Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enhän minä voi tuosta vaan sammuttaa sitä olotilaa, jos oon jo provosoitunut. Se pitää oottaa että se menee ohi :(
26.09.2022 00:10
No teillä ei ole nikkiä niin oletan samaksi.
26.09.2022 00:09
Totta, mutta sun asia ei ole illasta toiseen haukkua minua hänelle. Hän päättää itse, jos olen liian kamala hänelle.
26.09.2022 00:05
Anteeksi ja hyvää yötä. Nuku hyvin.
26.09.2022 00:03
Luotan. Minä luulin että sinä olit tosissaan kun sanoit, että haluat pois täältä ja mitä muuta siihen kirjoitit. Nimenomaan luulin että se vaikutti sinuun ja vasta sitä kautta se alkoi vaikuttaa minuun :) On tämä paska mesta. En pidä tuota naista uhkana. En luule että sinä kiinnostuisit hänestä. Uskon sunkin jo huomanneet millainen tämä meidän vakisivullinen on. Hänen narsistinen tyylinsä ärsyttää silti. Hän on liian kiinni meissä ja valehtelee liikaa. Esittää mitä milloinkin. Hän on ihminen, jollaisen en halua millään tavalla olevan mun kanssa tekemisissä missään. Edes palstalla.
25.09.2022 23:58
Niin. Vastailin tuonne ihan hyvällä mielellä aluksi. Mutta kun huomasin että se pilaa sun mielialan niin alkoi mennä mullakin. Tuon kanssa ei saa lähteä juttusille koskaan. Se vääristelee liikaa. Ehkä se on hänen tapansa myös irl viedä muilta miehiä, tai yrittää. Eihän tuota kukaan yhtä panoa enempää kestäs. Mulla ainakin meni nyt ilta pilalle kokonaan.
25.09.2022 23:53
Ihan sama mikä heijastuu ja minne. Hän rakastaa mua sellaisena kuin oon. En kuitenkaan ole niin epävarma luuseri että roikkuisin miehessä väkisin, joka sanoo haluavansa toisen. Miehessä joka on sanonut sulle sata kertaa, että ei halua sua vaan minua. Olet rasittava ja tyhmä. Hän rakastaa minua, en ole mikään miestennielijä, hän tietää senkin. Minä kelpaan hänelle sellaisena kuin olen. Olen siitä ihan varma, joten siinäpä sulle epävarmuutta.
25.09.2022 23:49
Anteeksi. Minä en jaksa tuota yhtä. Jaksaisitko sinä, että joku kolmas osapuoli joka ikinen ilta tulisi kertomaan miten mun pitää sua rakastaa ja kohdella. Se nainen on sairas!
25.09.2022 23:43
Yritin sillä viestiä ihan muuta kuin epävarmuutta.
25.09.2022 23:40
Yritin sillä viestiä ihan muuta kuin epävarmuutta.
25.09.2022 23:39
Anteeksi, tuo on taitava provosoimaan. Miten joku voi olla noin tyhmä kuin tuo naikkonen! Pelkkä palstapeIIe se on.
25.09.2022 23:38
En ole ollut epävarma nallesta. Lue minun viestit tästä. Mulla on nikki, ei pitäs olla vaikea seurata. Sinä oot oikea psyko vääntelyinesi. Kukaan ei tule koskaan sinua rakastamaan missään, jos et opettele kohtelemaan muita ihmisiä paremmin. Nallen sanat on mulle, jokainen sana mitä sinä kuolaat hänessä on mulle. Hän rakastaa mua. Sekö on epävarmuutta kun sanon sulle, että mun on ja pysyy. Älä sinä tyhmä vääntele ja kääntele ja vääristele. Sinä olet pelkkä tunnevaras. elät sanoissa, joita mies kirjoittaa mulle. Herää pahvi.
25.09.2022 23:37
Mitä. Et edes ymmärrä mitä kirjoitin niin oo hiljaa. Onko sulla älyssä vikaa? Lue mitä minä kirjoitin.. lue pässi ja keskity kerrankin muuhun kuin siihen narsistiseen omahyväiseen itseesi!
"Tiedän että hän ei oo muista kiinnostunut kuin musta. " <-- tuoko on luottamuksen puutetta.
25.09.2022 23:32
Joo, unohdetaan se ilonpilaaja. Se on taitavat troIIaaja, ilmeisesti käynyt täällä aina ja oppinut siihen.. älystä tuskin on kyse hänen kohdalla :)
25.09.2022 23:30
Annettiin taas valta tuolle paskakasalle kun lähdettiin tähän sen troIIaukseen mukaan.. olin niin onnellinen hetki sitten.
25.09.2022 23:27
Olen poikkeuksellisen itsenäinen ihminen - korjaus tyhmimmille jotka ei tajunnu.
25.09.2022 23:26
Olet poikkeuksellisen itsenäinen ihminen. Mutta kyllä.. nallesta oon läheisriippuvainen. Rakastan häntä.
25.09.2022 23:25
Tiedän että hän ei oo muista kiinnostunut kuin musta. Se vaan tuntuu pahalle kun jutellaan niin kivoja ja ykskaks vaihtuu tällaiseen. Olen ihminen.
25.09.2022 23:24
En ole vaan ei täällä saa aina selvää miten tai millä mielialalla toinen kirjoittaa.. Miten surullinen on. Vaikka on sua troIIia paljon fiksumpi niin en silti oo selvännäkijä. En voi tietää toisen mielialaa jos ei sitä sano. Minä en muuta mieltäni nallesta. Minä haluan hänet.
25.09.2022 23:22
hoidetaan tää muualla jotenkin, pakko koska tarviin sut kaikkialla..
25.09.2022 23:20
31 / 151