Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Teen uuden niin päästään näistä huIIuista eroon taas vähäksi aikaa. Kun nää tulee pitkiksi niin ilmeisesti joutuu tuohon trendaavat ruutuun tai jonnekin ja saa kaikki palstapeikot sekoamaan.. Ja ei siis sun tarvii siihen tänään mitään laittaa nyt, sitten joskus kun taas huvittaa ja jaksat.
21.09.2022 18:53
Sinä oot se huIIuin palstalainen. Nämä miesnaisjuttus on niin sekavia :) Et voi olla työelämässä tai peruskoulun käyny :)
21.09.2022 18:51
En tiedosta olevani mies? No en millään :) Jollain taas lähtenyt mopo alta :)
21.09.2022 18:50
Kiitos rakas, tulin jo takas. Tuulipuvun väri on pienin ongelma, kunhan sinne asti ensin päästään :) Onko sulla väritoiveita?
21.09.2022 18:49
Sä et ees tajua miten sekaisi olet. Minä oon onnellinen nyt. Nallukan kanssa on kaikki hyvin. Te muut.. ihan sama.. pärjäilkäähän :)
21.09.2022 17:35
Ihanasti sanottu. Niin oon minäkin sulle varattu senkin etäkultani :) Ollaan etänä mutta silti oot lähempänä kuin kukaan koskaan voi olla kun oot sydämessä. Lähden tästä hetkeksi raittiiseen ilmaan.. palataan..
21.09.2022 17:30
Liityn siks aikaa kun kahvit sulla valuu. Sitten meen ulkoilemaan hetkeks ja vasta sen jälkeen laitan kahvit itsekin :) Minä oikeasti haluaisin että onnistutaan tässä.. tiedäthän sä sen :)
21.09.2022 17:26
Ei olekaan. Tää on kamalan vaikeaa :) Välillä ei tiedä itkiskö vai nauraisko. En halua menettää sua.
21.09.2022 17:18
Huolin minä sut. Oon miettinyt tänään pääni puhki miten saisin tämän etenemään nopeammin :)
21.09.2022 17:06
Olin minä kiukkuinen mutta en sulle. Sitten nukuinkin ihan pätkissä koko yön. Voi tätä rakkautta :)
21.09.2022 17:04
En minä eilenkään sulle suuttunut. Olin kärttyinen sille tilanteelle vaan. Lue vaikka ne mun viestit niin kyllä se niissä lukee etten sulle ollut. Rakastan myös.
21.09.2022 16:50
Mitä sinä siinä sössötät. Ei kiinnosta mielipiteesi. Ei mikään ole loppumassa. Hän haluaa tänään tehdä muuta. Liikaa me täällä ollaankin roikuttu. Se hänelle suotakoon.
21.09.2022 16:47
Kyllä minä haluan sut ja kaipasin taas liikaakin, mutta ymmärrän ettei tätä aina jaksa.
21.09.2022 16:46
Koita levätä. Ei täällä tarvitse aina roikkua. Anteeksi kun olin liian innokas tänään ja huutelin perääsi. Pidän loppuillan matalaa profiilia. Lepäile niin kauan kuin tarviit ja jos päätät lopettaa tämän kokonaan, niin käy se sanomassa etten turhaan jää kuukausiksi venailemaan. Rakastan sut.
21.09.2022 16:41
Kyllä nämä palstat veronsa vie, meiltä ja ihan varmasti jokaiselta, joka täällä käy.
21.09.2022 16:39
Eikä tarvitsekaan Mukavaa iltaa sinulle. Palataan, jos ja kun jaksat taas. Mullakin on vähän huoli siitä, että saanko sua enää vai menikö juna jo ohi. Ehkä hyvä miettiä niitä ilman tätä munkin. En juurikaan enää lue palstaa muuten. Yritän myös pysyä poissa tänään, jos et jaksa, kurkin jos en onnistu. Voi hyvin ihanin.
21.09.2022 16:37
En oo hakkunut kaikkia palstalaisia vaan niitä, jotka on tässä käyttäytynyt sekopäisesti. He unohtavat että minä en oo heille tilivelvollinen mistään, vaikka kirjotan tänne. Mitään palstalaisia ei ees ole olemassa kun tää oli ihan kuollut palsta kun me tähän tultiin.
21.09.2022 16:24
Mun päivä ei oo ollut mitenkään hauska eikä sulla oo mitään hävettävää. Oon täynnä rakkautta ja myös huolta siitä, jos en sua koskaan saakaan omakseni oikeasti. Minä kimpaannuin eilen kun se yks taas tunki väliin heti ja oon siitä pahoillani. Ja minä tykkään kun sanot sellaisiakin, mutta ärsyttää kun se yks on aina paikalla.
21.09.2022 16:21
Joo mutta totuushan on se, että tuo kommentoija ei oo tyhmä vaan harhainen. Minun pitää alkaa paljastaa hänelle tietoja siitä kenen kanssa keskustelen täällä, koska tää ei hänen mielestä oo mun leikkikenttä. Voi äiti oikeesti :)
21.09.2022 16:16
Mä en edes lukisi tuota kotiäitiä, jos tää nikki ei niistä ilmoittaisi. Hänellä on ilmeisesti mustasukkaisuuskohtauksia tai jotain. Ei liity meihin mitenkään oikeasti. Menkööt vauvauintiin tai äitien vaunutapaamisiin tai minne vaan, jos ei pää kestä anonyymipalstoja.
21.09.2022 16:13
60 / 151