Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
makex70
profiilit
makex70
makex70
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,en+seurustele.+Et+en+voi+oikein+auttaa+siinä+mielessä.+Veikkaan,et+tulee+huono+fiilis+ja++kannattaako+riskeerata+sit
30.08.2019 18:13
Itse+kävin+n.kuukausi+sitten+ensimmäisen+kerran+thaihieronnassa+ja+huomasin+just+sen,et+kun+ei+ole+mitään+yhteyttä+siihen+naiseen+niin+jotain+puuttuu+ja+jää+kaipaamaan+.Siis+tunne+puuttuu+ja+yhteys+toiseen.aika+mauttomalta+tuntui.+Vaikka+pussit+saikin+tyhjäksi.+Ja+tietty+sitä+alkoi+miettii,et+pitikö+thainainen+siitä+mitä+teki.+Oliko+itse+päättänyt,että+tätä+minä+haluan+tehdä.+
++Sit+kävin+muutamalla+maksetulla+naisella.+ja+tunne+pikkasen+parempi,kun+huomaa+että+ovat+itse+valinneet+homman+ja+ainakin+tämä+viimeinen+oli+kunnolla+mukana.+Siis++huomasi,että+oli+oikein+tuttavallinen+ja+oli+oma-aloitteinen.++Ei+kyllä+ollut+suomalainen+eikä+yks+toinenkaan+ja+sekin+oli+tuttavallinen.+Tuntui+että+jutteli+tutulle.+Voi+olla+et+itsekin+on+parempi+olla+ei+suomalaisen+kanssa.+Jotenkin+sitä+on+estottomampi+kun+on+ei+suomalainen+ja+suomalaisen+kanssa+on+jotenkin+ujo.+Mutta+nämä+onkin+minun+tuntemuksia.+Se+on+mielenkiintoista,et+miksi+aloin+nyt+käymään.+Minulla+on+ikää+49+vuotta.+Ilmeisesti+on+ns.50+kriisi.++Luulen+et+vanhempana+nyt+ei+ujostuta+enää.+Mut+oon+huomannu+et++siihenkin+tuntuu+jäävän+vähä+kuokkuun.+Uus+juttu+mulle.++Itse+pidän+käymisestä+maksullisissa+palveluissa
30.08.2019 18:10
1 / 1