Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Rainbowman-74
profiilit
Rainbowman-74
Rainbowman-74
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensinnäkin+sun+pitää+kokea+syvää+naisellisuutta+ja+olla+itse+valmis+muutokseen..+ostat+netistä+kivoja+vaatteita,+kenkiä,+käyt+hakee+tokmannilta+meikkejä+ja+vaikka+pitkät+kynnet+ellei+sulla+ole+luonnostaan+pitkät+hiukset+tai+muuten+naisellisesti+leikatut+niin+hanki+pari+peruukkia+nainenhan+ei+ole+karvainen+joten+sheivaa+kaikki+karvat+tuohon+hyvä+on+karvanpoistovoide+jota+myös+saa+tokmannilta..+
En+suosittele+vaginan+hankintaa+se+on+pitkä+prosessi+sun+pitää+eka+hakeutua+lääkärin+lähetteellä+Tampereelle+tai++Helsinkiin+transpolille+jossa+kartoitetaan+sun+tilanne+ja+tehdään+psykologisia+testejä+ja+haetaan+sitä+miten+valmis+oot+muutokselle+eka+tehdään+kaikki+muu+hoito,+aloitetaan+hormonihoito+eli+ekstrogeeni+hoidot+mutta+siihenkin+menee+2-3v+sitten+Aatamin+omena+höylätään+kirurgisesti+sekä+muotoillaan++äänihuulet..+itse+vaginan+leikkaukseen+saattaa+mennä+aikaa+jopa+10vuotta+ja+se+on+pitkä+leikkaus+kestää+6-8+tuntia+menetät+paljon+verta+eikä+leikkaus+ole+aina+hyvä+lopputulos+eli+täydellinen+se+ei+saata+olla..+en+tiedä+mihin+vaginaa+tarvitset+koska+et+voi+tulla+raskaaksi+sanoisin+että+mtf+on+elämässä+sukupuolen+korjauksen+jälkeen+aika+yksinäinen+ei+meinaan+seuraa+löydy+helposti+ja+vanhat+kaverit+häviää+elleivät+hyväksy+uutta+sinua..+helpommalla+pääset+kun+pidät+munat+ja+pukeudut+toiseen+rooliin+silloin+tällöin+rohkaiset+itsesi+ja+lähdet+bailaa+ulos+tyttönä.
Mä+tiedän+mistä+puhun+ja+kadun..+mä+elin+ja+olin+transnainen+ja+käynyt+kaikki+kururgiset+hoidot+ja+oon+nyt+kokoajan+yksin+ja+nyt+pukeudun+kuin+miehet+vaikka+housuissa+ei+ole+mulkkua
16.05.2022 17:56
1 / 1