Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Uusiyritys2
Uusiyritys2
Uusiyritys2
Liittynyt 6v sitten
0
aloitusta ·
5
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi. Laita yksityisviestiä.
09.01.2023 19:45
Meniköhän tiedot väärään paikkaan kun eivät näy tässä ketjussa. Kehystetyn työn mitat ovat 51x44.
28.10.2022 22:12
Hei. Olen juuri töissä ja mittaan teoksen mitat ja laitan ne tähän.
28.10.2022 15:42
Vieläköhän tämä ketju on aktiivinen? Minulla olisi myytävänä Toikkasen työ Äiti ja Lapsi vuodelta 1986. Vedos on 36/180 ja tekotapa Lito-offset. Teos on hyväkuntoinen ja sijaitsee Helsingissä.
24.10.2022 11:09
Mulla+isä,+mummi+ja+äidin+serkku+tekivät+itsemurhan.+Itse+suunnittelin+sen+tekemistä+15-vuotiaana+mutta+rohkeus+ei+riittänyt.+10+vuotta+sitten+menin+junakiskoille+yöllä+odottamaan+tavarajunaa+mutta+joku+oli+hälyttäny+poliisin+ja+vei+Auroraan.+Nyt+on+kokeiltu+9+eri+masennuslääkettä+ja+vaihdeltu+nopeaan+tahtiin.+Olen+säästänyt+kaikki.+Lauantaina+jauhoin+morttelissa+290+Ketipinoria,+52+zyprexaa,+107+stilnoctia.+Sekoitin+veteen.+Klo+03+lähetin+kahdelle+lapselle+sähköpostin+että+nyt+aion+tappaa+itseni.+Toinen+jostain+syystä+luki+viestin+ja+soitti+112.+Olin+ehtiny+ottaa+vaan+osan+noin+puolen+litran+satsista+kun+toinen+lapsi+soitti.+Keskustelu+kesti+puoli+tuntia+enkä+saanut+otettua+kaikkea+loppua.+Sitten+lähti+taju.+Poliisi+ja+ambulanssi+ehti+paikalle.+Jäljelle+jäi+iso+häpen+tunne+mutta+vahva+tunne+että+yritän+uudestaan.+Mutta+niin+että+menen+laiturille,+juon+pullon+viiniä,+lopun+lääkeseoksen,+sidon+ankkurin+jalkaan+ja+kun+taju+lähtee,+tipun+mereen+ja+hukun.+Tuska+elämän+turhuuteen+ja+näköalattomuus+ovat+liian+raskaita+kestää.
04.02.2020 15:01
1 / 1