Naiset jotka hakevat, moni heistä ei osaa tanssia ja mies joutuu kärvistelemään.
Vastaukset 166
- Anonyymi00001
Naisten haku ei saa minua tanssilavalle heinäkuussa.
- Anonyymi00043
Miten naiset voi hakea ketään, kun miehet puuttuu lavalta?
- Anonyymi00045
Woketus on pahasta
Tansseissa naistenhaku on sosiaalinen perinne, jossa naiset saavat vapaasti valita tanssipartnerinsa. Se kääntää perinteiset sukupuoliroolit päälaelleen ja tarjoaa tilaisuuden aktiiviseen toimintaan, mutta voi ujostuttaa tai aiheuttaa torjutuksi tulemisen tunteita.Hyödyt:Itsetunto ja rohkeus: Hakuperinne opettaa aloitteellisuutta ja kasvattaa itseluottamusta sekä arjessa että sosiaalisissa tilanteissa.Tasa-arvo: Se luo rennomman ilmapiirin ja jakaa vastuuta tanssiin kutsumisesta.Monipuolinen liikunta: Tanssi kehittää tasapainoa, koordinaatiota ja sydän- ja verenkiertoelimistön kuntoa.Mielenterveys: Ryhmässä liikkuminen ja musiikki laukaisevat stressiä sekä kohottavat mielialaa.Haitat ja haasteet:Torjunnan pelko: Aktiivinen hakeminen voi aiheuttaa jännitystä tai pelkoa siitä, että pyyntöön vastataan kieltävästi.Passivoituminen: Perinteisiin tottuneet miehet saattavat jäädä odottavalle kannalle, mikä voi luoda tilanteen, jossa kukaan ei uskalla hakea.Fyysiset rasitukset: Väärä tekniikka voi aiheuttaa rasitusvammoja tai kipuja, erityisesti jaloissa ja selässä. - Anonyymi00054
Anonyymi00045 kirjoitti:
Woketus on pahasta
Tansseissa naistenhaku on sosiaalinen perinne, jossa naiset saavat vapaasti valita tanssipartnerinsa. Se kääntää perinteiset sukupuoliroolit päälaelleen ja tarjoaa tilaisuuden aktiiviseen toimintaan, mutta voi ujostuttaa tai aiheuttaa torjutuksi tulemisen tunteita.Hyödyt:Itsetunto ja rohkeus: Hakuperinne opettaa aloitteellisuutta ja kasvattaa itseluottamusta sekä arjessa että sosiaalisissa tilanteissa.Tasa-arvo: Se luo rennomman ilmapiirin ja jakaa vastuuta tanssiin kutsumisesta.Monipuolinen liikunta: Tanssi kehittää tasapainoa, koordinaatiota ja sydän- ja verenkiertoelimistön kuntoa.Mielenterveys: Ryhmässä liikkuminen ja musiikki laukaisevat stressiä sekä kohottavat mielialaa.Haitat ja haasteet:Torjunnan pelko: Aktiivinen hakeminen voi aiheuttaa jännitystä tai pelkoa siitä, että pyyntöön vastataan kieltävästi.Passivoituminen: Perinteisiin tottuneet miehet saattavat jäädä odottavalle kannalle, mikä voi luoda tilanteen, jossa kukaan ei uskalla hakea.Fyysiset rasitukset: Väärä tekniikka voi aiheuttaa rasitusvammoja tai kipuja, erityisesti jaloissa ja selässä.Naiset muuten antaa pakkeja enemmän kuin miehet !!! dt muttei se haittaa. Jos olisin nainen, niin minulle ei olisi montaa haettavaa eteläsuomen alueella.
- Anonyymi00056
Anonyymi00043 kirjoitti:
100 NAISTA TANSSII KESKENÄÄN...
- Anonyymi00101
Juuri niin... naiset on vähän pihalla kun niitä hakee. Mutta ne saa helposti tanssimaan. dt
- Anonyymi00153
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olin tanssilavalla tänä kesänä, alussa miesten haussa hain useampaa naista tanssimaan, tanssiaskeleet on tullut harjoiteltua. Mutta kun tuli naisten haku, niin vierestä haettiin useamman kerran miehiä, mutta minua ei - ymmärrän nyt, miltä miesten haulla niistä naisista tuntuu, joita harvemmin tai ei ollenkaan haeta tanssimaan. Tunnelma lässähti sen verran, että lähdin jo tunti tanssien alkamisesta pois. Hyvä kuitenkin, että tuli tätä kokeiltua. Sinne vaan miehet kokeilemaan, toisille riittää vientiä ja toisille ei, se selviää kokeilemalla.
- Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Olin tanssilavalla tänä kesänä, alussa miesten haussa hain useampaa naista tanssimaan, tanssiaskeleet on tullut harjoiteltua. Mutta kun tuli naisten haku, niin vierestä haettiin useamman kerran miehiä, mutta minua ei - ymmärrän nyt, miltä miesten haulla niistä naisista tuntuu, joita harvemmin tai ei ollenkaan haeta tanssimaan. Tunnelma lässähti sen verran, että lähdin jo tunti tanssien alkamisesta pois. Hyvä kuitenkin, että tuli tätä kokeiltua. Sinne vaan miehet kokeilemaan, toisille riittää vientiä ja toisille ei, se selviää kokeilemalla.
Naiset hakee lavan samoja renttuja aina, ei uusia ja sitten ihmettelee kun niitä ei haeta.
- Anonyymi00164
Anonyymi00043 kirjoitti:
- Anonyymi00002
Vuosia jo olen puhunut
VUOROHAUN puolesta naisena.
Haen naistentunnilla sillä silmällä.😋
Munkaa se hetki kärvistellä et voi voi 🙄
Reilua on että maksavat asiakkaat kaikki
saavat hakea ja tanssia jokainen omilla vahvuuksillaan.- Anonyymi00005
Hae vaan impotetteja tanssimaan, minä miehenä halua muutakin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mistä tietää et mies on impotentti jos lavalla on uusia kasvoja 🤭
Niinpä. Jos miehessä ei ole munaa hakea tuntemattomia
niin luulenpa ett se kertoo jo paljon.
Sinä miehenä halua muutakin, joten hae jatkossakin siitä vierestä 😜 - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä miehenä halua muutakin, joten hae jatkossakin siitä vierestä 😜Laulussa se sanotaan ''sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...''.
- Anonyymi00021
Ette te mitään maksa hakemisesta. Rahat menee järjestäjälle ja soittajille.
- Anonyymi00046
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ette te mitään maksa hakemisesta. Rahat menee järjestäjälle ja soittajille.
Jos lavalla on 100 miestä niin heistä hyvin harvalla on tanssitaito - tämä on tullut selväksi minulle - naiset kertoo, miten karua oli yrittää tanssia osaamattoman kanssa. Tanssiopet venyttää tanssikursseja liikaa ja hidastelee opetuksessa. Minä vaan opettelin aikanaan ''teininä'' hyvien nuorten kilpatyttöjen kanssa perusaskeleet ja siitä se lähti lapasesta hyvä harrastus - Terkkuja Kouvolaan Leena Geelle.
- Anonyymi00064
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä miehenä halua muutakin, joten hae jatkossakin siitä vierestä 😜Miesten keski ikä alkaa olla 80+ !
- Anonyymi00103
Anonyymi00064 kirjoitti:
Miesten keski ikä alkaa olla 80 !
Ja monella on ollut 10-20 vuotta samat vaatteet.
- Anonyymi00123
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suorittanet tanssiin haun siis yksilö painotteisesti.
- Anonyymi00124
Anonyymi00103 kirjoitti:
Ja monella on ollut 10-20 vuotta samat vaatteet.
Kun paino ei heilahtele ovat muotivaatteet yllä ainaisesti.
- Anonyymi00003
Sievoisia summia standardi-kuvioihin lajinomaisessa tanssiasennossa lajinmukaisella vientiseurannalla satsanneilla naisilla pitäisi kyllä olla mahdollisuuksia tanssia muittenkin kuin heitä hakeneitten itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiesten kanssa. Tämän takia naistenhaku on standardi-kuviokomistustenkin ihan mustjuttu!
- Anonyymi00006
Kilpatanssi pohjalla on kiva tanssittaa, tanssikaa te standardia osaamattomien kanssa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kilpatanssi pohjalla on kiva tanssittaa, tanssikaa te standardia osaamattomien kanssa.
Vaikuttaa hieman siltä kuin sinä et osaisi edes kirjoittaa kilpatanssipohjalla?
- Anonyymi00011
Komistuksia näkee lavalla kerran vuodessa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaikuttaa hieman siltä kuin sinä et osaisi edes kirjoittaa kilpatanssipohjalla?
Minulla on eri äiti kuin sinulla ja siksi eri äidinkieli.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minulla on eri äiti kuin sinulla ja siksi eri äidinkieli.
Kumpi näistä on mielestäsi oikein muotoiltu?
a) Vie nyt daami edes takaisin!
b) Vie nyt daami edestakaisin!
Miksi?
a) Viejän hermot petti.
b) Viejän hermot piti. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi?
a) Viejän hermot petti.
b) Viejän hermot piti.Kumpi viejistä oli mielestänne taitavempi?
a) Se, joka vei daamin edes takaisin.
b) Se, joka vei daamin edestakaisin. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kumpi viejistä oli mielestänne taitavempi?
a) Se, joka vei daamin edes takaisin.
b) Se, joka vei daamin edestakaisin.Kummanko daameista arvelisitte olevan viennin jälkeen suopeampi?
a) Se, joka vietiin edestakaisin.
b) Se, joka vietiin edes takaisin. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kummanko daameista arvelisitte olevan viennin jälkeen suopeampi?
a) Se, joka vietiin edestakaisin.
b) Se, joka vietiin edes takaisin.Mikä seuraavista ei selvästikään kuulu joukkoon?
a) Ohukainen
b) Kapiainen
c) Paksukainen - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi?
a) Viejän hermot petti.
b) Viejän hermot piti.Ja sinähän viet sun mummoa miten osaat.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja sinähän viet sun mummoa miten osaat.
Ainoastaan siinä tapauksessa, että mummo on taitavampi kuin minä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi?
a) Viejän hermot petti.
b) Viejän hermot piti.kumpi ja kampi juttu ei kerro mitään.
- Anonyymi00055
Anonyymi00047 kirjoitti:
kumpi ja kampi juttu ei kerro mitään.
Mitä saadaan, kun sekoitetaan kalsiumkarbonaattia, hiekkaa ja vettä?
Viiden (5) pisteen vihje: siihen syöksytään Virve Rostin - Anonyymi00065
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mitä saadaan, kun sekoitetaan kalsiumkarbonaattia, hiekkaa ja vettä?
Viiden (5) pisteen vihje: siihen syöksytään Virve RostinMene sairas ihminen hoitoon. Viki oli laulamassa meille armeejassa 77.
- Anonyymi00076
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mene sairas ihminen hoitoon. Viki oli laulamassa meille armeejassa 77.
En huomannut, että unohdin(?)(omasta mielestä en unohtanut, mutta ei sitä siinä tosiaankaan ole) kirjoittaa viiden (5) pisteen vihjeen loppuun saakka, mutta yritän nyt uudelleen jatkaa siitä, mihin syistä, joita voimme näin jälkikäteen tässä kaikessa rauhallisuudesamme vain arvailla, jäin elikkäs ...kuuluisuuteen singauttaneella hitti-kipaleella: Itke vaan?
- Anonyymi00125
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi?
a) Viejän hermot petti.
b) Viejän hermot piti.Hai onneksi hermot piti vaikka askel petti.
- Anonyymi00168
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ainoastaan siinä tapauksessa, että mummo on taitavampi kuin minä.
Näin sun hymyilevän
kesämekossasi.
Halusit kokeilla
parketilla.
Ripset ne
kirotunkin pitkät.
Räpsytit niitä nähdäksesi mun
sulavan.
Ellet ois tullut hakemaan,
oisin voinut olla seinäkukkanen.
Pidin kädet ja kielen kurissa.
Sitten sä päästit itses irti.
Siihen asti aina
tanssin yksin jonkun kanssa.
Sä olit teroitellut kynsiäsi.
Nyt tajuan sen selvästi.
Tanssimossa sinä iltana
sä nappasit mut naistenhaulla ja
pelastit mut parkettidildon
kohtalolta.
Seurasit aina satasella
hitailla, nopeilla ja breikeillä.
Nakkelit sievää niskaasi
leikilläs.
Pidit kätes tarjolla.
Tiesin aina,
missä oot.
Oli tulossa kuuma ilta.
Et ollut haaveillut
parkettidildosta.
Tanssimon kaunein nainen
menit aina
kädenpäähän.
Pitsi silloin, kun
halusit ottaa haltuun
tilanteen.
Ellet ois tullut hakemaan,
oisin voinut olla seinäkukkanen.
Pidin kädet ja kielen kurissa.
Sitten sä päästit itses irti.
- Anonyymi00004
Standardi naiset ei osaa edes tanssia kunnolla, ja aina miehessä syy. ;D
- Anonyymi00009
Itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehet nyt vaan ovat olleet NIIN vähän naisten kanssa tekemisissä, että he eivät voi MILLÄÄN tietää, että miehessähän se vika aina on kaikissa sinänsä toki täysin mahdollisissa ja aivan mahdottomissakin paikoissa tanssimoitten lisäksi. Syyllisten etsinnän kannalta katsoen tanssimo(kaan)ympäristö ei siis mitenkään poikkea muista ympäristöistä, joissa miehiä pidetään syyllisinä yhteen ja toiseen sekä monenmoiseen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehet nyt vaan ovat olleet NIIN vähän naisten kanssa tekemisissä, että he eivät voi MILLÄÄN tietää, että miehessähän se vika aina on kaikissa sinänsä toki täysin mahdollisissa ja aivan mahdottomissakin paikoissa tanssimoitten lisäksi. Syyllisten etsinnän kannalta katsoen tanssimo(kaan)ympäristö ei siis mitenkään poikkea muista ympäristöistä, joissa miehiä pidetään syyllisinä yhteen ja toiseen sekä monenmoiseen.
Jos olisin nainen niin lopettaisin tanssilavalla käynnit just. Monella miehellä on pipo liian tiukalla. mt osaaja
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onneksi on paljon kiltatason naisia tanssimassa, jotka ei todella laahaa jalkojaan perässä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00009 kirjoitti:
Harva mies keksii itse kuviot - mutta monet naiset hakee niitä kun eivät muuta osaa itsekkään. dt
- Anonyymi00066
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naisille standardi on 1 kuvio tanssissa kuin tanssissa! :DD
- Anonyymi00104
Anonyymi00009 kirjoitti:
Teille ammille kaikki hyvät tanssijat on erikoismiehiä. Minut opetti tanssimaan kilpatanssijat.
- Anonyymi00013
Mies vie tanssilattialla eli et itse osaa tanssia.
- Anonyymi00023
Norsua ei vie kukaan.
- Anonyymi00049
Minulla opn joka lavalla etelä suomessa 20 tanssityttöystävää. Korostan sanaa tyttö!
- Anonyymi00169
No mieshän vie aina tanssiessa. Ekkönä tätä tienyt? Se on sellaanen kirjoittamaton laki.
- Anonyymi00174
Anonyymi00169 kirjoitti:
No mieshän vie aina tanssiessa. Ekkönä tätä tienyt? Se on sellaanen kirjoittamaton laki.
Kyllä meitsiltä aikoinaan kysyttiin aika monta kertaa, että kumpikas meistä nyt oikein vie?
- Anonyymi00175
Se, etttä mies ns. "vie tanssilattialla", ei takaa sitä, että hän osaa viedä sen enempää kuin tanssiakaan.
- Anonyymi00183UUSI
Anonyymi00175 kirjoitti:
Se, etttä mies ns. "vie tanssilattialla", ei takaa sitä, että hän osaa viedä sen enempää kuin tanssiakaan.
NAISTEN HAKU JA MIESTEN HAKU, ETTE TAIDA YMMÄRTÄÄ??
- Anonyymi00016
Ei kiinnosta hakea kädenaliveivaajia...
- Anonyymi00024
Juntti oot sitten se kuuluu muuten tanssikuvioihin, kannattaa tutustua. Minua opetti kilpatanssijat.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juntti oot sitten se kuuluu muuten tanssikuvioihin, kannattaa tutustua. Minua opetti kilpatanssijat.
Höpön höpön, kenenkään ei tarvii tehdä mitään sellaista mitä ei halua/pysty. Mä en niitä veivauksia pysty terveydellisistä syistä tanssimaan joten voit pitää pääs kiinni
- Anonyymi00044
Anonyymi00026 kirjoitti:
Höpön höpön, kenenkään ei tarvii tehdä mitään sellaista mitä ei halua/pysty. Mä en niitä veivauksia pysty terveydellisistä syistä tanssimaan joten voit pitää pääs kiinni
Minä naisena pidän erikoisesti käden ali tanssimisesta
Ei tarvi olla liian liki ja muutenkin vauhdikas meno miellyttää
Näitä osaajia on liian vähän. - Anonyymi00050
MITEN MUUTEN TANSSIT JIVEÄ?
- Anonyymi00051
Anonyymi00026 kirjoitti:
Erikoismies osaa ottaa sen huomioon!!!
- Anonyymi00052
Anonyymi00044 kirjoitti:
Näitä osaajia on liian vähän.LA oli aika hikinen tanssilta - mutta hitailla kiva ottaa hikinen tyttö syleilyyn ja tanssia. Riutalla
- Anonyymi00057
Kokeileppa joskus veivata käden yli!!
- Anonyymi00105
Tiedätkö monta tanssilajia oikeesti onkaan!!!
Suomen lavoilla tanssitaan monipuolisesti eri tanssilajeja, jotka jaetaan yleensä perinteisiin lavatansseihin, kansantansseihin, lattareihin ja swing-lajeihin. Tutustu lajeihin ja kursseihin tarkemmin esimerkiksi Tanssit.fi -sivustolla.Yleisimmät lavatanssilajit ovat:Perustanssit: Valssi, tango ja foksi (foxtrot).Kansantanssit: Humppa, polkka, masurkka, sottiisi ja jenkka.Lattarit: Salsa, bachata, cha-cha, rumba ja samba.Swing- ja rytmilajit: Fusku, boogie woogie, rock'n'swing ja lindy hop.Haluatko löytää tanssikursseja Vantaan alueelta tai lähiseudulta, tai kaipaatko vinkkejä siitä, mitkä lajit sopivat parhaiten aloittelijalle? - Anonyymi00106
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi yleensä käyt tanssimassa jos et osaa mitään?
- Anonyymi00126
Anonyymi00105 kirjoitti:
Tiedätkö monta tanssilajia oikeesti onkaan!!!
Suomen lavoilla tanssitaan monipuolisesti eri tanssilajeja, jotka jaetaan yleensä perinteisiin lavatansseihin, kansantansseihin, lattareihin ja swing-lajeihin. Tutustu lajeihin ja kursseihin tarkemmin esimerkiksi Tanssit.fi -sivustolla.Yleisimmät lavatanssilajit ovat:Perustanssit: Valssi, tango ja foksi (foxtrot).Kansantanssit: Humppa, polkka, masurkka, sottiisi ja jenkka.Lattarit: Salsa, bachata, cha-cha, rumba ja samba.Swing- ja rytmilajit: Fusku, boogie woogie, rock'n'swing ja lindy hop.Haluatko löytää tanssikursseja Vantaan alueelta tai lähiseudulta, tai kaipaatko vinkkejä siitä, mitkä lajit sopivat parhaiten aloittelijalle?Illan hitaat taikka viimeinen valssi.
- Anonyymi00140
Anonyymi00050 kirjoitti:
MITEN MUUTEN TANSSIT JIVEÄ?
Miten tanssit polkkaa.mä osaan.
- Anonyymi00143
Se onkin kamala tanssityyli. Lähellä tanssivat vaarassa.
- Anonyymi00144
Anonyymi00052 kirjoitti:
LA oli aika hikinen tanssilta - mutta hitailla kiva ottaa hikinen tyttö syleilyyn ja tanssia. Riutalla
Koralliriutalla ?
- Anonyymi00170
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hyvä, että on oikein kilpatanssija opettanut.
Mä lopetin tanssimisen, kun lavoille alkoi ilmaantumaan "kilpatanssijoita"..
Lavatanssit oli ennen kaikille. Ihmiset tanssi hyvin tai vähemmän hyvin, kaikki sai tanssia. Ketään ei arvosteltu ulkonäön tai vaatteiden perusteella ja kaikki nauttivat siitä tansdimisesta. Ainoastaan känniset oli seinäruusuina.
Nyt on kilpavarustelua koko touhu. - Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Lavatanssit oli ennen kaikille. Ihmiset tanssi hyvin tai vähemmän hyvin, kaikki sai tanssia. Ketään ei arvosteltu ulkonäön tai vaatteiden perusteella ja kaikki nauttivat siitä tansdimisesta. Ainoastaan känniset oli seinäruusuina.
Nyt on kilpavarustelua koko touhu.Kyllä se nyt taitaa kuitenkin olla niin, että tanssitaidottomat ovat niitä, ketkä ovat sitä mieltä, että tanssit on tanssitaidottomia varten ja tanssitaitoiset ovat siellä tansseissa vaan heiddän tiellään.
- Anonyymi00173
Anonyymi00170 kirjoitti:
Nyt on kilpavarustelua koko touhu.Osittain totta turiset kommentissasi. Nykyään on miltei kaikki mennyt kilpavarusteluksi jostain kummallisesta syystä. Onneksi ei enää 'tarvitse' osallistua.
- Anonyymi00184UUSI
Anonyymi00140 kirjoitti:
Miten tanssit polkkaa.mä osaan.
Polkka on helppo tanssi ja samoin muut. Bändin rytmit ei vaan ole monesti kohdallaan. Joten jätän usein väliin. Foksipolkka!!!! Kuka osaa???
- Anonyymi00185UUSI
Anonyymi00170 kirjoitti:
Nyt on kilpavarustelua koko touhu.Se on hauskaa katsoa kun miehet leikkii kilpatanssijaa. DD
- Anonyymi00189UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Näitä osaajia on liian vähän.Minkätähden nykyään jopa valssi tanssitaan kädenali tanssina?
Ja tietysti kaikki muutkin perinteiset tanssit , miksi?
- Anonyymi00027
Naistenhaulla ehtii kivasti oluelle, palautusjuomana erinomainen. Alkoholittomana pääsee vielä omalla autolla kotia.
- Anonyymi00028
Kylmä olut voittaa kylmän naisen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kylmä olut voittaa kylmän naisen.
Tästä on hauska kertomus vuosien takaa, kun nuorena kollina menin nurmen lavalle, jossa nuorin nainen oli ehkäpä 50 vuotias. No ei hätää siitä sitten kaljalle, jossa tokaisin myyjälle n 70 miehelle, täytyy juoda riviä vähän nuoremmaksi. Myyjä nosti olut korin tiskille ja sanoi ota tuosta koko kori.
- Anonyymi00053
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tästä on hauska kertomus vuosien takaa, kun nuorena kollina menin nurmen lavalle, jossa nuorin nainen oli ehkäpä 50 vuotias. No ei hätää siitä sitten kaljalle, jossa tokaisin myyjälle n 70 miehelle, täytyy juoda riviä vähän nuoremmaksi. Myyjä nosti olut korin tiskille ja sanoi ota tuosta koko kori.
Tanssijat on humoristista porukkaa, sitten on tiukkapipomiehet nää standardi ukot. ;D
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tanssijat on humoristista porukkaa, sitten on tiukkapipomiehet nää standardi ukot. ;D
Standardia näillä on peruuttaa ja sitten tulee takaa toinen pari, niin vihainen ilme naamalla. GO HELL VOISI SANOA HEILLE.
- Anonyymi00060
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sinä taidat olla vähän sellainen tee-sekin-itse-mies, joka ei tyytynyt standardi-talopakettiinkaan, vaan alkoi rakentaa sellaista itse niin pitkästä tavarasta, ettei se talo ole vieläkään valmis.
Ja sen jälkeen, kun tee-sekin-itse-miehen rakentamisesta(kaan) mitään ymmärtämätön morsian kyllästyi odottelemaan talon valmistumista, tee-sekin-itse-mies lähti talonsa rakenteluluppoaikoina tansseihin eikä hänelle kelvanneet standardi-kuviotkaan, minkä tähden hän ryhtyi kehittelemään naisenkaatokuviota NIIN pitkästä askelsarjasta, ettei sekään ole vielä valmis.. - Anonyymi00107
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sinä taidat olla vähän sellainen tee-sekin-itse-mies, joka ei tyytynyt standardi-talopakettiinkaan, vaan alkoi rakentaa sellaista itse niin pitkästä tavarasta, ettei se talo ole vieläkään valmis.
Ja sen jälkeen, kun tee-sekin-itse-miehen rakentamisesta(kaan) mitään ymmärtämätön morsian kyllästyi odottelemaan talon valmistumista, tee-sekin-itse-mies lähti talonsa rakenteluluppoaikoina tansseihin eikä hänelle kelvanneet standardi-kuviotkaan, minkä tähden hän ryhtyi kehittelemään naisenkaatokuviota NIIN pitkästä askelsarjasta, ettei sekään ole vielä valmis..Ei ei ei olen vaan oppinut tanssimaan sääntöjen mukaan ja saanut reilusti yli 100 tanssiystävää naisista. Minut siis viedään käsistä.
- Anonyymi00059
Alottaja tykkääkin, että mies hakee hänet tanssimaan.
- Anonyymi00067
Nainen joka osaa tanssia saa hakea minua ja muitakin tanssimaan. :)
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Nainen joka osaa tanssia saa hakea minua ja muitakin tanssimaan. :)
Nämä kaikki menee...
Suosittuja tanssilajeja Suomessa ja maailmallaSalsa ja Bachata: Vauhdikkaat ja sosiaaliset latinotanssit ovat nousseet maailmanlaajuisesti ja myös Suomen lavoilla erittäin suosituiksi rennon rytmikkyytensä ansiosta.Lavatanssit: Suomalainen ilmiö, jossa tanssitaan perinteisiä ja rytmikkäitä lajeja kuten foksia (foxtrot), tangoa, valssia ja humppaa.Katutanssi (Street Dance): Yhteisnimitys modernimmille lajeille, kuten hiphopille, breakdancelle ja houselle. Lajit sopivat erinomaisesti rytmistä ja monipuolisesta liikkeestä nauttiville.Lindy Hop ja West Coast Swing: Swing-tansseja, jotka ovat vakiinnuttaneet asemansa tanssikouluissa ja lavoilla ympäri maata.Soolotanssit: Kehonhallintaan ja rytmiin keskittyvät lajit, kuten tankotanssi, burleski ja heels-tanssi, ovat kasvattaneet hurjasti suosiotaan viime vuosina. - Anonyymi00108
Miehenä ja osaajana hae naisen joka osaa tanssia eikä veivaa 1 kuvioo!
- Anonyymi00061
Sitä varten naistenhakuja järjestetään että ujoimmatkin naiset uskaltaisivat hakea,
jos on tullut pettymyksiä ihmissuhteissa elämän varrella ja vaikka itsetunto olisi heikentynyt, kesätansseista voi löytyä vaikka ketä, TSEMPPIÄ VAAN KAIKILLE!- Anonyymi00069
Naisen kannattaa aina lähteä tanssimaan, kun mies hakee, mooni nainen vaan seisoo rivissä ja kun haen tanssimaan sanoo '' en osaa tanssia tätä ''.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Naisen kannattaa aina lähteä tanssimaan, kun mies hakee, mooni nainen vaan seisoo rivissä ja kun haen tanssimaan sanoo '' en osaa tanssia tätä ''.
10 osaatamaton niin saan niistä 9 lähtemään tanssimaan. :)))
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
10 osaatamaton niin saan niistä 9 lähtemään tanssimaan. :)))
Kivasti tää suomi paska sekottaa kirjaimet.
- Anonyymi00080
Anonyymi00069 kirjoitti:
Silloin itse kysyn että sopiiko jos mennään foksina. Yleensä sopii.
Salsa menee hyvin fuskuna kunhan laittaa vähän lattariasennetta mukaan. - Anonyymi00109
Ei ne silti uskalla, siki haen tyttöjä naisten tunnilla. ETTÄ OPPIVAT TANSSIMAA.
- Anonyymi00110
Anonyymi00080 kirjoitti:
Silloin itse kysyn että sopiiko jos mennään foksina. Yleensä sopii.
Salsa menee hyvin fuskuna kunhan laittaa vähän lattariasennetta mukaan.Salsaa vaan ei osaa moni orkka soittaa, ihme räminää oli lauantaina Riutalla.
- Anonyymi00191UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ei ne silti uskalla, siki haen tyttöjä naisten tunnilla. ETTÄ OPPIVAT TANSSIMAA.
Miehethän ne pakoon lähtee kun tulee mm. Hidas valssi,kato käy kuppilan puolelle tai ulos tuulettuun siksi aikaa.
Tämä on totuus tanssitaidon tasosta nykyään miehillä.
- Anonyymi00062
Mitäs miehet eivät kestä pientä kärvistelyä!
- Anonyymi00072
Mites naiset ei opettele tanssimaan ja tulevat harḱuriviin? No en minä oikeesti kärvistele, milla on 100+ tanssiystävää etelä-suomessa. :)))
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Mites naiset ei opettele tanssimaan ja tulevat harḱuriviin? No en minä oikeesti kärvistele, milla on 100 tanssiystävää etelä-suomessa. :)))
minulla siis...
- Anonyymi00111
Provosoiti on kai sallittu? ;D
- Anonyymi00063
Diskotansseja on helppo tanssia!
- Anonyymi00074
Lottovoitto on saada hyvä pari tanssimaan diskotanssia!!! I LIKE
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Lottovoitto on saada hyvä pari tanssimaan diskotanssia!!! I LIKE
Sain 70s kipinän discotanssiin...
Grease-elokuvassa (1978) tanssi on keskeisessä osassa. Kuuluisimpia tanssikohtauksia ovat koulun National Dance-Off -kilpailu, jossa tanssitaan mm. kappaleita "Born to Hand Jive", sekä "Greased Lightnin'" ja "You're The One That I Want". Koreografina toimi Pat Birch.Ikoniset tanssikohtaukset ja -kappaleetKoulun tanssiaisissa eli National Dance-Offissa nähdään vauhdikas kisa, jota isännöi Vince Fontaine. Tanssilattialla jorataan 1950-luvun tyyliin, ja kohtauksen aikana Danny (John Travolta) ja hänen tanssipari Cha-Cha Digregorio varastavat shown.Muita elokuvan legendaarisia tanssikohtauksia ovat:Greased Lightnin': Autokorjaamossa Kenickien ja muiden T-Birds-poikien esittämä energinen unelmointi.You're The One That I Want: Elokuvan loppuhuipennus, jossa Sandy ja Danny tanssivat ja laulavat karnevaalialueella.
- Anonyymi00078
ihmisten huolet ihmetyttää,kuinkahan moni nainen kärvistelee kun mies ei osaa tanssia.Ei voi kuin ihmetellä etteikö muuta huolen aihetta ole.
- Anonyymi00112
Aika moni nainen joutuu kä'rsimään, tekee pahaa miehenä katsoa miten mies ei osaa. M
mene hakemaan miestä joka osaa tanssia jos se on noin hankalaa=)
- Anonyymi00113
Tansslavat miehet on lähes kaikki juntteja tai etelä naapurin ukkoja.
- Anonyymi00081
Eivät kaikki miehetkään osaa tanssia.
- Anonyymi00114
Suuri osa junteista ei osaa, mutta kaikki miehet osaa tanssia.
- Anonyymi00127
Anonyymi00114 kirjoitti:
Niin ovat oikeita parkettien partaveitsiä,hik.
- Anonyymi00137
Anonyymi00114 kirjoitti:
Eivät osaa. Oli juntti tai juppi, niin kaikilta ei ko. taitoa löydy.
- Anonyymi00082
Vihdoinkin joutuvat. Naiset ovat kärvistelleet kautta historian milloin mistäkin syystä.
- Anonyymi00089
jaa mistä? ennen miehet lähti työntekoon ym. ja naiset jäi kotiin niin mitä yrität selittää?? mies vihaa? vai mitä!
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
jaa mistä? ennen miehet lähti työntekoon ym. ja naiset jäi kotiin niin mitä yrität selittää?? mies vihaa? vai mitä!
Älä välitä tuosta joku sateenkaari kasvatti joka luulee huomenna voi olla mies sukupuolinen jne.paskaa mitä nää suoltaa setasta lähtien kouluissa.
- Anonyymi00115
Lavatansseissa suuri osa naisista on varattuja ja hakemassa kiihotusta.
- Anonyymi00128
Anonyymi00115 kirjoitti:
Mutta seinäruusu oli kuin olikin illan paras ruusu.
- Anonyymi00136
Anonyymi00089 kirjoitti:
Jos kiinnostaa oikeesti, voit tutustua naisten historiaan, joka on kulunut hellin ja nyrkin välissä yms. alisteisessa olossa 'herran ja hidalgon' käskyvallan alla.
- Anonyymi00146
Anonyymi00090 kirjoitti:
Älä välitä tuosta joku sateenkaari kasvatti joka luulee huomenna voi olla mies sukupuolinen jne.paskaa mitä nää suoltaa setasta lähtien kouluissa.
Typerys kirjoittaa.
- Anonyymi00154
Anonyymi00115 kirjoitti:
Hahaa....nikä kommetti,typerä
- Anonyymi00083
Aloituksen tekijä on täysin väärässä yleistyksessään . Asia /osaaminen on juuri päinvastoin kehno osaaminen tai täysi osaamattomuus keskittyy miehiin
- Anonyymi00116
Naisten haku pois! Minua hakee moni tanssiystävä myös miesten haulla, joten rohkeutta peliin naiset.
- Anonyymi00084
Jos mies osaa viedä, ei siinä tarvitse kuin joustavasti seurata.
- Anonyymi00085
Eipä ne miehetkään niin häävisti tanssi.
- Anonyymi00088
Jotkut miehet pitävät molempaa silmäänsä auki ja kävelevät siitä huolimatta melkein jokaista päin. En ymmärrä, miten se on mahdollista? Onko kukaan koskaan seurannut, räpyttääkö ne niistä kumpaakaan silmäänsä kertaakaan illan aikana?
- Anonyymi00099
Ongelma taitaa olla ihan kaikkia koskeva.
Kun aikoinaan kävin tansseissa, oli onni kun sattui hyvä tanssittaja hakemaan.
Jotkut miehet sanoi, etteivät tohdi tulla hakemaan ennen kuin joku toinen mies on hakenut ja mies nähnyt sivusta että daami osaa tanssia. Sitten vasta uskalsi tulla.
Monesti tuli vakituisia tanssikavereita miehistä jotka kulki lavoilla ja olimme todenneet hyvän tanssitaidon molemmin puolin. Tiesi että tuo osaa eikä tarvi hävetä tai raahata perässä.
Ikävä juttu näin naisnäkökulmasta oli se, että jotkut olivat liika kännissä. Haettiin "tanssitaitoa" pullosta. Ehdoton turn-off. Viinalta haiseva horjahteleva mies on vastenmielinen. Ei uskalleta hakea, eikä osata kyllä tanssiakaan.
Olenkin naisseuraa kaipaaville miehille antanut ohjeeksi että OPETTELE TANSSIMAAN (äläkä juo känniin). Vienti on varmaa, koska tanssitaitoisista miehistä on pula. - Anonyymi00117
Anonyymi00099 kirjoitti:
Jotkut miehet sanoi, etteivät tohdi tulla hakemaan ennen kuin joku toinen mies on hakenut ja mies nähnyt sivusta että daami osaa tanssia. Sitten vasta uskalsi tulla.
Monesti tuli vakituisia tanssikavereita miehistä jotka kulki lavoilla ja olimme todenneet hyvän tanssitaidon molemmin puolin. Tiesi että tuo osaa eikä tarvi hävetä tai raahata perässä.
Ikävä juttu näin naisnäkökulmasta oli se, että jotkut olivat liika kännissä. Haettiin "tanssitaitoa" pullosta. Ehdoton turn-off. Viinalta haiseva horjahteleva mies on vastenmielinen. Ei uskalleta hakea, eikä osata kyllä tanssiakaan.
Olenkin naisseuraa kaipaaville miehille antanut ohjeeksi että OPETTELE TANSSIMAAN (äläkä juo känniin). Vienti on varmaa, koska tanssitaitoisista miehistä on pula.TANSSIN 1 SÄÄNTÖ ON ''KUNNIOITA TOISIA''.
- Anonyymi00147
Anonyymi00099 kirjoitti:
Olenkin naisseuraa kaipaaville miehille antanut ohjeeksi että OPETTELE TANSSIMAAN (äläkä juo känniin). Vienti on varmaa, koska tanssitaitoisista miehistä on pula.Tuo on hyvä neuvo. Kun kävin ennen tansseissa, lähes joka mies haisi viinalle.ja oli pullo ulkona josta välillä hakivat rohkaisua.
- Anonyymi00086
Tosimies ei tanssi.
- Anonyymi00087
Ei, vaikka revolverilla ammuttaisiin jalkojen viereen.
- Anonyymi00118
Kappaleen sanoitukset kuuluvat näin:Tupa täynnä kaunokaisiiYksi heistä keimaileeLantiosi kutsuu tanssiinMut nurkkapöytään meenDrinkin sulle tarjosinPolvelleni istahditSanoit, "Näytä mulle muuvisiNiin ilta päättyy luokseni"Mutta tämä mies ei tanssiSaa jäädä väliin valssiYksin pöytään istumaan mä jäänKun sinä poljet lattiaaJa tämä mies ei tanssiSe ois täydellinen farssiPöydän alla jalkaani rytmittääKun sinä poljet lattiaaTämä mies ei tanssiPaikan oma Ricky MartinVei sut tangon pyörteisiinJoin sen sinisen enkelinJonka pöytään unohditEn käynyt tanssikursseillaKuntosaleilla, joogatunneillaOlen ujo mies, jonka polvetTaipuvat väärinpäinSiksi tämä mies ei tanssiSaa jäädä väliin valssiYksin pöytään istumaan mä jäänKun sinä poljet lattiaaJa tämä mies ei tanssiSe ois täydellinen farssiPöydän alla jalkaani rytmittääKun sinä poljet lattiaaTämä mies ei tanssiTämä mies ei tanssiSaa jäädä väliin valssiYksin pöytään istumaan mä jäänKun sinä poljet lattiaaMutta tämä mies ei tanssiSaa jäädä väliin valssiYksin pöytään istumaan mä jäänKun sinä poljet lattiaaJa tämä mies ei tanssiSe ois täydellinen farssiPöydän alla jalkaani rytmittääKun sinä poljet lattiaaTämä mies ei tanssi
- Anonyymi00135
Onneksi tosimieähet ovat pannassa nykyään. Naiset ovat viisastuneet ja rohkaistuneet ja etsivät hyvää ihmistä. Niin tanssaamiseen kuin elämäänkin.
- Anonyymi00148
Eikä osaa muutakaan.
- Anonyymi00149
Anonyymi00135 kirjoitti:
Onneksi tosimieähet ovat pannassa nykyään. Naiset ovat viisastuneet ja rohkaistuneet ja etsivät hyvää ihmistä. Niin tanssaamiseen kuin elämäänkin.
Näin on.
- Anonyymi00096
En keksi mitään typerämpää kuin veivaaminen jonkun musiikin tahtiin !
Mikä sen tarkoitus on olevinaan.- Anonyymi00098
Liikunta ja sosiaalinen kanssakäyminen.
- Anonyymi00120
Aikanaan sillä etsittiin itselle vaimo, muttei enää pitkään aikaan. Jos tumpelot ei osaa tanssia niin pysyköön kotonaan ja juokoon rapakaljaa.
- Anonyymi00134
Musa on liikkeelle paneva voima. Mitä rytmikkäämpää, sen paremmin notkuu koko keho.
- Anonyymi00150
Et ymmärrä mitään nyhverö.
- Anonyymi00097
Ukot ne vasta koikkelehtiikin.ei hajuakaan osaamisesta. Ja vielä viinanhöyryt päälle.
- Anonyymi00121
Viina ja vaatteet haisee, en ymmärrä miksi naiset ei juokse karkuun jos sellainen tulee hakemaan. AINA VOI SANOA - EI KIITOS.
- Anonyymi00130
Anonyymi00121 kirjoitti:
Viina ja vaatteet haisee, en ymmärrä miksi naiset ei juokse karkuun jos sellainen tulee hakemaan. AINA VOI SANOA - EI KIITOS.
Hais milt hais niin Rexona ei petä tuossakaan tilanteessa.
- Anonyymi00151
Tämä se on niin totta.
- Anonyymi00100
ap. no naimaan ne hakkeeki eikä tanssiin saatanan köpö.
- Anonyymi00122
Se oli ennen ei enää - nykyisin mies jos pyytää, niin saa olla ilman. Sitten on miestenlielijät - tapahtui viime kesänä Pavilla. HUH
- Anonyymi00131
Hai esiaviollisialiittoja vain harrastelivat.
- Anonyymi00119
Tipu-Tanssi on parasta,saa välillä oikein ravistella hikeä pois.
- Anonyymi00132
Siin sitten oikein heltat heiluivat ja sulat kahisivat.
- Anonyymi00133
Monilla ukoilla on "mitta" kovana puntissa joka osuu naisen napaan tanssiessa.
- Anonyymi00139
- Anonyymi00152
En ole käynyt pahemmin tanssilavoilla ja tanssitaito on mitä on. Joskus kesäisin olisi kiva käydä katsomassa ja ehkä vähän pyörähtämässäkin mutta kun lukee näitä tekstejä niin taidän jättää väliin koska en halua että jonkun pitää "kärvistellä" takiani. Aikamoinen kynnys tulisi jos pitäisi lähteä lavatansseihin, joten jätän parketin ihan sovinnolla teille tangon taitajille.
- Anonyymi00156
Itse (m60) olen käynyt lavoilla nyt noin vuoden ajan tanssikurssien jälkeen. Ei siellä miehen tarvitse olla mikään supertaitaja ja naisillakin tanssitaitoa on laidasta laitaan aloittelijasta kilpatanssijaan. Kertaakaan omalle kohdalle ei ole osunut tanssitaidon puutteesta moittivia. Alussa kyllä muistin mainita jo haun yhteydessä että olen aloittelija.
- Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Itse (m60) olen käynyt lavoilla nyt noin vuoden ajan tanssikurssien jälkeen. Ei siellä miehen tarvitse olla mikään supertaitaja ja naisillakin tanssitaitoa on laidasta laitaan aloittelijasta kilpatanssijaan. Kertaakaan omalle kohdalle ei ole osunut tanssitaidon puutteesta moittivia. Alussa kyllä muistin mainita jo haun yhteydessä että olen aloittelija.
Paikkoina siis Ruusulinna, Pavi, Puistokulma ja Männistön lava.
- Anonyymi00161
Anonyymi00156 kirjoitti:
Noin se menee! Kun ei hae nirppanurkan prinsessoja, vähempikin tanssitaito riittää. Suurin osa naisista on ihan tyytyväisiä mukavaan perustanssiin ilman ihme temppuja.
- Anonyymi00158
Ja ovat tosi rumia ne naiset jotka hakevat.
- Anonyymi00159
Ei ole rumia olleet ainakaan minua hakeneet.
M60 - Anonyymi00160
Eikö siellä olla tanssimassa eihän ne mitkän missikisat ole ja jos sinua ei hakijan ulkonäkö miellytä voithan kohteliaasti kieltäytyä ja kertoa että odotat miss universumia.
- Anonyymi00162
Älä kato kovin tarkasti. Vedä nainen lähelle ja katsele olkapään yli.
- Anonyymi00163
En lähtis enää treffeille vaikka kaveri olis mukana, ens vuonna tulee 50 täyteen.
- Anonyymi00166
Naisten haku ei tarkoita sitä ettei mies saisi viedä.
Ja hei. Opeta niille osaamattomille taitos jos kerran oot niin mestari?
Saatana että vituttaa nuo miessukupuolen häpäisevät vikisevät mulkerot! - Anonyymi00167
Mielelläni lähden kun nainen hakee.
- Anonyymi00172
Opetelkaa tanssimaan! Ojennan auttavan käteni ja laitan linkin kuumien discotanssien huippuopetukseen: https://youtu.be/VakjZqso8Ik?is=J0ByaPq015pZeWjs
- Anonyymi00186UUSI
Olen tanssinut 20 vuotta diskoissa.
- Anonyymi00192UUSI
Anonyymi00186 kirjoitti:
Olen tanssinut 20 vuotta diskoissa.
Olen tanssinut lavoilla 60vuotta. Disko ei kiinnosta. Lähitanssi lämmittää.
- Anonyymi00176
Ei kai sitä nyt poistaa tarvitse. Saman lipun hinnan naisetkin ovat maksaneet.
Jos pelkäät naisten hakua niin pidä silloin tauko ja käy kahviossa ostamassa jotain tai käyppä ulkona viilentymässä.- Anonyymi00181UUSI
Hakemiseen ei ole erikseen lippua.
- Anonyymi00177
Jokaisella miehellä oma tyyli tanssia. Miksei sitten naisillakin.
Jos paritanssi liian vaikeaa niin tanssikaa soolona.- Anonyymi00180UUSI
Onneksi lavalla on valinnan varaa... dt
- Anonyymi00188UUSI
Miten tanssin ja vien jos nainen on kipsissä?
- Anonyymi00190UUSI
Anonyymi00188 kirjoitti:
Miten tanssin ja vien jos nainen on kipsissä?
Älä hae kipsinaisia
- Anonyymi00178UUSI
Tanssi, sitten yksinäsi.
- Anonyymi00179UUSI
Miksi pilkku?
- Anonyymi00182UUSI
Osaan hakea pahaat tanssijat ja niitä riittää. Myös naisten haulla.
- Anonyymi00187UUSI
Vinkki naisille...
Foksipolkka ei ole virallinen tanssilaji, vaan se viittaa kahden eri tanssityylin, foksin ja polkan, yhdistelmään tai vuorotteluun tanssilattialla. Se on yleinen termi tai leikkisä ilmaisu tanssipaikoilla, joissa samassa kappaleessa tai tanssissa rytmi vaihtelee.Foksi: Suomen yleisin ja monikäyttöisin seuratanssi, jota tanssitaan parin kanssa syliotteessa tasaisella 4/4-tahtisella rytmillä.Polkka: Perinteinen ja reipashenkinen kansantanssi, jossa askellus on nopea ja sisältää liukuaskelia sekä keveitä hyppyjä.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527