanottaa.+Ilo+oli+suuri+ja+pian+tuli+uusi+kysymys,+voisinko+maksaa+postitus-ja+vakuutusmaksut+niin+saisin+ne+meidän+rahoista+takaisin.+Hän+ilmoittaisi+nimeni+kihlattunaan+diplomaatille.+Rahat+siis+olivat+jo+meidän.Vastasin+että+voin+kun+halusin+katsoa+jatkoa.Muka+diplomaatilata+tuli+sähköposti+jossa+nimet+oli+kirjoitettu+pienellä+ja+mitään+muutakaan+virallista+ei+ollut.+Siinä+kerrottiin+että+kaikki+on+hyvin+ja+he+laskevat+vakuutus-+ja+postimaksut.+Ja+kun+ovat+saaneet+rahat,+salkku+lähtee+minulle.Pian+tulikin+uusi++sähköposti+missä+oli+laskettu+kuluiksi+4680€+ja+ne+olisi+pitänyt+lähettää+UN+diplomaatille+Hazard+Clintonille+Hazard+Clinttonille.Hah+haa,+vastasin+että+mulla+ei+oo+rahaa.+Yritys+oli+vielä+kova,+ilmota+diplomaatille+paljonko+voit+maksaa+niin+hän+varmaan+auttaa+meitä.+Sain+erilaisia+solvauksia+miten+olen+tuhonnut+hänen+tulevaisuudensuunnitelmansa.+Sen+jälkeen+kun+lähetin+vestin:+olet+suuri+valehtelija.+Soitin+poliisille.+Ei+ole+enää+tullut+viestejä