Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Koivukosken
profiilit
Koivukosken
Koivukosken
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoittaa minua. Luulee, että olen täällä koko ajan kuluttamassa aikaani ja kirjoittelemassa anonyymina 😂
18.03.2023 20:53
Ja olen tosiaan järjestänyt joukkotarkit kasvateilleni.
15.03.2023 00:08
Olen hyvittänyt terveystutkimusten hinnan koiran kauppasummasta ja tästä on tehty allekirjoitettu paperi kauppakirjan ohelle.
15.03.2023 00:07
Minä kirjoitan vain ja ainoastaan nimimerkkini takaa, en anonyymina 😅
Ymmärsin tekstistäsi, että tarkoitat minua, mutta en tosiaan ole kommentoinut täällä ollenkaan anonyymina 🤗
Anonyymit huutelijat ovat enimmäkseen trollaajia, joilla ei ole tärkeämpääkään tekemistä.
15.03.2023 00:04
Nyt mun on pakko kysyä, että onko tässä jotakin outoa? 😅
Siinä näkyvät kaikki kasvattini ja vain kahdelta puuttuu vielä terveystulokset.
Kasvattajatietoni ovat avoimet, sillä ei minulla ole salattavaa.
14.03.2023 23:51
Kyllä, vakuutan jokaisen kasvattini Agrian Piilevä Vika-vakuutuksella, joka on voimassa 3 v 3 kk ikään asti. Lisäksi otan ensimmäiseksi 6 kuukaudeksi Chihuahua-rotuvakuutuksen. Nämä maksan itse omasta pussistani, eli en lisää koiran hintaan tai maksata uusilla omistajilla.
14.03.2023 22:22
Kun näin hyvin tiedät, niin tiedät varmasti, että narttu synnytti vuorokausilla 47/45 kuolleet pennut. On eläimelle luontaista syödä kuolleet pois. Vai etkö tätä tiennyt ollenkaan?
Tuolla vuorokausilla syntyviä ei olisi millään tavalla pystynyt edes pelastamaan, sillä heidän keuhkonsa eivät olet kehittyneet.
14.03.2023 22:18
Ala-arvoista, erittäin ala-arvoista....
14.03.2023 21:03
Emme ole frendejä 😆
Taitaa tietosi olla aika vanhahkoa
14.03.2023 20:37
En ole hämmennyksissä 😊
Et itse osaa näköjään lukea ja vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin 😆
Mut eipä mua kiinnosta kommentoida anonyymina esiintyvälle joka ei uskalla naamaansa tai nimeään julkistaa 😊 anonyymina kommentointi on aika luuserimaista.
Enkä sanonut että kaikki täällä kommentoivat olisivat suoraan kavereitani 😏
Ja hei! Tsempit sulle! Eiköhän se sinun elämäsi kohta näe auringonpaisteen ja ilon 🥰
14.03.2023 20:24
Ja en ole edes koneen ääressä tällä hetkellä 😆 ihan luurilla kommentoin ja ilmoituksetkin tulee 💁♀️
Luuletko että minulla ei ole ystäviä? 😅
Ja mitähän olen uhkaillut? 😅 teillähän on se uhkailu erittäin laajasti käytössänne. Luulette että se pelottaa ihmisiä 😆
14.03.2023 19:32
Ihan kyllä vastaan täällä omalla nimimerkilläni. 😅
Mulla kun ei ole mitään salattavaa tai pelättävää kommentoida omalla naamallani. Sulla ilmeisesti on.
14.03.2023 19:27
Kennelilläni ei ole y-tunnusta, se ei myöskään ole yritys. Kasvatan harrastusmielessä, en ammattimaisesti.
Ja kiitos, tämä paljastikin kuka on kyseessä, helpottaa rikosilmoituksen tekemistä.
Kritiikki minusta on pelkkää potaskaa ja pakkovääntämistä, jotta itsellesi tulee hyvä mieli.
14.03.2023 15:11
😂😂 oi että.. naurattaa kyllä niin maan vietävästi tämä kommentti 😂😂
Olenko kenties särkenyt sydämesi jotenkin, kun sinä mollaat minua täällä melko usein? ja vieläpä anonyymisti.. toki tässä jo kommentoitiinkin, että IP-osoitteesi pystyy jäljentämään 😏
Samaa voisin myös kysyä sinulta, että oletko koskaan miettinyt omien tekojesi ja vainoamistesi seurauksia? Tällä hetkellä sinä vainoat nimittäin minua ja tekonasi mollaat minua ilman järkevää syytä. Ja kuten oletkin todennut, paha saa aina palkkansa!
Miksi minä haukkuisin muita kasvattajia?
Mitä tulee noihin pentuiden kuolemiin, niin olen lähdössä asiaa tutkimaan, missä vika 🤗 En myöskään ole ainoa Suomessa, jolle näin käy.
13.03.2023 14:12
Silti+saa+tulla+kyseinen+kommentoija+sanomaan+asian+minulle+ihan+omalla+nimellään+ja+naamallaan.+Pelkurit+huutaa+anonyymina.
20.08.2022 23:25
Anteeks+mut+mitähän+helvettiä???+Tulepa+sanomaan+tuo+minulle+ihan+omalla+naamallasi.+Minä+sentään+uskallan+oman+nimen+takana+seisoa+ja+sanoa!+Minä+en+ole+ketään+mollannut.+Pennut+eivät+ole+kuolleet+herpekseen,+joten+tutki+itse+oma+pääsi.+Taidat+olla+itse+todella+kateellinen+ihminen,+jonka+elämässä+kaikki+on+mennyt+päin+persettä.
T:+Janika+Launonen
Koivukosken+kennel
20.08.2022 21:04
1 / 1