Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juukelispuukelis
profiilit
juukelispuukelis
juukelispuukelis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
joo+kuule+ei+oo+saatana+homma+muuttunu+juuri+miksikään,+olin+9+kuukautta+siellä+ja+yhtä+vitutusta,+uusi+johtaja+(Petri+Huhtala)+oli+kyllä+reilu+kaveri+ja+aatteli+nuorten+parasta+mutta+nämä+vanhat+ohjaajat+(jotka+olivat+myös+alpon+tai+aapon+aikana,+en+muista+tarkallee+nimeä)+toimivat+edelleen+siellä+edelleen...+Jumalauta+tämä+saatanan+Eija+Hokkanenki+vittuili+mulle+muitten+nuorten+kuullen+omista+ongelmistani..+tuli+kyllä+pikkusen+nöyryytetty+olo,+ääniki+kuulostaa+siltä+ku+ois+muna+kurkussa+joka+ikinen+päivä..+Huuti+minkä+kerkes+ja+anto+pienistäki+virheistä+semmoista+rangaistusta+ku+ois+vankilassa+ollu.+Totta+kai+tämän+kyseisen+ohjaajan+käytös+muuttui+kun+petri+tuli+paikalle!!!+huhhuh+mikä+sirkus+koko+paikka!!+Ja+markku,+ei+jumankauta,+kyllä+mää+sanon+ettei+omia+lapsia+sinne+kannata+missään+nimessä+laittaa.+Onneks+paikka+ei+oo+enää+nii+paha+alpon+lähdön+jälkeen..+Mutta+ne+vanhat+ohjaajat+sais+kyllä+painua+hevon+helevettii.+Kuitenki..+osa+ohjaajista+oli+hyvä+sydämmisiä+ja+hauskoja+ja+hyviä+muistoja+sieltäki+on+tullu+mutta+välillä+oli+semmosta+helvettiä+seki+touhu+siellä+että+huhhuh+>:(
01.09.2018 02:16
joo+kuule+ei+oo+saatana+homma+muuttunu+juuri+miksikään,+olin+9+kuukautta+siellä+ja+yhtä+vitutusta,+uusi+johtaja+(Petri+Huhtala)+oli+kyllä+reilu+kaveri+ja+aatteli+nuorten+parasta+mutta+nämä+vanhat+ohjaajat+(jotka+olivat+myös+alpon+tai+aapon+aikana,+en+muista+tarkallee+nimeä)+toimivat+edelleen+siellä+edelleen...+Jumalauta+tämä+saatanan+Eija+Hokkanenki+vittuili+mulle+muitten+nuorten+kuullen+omista+ongelmistani..+tuli+kyllä+pikkusen+nöyryytetty+olo,+ääniki+kuulostaa+siltä+ku+ois+muna+kurkussa+joka+ikinen+päivä..+Huuti+minkä+kerkes+ja+anto+pienistäki+virheistä+semmoista+rangaistusta+ku+ois+vankilassa+ollu.+Totta+kai+tämän+kyseisen+ohjaajan+käytös+muuttui+kun+petri+tuli+paikalle!!!+huhhuh+mikä+sirkus+koko+paikka!!+Ja+markku,+ei+jumankauta,+kyllä+mää+sanon+ettei+omia+lapsia+sinne+kannata+missään+nimessä+laittaa.+Onneks+paikka+ei+oo+enää+nii+paha+alpon+lähdön+jälkeen..+Mutta+ne+vanhat+ohjaajat+sais+kyllä+painua+hevon+helevettii.+Kuitenki..+osa+ohjaajista+oli+hyvä+sydämmisiä+ja+hauskoja+ja+hyviä+muistoja+sieltäki+on+tullu+mutta+välillä+oli+semmosta+helvettiä+seki+touhu+siellä+että+huhhuh
01.09.2018 02:12
joo+kuule+ei+oo+saatana+homma+muuttunu+juuri+miksikään,+olin+9+kuukautta+siellä+ja+yhtä+vitutusta,+uusi+johtaja+(Petri+Huhtala)+oli+kyllä+reilu+kaveri+ja+aatteli+nuorten+parasta+mutta+nämä+vanhat+ohjaajat+(jotka+olivat+myös+alpon+tai+aapon+aikana,+en+muista+tarkallee+nimeä)+toimivat+edelleen+siellä+edelleen...+Jumalauta+tämä+saatanan+Eija+Hokkanenki+vittuili+mulle+muitten+nuorten+kuullen+omista+ongelmistani..+tuli+kyllä+pikkusen+nöyryytetty+olo,+ääniki+kuulostaa+siltä+ku+ois+muna+kurkussa+joka+ikinen+päivä..+Huuti+minkä+kerkes+ja+anto+pienistäki+virheistä+semmoista+rangaistusta+ku+ois+vankilassa+ollu.+Totta+kai+tämän+kyseisen+ohjaajan+käytös+muuttui+kun+petri+tuli+paikalle!!!+huhhuh+mikä+sirkus+koko+paikka!!+Ja+markku,+ei+jumankauta,+kyllä+mää+sanon+ettei+omia+lapsia+sinne+kannata+missään+nimessä+laittaa.+Onneks+paikka+ei+oo+enää+nii+paha+alpon+lähdön+jälkeen..+Mutta+ne+vanhat+ohjaajat+sais+kyllä+painua+hevon+helevettii.+Kuitenki..+osa+ohjaajista+oli+hyvä+sydämmisiä+ja+hauskoja+ja+hyviä+muistoja+sieltäki+on+tullu+mutta+välillä+oli+semmosta+helvettiä+seki+touhu+siellä+että+huhhuh......
01.09.2018 02:09
hei+tuota+onkohan+nää+samat+yököt+simikaarenki+perhekodissa,+simikaari+kans+sijaitsee+ylivieskassa.+Meillä+on+myös+saman+nimiset+yövahdit,+tekevät+vuoroja+vuorotellen?+Jouni+ja+Esko+kans+on+töissä+simikaaressa?
01.09.2018 01:40
1 / 1