Millainen henkilö päätyy narsistin hoviin?

Anonyymi-ap

Minun kokemukseni mukaan ihminen, joka on helposti manipuloitavissa, eikä osaa kyseenalaistaa yksipuolisia väitteitä(valheita). Mutta uskovatko kaiken, vai ovatko myötäilijöitä?

46

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sellainen henkilö joka on vain kuullut sanan narsisti eikä ole aiemmin narsistia kohdannut, joka voi olla tuleva puoliso, työkaveri, naapuri, leipuri jne. Sitten kun tajuat mihin rumban olet ajautunut ja sanot ei narsistille, silloin alkaa selkäänpuukotus. Omalla kohdallani hurjimmin sanoi rikoskomisario, joka totesi: ”Olet tehnyt pahimman mahdollisen virheen, olet hypännyt pois narsistin kelkasta”.

• Anonyymi00003

Näissä tietämissäni narsistin hovin jäsenissä eniten ihmetyttää, miten he uskovat ihan kaiken mitä narsisti keksii valehdella. Eikä edes se herätä, että yksi henkilö, eli se narsisti on omien sanojensa mukaan joutunut niin monen henkilön kiusaamaksi. Mukä todennäköisyys tälle olisi, luilisi senkin kysymyksen heräävän.

Varmaan sekin vaikuttaa, että kyseessä on haavoittuva narsisti, joten ei vaikuta narsistilta lainkaan, ainakaan ennen kuin itse joutuu hänen hampaisiin.

Vaikuttaa ujolta ja herkältä, mutta raivostuu pienimmästäkin asiasta, oikeastaan aivan tyhjästä. Sitten onkin piru merrassa, ja voi huutamisen ja raivoamisen lisäksi käyttäytyä väkivaltaisesti. Yksi näistä hänen valheistaan on syyttää toisia väkivaltaiseksi, vaikka itse on se väkivaltainen. Muutenkin kääntää kaikki omat väärät teot toisten niskaan aina, ei ota mitään vastuuta sanoistaan tai teoistaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Näissä tietämissäni narsistin hovin jäsenissä eniten ihmetyttää, miten he uskovat ihan kaiken mitä narsisti keksii valehdella. Eikä edes se herätä, että yksi henkilö, eli se narsisti on omien sanojensa mukaan joutunut niin monen henkilön kiusaamaksi. Mukä todennäköisyys tälle olisi, luilisi senkin kysymyksen heräävän.

Varmaan sekin vaikuttaa, että kyseessä on haavoittuva narsisti, joten ei vaikuta narsistilta lainkaan, ainakaan ennen kuin itse joutuu hänen hampaisiin.

Vaikuttaa ujolta ja herkältä, mutta raivostuu pienimmästäkin asiasta, oikeastaan aivan tyhjästä. Sitten onkin piru merrassa, ja voi huutamisen ja raivoamisen lisäksi käyttäytyä väkivaltaisesti. Yksi näistä hänen valheistaan on syyttää toisia väkivaltaiseksi, vaikka itse on se väkivaltainen. Muutenkin kääntää kaikki omat väärät teot toisten niskaan aina, ei ota mitään vastuuta sanoistaan tai teoistaan.

Minä ymmärrän tämän kuvion hyvin koska tämä nainen löysi heti uuden uhrin kun minä hänet lemppasin, nyt on tuo nainen hänkin lempannut naisen ja olemme yhdessä pohtineet millaiseen narsistin ansaan tahoillamme lankesimme. Ollaan oltu niinkuin vertaistukiuhreja.
        Väkivallasta, poliisi neuvoi jo kuusi vuotta sitten että pidä vaan nyrkkis taskussa. Sitten mulla kerran sippasi ja soitin häkeen, siellä vähän ymmärrettiin väärin tuli hetkessä poliisipartio, mies ja nainen, mieskonstaapeli sanoi naiskonstaapeli lle mene jututtamaan naista, hän palasi ja …no siellähän oli jo ambulanssi nurkan takana oottamassa. no omakannan kirjaukseen ensihoito oli kirjannut että poliisi pitää harhaisena ja pyytää ensihoidolta mt-arviota. Että minun todettiin olevan harhainen kymmenen minuutin kohtaamisen jälkeen , menin kiltisti ambulanssiin ja päivystykseen, päivystävä lääkäri oli kirjannut omakantaan poliisi pyytänyt mt arviota, potilas kertoo vuolaasti, potilaan kertoma tarina tilanteesta on toki myös mahdollinen, pakkohoitokriteerit ei täyty. Kotiutan potilaan.

Kun sitten nuo ensihoidon ja päivystävän lääkärin kirjaukset ilmestyi omakantaa, niin silloinhan minulla kilahti. Ettäkö minä harhainen, sen kuvan minusta antoi naiskonstaapelille kyseinen nainen kotonaan. Lähti mailia poliisilaitokselle ja poliisihallitukselle. Kukaan ei vastannut huutooni. Kahden viikon päästä tuosta omakannassa oli merkintä että päivystävän lääkärin kirjausta oli muokattu(=katsottu?)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä ymmärrän tämän kuvion hyvin koska tämä nainen löysi heti uuden uhrin kun minä hänet lemppasin, nyt on tuo nainen hänkin lempannut naisen ja olemme yhdessä pohtineet millaiseen narsistin ansaan tahoillamme lankesimme. Ollaan oltu niinkuin vertaistukiuhreja.
        Väkivallasta, poliisi neuvoi jo kuusi vuotta sitten että pidä vaan nyrkkis taskussa. Sitten mulla kerran sippasi ja soitin häkeen, siellä vähän ymmärrettiin väärin tuli hetkessä poliisipartio, mies ja nainen, mieskonstaapeli sanoi naiskonstaapeli lle mene jututtamaan naista, hän palasi ja …no siellähän oli jo ambulanssi nurkan takana oottamassa. no omakannan kirjaukseen ensihoito oli kirjannut että poliisi pitää harhaisena ja pyytää ensihoidolta mt-arviota. Että minun todettiin olevan harhainen kymmenen minuutin kohtaamisen jälkeen , menin kiltisti ambulanssiin ja päivystykseen, päivystävä lääkäri oli kirjannut omakantaan poliisi pyytänyt mt arviota, potilas kertoo vuolaasti, potilaan kertoma tarina tilanteesta on toki myös mahdollinen, pakkohoitokriteerit ei täyty. Kotiutan potilaan.

Kun sitten nuo ensihoidon ja päivystävän lääkärin kirjaukset ilmestyi omakantaa, niin silloinhan minulla kilahti. Ettäkö minä harhainen, sen kuvan minusta antoi naiskonstaapelille kyseinen nainen kotonaan. Lähti mailia poliisilaitokselle ja poliisihallitukselle. Kukaan ei vastannut huutooni. Kahden viikon päästä tuosta omakannassa oli merkintä että päivystävän lääkärin kirjausta oli muokattu(=katsottu?)

Narsisti kykenee kääntämään asiat täysin päälaelle, vaikka olisi itse se väkivaltainen, yllättäen väkivaltainen onkin juuri väkivallan kohde. Ainakin jos narsistilta kysytään.

Eivät ota mitään vastuuta, ja syyttävät kaikesta syntipukkia. Eli narsistin uhria.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Narsisti kykenee kääntämään asiat täysin päälaelle, vaikka olisi itse se väkivaltainen, yllättäen väkivaltainen onkin juuri väkivallan kohde. Ainakin jos narsistilta kysytään.

Eivät ota mitään vastuuta, ja syyttävät kaikesta syntipukkia. Eli narsistin uhria.

Kuin tilauksesta iltasanomat aiheesta tänään:
        Manipuloinnin mestari
        Narsistinainen jyrää toisen tahdon yli niin taitavasti, ettei sitä aina edes huomaa. Etenkin ihastumisvaiheessa varoitusmerkit menevät herkästi ohi, vaikka niitä kyllä olisi. Asiantuntija kertoo, mistä piirteistä hälytyskellojen pitäisi soida ja mikä diagnoosi narsistinaisilta usein löytyykin

Narsistit ovat tunnetusti taitavia manipuloimaan muita ja peittämään todellisen sisimpänsä, mutta erityisen taitavia siinä ovat naisnarsistit.

Asiantuntijoiden mukaan naisilla kyseinen persoonallisuushäiriö jääkin miehiä herkemmin huomaamatta. Psykoterapeutti kertoo merkit, joita kannattaa tarkkailla.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011586967.html

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuin tilauksesta iltasanomat aiheesta tänään:
        Manipuloinnin mestari
        Narsistinainen jyrää toisen tahdon yli niin taitavasti, ettei sitä aina edes huomaa. Etenkin ihastumisvaiheessa varoitusmerkit menevät herkästi ohi, vaikka niitä kyllä olisi. Asiantuntija kertoo, mistä piirteistä hälytyskellojen pitäisi soida ja mikä diagnoosi narsistinaisilta usein löytyykin

Narsistit ovat tunnetusti taitavia manipuloimaan muita ja peittämään todellisen sisimpänsä, mutta erityisen taitavia siinä ovat naisnarsistit.

Asiantuntijoiden mukaan naisilla kyseinen persoonallisuushäiriö jääkin miehiä herkemmin huomaamatta. Psykoterapeutti kertoo merkit, joita kannattaa tarkkailla.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011586967.html

Naisnarsisti on monesti haavoittuva narsisti, joka vaikuttaa siten aivan narsistin vastakohdalta. Varmasti vielä helpompaa uskoa tällaisen narsistin väitteitä siitä että on ollut se kaltoin kohdeltu, vaikka asia olisi todellisuudessa juuri päinvastoin.

Ilmeisesti tästä oli myös jutussa, kun en pääse lukemaan maksumuurin takana olevaa juttua?

On täysin uskomatonta, miten paljon pahaa saa aikaiseksi tällainen henkilö, valheilla ja manipuloinneilla ei ole mitään rajaa, ja kaikki sotketaan mukaan tähän draamaan. Ikävä kyllä moni uskoo, ja siten mahdollistavat narsistin toiminnan, yksin ei saisi yhtä paljon pahaa aikaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Naisnarsisti on monesti haavoittuva narsisti, joka vaikuttaa siten aivan narsistin vastakohdalta. Varmasti vielä helpompaa uskoa tällaisen narsistin väitteitä siitä että on ollut se kaltoin kohdeltu, vaikka asia olisi todellisuudessa juuri päinvastoin.

Ilmeisesti tästä oli myös jutussa, kun en pääse lukemaan maksumuurin takana olevaa juttua?

On täysin uskomatonta, miten paljon pahaa saa aikaiseksi tällainen henkilö, valheilla ja manipuloinneilla ei ole mitään rajaa, ja kaikki sotketaan mukaan tähän draamaan. Ikävä kyllä moni uskoo, ja siten mahdollistavat narsistin toiminnan, yksin ei saisi yhtä paljon pahaa aikaan.

Joulukuussa entinen ystävä näytti millainen narsisti onkaan, ja nainen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Taitaa olla nainen valvomossa ?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joulukuussa entinen ystävä näytti millainen narsisti onkaan, ja nainen.

Joulukuussa?

Tuokin kuulostaa tutulta, monesti asiat kriisiytyy suurten juhlien alla. Sama narsisti on saanut raivokohtaukset ja hylännyt läheisensä jo useana Jouluna. Nyt teki sen viimeisen kerran, ja uskon ettei hänestä koskaan tule normaalia ihmistä. Olisi pitänyt tajuta aiemmin, mutta en halunnut myöntää asiaa, ja vielä viime jouluna ajattelin hänen olevan epävakaa persoonallisuushäiriöinen. No sekoja molemmat, eli molemmille kannattaa näyttää ovea, eikä olla missään tekemisissä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joulukuussa?

Tuokin kuulostaa tutulta, monesti asiat kriisiytyy suurten juhlien alla. Sama narsisti on saanut raivokohtaukset ja hylännyt läheisensä jo useana Jouluna. Nyt teki sen viimeisen kerran, ja uskon ettei hänestä koskaan tule normaalia ihmistä. Olisi pitänyt tajuta aiemmin, mutta en halunnut myöntää asiaa, ja vielä viime jouluna ajattelin hänen olevan epävakaa persoonallisuushäiriöinen. No sekoja molemmat, eli molemmille kannattaa näyttää ovea, eikä olla missään tekemisissä.

Sana joulu kirjoitetaan pienellä jiillä

• Anonyymi00054
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sana joulu kirjoitetaan pienellä jiillä

Sana sana kirjoitetaan pienellä siillä

Myös välimerkkien käyttöä sinun kannattaa vielä opetella.

• Anonyymi00015

Monikin uskoo ja luottaa narsistiin alussa, usein koska ei edes tunnista sellaista ilmiötä kuin narsismi. He, joille narsismi on entuudestaan tuttu asia, tunnistavat merkkejä aiemmin ja osaavat ottaa etäisyyttä. Iso osa vaan ei tunnista. Narsismia ei oikein pysty hahmottamaan vaikka kuinka lukisi aiheesta, sen oppii käytännössä. Jos oppii.

Tutun narsistin läpipiirissä on muutama "uskollinen". Yhteistä heillä vaikuttaisi olevan heikko itsetunto ja huomionkipeys/yksinäisyys. Yksi ns. ystävä on vanha leskirouva, joka on hyvin helposti manipuloitavissa. Hänelle narsisti on niitä harvoja jotka ylipäätään tarjoavat sitä huomiota mitä hän niin kovasti kaipaa. Lupaukset menemisistä ja tekemisistä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin, vaikka ne eivät käytännössä juuri toteutuisikaan. Toinen on hänkin yksinäinen naisihminen. Tämä ostaa narsistin mielipiteet kyselemättä ja jakaa niitä eteenpäin, ns. lentävä apina. Hänellekin kelpaa narsistin seura kun paljon muutakaan ei ole, ja juoruilu yhdessä on mukavaa ajankulua. Kolmas on perheellinen, mutta hänestäkin itsetunto-ongelmat loistaa jo kauas. Vieraiden ihmisten seurassa hän on pälyilevä, töykeä ja vaikuttaa suorastaan vihaiselta, selvästi hyvin epävarma. Häntä narsisti tuntuu jopa jollain tasolla häpeävän, mutta pitää silti otteessa.

Näennäisen itsevarman ja jopa "valovoimaisen" narsistin huomio on heikolle itsetunnolle mannaa. Narsisti polkee vähitellen itsetuntoa vielä alemmas, joten hovin jäsen ei edes suostu näkemään sitä, mitä ajan oloon paljastuu. Kumpikin tarvitsee toistaan niin paljon, ettei siinä ole sijaa minkäänlaiselle totuudenmukaisuudelle.

• Anonyymi00019

Eiköhän sitä narsistin "hoviin" päädy yhtä monenlaista kulkijaa, kuin mitä on narsisteja itseään.

Mielestäni on jopa vähän naivia ajatella, etteikö narsistilla olisi koko elinikä aikaa opiskella niitä hänelle tehokkaimpia keinoja ja ympäristöjä toteuttaa omaa narsismiaan. Eli mielikuva jostain pelkästään naama punaisena huutavasta tyrannista on aivan liian kapea määrittelemään narsismia. Ja pahimmasta päästä lienee juuri tässäkin ketjussa mainitut uhriutuvat narsistit.

Mitä "hoviin" tulee, niin ajattelen että narsismin näkökulmasta kaikki ovat narsistin uhreja, heitä vain käytetään eri tavalla hyväksi. Osa ihmisistä on narsistille hyödyllisempiä kavereina kuin vihamiehinä. Enkä usko että se on edes laskelmoivaa peliä, vaan perustuu pitkälti myös tunteisiin. Jotkut asiat vain loksahtavat ja kas olet narsistin hovissa, ihan tietämättäsi.

Todellisen tilanteen toteaminen ottaa oman aikansa, tai voi olla että ei edes koskaan valkene "Hoviväelle"

• Anonyymi00020

"Hoviin"? Eli ilmeisesti joku someihminen sen hovin pääjehuna?

• Anonyymi00021

Kansaneläkelaitoksella kaikenlaisten eläkkeitten väleistä puuttuu ilmeisesti empatiataulut. Niitähän on monta.

• Anonyymi00022

Siis hetkinen, luinko minä juuri kysymyksen miten ihminen päätyy narsistin hoviin, foorumilla jossa kourallinen uhriutuvia narsisteja pönkittää kilpaa toinen toisensa narsistisia kuvitelmia siitä, että miten itsessä ei ole mitään vikaa, vaan syy on aina kaikissa muissa?

No sanotaan vaikka niin, että narsistin hoviin pääsee todella helposti, kun on yhteinen päämäärä narskun kanssa.

• Anonyymi00023

Kyllä luit ihan oikein.

• Anonyymi00025

Millainen ihminen päätyy Narsismi-palstalle?

• Anonyymi00028

Nimen omaan tää jos on yhteinen päämäärä narskuttimen kanssa ja jos omaa itsekkin jonkun persoonallisuushäiriön, kakssuuntanen.
        Työmaalla hyökätään niiden kimppuun joita halutaan savustaa verstaalta ulos.
        Kaksi lähti sairastuvalle muutama muu sai paremman työpaikan tai on saamassa.
        Hieno homma kun tehdään terveistä tekijöistä puolihulluja.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Nimen omaan tää jos on yhteinen päämäärä narskuttimen kanssa ja jos omaa itsekkin jonkun persoonallisuushäiriön, kakssuuntanen.

Kirjoitusvirheitä !!!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kirjoitusvirheitä !!!

Ja taaskin pelkää saivertelua,sanoi munkkimarkiisi Curier karto Labule Luvig 3 lutikan sääty hovista.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Korjaan siis tämänhetkinen saldo on kaksi lopputiliä, kaksi pitkällä saikulla, yksi lähi iha ite.

• Anonyymi00026

Hanki aina todisteet. Älypuhelimella voi tallentaa.
      Ei ole rikos tallentaa puhetta, johon itse osallistuu todisteeksi.
      Narsistit valehtelevat lähes aina ja varsinkin "seurakunnalleen".
      Sitten syyttelevät uhria harhaisuudesta ja muusta, kun jäävät kiinni.

• Anonyymi00027

Esimerkiksi narsistin hoviin joutuu ne ketkä ovat sokeita toisille ihmisille.
      Jees -miehet on toinen ryhmä.
      Lisäksi sellaset jotka pelkää että joutuu huonoon valoon jos ei kuulu teeskentely ja läppäkerhoon, haluaa näyttää kovista.

• Anonyymi00029

Narsistin anteeksipyyntö on vain vallankäytön väline. Manipulointia.

• Anonyymi00032

Millaisesta ihmisestä tulee narsisti?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Millaisesta ihmisestä tulee narsisti?

Tai paremminkin millaisen kasvatuksen tulos on narsisti.

• Anonyymi00030

Eroon pääsee kun lakkaa olemasta kaveria tai ottaa eron jos on puoliso.

Tulee kyllä takaisin syytöksien kera ja aloittaa puhelinkiusan sellaisella intensiivillä että kostoksi kannattaa jättää viranomaisten hoidettavaksi.

• Anonyymi00031

Minä lakkasin puhumasta ja olla sen kaveri niin kosto tuli samantien, eikä tietenkään narsistissa narsistissa itsessä ollut mitään vikaa. Kaikki vika oli vaan mussa.

• Anonyymi00036

Minä en ainakaan ole tunteeton ihminen, tunteet on niin korkealla. Pienikokoista aikuista kohtaan minulla oli tunteet ja hän oli minun "hobitti kuningatar", jolle avasin oven autooni. "Kai sä sun ihanaa miniladyä rakastat, vaikka sä huudat, vihaat yhteiskuntaa, et sä muuten olisi minua auttanut, ellet sä rakasta tosi paljon mua?" -"Jipii me mennään tänä kesänä naimisiin!", "Ei saa nostaa sun ihanaa miniladyä, mä kiipeän tuohon itse!" Olin ihan murheen murtama, kun ero tuli siitä kihlatusta, yritin etsiä uutta! En ole epätoivoinen.

• Anonyymi00037

Oisko kannattanu antaa tilaa tollaselle hobitti helmelle?
      Jos muut tai itte on mokannut niin se ei ole nykyisen kumppanin vika.

• Anonyymi00038
    • Anonyymi00040

Raiskaan sun isäs tänään

• Anonyymi00042

Muista tappaa ittes 😂😂😂😂😂

• Anonyymi00043

Vedä naru kaulaan 😂😂😂😂

• Anonyymi00045

Naurukala vedättää

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Naurukala vedättää

Ei ne muuta osakkaan.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Naurukala vedättää

narukala ui aurajoessa

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

narukala ui aurajoessa

Ens vaikko tois puol jokke?

• Anonyymi00053

En ole vielä pitkän ikäni aikana törmännyt yhteenkään normaaliin henkilöön,aina viiraa jollain tavalla,oli sitten lääkäri,poliitikko,palomies,varastomies,poliisi,lehdenjakaja tai naapuri,jne?kukaan ei ole normaali,sula mahdottomuus!

• Anonyymi00056
      UUSI

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      190
      5120
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      19
      1840
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1636
    4. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      11
      1541
    5. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1527
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      53
      1200
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1094
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      308
      993
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      945
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      860
    Aihe