Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
iipe
profiilit
iipe
iipe
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+teille+suoraan+lääkäri+kirjoittanut+Mysimbaa+vai+onko+teille+tarjottu+vaihtoehdoksi+myös+Saxendaa?+Lähinnä+ajattelin+kun+minulle+lääkäri+kirjoitti++syömisenhallinnan+avuksi+Saxendaa+ja+Mysimbasta+hän+ei+puhunut+mitään.+Saxenda+näyttää+minulla+toimivan+aika+hyvin,+mutta+kun+näyttää+toimivan+monella+hyvin+myös+Saxendaa+halvempi+vaihtoehto+Mysimba.++Tätä+ketjua+lukiessani+alkaa+lääkkeen+vaihto+taloudellisista+syistä+kummasti+houkutella.++Saxenda+maksaa+piikkien+kanssa+melkein+300e.++Mysimba+maksaa+ilmeisesti+kuitenkin+vähemmän+kuukaudessa+vaikka+hintaa+tuollakin+on..
15.10.2018 01:47
Joo,+ei+Saxenda+laihduta,+mutta+jos+syömisen+säätelyssä+on+ongelmia+eli+korvanväleissä+falskaa+ja++itsekuri+ei++riitä+syömään+sopivasti,+silloin+voi++olla+hyötyä+lääkkeestä+joka+hillitsee+himoa+syödä+liikaa.+Minulle+tuntuisi+Saxendasta+olevan+hyötyä+ja+sivuoireita+ei+juuri+ole,+mutta+moni+on+sanonut+että++lääkkeestä+ei+ole+mitään+hyötyä+tai+sivuoireet+on+liian+isoja+kestettäväksi.+Yksilöitä+ollaan.+Lääke+tuntuisi+auttavan+minua+juurikin++siinä+että+pystyn+paremmin+katsomaan+miten+paljon+syön.+Terveellisesti+olen+syönyt+aina.
14.10.2018 17:57
Minulle+lääkkeen+määräsi+ihavuuden+hoitamiseen+erikoistunut+sisätautilääkäri.++Lähetteen++erikoissairaanhoitoon++sain++terveyskeskuksesta,+kun+yrityksistäni+huolimatta+en+onnistunut+laihduttamisessa.+Mulla+on+tosiaan+bmi+vähän+yli+35+ja+on+liitännäissairaus.+Voithan++Pullava+kysäistä+reseptiä++joltain+toiselta+lääkäriltä.++Jos+toinenkin+lääkäri+on+sitä+mieltä+että+et+tarvitse+lääkkeitä,+silloin+kai+asia+on+hyväksyttävä.+Ei+minunkaan+lihavuuttani+ja+laihtumisongelmiani+kukaan+noteerannut+ennen+kuin+alkoi+terveys+paukkua.+Nyt+kyllä+saan+sitten+hoitoa,+mutta+vähän+turhan+myöhään.+Onneksi+lääkäreiden+asenne+alkaa+muuttua.
14.10.2018 17:46
Mullakin+on+toiveena+että+oppisin+syömään+pienempiä+annoksia...+Loistavaa+että+sulla+Normaali_reaktio+onnistui.+Syöminen+on+minulla+niin+monimutkainen+juttu,+että++nyt+kokeilen+näitä+lääkkeitä.+Jos+Saxenda+ei+tehoa+riittävästi,+seuraava+vaihtoehto+on+sitten+lihavuusleikkaus.+Bmi+on+yli+35+ja+liitännäissairauden+olen+ehtinyt+hankkia.
13.10.2018 11:29
Heips.+Olen+käyttänyt+Saxendaa++kolmisen+viikkoa.++Nyt+annos+on+1,8mg.+Kokeilen,+jos+tämä+annos+riittäisi+jatkossakin,+olisi+lääkkeen+kustannukset+vähän+pienemmät.+En+ole+erityisemmin+tarkkaillut+syömisiäni,+mutta+pari+kiloa+on+silti+tippunut+kolmessa+viikossa.++Kummallinen+lääke.+Täysi+olo+tulee+pienestäkin+syömisestä.
12.10.2018 20:25
1 / 1