Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Uusiyritys2
profiilit
Uusiyritys2
Uusiyritys2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi. Laita yksityisviestiä.
09.01.2023 19:45
Meniköhän tiedot väärään paikkaan kun eivät näy tässä ketjussa. Kehystetyn työn mitat ovat 51x44.
28.10.2022 22:12
Hei. Olen juuri töissä ja mittaan teoksen mitat ja laitan ne tähän.
28.10.2022 15:42
Vieläköhän tämä ketju on aktiivinen? Minulla olisi myytävänä Toikkasen työ Äiti ja Lapsi vuodelta 1986. Vedos on 36/180 ja tekotapa Lito-offset. Teos on hyväkuntoinen ja sijaitsee Helsingissä.
24.10.2022 11:09
Mulla+isä,+mummi+ja+äidin+serkku+tekivät+itsemurhan.+Itse+suunnittelin+sen+tekemistä+15-vuotiaana+mutta+rohkeus+ei+riittänyt.+10+vuotta+sitten+menin+junakiskoille+yöllä+odottamaan+tavarajunaa+mutta+joku+oli+hälyttäny+poliisin+ja+vei+Auroraan.+Nyt+on+kokeiltu+9+eri+masennuslääkettä+ja+vaihdeltu+nopeaan+tahtiin.+Olen+säästänyt+kaikki.+Lauantaina+jauhoin+morttelissa+290+Ketipinoria,+52+zyprexaa,+107+stilnoctia.+Sekoitin+veteen.+Klo+03+lähetin+kahdelle+lapselle+sähköpostin+että+nyt+aion+tappaa+itseni.+Toinen+jostain+syystä+luki+viestin+ja+soitti+112.+Olin+ehtiny+ottaa+vaan+osan+noin+puolen+litran+satsista+kun+toinen+lapsi+soitti.+Keskustelu+kesti+puoli+tuntia+enkä+saanut+otettua+kaikkea+loppua.+Sitten+lähti+taju.+Poliisi+ja+ambulanssi+ehti+paikalle.+Jäljelle+jäi+iso+häpen+tunne+mutta+vahva+tunne+että+yritän+uudestaan.+Mutta+niin+että+menen+laiturille,+juon+pullon+viiniä,+lopun+lääkeseoksen,+sidon+ankkurin+jalkaan+ja+kun+taju+lähtee,+tipun+mereen+ja+hukun.+Tuska+elämän+turhuuteen+ja+näköalattomuus+ovat+liian+raskaita+kestää.
04.02.2020 15:01
1 / 1